Grosjean i Magnussen potvrdili odlazak iz Haasa na kraju sezone!

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 3 godina 2 min 23 komentara

x1

Romain Grosjean potvrdio je na društvenim mrežama kako nakon 2020. više neće voziti za Haas, a ubrzo nakon njega isto je objavio i Kevin Magnussen.

Francuz je za američku momčad vozio od njihovog debija 2016. godine, a nakon ovoga vrlo vjerojatno odlazi iz Formule 1 u kojoj se neprekidno natječe od 2012. godine. Magnussen se pridružio u njihovoj drugoj sezoni, 2017. godine.

“Posljednje poglavlje je zaključeno i knjiga je gotova.”

“Bio sam u Haasu od prvog dana. Pet godina tijekom kojih smo prošli kroz uspone i padove, ali putovanje se isplatilo. Naučio sam puno toga, postao bolji vozač i bolji čovjek. Nadam se da sam pomogao i ljudima u momčadi da se poboljšaju.”

“Na to sam vjerojatno najponosniji, više nego na ludu prvu utrku u 2016. ili četvrto mjesto na VN Austrije 2018.”

“Momčadi želim sve najbolje u budućnosti.”

– Romain Grosjean

Samo nekoliko minuta nakon Grosjeanove stigla je i Magnussenova objava o odlasku:

“Sezona 2020. bit će moja posljednja u Haasu.”

“Zahvalio bih se Geneu [Haasu], Guntheru [Steineru] i cijelom mom trkaćem timu na njihovoj lojalnosti i povjerenju u mene koje su imali u protekle četiri godine.”

“Još uvijek radim na planovima za budućnost, što ću objaviti u dogledno vrijeme.”

Sada je sigurno kako će Haas u 2021. ući s potpuno novom vozačkom postavom, izmijenjenom po prvi put nakon četiri sezone. Postoji mogućnost da će uzeti dvojicu debitanata – Nikita Mazepin spominje se kao jedan od glavnih kandidata, ponajprije zbog eventualne investicije njegovog oca u momčad, a drugo mjesto mogao bi zauzeti vodeći u F2 Mick Schumacher jer Alfa Romeo navodno razmišlja o zadržavanju Antonija Giovinazzija pored Kimija Raikkonena.


Odgovor

23 komentara

  1. Honda
    blown diffuser Prikaži

    Usrećit će se tko god da dođe na njihovo mjesto ??



    6
    6

    0
  2. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    S promjenom postave lagano mogu promjenit ime u Haas Ferrari Academy F1 Team…u slucaju da Tata Mazepin nema stotinjak milja na lageru.



    1
    0

    1
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ok likovi, Grosjean malo više od Magnussena, ali bilo je dosta, nisu pokazali ništa posebno u zadnjih nekoliko godina… Nadam se da će dovesti nekog konkretnog mladog vozača, a ne pay drivera..



    7
    7

    0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Da, Grosjean je dosta obećavao dok je bio u Lotusu (doduše uz neke početničke incidente ala Maldonado ?), i bilo je zapravo čudno kako je jedan tako dobar vozač odlučio doći u početnički tim poput Haasa. Ali eto, to vrijeme je prošlo i sada se svi opet pitaju što jedan takav vozač radi u F1 timu, ali na drugi način…



      5
      5

      0
  4. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Malo mi je žao što dogodine nećemo gledati ovu dvojicu kraljeva.



    10
    9

    1
  5. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Konacno neke lijepe i dobre vijesti



    4
    0

    4
  6. Mclaren
    kimi-f1 Prikaži

    Šteta za Magnussena jer nije baš imao prilike pokazati se u F1. Neznam jeli bila sezona 2017 ili 2018 kada je haas imao dobar bolid, Kevin je imao fantastičnu prvu polovicu sezone. Vidim da to rijetko tko pamti.
    Još uvijek postoji nada da će naći neko mjestu F1.



    10
    8

    2
  7. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Ericsson kriv za sve…



    2
    1

    1
  8. Nando
    andrej12 Prikaži

    Mozda steta za KMaga, ali citirat cu Kimija: “f***** finally”



    4
    3

    1
  9. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    Da cu nesto posebno plakati zbog ove vijesti , to necu.
    Groznom se mora odati pocast za sve ove godine u F1 , posebno mu mora zahvaliti HAAS s kojima je od prvog dana. Koliko god netko bio zadovoljan ili nezadovoljan njegovim rezultatima.

    Iz sezone u sezonu vecina nas govori da nam nije jasno zasto ekipa ne mjenja vozace , sad kada ce se to desiti nema razloga da se mjenjaju misljenja i govori da trebaju ostati :D.
    Jednostavno ne trebaju ostati jer nisu pokazali da to zasluzuju. Ruku na srce , ima na gridu i gorih vozaca :D



    4
    4

    0
  10. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ovaj Haas je komedija od tima. Steiner bi trebao sam sebe otpustiti, smiješan šef.



    2
    0

    2
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Ajde ljudi malo budite ozbiljniji, nemojte omalovažavati nekoga tko nije u borbi za prvo mjesto. Ne mogu svi timovi biti Mercedes – puni love, odličnih stručnjaka i u borbi za prvenstvo. Da, Haas nije u vrhu F1, ali uspjeva izdržati u ovakvoj strahovitoj konkurenciji među najboljim svjetskim trkaćim timovima, sa basnoslovnim budžetima. Bilo je i drugih koji su pokušavali, pa nisu uspjeli u tome.

      Pogledajte malo sebe i svoje životne uspjehe prije nego idete pljuvati druge.

      Moje mišljenje: da, Haas nije među najjačima, ali svaka im čast, skidam im kapu i kad bi ja bio među inžinjerima koji tamo rade, imao bi osjećaj kao da sam na vrhu svijeta. To vrijedi i za Williams koji je zadnji i po takvim kriterijima još veća komedija.



      8
      6

      2
  11. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Sretno van dalje i nadam se da ce te se trkat s gr3 zanima me kakve ce te rezultate radit
    Samo sta ce has vjerovatno morat 10 tak mehanicara otpustit jer nece imat sta radit ako novi soferi vrate bolid u komadu



    3
    2

    1
  12. Nelson Piquet
    Nikola Grahovac Donator Prikaži

    Iskreno mi je žao KMaga, stoji da je ponekad idiot na stazi ali je i najveći mudonja na trenutnom gridu. Ako su već otpustili vozače mogli su komotno i Steineru nogu dati…



    10
    9

    1
  13. F1puls Portal
    Antonio Lončarević Prikaži

    Njih dvojica ispadoše dežurni krivci za sranja u Haasu, al objektivno ak pogledamo i nisu baš krivi. Dok je bolid nečemu valjao, imali su solidne rezultate. Kasnije u ovoj kanti od Haasa, sumnjam da bi bilo koji vozač imao neke bolje rezultate. Općem dojmu da im nije mjesto u F1 potpomogli su i mnogobrojni sudari te unutarmomčadski dueli.. ali i to je bio više rezultat frustracija zbog nekonkurentnosti- ono kad nemaš puno izgubit pa ideš na sve ili ništa. Grosjean mi je draži lik, provjereno brz vozač, ali mu racecraft nije baš jača strana. Međutim, dok je imao bolid imao je i rezultate. A i Haasov najbolji plasman djelo je Grosjeana, ako se ne varam (4. mjesto).
    Magnussen mi je dosta omražen tip, ali ajmo sada objektivno, vjerujem da bi on u boljem bolidu čuda radio. Npr, stavi ga u Red Bull pored Maxa, uvjeren sam da bi imao bolje rezultate od Albona. Brz vozač, agresivan jako i pokvaren neki bi rekli, ali da ima muda – ima, uvijek je imao. Uostalom, koliko se vozača može pohvalit podatkom da je u svom debitanskom nastupu završio drugi. To valjda isto nesto govori o njemu. Čak mi ga je i više žao nego Grosjeana, jer je zadnjih godina on bio bolja polovica tima + mlađi je, i za razliku od Grosjeana, nije nikad ni dobio pravu priliku.

    Rekao bih da su se našli u krivo vrijeme na krivom mjestu.. iako sam često zazivao njihov odlazak, isfrustriran glupostima koje su radili, bilo bi pogrešno njih krivit za neuspjehe Haasa. Ako se bolid ne popravi (odnosno, sada im je motor problematičan), ne vjerujem da će iduće godine išta bolji biti, tko god da dođe. A posebno ne vjerujem da je Mazepin bolji vozač od njih. Nisam mislio da ću to ikad reć, al ipak će mi malo falit



    7
    5

    2
  14. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ja bi svakako micka upario s kimijem u alfi iz marketinških razloga, a gio neka ide u haas, iako kuzim talijane da oće svojega


    0
    0

    0
  15. Williams
    Webmaster Donator Prikaži

    Napokon odlazi “A je to” ekipa..


    0
    -3

    3

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.