Stewart o Hamiltonu: Skidam mu kapu, ali je Mercedes na drugoj razini u odnosu na konkurenciju

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 3 min 66 komentara

Sir Jackie Stewart smatra da rušenje rekorda i skorih sedam titula ipak ne stavlja Lewisa Hamiltona na isti nivo na kojem su Juan Manuel Fangio ili Jim Clark.

Hamilton će ove godine vjerojatno srušiti rekorde broja pobjeda i broja naslova, ali unatoč tome Stewart nije uvjeren da ga to stavlja na vrh ljestvice najboljih svih vremena:

“Po mom mišljenju najbolji vozač svih vremena je Juan Manuel Fangio, a Jim Clark je na bliskom drugom mjestu. Čak su ispred Ayrtona Senne.”

“Međutim, ti ljudi su vozili po osam ili devet utrka godišnje u Formuli 1. Vozili su i razne druge serije utrkivanja.”

“Svjetsko prvenstvo se sad sastoji od 22 utrke, a Lewis i bilo tko drugi s vrha poretka – vozi te 22 utrke i to je to.”

“Pritisak je puno manji. Naravno, imaju posla u tvornici i na simulatoru, ali to nije isto. To je drukčiji svijet.”

“Lewis vozi ekstremno dobro, ne radi greške. Ne umanjujem njegovo umijeće, ali to nije isto. Fangio je vozio nevjerojatno. Odabrao bi Ferrari, a onda bi pomislio da će iduće godine Maserati možda biti dobar… Nikad nije radio ugovore na više od jedne godine.”

“Zatim je vozio s Mercedesom i osvojio dva naslova jer su tada bili najbolji bolidi na svijetu.”

“Lewis je donio dobru odluku da napusti McLaren i ode u Mercedes i skidam mu kapu zbog toga. Ali, iskreno, njegov bolid i motor su sad toliko superiorni da to skoro nije pošteno prema ostatku vozača.”

“Sad se to ne može reći. Morate skinuti kapu Mercedesu, Totu Wolffu i Nikiju Laudi što su stvorili vraški dobru ekipu, što su izabrali najbolje inženjere, dobili više novca od drugih ekipa. To nije jednak uspjeh kao kad to uspijete u bolidu koji nije najbolji.”

“Ja pratim utrkivanje otkad sam bio klinac. Moj brat je bio vozač i ja bih s njim išao gledati Ascarija, Nuvolarija, Caracciolu i ostale. Vidio sam neke od najboljih vozača na svijetu. Reći da je Lewis najbolji bi mi bilo teško za opravdati, čisto zato jer znam što su drugi vozači radili.”

Stewart je zaključio da je danas jako teško prepoznati zaista velike vozače:

“Mislim da sam imao sreće voziti u toj eri. Imali smo Jia Clarka i Grahama Hilla i Jochena Rindta, mog timskog kolegu Francoisa Ceverta i par drugih koji su zaista bili na vrhu. Chris Amon, Jack Brabham… To su bili vrhunski vozači. To danas nemate. Nemate vozače koje možete identificirati kao najbolje u svom poslu. U mojoj eri je bilo sjajno što su svi osim Ferrarija imali Ford Cosworth. Konkurencija je bila izjednačena, a to danas jednostavno ne postoji.”


Odgovor

66 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Njih dvojica imaju neki svoj beef koji traje već duže koliko ja znam.



    7
    0

    7
  2. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Žalosno i patetično. Ima li ijedan bivši prvak koji ne umanjuje tuđi uspjeh da bi promovirao sebe i vozače iz svoje ere?

    Izgleda da Stewarta još boli to što više nije najuspješniji britanski vozač svih vremena i to što ga je Lewis odbio da mu bude menadžer u ranijoj fazi karijere.

    Kad vidim koliko su žučni ovi stari prvaci i koliko im je povrijeđen krhki ego, želim da Lewis dođe do barem 10 naslova prvaka!



    8
    -23

    31
    • Pascal Wehrlein 94
      Wehrlein94 Prikaži

      Stewart nikad ne bi godinama vozio u toliko dominantnom bolidu,jednostavno,kad si trkač želiš izazove a ne easy way to win.
      Ovo je očigledno sada svima da je neregularno godinama i ne znam dokad misle ovo održavati, valjda dok Lewis ne upiše 120 pobjeda i 8 naslova



      13
      6

      7
      • Mclaren
        Fittipaldi Prikaži

        Hahahaba

        Da, svi pravi vozači i trkači MRZE voziti najbolji bolid i žele izazove. Zato Grosjean vozi Haas, a ne Mercedes, zato je Leclerc ostao u Alfi, a nije prešao u Ferrari, zato je Alonso najviše uživao u najgorim godinama McLarena – jer voli izazove. Zato (po tebi) Schumacher nije dobar trkač jer je godinama dominirao!

        Koje izjave majketimile, pa dokle će to više?

        Prvenstva su neregularna? Očito imaš više dokaza od 5000 inženjera koji rade u Formuli 1 i vlasnika momčadi koji trpaju milijarde u sport i mirno gledaju neregularnosti.

        Podijeli s nama taj breaking news i sve detalje neregularnosti i namještenosti, ne budi stidljiv



        6
        0

        6
  3. Fia
    Cale od Lewisa Prikaži

    Hamilton je na razini Buttona mozda cak i lošiji jer ga Button razvalio dok su bili timski kolege



    19
    1

    18
    • Mclaren
      Fittipaldi Prikaži

      Razvalio ga?

      – Kvalifikacije: Hamilton 44 – Button 14

      – Pole position: Hamilton 9 – Button 1

      – Pobjede: Hamilton 10 – Button 8

      – Sezone: Hamilton 2 – Button 1

      Kvarovi u svemu tome: Hamilton 13 – Button 8

      Sad mi objasni to Buttonovo RAZVALJIVANJE?



      14
      -1

      15
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Ma to se ne isplati ni komentarisati.
        Razvalio ga isto kao što je Button razvalio Alonsa :aww:



        4
        -9

        13
      • Fia
        Cale od Lewisa Prikaži

        U istom bolidu je izgubio i od Buttona i od Rosberga pa kako se to moze desiti jednom GOATU ?



        30
        24

        6
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Pa kad se dešavalo Schumacheru, Senni zašto ne bi i Hamiltonu?



          5
          -18

          23
        • Mclaren
          Fittipaldi Prikaži

          Ovo je vrhunac argumentacije. Plačete i kmečite jer Hamilton sve živo osvaja na prelagan način, a onda kažete da se nije dokazao jer nije osvojio JOŠ VIŠE totalnim deklasiranje Buttona i Rosberga.

          Znači, volio da bi Hamilton ima 8 ili 9 ili 10 naslova da bi ga ti priznao?

          By the way, Hamilton je vozio isti bolid s 3 različita prvaka ispred kojih je završio – Alonso, Button i Roberg. Odlučite se, jesu li svi loši ili svi dobri. Zapetljali ste se u vlastitom licemjerju

          P..S. Još čekam da bi argumentirano objasniš svoju tezu da je Button razvalio Hamiltona ;)



          11
          -9

          20
        • F1puls Portal
          Testarossa Prikaži

          @Fittipaldi Ispred Alonsa nije završio



          12
          5

          7
        • Mclaren
          Fittipaldi Prikaži

          @testarossa, Da, završio je ispred njega zbog boljih plasmana, pogledaj službenu tablicu. ;)

          Zato i Alonso kmeči, jer ga boli to što ga je pobijedio jedan rookie kad je ovaj bio dvostruki svjetski prvak i navodno jedan od najboljih ikad. Jal i žuč, zeznuta stvar.



          7
          -18

          25
        • Pascal Wehrlein 94
          Wehrlein94 Prikaži

          daj fitipaldi, pa Alonso je bio zadržavan od strane McLarena cijelu drugu polovicu 2007 i opet je uspio biti na istom broju bodova kao favorizirani Hamilton



          27
          20

          7
        • Hari19 Prikaži

          Bravo Wehrlein94 Neki nikako da shvate da je Lewis imao Rona i cijeli ekipu uza sebe i jos nije uspio pobijediti Alonsa ;)



          22
          15

          7
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Dvije činjenice su lako dokazive.
          1. Alonso je bio No1 vozač veći dio sezone u McLarenu.
          2. Alonso je izgubio od rookie unatoč No1 statusu. Čak i ako posmatramo samo taj dio sezone gdje je Alonso uživao No1 status.



          4
          -17

          21
        • Mclaren
          Fittipaldi Prikaži

          @Wehrlein94

          Aha, znači kad Alonso, koji je po vama jedan od najvećih ikad, izgubi od rookieja – počinju sulude i nedokazane teorije zavjere o tome kako je momčad favorizirala rookieja naspram dvostrukog svjetskog prvaka (?!). Zanimljiva logika, prvi put ikad viđeno u povijesti sporta.

          A kad Lewis od nekoga izgubi, Lewis je precijenjen i nedokazan vozač.

          Daj ugasite više internet, ovo je postalo sramotno slušati.



          8
          -11

          19
        • Ferrari
          VettelFerrari Prikaži

          @Har Kl
          Ma koji veći dio sezone. Do Monaka je Alonso bio u malo boljem položaju, a nakon Indianapolisa samo su tražili način da zahebu Alonsa.



          17
          15

          2
        • avalon Prikaži

          Fittipaldi … jesi li se ti malo uzruja , “zapalija” ? ovo ti je jak argument samo… NR ka prvak nije pobjeđen od LH ;) ali dat ću ti adut … spomeni mi kako je NR posli osvajanja titule napustija F 1 jer se plašija LH :) :) button … pamtiš li da je 2010. bila PRVA sezona JB u McL , a vjerovatno nije isto bilo vozit brawn GP i McL . npr 2012. LH u McL je završija ispred webbera u RB sa kojim je seb osvojia titulu no 2013. kad je preša u mercedes na koji se žalija tokom predsezonskih testiranja jer mu je kako je izjavija McL ima bolju trakciju , grip od mercedesa i treba se naviknuti na takav bolid . e pa te 2013. je završija iza webbera . vjerovatno bi sezonu završija na 5. mistu ( 2012. je završija na 4. ) da kimi zbog financija nije “odusta” u americi i brazilu te ga je zamjenija kovalainen . posli abu dabija ( a 2 trke do kraja ) kimi je bija 3. sa 8 bodova više od LH ;) 2011. kad je JB “shvatija” bolid pobjedija je lewisa sa osjetna 43 boda razlike , a godinu posli je lewis pobjedija njega sa mršava 2 boda razlike . možda bi razlika bila i veća ali LH j eima više odustajanja no oba su imala po 2 zbog teh problema = ostala odustajanja su bila zbog sudara , nesreća ….. a ovo o alonsu u McL i “pobjedi” lewisa pišeš “…počinju sulude i nedokazane teorije zavjere o tome kako je momčad favorizirala rookieja naspram dvostrukog svjetskog prvaka (?!). Zanimljiva logika, prvi put ikad viđeno u povijesti sporta.” bija je na GP 1 član portala stari lisac . njega je ovo u odnosima u McL zanimalo i dosta je “kopa” da nađe neke “dokaze” . e pa pronaša je izjavu dennisa koji je navodno ( navodno jer ja nisam tražija pa ne mogu tvrdit ili potvrdit (ne)točnost ) izjavija te 2007. da se tim ne bori protiv kimija/ferraria nego alonsa ?!?!??! btw , nisam baš vidija da alonsa drže za jednog od najboljih ( iako je tu negdje ) nego za vjerovatno NAJKOPLETNIJEG vozača dok je vozija F 1 ;) preporučija bi ti i da pogledaš “dvoboj” LH i MS u monzi 2011. kad je MS u inferiornijem mercedesu “održa školicu” LH , a ovaj ga je “preteka” tek posli “kukanja” svom pitu ;) zamisli d aje taj mercedes iz 2011. bija na nivou mercedesa koji LH vozi od 2014. … MS bi ga “uništija” . o takvim vožnjama ka ovo u monzi priča ( kad radiš velike stvari sa lošijim bolidom ) kad komparira , priča o nekad i sada , danas . ferrari je bija top no MS je ipak ima “frku” kod osvajanja titule 2003. , RB takođe ali seb je “visija” i 2010. i 2012. , LH u mercedesu baš NIKAD ! najveća “frka” mu je bila 2017. kad mu se seb “primaka na samo ” 46 bodova i to je najmanja bodovna razlika na koju mu se neko primaka otkad vozi mercedes . neću špekulirat ko je najbolji ikad , to je nemoguče šta i stewart “objašnjava” ali uz ovu titulu i potencijalno onu za 2021. LH će postat STATISTIČKI najbolji i najuspješniji vozač u povijesti F 1 i “smjenit” će MS ali pričat ko je najbolji od 1950. do danas je nemoguće zbog enormne evolucije bolida , tehnike , broja trka kroz sezonu itd , itd … jbte pa nekad su se gume minjale za 20 – 30 min , a danas za 2 do 3 sekunde … ne se “palit” , LH je bog vožnje , pobjedija je 3 prvaka mada NR nije bija prvak kad ga je LH pobjeđiva ali neka ti bude :) :) :)



          17
          9

          8
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži

          Samo ukratko
          Alonso i hamilton prva sezona je bila obojici dali su prednost hamiltonu na sto odgovaras da nije dokazano a ovi je dvostruki svjetski prvak
          Vettel je 4 rostruki svjetski prvak pa su ga isto brzo spedili u ferkanu kad je doša leclerc, jesi prvak al nisi mclarenov odnosno ferrariev…. Prebrzo su spedili i jednog i drugog



          2
          1

          1
        • Pascal Wehrlein 94
          Wehrlein94 Prikaži

          ovaj momak avalon je na meni ostavio najveći utisak, dečko baš zna F1 i ja mislim da bi on bio najbolje rješenje za vodit ovaj portal. dečko stvarno kad komentira,on komentira realno i savršeno . respekt



          8
          1

          7
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          @ avalon
          Pa Rosberga ni nije mogao pobijediti kada je ovaj brže bolje podvio rep. Da li nije imao snage više ili je znao da mu to više neće proći. Me znam. Jedino mu to zamjeram. A ovo kaj je u ostalim sezonama izgubio dvoboj očito nema veze. Pogotovo mi je super kada se gleda broj odustajanja, a ne i sa koje pozicije je odustao. Eto uspio je i Button jednu godinu biti ispred Hamiltona. Pa bio je i Irvine 99. ispred Šumija, kao i Rosberg sve godine u mercedesu.



          2
          -4

          6
        • avalon Prikaži

          Dani … uvik “zgaziš” adutima :( npr ovim “Pa Rosberga ni nije mogao pobijediti kada je ovaj brže bolje podvio rep. ” to mi nije palo na pamet kad sam replicira Fittipaldiu . tek sam mu napisa “ali dat ću ti adut … spomeni mi kako je NR posli osvajanja titule napustija F 1 jer se plašija LH :):)” i tek sada shvatam kakva je razlika u mome “napustit F 1 ” i tvoga “podvit rep” mada je rezultanta ista . NR je pokaza da je inteligentna osoba i vjerovatno je shvatija
          1. da zbog karaktera i statusa LH u mercedesu nema šanse usprkos mišljenju stewarta kako je NR vrlo brz te da po stewartu ima uglađeniji stil od LH
          2. NR je zna da mu “finta” kojom je regularno doša do titule može “upalit” samo jedan put jer drugi put istim načinom ne bi moga iznenedit tota i lewisa koji su premazani svim mastima .
          odlazak u bilo koji drugi tim bi bija za rozberga korak nazad i zato je napustija F 1 , a ne podvija rep . podvijanje repa bi bilo da je osta i prihvatija sve šta se u mercu događalo , a šta mi nismo znali . potkrijepit ću to citatom “U mnogim javljanjima na timski radio Rosberg je tražio dopuštenje za prestizanje momčadskog kolege, no šef momčad Ross Brawn to nije dopustio, iako je Nijemac bio vidno brži. Kasnije je Brawn rekao da bi zamolio Hamiltona da ne prestiže Rosberga da su uloge bile obrnute. ” ja znam za 2 takva javljanja pa ovo “mnogim javljanjima” držim upitnim ali …. već te prve sezone ( 2013.) LH je pod brawnom u mercu “ustoličen” u odnosu na NR šta se nastavilo i dolaskom tota . nadalje , iako valtteri nije kalibra rozberga toto je i njega “sortira” u odnosu na LH izjavivši kako je VB najbolji pomoćnik . možda da mu ne bi palo na pamet da makar pokuša nešto ka i NR ? NR je doživija svoju satisfakciju i potvrdija ono šta je stewart mislija o njemu . “A ovo kaj je u ostalim sezonama izgubio dvoboj očito nema veze. ” naravno da ima i svi smo svjedoci da je svaku zajedničku sezonu macho man LH bukvalno “razara” barbiku NR … kad bi se zjbavali . vjerovatno nisi dobro promislija kad si napisa “Pogotovo mi je super kada se gleda broj odustajanja, a ne i sa koje pozicije je odustao. ” jer npr 2015. bodovna razlika je bila + 59 za lewisa šta je popriličan zaostatak . LH je ima jedno , NR 2 odustajanja pa “zanemarimo odustjanje NR u italiji i LH u singapuru , gledajmo rusiju . NR je odusta sa P 1 , pobjedija LH . kad bi špekulirali pobjedija bi NR , LH bi završija 2. i već tom trkom bodovna razlika na kraju prvenstva ne bi bila 59 nego 27 bodova . još kad bi pogledali i italiju di je NR odusta sa P3 , a LH u singapuru je LH posli 11 krugova sa P 5 doša na P 4 , u 27 je vozija na P8 i valjda zbog problema konstantno pada u poredku do odustajanja u 32. krugu . idemo opet špekulirat … da je NR umisto odustajanja monzu završija na P 3 ( di je bija u trenutku odustajanja ) , a lewis singapur na P 4 ( s a najbolje pozicije koju je ima u toj trci ) razlika na kraju ne bi bila ni 27 nego 24 boda …. ako sam dobro računa ;) istina , JB j ebija jednu sezonu ispred LH , ja bi i na to nadoda da je zbirno u 2 sezone LH ostvarija bodovnu prednost pre buttonom 28 , a button pred lewisom u JEDNOJ sezoni 43 boda ;) “zaboravija” si i da je LH 2010. bila 4. sezona u McL , a JB PRVA . 2011. ga je JB poprilično bodovno “nadigra” ( valjda je “ubra” bolid ) , a 2012. je LH bija bolji za mršava 2 boda …. muke
          bogu vožnje je zadava jedan “obićni” button ?!?!??! ne osjećaš li se pomalo glupo pišući kako je 1999. irvin bija bolji od MS “zaboravljajući” šta je bija razlog tome ? kad spomeneš kako je sve sezone u mercedesu NR “nadigra” MS “zaboravljaš”
          1. da je MS ima 3 sezone pauze i da mu je sigurno trebala prilagodba 2010. kad se vratija
          2. da je 2011. ima 5 , NR 2 odustajanja i usprkos tome na kraju je bodovna razlika bila 13 bodova
          3. da je 2012. MS ima problema ka u prići ( šta je i sam brawn potvrdija ) , a da je u trkama koje su oba završili omjer bija 6 Vs 1 za MS
          to bi mogli zaključit kad bi išli u nekakvu “dubinsku” analizu , ali jbš to kad želiš zaboravit ono šta ti ne odgovara zar ne ? da jedini pratiš F 1 “oduvijek” , a mi ostali tek koju sezonu onda bi tvoj komentar bija ka “sveto pismo” za nas no ima nas koji poduže vrime pratimo F 1 pa onda … jbga …. primjetimo ;)



          5
          2

          3
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          2012 od 7 DNF-ova MS, 2 puta je MS bio ispred NR, a čak 5 puta iza.
          Od 3 DNF NR, 2 puta je Rosberg bio ispred MS.
          Tako da je interesatno kako se manipuliše DNF-ovima kad to odgovara glavnom statističaru
          Hamiltonova odustajanja se ne spominju naravno

          Šef Ros Brawn je samo jednom rekao Rosbergu da ne pretiče Hamiltona.

          Irvine je pobijedio dva puta MS-a
          Pored toga što je MS gubio od Rosberga 3x, Irvine 2x, izgubio je i 1x od Piqueta.

          @VettelFerrari, kasno ugleda da si replicirao …
          Onako iz glave …
          USA je 7. utrka sezone. I od te utrke su oni bili ravnopravni. Alonso je dobijao bolju taktiku u kvalifikacijama sve do Velike Britanije.
          Do tad su dva puta zeznuli Hamiltona u Australiji i u Monako.



          1
          -4

          5
        • avalon Prikaži

          Har Kl .. pozdrav od “glavnog statističara” :) :) :) “2012 od 7 DNF-ova MS, 2 puta je MS bio ispred NR, a čak 5 puta iza. Od 3 DNF NR, 2 puta je Rosberg bio ispred MS. ” a ovo je DOKAZ da bi trke da nije bilo odustajanja ovako i završile zar ne ? naravno , lako je tebi kad ti znaš šta bi bilo da je bilo . ja ne znam pa sam zbog toga samo naveja broj odustajanja i PROVJERLJIVU ČINJENICU d a je 2012. u trkama koje su OBA vozača mercedesa završila bija omjer 6 Vs 1 za MS . imaš li ti kakav dokaz da bi u onih 7 odustajanja MS NR pobjedija u 5 da michael nije odusta jer je bija ispred ? ja npr nemam dokaz da bi MS pobjedija u one 2 trke kad je odustaja , a bija ispred NR ;) jbga , ja nisam nostradamus , vanga , ne znam šta bi bilo da je bilo no ti jesi bar jedno od ovo dvoje i SIGURNO ZNAŠ kako bi završile trke …. 5 X pobjedama NR , 2 X MS . da si bar bija objektivan pa spomenija da špekuliraš ka šta sam ja uradija . “Hamiltonova odustajanja se ne spominju naravno” …. valjda ti je ovo promaklo kad sam spominja 2015. “LH ( LH ti znači lewis hamilton :) :) ) je ima jedno , NR 2 odustajanja ” , a kako nisam pisa o svim zajedničkim sezonama LH i NR mislim da nisam treba ni pisat o “kompletnim” odustajanjima obojce . istina , brawn je jednom naredija NR da ne pretiče LH , napisa sam “ja znam za 2 takva javljanja pa ovo “MNOGIM JAVLJANJIMA” držim UPITNIM . kad sam napis a da znam za 2 takva javljanja je zapravo po meni neskrivena “podrška” brawna LH … naime u “drugom javljanju” brawn je na “kukanje” lewisa kako ne može preteći NR ovom “poručija da propusti lewisa jer su na različitim strategijama . to je za mene isti kur jer jednom NR nije smija prestići LH i bit ISPRED , a drugi put ga je mora propustit jer nije smija bit ISPRED ;) oba slučaja su bila 2013. kad je LH potpisa za mercedes i zbog toga to i danas smatram uspostavom hijerarhije među vozačima mercedesa . naravno , u pravu si kad spomeneš da je MS 2 X gubija od irvina šta ja ka manipulator nisam napisa :) možda ti se neki koji prate pa znaju posli čitanja tvoje replike smiju zbog toga jer u svojoj objektivnosti nisi spomenija zbog čega se to dogodilo . ali jbe se tebi , to ti je nevažno . ka da je važno šta je MS slomija nogu pa ga je 6 trka minja salo . a meni spočitavaš “Hamiltonova odustajanja se ne spominju naravno” hahahahaha . naravno i 1997. je irvine sa osvojena 24 pobjedija MS koji je osvojia 78 bodova . ovo je jedinstven slučaj u povijesti F 1 da vozač koji ima 3+ X manje bodova od kolege pobjedi istog . meni ovo nije jasno no nadam se da ćeš mi ti objasnit ovu “pobjedu” irvina . “Pored toga što je MS gubio od Rosberga 3x, Irvine 2x, izgubio je i 1x od Piqueta.” ova mi rečenica nije baš jasna , ka da je “umjetno” , bez svrhe ubačena , a kad se već igramo onda si zaboravija spomenut da je MS izgubija i od de cesarisa kad su vozili za jordan :) :) :) jer MS je u prvom krugu “spržija” spojku , a de cesaris je odusta tek u 13. krugu hahahaha… da tebe nema na portalu ja bi moga sa mnogima manipuirat do besvjesti ali jbga … ti uvik raskrinkaš moje manipulacije . ja prikrijem činjenice o odustajanjima LH ( u svrhu manipulacije dakako ) , a ti “neskriveno” , objektivno navedeš od koga je MS gubija i otvorenu ( u svrhu istine ) napišeš razloge ka npr u slučaju irvina . čak iz “naftalina” izvučeš i piqueta mada je 11 trka zajedno sa piquetom za benetton vozija moreno , a ZADNJIH 5 trka piquet je dobija NOVOG kolegu MS . nevažno je i to šta je MS 1991. bija rookie , a piquet je u 1991. “ulazija” sa 188 GP i 13 sezona iza sebe . jbeš vozača ( MS ) koji u 5 trka koje je odvozija 1991. nije moga pobjedit 3 X prvaka koji je odvozija KOMPLETNU 1991. no priznaj da sam ti dobro parira spominjući de cesarisa od kojeg je MS takođe izgubija , a ti si ga zaboravija navest među one koji su pobjeđivali MS :) :) :) i za razliku od tebe kako pišeš ja manipuliram ….



          5
          4

          1
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          @avalon, ne znam šta bi se dešavalo, ali znam puno bolje opisuje odnos snaga od tvoje sirove statistike.
          Jer onda nije više 6-1 za MS već je omjer 9:9.
          Ne vidim svrhu tvoje statistike koja briše pobjedu Rosberga u Kini, gdje je bio brži od MS 0,5 sec u kvalifikacijama i u svakom krugu koji su vozili zajedno.

          Što se tiče Hamiltonovih odustajanja mislio sam prvenstveno na 2012.g gdje je Hamilton imao 6 DNF u odnosu na 3 Buttonova, pri tom je u tih 6 DNF-ova 4x puta bio ispred Buttona, od toga 3x u utrci u kojoj je ostvario PP, dok Button nije nijednom bio u vodstvu u svoja tri slučaja.
          I nakon svega toga opet ga je pobijedio za mršava 2 boda.

          Što se tiče gubljenja 2x MS protiv Irvine, to je činjenica. Sam si potvrdio čim si našao o kojim sezonama se radi. Naravno da ima dublja priča koja se krije iza ta dva poraza i da se ovo moje navođenje može nazvati trolanjem, ali to je mala maca naspram tvojim postova ;)

          Tačno je da je MS protiv Piqueta je bio rookie, baš kao što je Hamilton bio protiv Alonsa ;)

          PS. Lijepo si me nasmijao za de Cesarisa :thumbs:
          Slijedeći put kad budem trolao, možda navedem i ovaj argument.
          Do tad LP :)



          1
          -2

          3
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ne vidim svrhu tvoje statistike koja briše pobjedu Rosberga u Kini, gdje je bio brži od MS 0,5 sec u kvalifikacijama i u svakom krugu koji su vozili zajedno.

          Ne kontam, kako briše pobjedu? Jes u međusobnom omjeru završenih utrka obojice. Ali to nije svrha te statistike. Nego bodovna razlika, koja bi bila nešto drugačija da nije bilo tih odustajanja. Tako je u Kini Rosberg dobio 25, a Schumacher 0, a moglo je biti 25-18… Čak i u toj tvojoj ŠBBKBB statistici, i omjeru 9:9 (u stvari po ovoj statistici koju ste obojica iznijela 6:1, 7dnf vs 3 dnf, bilo bi 9:8 za sch) bodovna razlika bi bila daleko drugačija od one koja je bila na kraju sezone…



          2
          2

          0
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Pa to avalon i hoće da pokaže. On daje sliku međusobnog omjera.

          Nema veze, nek bude 9:8 za MS. Neću ni provjeravati …
          9:8 za jednog ili 10:9 za drugog to je opet blizu jedno drugog i daje puno realniji rezultat.

          Svaka statistika osim one koja koristi realne i konačne podatke je ŠBBKBB, a očito da se ne vole koristiti ti podaci kad rezultat ne odgovara.
          DNF je sastavni dio igre. Hamilton je dobio DNF u Maleziji i dosta ljudi upire prstom u taj DNF i argumetira da je Hamilton trebao osvojiti 2016.
          Ako DNF već izbacujemo iz priče gdje hoćemo da pokažemo kakav je međusobni omjer, nema potrebe da ga izbacujemo iz utrka gdje on nije uticao na rezultat u međusobnom omjeru.

          Bilo koja statistika koja pokazuje da je MS pobijedio NR 6:1 je pogrešna.
          Kad kažeš 6:1 odmah zamisliš sliku Hamilton Kovalainen



          1
          -1

          2
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Čovjek se uspinje na tron svijeta povijesti F1(ni kriv,ni dužan što se uspjeh sastoji dobrim dijelom uvjetovano jakim bolidom) a dežurni dušebrižnici pokušavaju ispast pametni.Pa nirmalno da su ere različite i da je prije bilo drugačije ali ovako veliki rezultat jako je neozbiljno osporavat.Senna je šalto ručno brzine a npr MS imao polu autimatik i???pa to ne umanjuje nj 7 kanti itd..LH uzima ono što je zaslužio pa tanman da neki polude od zavisti to je fact…



    10
    -3

    13
  5. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    O tome tko je najbolji svih vremena te tko je gdje na ljestvici najboljih svih vremena se jednostavno ne isplati raspravljati zbog mnogo faktora, kao npr broj utrka u sezoni, preogromne razlike u bolidima sad i prije 10 godina, a kamoli razlike između ovih danas i onih prije 30 i više godina. Pitanje najboljeg svih vremena nema jedinstvenog odgovora jer nema nekih jasnih kriterija te ih nikada neće biti, jedini kriterij su naše simpatije prema nekom vozaču. Mnogim fanovima je Hamilton najbolji, meni i velikom broju ljudi je Schumacher ubermensch Formule 1, nekima je Senna utjelovljenje Boga u bolidu F1, a možda nekom je upravo Will Stevens najbolji vozač svih vremena. Poanta je da su ovakve rasprave nepotrebne i da trebamo uživati u vožnjama svojih junaka i poštovati junake drugih ljudi, ma koliko nam bili mrski.

    P. S O toj temi sam već pisao u kolumni gdje sam detaljno obrazložio ovo što sam sažeto u komentaru napisao.
    https://f1.pulsmedia.me/47148/tko-je-najbolji-svih-vremena/



    14
    14

    0
    • Zdenko Prikaži

      Navijači Michaela Schumachera uživaju u najtrofejnijem vozaču već evo 14 godina. Hamilton to tek postaje. Nakon Hamiltona to može biti Max, Lec ili Mick. Jasno mi je da dosta ljudi ovdje ne voli Hamiltona, ali činjenica jest da je on sada taj koji preuzima taj tron. Možda ipak ne treba toliko biti gnjevan. Rekordi su da se ruše.

      Hamiltonova dominacija je za mnoge dosadna to razumijem. Samo, činjenica jest da je bila potrebna toliko duga i dosadna dominacija da se s trona skine Michael (i još nije skinut). To samo govori da je ipak i on trebao biti dugo dominantan i vjerojatno vrlo dosadan njegovim ne navijačima.



      7
      -1

      8
      • Ferrari
        Boris_CRO Prikaži

        To me muči. Da je Lewis prelagano došao do Šumahera. Prelagano. Pokušavam si zamisliti Schumachera da je imao toliko dominantan bolid toliko dugo.



        6
        3

        3
        • Zdenko Prikaži

          Možemo mi sentimentalno gledati na stvari, ali ćinjenica jest da u F1 uvijek pobjeđuje najbolji bolid. Niti je Schumi rekao neću više pobjeđivati u Ferrariu niti će to Hamilton reći za Mercedes. Uostalom, da nije bilo Renaulta i Alonsa, Schumi bi osvojio još dvije titule i pokoju pobjedu.



          2
          0

          2
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Uostalom, da nije bilo Renaulta i Alonsa

          jednu bi osvojio Raikkonen a drugu Schumacher



          5
          4

          1
        • Zdenko Prikaži

          @Frantic Ok da, 2005. je bila loša za Ferrari.


          0
          0

          0
      • Aston Martin
        JB005 Prikaži

        Zdenko, potpuno si u pravu! Bilo je i vrijeme da se skinu fake rekordi od MS-a!



        1
        -10

        11
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Problem je u likovima koji imaju potrebu da brane Hamiltona za svaku sitnicu. I kako ga “brane”? Tako što sasipaju salvu uvreda na lika (u ovom slučaju trostrukog F1 šampiona) koji je izjavio nešto što se ne slaže sa njihovim mišljenjem (što oni odmah shvataju kao da je protiv Hamiltona), na novinara koji je prenio izjavu, i na sve koji se slažu sa likom koji je rekao nešto što je po njima “protiv” Hamiltona. Pogledaj kad je prošli put bila burna tema u vezi Hamiltona, napunili su bus za Banoviće…



        10
        10

        0
  6. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Jackie je nadrobio ovdje svega…
    Kako opće uspoređivati Fangia ili bilo koga iz te ere i Hamiltona? A i to pitanje tko je najbolji svih vremena je ofucano i dosadno.
    Nogomet se promijenio od vremena Pelea do danas, a kamo li moto utrke.
    Svaka generacija, era imala je svoje heroje.
    A Hamilton je najbolji svoje generacije i tjt.
    Sport u kojem se u 3 godine može toliko napredovati, koji je isprepleten ultra visokom tehnologijom gdje je valjda bitna mašina 98% a vozač 2% spominjati da je Fangio koji je vozio prije 200 godina bolji od Hamiltona koji vozi danas mi je sasvim maloumnu i krajnje glupo.
    Budi sretan što gledaš 20 trenutno najboljih vozača na stazi kako jure najbrže u povijesti svijeta. Od te nostalgije nema ništa.



    7
    -4

    11
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Fangio je vozio u vrijeme kada je pogreška značila invalidnost ili smrt. Usporedi veličinu muda i spolnih organa tadašnjih vozača i ovih koji plaču da im je guma 1% slabija. Tamo se vozilo po sustavu zavoj, trava, drvo, graba. Otići sa ceste je značilo upoznavanje sa svevišnjim.



      19
      15

      4
      • Sebastian Vettel 5
        battery992 Prikaži

        Da. I? Nije Lewis kriv što se rodio 50 godina kasnije. Lewisa možemo usporediti s npr. Vettelom. Možda se sjetiti kako se pljuvalo po Sebu jer vozi nevjerojatno OP RedBull, a onda dolazi Mercedes koji od 2014 do 2016 obilazi ostatak grida kao da su backmarkeri…
        Zato je ljudima teško reći da je najbolji, jer je vozio i vozi u eri kad je Mercova konkurencija smiješna…
        Ali opet, bit će najuspješniji vozač ikada i to mu nitko ne može osporiti.



        8
        0

        8
      • Ayrton Senna
        LR7 Prikaži

        Jako puno ta sigurnost je značila Jules Bianchiu.R.I .P.



        7
        6

        1
  7. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Sir Jackie je u pravu .



    16
    11

    5
  8. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Mercedesova dominacija od 2014. se u onom što sam osobno vidio u F1 može usporediti samo sa Ferarijem u Indianapolisu 2005. Apsolutno Mercedesova era.
    Da je umjesto Lewisa u tim došao slabiji vozač od Rosberga, danas bi razgovarali o šesterostrukom prvaku svijeta Nici Rosbergu…

    Naravno, nije Lewis kriv za to, on je samo iskoristio priliku koja mu se pružila, i to ga stavlja za najuspješnijeg vozača ove ere, a rezultatski će ga dovesti da bude najuspješniji vozač ikada.
    A da je najbolji vozač ikad nije, niti on, niti itko drugi, jer uspoređivati ere, tehnologiju, kalendar je nemoguće…



    9
    8

    1
  9. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Iako je Sir Jackie pokušao argumentirati, Lewis Hamilton nije zaslužio namjerno ili nenamjerno omalovažavanje svojih uspjeha. točka.



    7
    -2

    9
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      hamilton je zaslužio štošta… ponajviše o stvarima izvan automobila, ali i plakanju unutar automobila. Celebrity, social justice warrior, žrtva rasizma, vegan, ekolog, morski biolog, fashion designer, pjevač, životni trener, filozof, guru i ponajviše cvilidreta.



      8
      2

      6
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Da baš je glup što je svestran, pa se bavi stvarima od utrkivanja do dizajniranja. Bezveze skroz, umjesto da šuti ide sa utrke na utrku i to je to.
        To samo govori koliko nisi objektivban ako te smeta što je lik vegan ili pjevač ili nešto treće uz to što vozi F1.



        5
        -1

        6
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Znam li ista o prehrambenim navikama Sergia Pereza? Da li me zanima?
          Što radi Perez kad ne vozi F1?
          Zašto se Hamilton pobrinuo da znam o njegovim? Jel to važno za njegovu kvalitetu vožnje?

          Dakle Hamilton je uposlio PR mašineriju za izgradnju svojeg imidža koji nema ništa s utrkama i koristi medijski prostor utrka za besplatnu promociju svojih stavova. Sad mu je FIA na finjaka zaprla taj kanal…. ali ostaje ovaj koji plaća kroz britanske medije.



          7
          5

          2
        • lukarak Donator Prikaži

          @wapi, i dalje ima crni auto i kombinezon, dugine boje na halou i svasta nesto.



          1
          -1

          2
  10. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Jackie je u pravu. Ali moje misljenje je i dalje da nema najboljih svih vremena vec samo svoje generacije a lewis je najbolji od svoje generacije



    5
    2

    3
  11. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Uh kako bih volio da stave sljedece godine u bolid merca umjesto Botasa Maxa, Leclerca ili Alonsa pa da Hamiltonu skinu taj smiješak sa lica. Imam osjećaj da bi ga Max dobio bez imalo muke hehe



    7
    2

    5
  12. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    Jackie je po meni u pravu,potpuno….. LH je jedinu konkurenciju imao u Rosbergu,njegovim odlaskom to je to…..Mercedes demonstrira najvecu superiornost u povijesti sporta,a Hamilton je eto pogodio sa izborom prije par godina i sad je tu gdje je…. Njegovo znanje,brzina i talent se ne mogu osporit…ali isto tako se ne moze osporit da je placipicka i da je u najsuperiornijoj momcadi u povijesti….



    8
    5

    3
  13. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Svi ste se uzjebali oko mišljenja tipa koji ima što reći ali je u današnjoj F1 potpuno bez utjecaja. Dakle njegovo mišljenje je samo mišljenje i ne može imati nikakve posljedice na bilo što, a pogotovo ne na galamu o Hamiltonu koju proizvode britanski mediji.

    Tako da štogod rekao JS, to je danas ovdje, a sutra će ga se sjećati samo Google.



    4
    4

    0
  14. Alain Prost
    zastava 101 Prikaži

    većina vas nazovi navijača uopće nije shvatila bit Stewartovih komentara ,rekao je da je formula 1 danas dječja zaje….ancuja u odnosu na neka prošla vremena..i potpuno je u pravu…druga je stvar što se većina nas toga i ne sjeća



    4
    0

    4
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Apsolutno stoji. Ali jebiga bila su druga vremena. Bolidi cista mehanika i vozac je morao tocno znat sta mu bolid govori. Danas samo jave preko radija da nes ne valja i onda mu oni po telemetriji govore sta da napravi.



      3
      3

      0
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Mozda ima neka serija koja zapela u 70im godinama proslog milenija pa onda to treba pratit..
      Slabo vidjam aute bez headresta, airbaga i pojasa na cesti a zazivaju se neki sigurnosni standardi 40 godina unazad..
      Sigurno bi Lujo, Vettel i Alonso sjedili doma i plakali da su rodjeni u 50im jer su im bolidi preopasni za utrkivanje..



      1
      0

      1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Iskreno meni fali moto 500 ccm. Bez današnje elektronike i ostalih gluposti. Nema više slajda kroz zavoje kao nekada.



      2
      1

      1
  15. Niki Lauda
    Vordas Pretplatnik Prikaži

    Meni u cijelo toj priči ne smeta Hamilton nego FIA koja je kada su Ferrari i Red Bull imali pokušavala i uspijela zaustaviti dominaciju. Ovako imam utisak da je sve ovo umijetno. Da je izrežirano zbog jednog velikog ulaganja koje se moralo pravdati rušenjem rekorda. Hamilton je to samo iskoristio. To me jedino razočaralo u svemu. Umijetno i na silu rušenje rekorda, Hamilton ima sve karakteristike vrhunskog vozača ali sva ta priča oko dominacije baca loše svijetlo na njegove uspijehe. Veću težinu mi ima naslov u McL nego u Mercedesu ovih 5.



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.