F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff: F1 nedovoljno dobro promovira hibridne motore

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Izvršni direktor Mercedesovog F1 tima Toto Wolff vjeruje da je Formula 1 i dalje dobra platforma za prezentaciju hibridne tehnologije, ali ne priča dovoljno dobro o svojim pogonskim jedinicama.

Nakon Hondine najave prošlog mjeseca da će napustiti F1 krajem 2021. godine zbog njezinih planova da do 2050. godine postane ugljično neutralan, postojeći pogonski agregati našli su se pod novim nadzorom.

Hondin izlazak ostavlja samo tri proizvođača pogonskih jedinica – Mercedes, Ferrari i Renault – i trenutno nema interesa od novih proizvođača. F1 bi trebao predstaviti novo rješenje pogonske jedinice 2026. godine, ali Hondin izlazak natjerao je na pitanje treba li to rješenje iznijeti prije.

Šefovi F1 i dalje su predani korištenju hibridnih pogonskih agregata sa svježim fokusom na sintetička goriva u trenutku kada velik dio automobilske industrije sve više naginje prema elektrifikaciji.

Wolff smatra da je F1 još uvijek dobra platforma na kojoj se može prodavati i razvijati hibridna tehnologija, ali da zasluge tehnologije nisu dovoljno dobro promovirane.

“Vjerujem kako hibridnu priču ne pričamo dovoljno dobro”

– TOTO WOLFF

“S 50% toplinske učinkovitosti te složenošću i tehnologijom koja postoji u tim bolidima s povratom energije s kinetičkom energijom ili ispušnim plinovima, baterijama koje koristimo i tehnologijom u njima, prilično smo dobar pokazatelj hibridne tehnologije .”

“Sljedeća generacija pogonskih jedinica, kad god dođu, u budućnosti će naginjati još više održivom oporavku energije i održivim pogonskim sustavima.”

“Sad znamo da moramo sagledati troškove. Ne želimo napraviti istu grešku da smo isključivo inženjerski vođeni, kao kod ovih pogonskih jedinica.”

“Ali, pobrinuti se da su nešto inovativno, održivo, moćno, štedljivo i po razumnoj cijeni.”

Postojeće pogonske jedinice F1 predstavljene su 2014. godine, kada se s V8 motora prešlo na V6 turbo hibride, iako uz visoku cijenu i za proizvođače i za timove koji kupuju motore.

Red Bull je sada u potrazi za novim rješenjem pogonskih jedinica nakon kraja sljedeće godine zbog Hondinog izlaska, ali ima ograničene mogućnosti zbog nedostatka vanjskog interesa novih proizvođača.

“Kada pogledate troškove povezane s opskrbom motora, oni su ogromni i zato je Formula 1 zakazala u pokušaju privlačenja novih dobavljača motora i novih proizvođača u sport,”

– CHRISTIAN HORNER

“U stvarni fokus stavlja te troškove, one troškove koje provode regulacije. Hondino povlačenje prava je šteta za Formulu 1, ali i pravi poziv za buđenje.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   HarKl.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
40 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Je…i te hibridna vnago!! Uništili najprije zvuk a i doveli generalnu dominaciju.Nikad prihvačeni!!



    13

    2
  2. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …umjesto tehnologije f1 merc npr. promovira ono električno ….. EQC…za koji je zanimljivo da npr ima 408KS,(300 KW) i dva el.motora…čisto kao kuriozitet ‘konkurentni’ e tron ima identičnu snagu iz isto dva el. motora…kao dodatni kuriozitet hyundai kona ima 204ks(150KW) iz -pogađate- jednog el motora…vjeruje li itko da su pojedini giganti zaista proizveli spomenute pogonske motore njihovih ‘ekoloških’ vozila?



    2

    1
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Hehe, što jednom prilikom (poodavno) napisa veličina od Douglasa Adamsa.
      Nemojte mi zamjeriti što rečenica nije 100% precizan citat, da sad ne guglam, ali ide nekako ovako:

      Sve se to proizvodi u zemljama jugoistočne Azije, koje odrađuju sav prljavi posao za Južnu Koreju, koja opet odrađuje sav prljavi posao za Japan….

      :mrgreen:
      Naravno, ne bih da ulazim u porijeklo navedenih elektromotora, samo “povlačim paralelu” sa onim što si natuknuo…



      2

      0
      • Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

        …da ne nabrajam dalje…iPace, početni taycan…čik pogodite koliko kw imaju?… :)
        …jednom riječju KINA će pojesti cijelu euroautoindustriju na valu ‘ekološke’ vožnje…srećom baterije se proizvode od zraka i/ili rastu na stablu baterija u africi…dok struja dakako teče iz utičnice u koju dolazi direktno sa sunca i ne košta ništa…



        1

        1
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Ne brini ako dođe do toga da će im trebati vlastita proizvodnja baterija ili elektro motora jako lako će niknuti tvornica u Njemačkoj ili negdje drugdje. Ako Tesla može sve svoje komponente proizvoditi in-house sigurno može i MB, VW ili Hyundai.
      A druga stvar je da nećeš kupiti auto jer ima najbolju bateriju ili elektro motor. Isto kao što ne kupuješ mobitel sa najjačom baterijom nego najbolji cijeli paket ovisno što tražiš.


      0

      2
HrvatskiEnglish