Vettel: Leclerc je jednostavno na drugoj razini

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 2 min 25 komentara

Sebastian Vettel kaže da je njegov timski kolega Charles Leclerc jednostavno “na drugoj razini” nakon što je još jednom propustio ući u posljednju kvalifikacijsku rundu.

Vettel je imao problema sa zagrijavanjem guma i na kraju završio tek na 15. poziciji.

“Bili smo miljama jedan od drugoga. Ne radi se samo o tome da me pobjeđuje, on je na drugoj razini. Pokušao sam sve što sam mogao, a čak i u krugovima koje pogodim – još uvijek su prespori. Trenutno ne postoji više ništa što mogu napraviti, dao sam sve od sebe.”

Kao oba Mercedesa – Vettel je smatrao da su medium gume danas bile brže od softa:

“Zapravo sam imao dosta dobar osjećaj nakon prvog pokušaja. U drugom pokušaju nisam uopće uspio zagrijati gume. U 3. zavoju sam blokirao kotače i krug je već tad bio uništen.”

“Nemam pojma zašto sam imao toliko problema jer sam u prvom pokušaju imao dobar osjećaj. Mislio sam da ću s medium gumama lako ponoviti krug iz Q1, ali to nije bilo tako lako.”

Soft gume je izbjegavao jer su na treningu primijetili graining:

“Mučio sam se sa soft gumama cijelog vikenda. Za mene su prebrzo popuštale i imao sam graining. Medium gume su bile trajnije. U prvom pokušaju sam imao dobar osjećaj i krug je bio dobar. Kasnije gume više nisu funkcionirale.”

– Sebastian Vettel

Odgovor

25 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Leclerc je čini se jako napredovao od prošle godine, a tad je već bio top vozač. Raduje me što će biti kad se bolid dovede na pravu razinu.



    34
    31

    3
  2. Marlboro
    AMG Donator Prikaži

    Nijd nego ti ides iu Ferrarija pa je logicno da nemas najnovije stvari, a i ne lezi ti bolid…



    7
    -21

    28
  3. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Slažem se sa Vettelom!



    10
    6

    4
  4. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Nisam fan ali Leclerc vozi odlicno..
    Malo je bitchy bitch kada je kolega brzi ali je to ove godine sveo na minimum… Top..
    Vettel spava i spava..



    12
    8

    4
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Vettel ove kvale nije ima srece da je odvozia vrijeme u q1 kao u q2 prosao bi dalje cak s tim vremenom u q3 bi bio 7 ispred mclarwna gaslya i ricia….
    Al inace dosta loše vjerovatno nedostatak samopouzdanja u bolid i manja podrska ekipe ipak su u prvim trkama bili blizu dosta…
    A Vettela cjenim radi velicine njegove kao covjeka jer ovako nesto nebi izjavio ni jedan drugi vozac vec bi krivio bolid inzinjera balans a “neki” bi cak rekli da ga tim sabotira….



    29
    25

    4
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Leclerc vs Max nas uskoro očekuje za naslov.



    14
    12

    2
  7. Alain Prost
    Dim Prikaži

    Vettel doslovce samo broji sitno.



    10
    10

    0
  8. Adrian Newey
    zgrobnika Donator Prikaži

    Što jest, jest barem ne kuka kako ga sabotiraju.



    12
    11

    1
  9. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Nisam neki fan al jedan je od rijetkih prizemnih likova u ovom cirkusu…



    19
    19

    0
  10. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovo je glas razuma… Jednoatavno Leclerc ima sve otvorene karte na stolu, a kada je takva situacija imate veliki vjetar u ledjima. Takav isti je bio i Hamilton sa Alonsom.

    Tezina lanaca kod oba vozaca nisu ista, Leclerc je poput mladjeg brata kojem sve ugadjaju, dok je Vettel stariji I ima dosta odgvornosti I pritisak nije isti.



    8
    5

    3
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Ili je Seb prošao svoj vrhunac i više nije gladan pobjeda. Podsjeća me na Miku u njegovim zadnjim sezonama.



      1
      -4

      5
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Nije isto kada te dovedu za 40+ miliona gdje u ne zagarantovanom bolidu za titulu, moras nastaviti neki vid tradicije! Jer s obzirom na cijenu ugovora od Vettela se mnogo ocekivalo. Vettel je imao svoje momente, onda je pao u malu krizu mogao bih reci vise zbog Ferrarija koji nije znao psihicki da bodri svog vozaca. Vettel je u Ferrariju bio vise od vozaca, bio je strateg, bio je potparol, bio je sve.

        Pritisak je ogroman u ovakvom Ferrariju mogu samo doci do izrazaja vozaci poput Leclerca koji ce vristati na P4! U ovakvoj situaciji Ferrariju i odgovaraju vozaci poput Leclerca I Sainza da se operu od svojih gresaka.

        Nema tog vozaca koji ce vratiti Ferrari na tron ukoliko su inzenjeri podbacili.

        Pogledaj Hamiltona, na njemu je samo da vozi odlicno I pobjede i rekordi su tu, a sve ostalo tim radi… Zamisli da Vettel zatrazi od Ferrarija da ofarbaju isti u zuto? Nece se nikada desiti…

        Vettel da ima konkurentan bolid, ne bi nikada ovako procao o Leclercu, a sada posto ide iz tima i sto fakticki je pusten sam sebi, onda ga zaboli briga sta ce reci, cak mu I psihicki to godi, nego da sebi pritisak nabija sto ga Leclerc pobjedjuje.



        3
        2

        1
  11. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    VET je jednostavno izgubio osjećaj za feeling…



    2
    -2

    4
  12. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Lani je to izgledalo puno realnije. Što se ove godine dogada sa Vettelom nemam pojma. Može ekipa navlačiti nekom vozaču no razlika je prevelika. Pričamo o Leclercu i Vettelu a ne Leclercu protiv Ericsona. Čak ni protiv njega nije bio ovoliko brži. Dali mu bolid ne odgovara, motivacije nema ili nesto trece. No ovi reazultati pokazuju da Ferrari ima brzinu za uci u q3 rediovito a Vettel to ne isporučuje. U utrci su daleko lošiji nego u kvalama i tempo im nije toliko strašno razlicit kao u kvalama. No upravo ta kvalifkacijska forma Vettela stavlja svaki gp vikend u situaciju da rijetko kad moze do bodova. Nije isto se braniti na 4 mjestu i probat ostati u bodovima ili sa 15 mjesta probati proci u bodove. Po meni je tu najveca razlika njih dvoje. Leclerc u kvalama razvaljuje Vettela i to mu omogucuje da uzima redovito nekakve bodove dok Vettel ne. Leclerc je uspio odvesti preko sekundu brze vrijeme nego sto uspio Vettel. Nema veze sto je jedan krug u q3 a drugi u q2 . Hoću reci da je mogao i morao proci u uq 3 Vettel sa ovim bolidom. Ajd 2,3 desetinke no ovo je previse. Po meni je i psiha jako gadna stvar pogotovo kad covjek izgubi samopouzdanje. Ocito je sve ovo koktel navedenog koji se odrazava na Vettela. Znam da nije to njegov maximum jer bi u protivnom znacilo da je Leclerc cudo nad cudima u sto takoder nevjerujem. Leclerc je u odnosu na njega na drugoj razini ove godine. Vjerovatno je decko jos malo napredovao a Vettel pao psihički, i bez motivacije kada zna da odlazi. No iskreno to bi ocekivao od kvyata kad je bacen u Toro Roso iz Rb isl ali od cetverostrugok prvaka ocekujem da uvijek daje najbolje od sebe. Ili su trebali sutiti o ugovorima tokom sezone ili se raskrstiti prije pocetka ove godine. U ovakvoj situaciji napraviti ovakve glupe poteze valjda moze samo Ferrari. To se tako ne radi.



    5
    4

    1
  13. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Osobno mislim da je uzrok Vettelovoj hibernaciji raskid veze sa timom.. prvenstveno zbog toga što ovogodišnji bolid u potpunosti s nepreciznim zadnjim krajem krojen po kolegi. Sa manje preciznim zadnjim krajem vozi i Hamilton, i na taj način izvlači nešto više brzine prilikom izlaska iz zavoja (no bolid treba biti savršeno izbalansiran sa jačom mašinom), plus to mu paše stilom vožnje. I Leclerc i Ferrari je znao da se tu Vettel neće dočekati na noge.. možete govoriti da je to sabotaža, no ja nisam pametan da bi mogao govoriti sa perspektive tima, osobno mislim da je to bila samo glupost sa nesretnim okolnostima, po običaju kod Ferrarrija. Mislim da Ferrari nije očekivao ovoliku razliku u jačini motora nakon preinake istog po FIAnom nalogu, što je krucijalno da bi se iz takvog setupa izvukao maksimum. U suprotnom Vettelova tendencija preciznog stražnjeg kraja je bolja solucija jer se u tom slučaju može ići na brzinu u sporim zavojima, što je nekoć a i dan danas osnova uspjeha jednog RB-a.

    I naravno.. uza sve poznanice mislim da Vettel ovu sezonu može promatrati iz najboljeg sjedećeg mjesta, iako nema bog zna što vidjet. jer je sezona poprilično.. da budem pristojan, kratka i podložna zaboravu. Pogotovo za njega.

    Ferrari sa lošim Vettelom u ovoj sezoni može biti siguran da ga njezini tifosi neće razapet zbog “protjere” iz ekipe. Stoga ova situacija politički za njih i nije tako loša, poznavajući koliki utjecaj politika i mišljenje navijača znači za taj tim…. do te mjere da je uz pritisak javnosti mogućsječa glava na rukovodstvenim mjestima. Njima se uvjek tresu noge, tko god je na čelu Ferrarija, i po meni je to najveći razlog zbog čega su imali samo jedan period uspjeha u povijesti ovog sporta. Nemaju konzistentnu i efektivnu glavu koja ima zanat u ruci i zna odmaknuti KP-Ferrarija od sebe da mu diše za leđa.. što nije uspjelo niti jednom talijanu u toj ekipi. Kako bi se reklo crvenije od ovog nemože..

    Sve u svemu puno sreće Vettelu sljedeće sezone, koja će mu sigurno biti puno kvaliltetnija od ove. I hvala Bogu da je ovaj izlet u crveno napokon završio za mene kao Vettelovog navijača, sa dužnim poštovanjem prema ferrarijevim navijačima i tom povjesnom timu. Na početku i prvih par godina još je postojala nadanja za prijetnju dominaciji sivih, no nakon toga postalo je sve lagano negledljivo iz moje perspektive. Što se može zaključiti po mojoj aktivnosti na samom portalu. Možda se sljedećih sezona to promjeni, tko će ga znat…



    7
    7

    0
  14. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Po svemu sudeći, Leclerc je možda i najbrži čovjek na gridu (ili jako blizu toga) s obzirom na to kakve rezultate stvara u ovakvom Ferarriu.
    Saznat ćemo iduće sezone ako Ferarri bude kompetitivan.

    U isto vrijeme, Vettel pored njega izgleda kao amater (a jadni Vettel to nikako nije zaslužio!!!!!! ). Jako mi ga je žao…..možda za njega dolaze bolji dani u Astonu…..



    4
    3

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.