F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Daimler će agresivno smanjiti proračun Mercedesove ekipe

Katarina Predovan

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ola Kaellenius, izvršni direktor Daimlera je obznanio da Daimler planira smanjiti proračun za Mercedesovu F1 momčad. Usprkos tome, ponovno je potvrdio njihovu predanost Formuli 1.

Početkom ovog tjedna, kada je održan virtualni okrugli stol s novinarima, izvršni direktor matične tvrtke Mercedesove F1 momčadi je rekao:

“Imamo jednako malo razloga za odstupanje iz Formule 1 kao što Bayern ima za odstupanje iz nogometa.”

Također je dodao:

“Neto financijski učinak (natjecanja u Formuli 1) će se prepoloviti u iduće tri godine. U Formuli 1 imamo još agresivniji cilj smanjenja troškova nego za ostatak tvrtke.”

Sljedeće godine na snagu stupa ograničenje proračuna za sve momčadi u Formuli 1. Na taj način će se proračuni ograničiti na 145 milijuna dolara. Naknadna smanjenja na 140 i 135 milijuna dolara stupaju na snagu za dvije godine.

Izvršni direktor Daimlera je spomenuo i njihova ulaganja u neutraliziranje emisije štetnih plinova u Formuli 1, no uz to je dodao kako nisu odredili rok za ostvarenje takvih ciljeva.

Tijekom prošlog mjeseca, bivši vlasnik F1 tima Eddie Jordan tvrdio je da je Ineos spreman kupiti Mercedesovu momčad Formule 1 za 700 milijuna funti. Također je izjavio da nakon kupnje tima Ineos ima namjeru preimenovati ga.

Direktor momčadi Toto Wolff brzo je opovrgnuo ovu glasinu, inzistirajući da su Daimler i Mercedes predani Formuli 1.

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
5 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Znači nema 50 miliona za Lewisa.



    5

    0
    • Formula 1 1883 Donator Prikaži

      Zbog cega bi i bilo? Ne osvaja naslove s inferiornim bolidom da bi dobio toliki novac. Neka potpise za pola od tog iznosa opet moze gladit bradu i ljubit stope momcadi u znak zahvalnosti za sve sto je ostvario i zaradio do kraja 2023. i isteka tog posljednjeg ugovora.
      Treba i Ham jasno i konkretno pokazati da mu je stalo do momcadi i olaksati im na sve moguce nacine.



      14

      4
      • “Treba i Ham jasno i konkretno pokazati da mu je stalo do momcadi i olaksati im na sve moguce nacine.”

        Idealiziraš i lijepo zvuči, ali oni su tamo radi novaca :)

        Moguće da Ham više neće ni voziti ako ne dobije iznos koji zadovoljava njegove potrebe. Rekorde, ako mu je do njih stalo je srušio., ako mu novac i nije bio bitan (teško) sad mu je ostao samo novac.



        6

        1
        • Formula 1 1883 Donator Prikaži

          Da nisu tamo samo radi novaca pokazalo se kroz sirok spektar vozaca i klauzula o konkurentnosti bolida koje voze.
          Sjeti se Senne, nudio se besplatno Williamsu za 1993.
          Max je dugo vizio za “crkavicu”, isto kao i Ricci.
          Ne kazem da Ham treba voziti besplatno, ali u situaciji u koj je i s obzirom na obzir (konkurentnost paketa i rezultati do sada), trebao bi sam od sebe predloziti takvo nesto.
          Nije to idealiziranje, i ne bi Hamu izrasli rogovi zbog toga.



          6

          2
        • Ma ja razumijem što ti kažeš, ali tako se neće dogoditi. Osim ako mu sponzorski ugovori ne nadomjeste dio novaca. Možda mu dio odluke bude i u dostupnosti javnosti za svoje nove aktivnosti.

          Kad počinju svi imaju manju plaću . Jednom kad je Max osjetio miliončiće teško će se vratiti na crkavicu.



          6

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          @1883, stvar je poprilično jednostavna.
          Mercedes će pokušati da Hamiltona plati što manje, a Hamilton će pokušati da dobije što više.
          Jednostavna ekonomija.



          13

          1
        • Mogućnost da Hamliton neće više voziti bila je “poruka straha” koju su svako malo koristili britanski komentatori sa SkyF1 2018. godine. Ako se dobro sjećam posebno je u tome prednjačio D. Hill koji je više puta tvrdio da će Mercedes propasti ako Hamilton ne potpiše novi ugovor. Čini se da se opet vraćamo na tu točku gdje se, što direktno što latetno, tvrdi da će sve biti drugačije ako Hamilton ne potpiše novi ugovor.
          Ništa neće biti drugačije Mercedes bi bio prvak i biće prvak najmanje još sljedeće godine čak da za njih vozi neko poput Antonio Giovinazzija. Da, izvjesno da AG ne bi bio tako dojmljiv kao što je to Hamilton ali bi rezultat na kraju bio isti: sve titule bi završile u Mercedesu.
          Zašto se odugovlači sa potpisivanjem novog ugovora s Hamiltonom to ne znamo ali moguće da je malo “nezgodno vrijeme” da se izađe sa podacima o megalomanskom ugovoru kada mnogi u svijetu ostaju bez posla i imaju problema da sastave kraj s krajem.
          https://www.formula1.com/en/latest/article.hamilton-explains-why-hes-not-yet-ready-to-sign-new-deal-after-mercedes.bFHb9D1lEyTLCVM12j87U.html
          Ja se ne bih iznenadio da je ugovor već odavno potpisan ali da se čeka sa njegovim objelodanjivanjem. Možda nećemo niti dobiti stvarnu vrijednost potpisanog ugovora. Mercedes želi zadržati dobar “nerasipnični image” kao i Hamilton koji već dugo igra na kartu osviješćenog i ostrašćenog borca za sve siromašne i ugrožene.
          Ako bih morao previđati rekao bih da će Hamilton ostati u Mercedesu do kraja 2025 godine i da ima dobre osnove da postavi novi rekod: 150 osvojenih pobjeda i 12 naslova prvaka.
          Ako to bude slučaj možda će to biti kraj F1. Koliko vidim novih timova nema na vidiku, a prognoza tko će biti prvak u narednih nekoliko godina nikada nije bila jednostavnija. Ne treba zanemariti niti nastojanje “auto industrije” da se pokažu kao savjesni prema životnoj sredini tj. da budu “eco friendly” pa “prljava F1” i nema neku pretjeranu marketing vrijednost. Na osnovu nekih odluka FIA-e ove godine rekao bih da su postali sjesni da daljnje favoriziranje Mercesa nagriza šanse F1 da opstane kao natjecanje.



          13

          2