Fernando Alonso vjeruje da će Sebastian Vettel imati lijepe uspomene iz Ferrarija, iako nije osvojio naslov svjetskog prvaka. Također, kad se priča o broju naslova – Španjolac tvrdi da će za njega Michael Schumacher ostati korak ispred Lewisa Hamiltona čak i ako Britanac sruši sve rekorde.
“Kad potpišete za Ferrari – odmah pretpostavite da možete osvojiti naslov. Nakon četiri titule Vettel je vjerojatno mislio da može osvojiti još jednu s Ferrarijem. No, ponekad jednostavno nemate sreće da je pravi trenutak i onda prilike prođu pokraj vas.”
“Zato sam se u svojoj karijeri fokusirao i na druge stvari poput 24 sata Le Mansa i pokušao sam osvojiti sve što je bilo moguće.”
“U Ferrari odlazite s velikim iščekivanjima jer je to najveća ekipa u Formuli 1. Poseban je osjećaj voziti za njih. Čak i ako nisam osvojio titulu – bilo je to pozitivno iskustvo za mene.”
“Mislim da će Sebastian imati lijepe uspomene iz Ferrarija također, unatoč tome što nije postao prvak s njima. Mislim da je i meni i njemu nedostajao pravi bolid i tehničke mogućnosti u pravom trenutku.”
Također je prokomentirao Lewisa Hamiltona i usporedbe sa Schumacherom:
“To su dvije različite ere i bolidi s različitim nivoima performansi. Ali, sjećam se da je Michaela bilo teško pobijediti, on je vozač s ogromnim talentom. Imao je to nešto posebno.”
“Lewis je vrlo dobar i najbolji u svojoj generaciji, ali nije osvojio naslov s McLarenom dok je njegov timski kolega bio Jenson Button.”
“U Mercedesu je Nico Rosberg također osvojio naslov…”
“Michaelu se takve stvari nisu događale, on je uvijek pobjeđivao. Za mene je Michael jedan korak ispred.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Car. Jedva čekam 2021.
39
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ne kužim ovaj “minus” ispod komentara, po nijednom obrazcu… ???
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda taj misli da je kralj ;)
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda ga se boji 2021.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne volim Hamiltona, ali MS nije korak ispred nego 3 koraka iza. Sta bi drugo Alonso mogao izjaviti nego to sto je kad je 2x dobio MS-a i tako automatski postao bolji i od LH-a. ;)
10
36
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko nije rekao da je ham los, jednostavno msc je vozio kante i u kantama radio dobre rezultate, uzgradio tim i do tad zapoceo najvecu dominaciju…. dok se ham vozi u top bolidu i trenutno je u eri gdje nema konkurencije cak ga je teammate pobjedio,a trenutno ima cistog vodonosu koji mu lize stopala
23
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šumi je vrh formule 1 ali govoriti da je vozio kante je nešto što ne može biti dalje od istine. Pa nije vozio minardi i slične bolide.
15
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na osnovu cega tvrdis da je MS “uzgradio tim” ?
1
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma joj, to ti je ona bajka kako je MS bio jako pozrtvovan i lupao krugove po Mugellu i razvijao auto, a Hamilton dosao na gotovo, a zaboravlja se da je u to doba testiranje bilo puno manje ograniceno nego danas.
1
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MS vozio kante?! Ahahahahaha
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok vidim da su se pravobranitelji ovdje ukljucili… dakle ferrari ove godine realno nije u prva 3 bolida cak i dalje i govori se za trenutni bolid da je kanta… tako da MSC je vozio kantu vise put tokom njegove karijere.
Kolega AMG ispricavam se na gramatickoj pogresci hvala sto si me upozorio sa visine da pazim na iste :D
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas to. Hamilton je vozio u timu s 3 vozaca ‘klase’ svjetskog prvaka. Alonso je samo malo jelly jer kao trenutni svjetski prvak nije mogao pobijediti Hamiltona.
4
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren i Ron Dennis su bili baš glupani, trebali su još tamo na pola sezona,na Indianapolisu reći Lewisu da se makne, dvostruki svjetski prvak je u naletu, trebali su uzeti 2007 vozačku titulu za Fernanda hladno,ali Dennis je radije volio imati rat u kući ( i sa Montoyom je bilo svega,a da ranije ne spominjem. ) .
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako gledamo unazad kao što ti sad radiš onda da je Ron rekao bilo Hamiltonu bilo Alonsu da se “maknu” onaj drugi bi bio prvak i McLaren bi bio prvak.
Ja sam uvijek za ravnopravnu borbu dvojice timskih kolega. Ja sam gledatelj i više uživam u borbama timskih kolega, recimo Senna Prost, nego u pobjedi konstruktora za McLaren favorizirajući jednog vozača.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U naletu, nakon sto je Lewis utrku prije pobijedio. I onda pobijedio i na Indianapolisu. Sve sto je McLaren trebao napraviti, ako vec tako pricamo hipotetski, je ne ostavljati Hamiltona na starim gumama predugo ;)
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Te godine je guran Hamilton, neka priča ko šta hoće. Prvo je to bilo prikriveno, a potom i otvoreno od strane Dennisa
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto ne gurati onog koji je brzi (ili onog za kojeg mislis da je brzi)?
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije on to ni izjavio garant, to je urednik po svojoj zelji napisao, sta bi on volio da je rekao.. Daj pouzran izvor?
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@testarosa
Pa Alonso je uvjeren u sabotažu pozvao fia-ine suce u boks mclarena na zadnjoj utrci. Naravno da se ništa nije događalo. Da su htjeli biti papci mogli si jednostavno izbaciti Alonsa iz tima i postaviti rezervnog vozača.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo sto je Alonso te godine morao pobjediti i svoj pitwall skupa sa Hamiltonom. Usotalom 109 = 109. Nisam znao da je jedna 109 veca od druge. Da RD nije prijavio svog vozaca Alonsa u madarskoj 2007 imali bi i te godine naslov. Ovako ko ih je.. i naka im. A nakon 2010 je jako lijepo Alonso pokazao Hamiltohu sto zna i koliko zna. McLaren drugi u konstruktorima a Ham nije ni prismrdio bobrbi za naslov s Vettelom. Hamilton do 2014 je djelovao slicno Kimiju a onda mu je pala sjekira u med. Barem 3,4 vozaca na gridu s Mercedesom od 2014 do danas bi nakupilo isti ili veci broj naslova od njega. Oni su liga zasebe 7 godina i ok. Jedina stvar mu je dobiti kolegu a ovaj sada se preda nakon tri utrke.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je imao status prvog vozača McLarena sve do Mađarske.
U F1 ne postoji =. To što ti ne znaš, ne znači i da nije tako.
1
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Alonso britanac, bio bi on te godine prvak. No hvala Bogu pa ima lijeka koji cesto se vrati bahatim englezima u svim sportovima . A to prvi vozac do madarske je tvoje misljenje jer je onda se dogodilo sto se dogodili iki ti je to Hamilton rekao? Isto tako je rookie do madarske dobivao Alonsov setup . Lako je reci ono sto nam pase a ono sto nepase gurnemo pod tepison… bitno da ja ne znam ?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije rekao Hamilton već Ron Dennis.
Alonso nije izgubio status 1. Vozača zato što nije bio Britanac, već zato što je izdao ekipu.
Dobijali su i Rosberg i Bottas, Hamiltonovu telemetriju. Jeste lakše, ali nije sve u telemetriji.
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren drugi u konstruktorima, pa naravno da je drugi kad su vozila 2 svjetska prvaka za Mcl, a ne Massa.
Da nije bilo Kimija, Hamilton bi 2007. bio prvak. Toliko o tome koliko je 109=109 :P
Hamilton je 2010 bio do zadnje utrke u sansi za naslov.
2012 kad je Alonso takodjer bio, Mclaren je, opet, s 2 svjetska prvaka, zavrsio iza Ferrarija s Massom, dakle Ferrari je bio bolji auto.
Hamilton je 2010-2012 imao los auto, brz, ali jebes brzinu kad nemas pouzdanost, samo treba pogledati tablicu i broj DNFova njega i recimo Alonsa.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mi, Alonsovi fanovi jedva čekamo povratak!!!!!
A ova izjava o Hamiltonu bi mogla Hamu dati dodatan vjetar u leđa da barem proba “pobiti” ovu tvrdnju da ipak nije prvak “samo” zbog najboljeg bolida……
Bez obzira na to dali netko voli Hama ili ne, treba se priznati da je u zadnje dvije sezone postao vrlo inteligentan (u smislu vožnje) vozač.
No, koliko je stvarno brz……vjerojatno nikad nećemo saznati ako ostane u dominantnom bolidu do kraja karijere.
28
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali kako ce to ‘pobiti’? Vjetar u ledja da Mercedes ne napravi najbolji bolid?
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imamo toliko očekivanu 2022.!
Ako grid bude ujednačen kao što se svi nadamo, a Ham ostane u F1…….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imali smo 2007.. ;)
Nažalost nismo imali više godina Ham-Alo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Schumacher je bio korak ispred kao ratnik u bolidu, ali je bio i korak ispred kao osoba izvan F1.
38
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno !
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Michael je imao za timske vozače (kad vec spominje Buttona i Rosberga) mislim Herberta, Irvinea, Massu, Barichela, Verstapena…sve od reda krema F1 koja nije niti smjela pobijediti uz Michaela.. Lewis je pobjedio Rosberga par puta a kada nije osvoji naslov imao je 10 pobjeda u sezoni -Malezija glavni krivac (ona 2016)…Rosberg je naprao Schumia u Mercedesu dobrano a na kraju gospon Alonso, Hamilton je ko klinac je završio u ukupnom poretku ispred tebe(mislim da je isti broj bodova-druga mjesta su odlučivala)… ko je najveci u F1 je najgora usporedba u svijetu sporta.
15
30
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene ta rasprava jako jako podsjeca na tenis, gdje imamo Federera koji je svoje GS naslove skupljao i protiv igraca tipa Bagdatisa, Soderlinga, Cilica, Philipusisa, Safina, Rodicka (4x) i Djokovica koji je svoje naslove skupljao protiv Federera, Nadala, Murraya.
Djokovic vodi i njega i nadala u h2h, jedini od njih je drzao istovremeno sva 4 GSa. Ali se jos uvijek prica o tome kako je Federer najbolji. A gubi 10-4 od nadala i 11-6 od djokovica na Grand Slamovima.
Tak i Schumacher, kad je dosao do Rosberga, koji je kasnije postao svjetski prvak, to je bilo otkrivenje. Al da, kme kme, auti su se promijenili, gume, filozofija, bla bla. Jadan sedmerostruki svjetski prvak, najveci svih vremena koji se u 3 godine ne moze naviknuti na auto i pobijediti Rosberga kojeg je Hamilton dobio 3-1 u sezonama zajedno.
7
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to ti je slično ka Michel Jordan kad se vratio u Wizardse. Isto nije ništa osvojio za to vrijeme i drugi su ga pobjeđivali. A čovjek je najveći svih vremena. Razlika je u tome što je MS došo u Merc iz nekoliko razloga, glad za vožnjom, utjecaj na ekipu i dobivanje feedbacka o ponašanju bolida te indirektan utjecaj na Nicu u smislu poboljšanja stila vožnje. On u Merc nije došao osvajati titule iako bi se rado borio za njih već tehnička strana plus zadovoljenje svoga ega. SLično kao i MJ.
Nakon njega Mercova putanja rase, koliko je to nejgova zasluga ili nije to ne znam, ali svakako je postavio dobre temelje.
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MM93 redovito pere Rossia u moto GP a isto tako trenutno su brzi i morbideli i doviziozo s dosta slicnim alatom, jeli to znaci da je MM najbolji pa dovi morbideli rins itd??
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve lijepo receno ko nije slijep i zna procitati.
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lukarak …. “Tak i Schumacher, kad je dosao do Rosberga, koji je kasnije postao svjetski prvak, to je bilo otkrivenje. Al da, kme kme, auti su se promijenili, gume, filozofija, bla bla. Jadan sedmerostruki svjetski prvak, najveci svih vremena koji se u 3 godine ne moze naviknuti na auto i pobijediti Rosberga kojeg je Hamilton dobio 3-1 u sezonama zajedno.” da mi ovo kažeš uz kavu rado bi ti reka da pričaš piz*arije , a ovako ti mogu naipsat da pišeš piz*arije jer “zaboravljaš” činjenice . u svrhu čega , koga ? “zaboravija” si 3 sezone pauze MS i to da bolidi iz 2006. nisu imali puno dodirnih točaka sa onima iz 2010. to je recimo bila sezona privikavanja sa – 70 bodova u odnosu na NR . već sljedeće sezone 2011. bodovna razlika je bila – 13 s tim šta je MS ima 5 , NR 2 odustajanja ali …. jbeš to zar ne ? ;) 2012. – 44 no opet si “zaboravija” da je MS ima 8 , NR 3 odustajanja . “zaboravija” si da je MS u prvih 7 trka ima 5 odustajanja , 4 zbog teh problema . da je npr u kini starta sa P 2 i u 13. krugu sa te pozicije odusta zbog kotača . btw , odustajanja ( 3 ) NR su bila zbog sudara ;) “zaboravija” si i da je brawno povodon tih odustajanja izjavija da su izdali MS i da trebaju poradit na pouzdanosti njegovog bolida . “zaboravija” si da je posli kanade kad su oba završavali trke NR izgubija 6 trka od MS , pobjedija ga je tek u jednoj … americi . znači omjer je bija 6 Vs 1 za MS ;) spominjanje guma sam sebi skačeš u usta jer si opet “zaboravija” onaj “tajni” test guma šta je potvrda da je MS bija u pravu kad je spoinja probleme mercedesa sa gumama . uglavnom u svrhu pisanja pizda*ija sve si “zaboravija” ali ne plaši se , LH će poobarat sve rekorde MS i zato ne trebaš omalovažavat MS . možda ipak više zna i vidi jedan od možda najkompletnijih vozača F 1 kad izjavi “Ali, sjećam se da je Michaela bilo teško pobijediti, on je vozač s ogromnim talentom. Imao je to nešto posebno.” mada opet … nije ni tvoje mišljenje , a s obzirom na tvoje iskustvo u F 1 za zanemarit pa sad malko sumljam da je izjava FA objektivna . kad je MS “najbolje” išlo nije ( kroz izjave ) pokaziva nekakvu aroganciju , no za razliku od njega posli osvajanja titula 2014./15. LH je izjavija “Mislim da netko drugi ima šansu samo kada ja napravim pogrešku. ” na što je ex kolega button “odgovorija” ….“On prilično brzo postaje arogantan. Nitko od nas nije kompletna“ istina , MS je bija “nemilosrdan” na stazi , pokušava je bitnim konkurentima “ući u glavu” ( šta je jednom spomenija NR ) ali nikad na način kako to radi LH koji je otvoreno igra psiho igre sa NR , igra ih je i sa ferrariem lani ,sa alonsom ih je igra dennis u ime tada rookia LH , igra ih je i sa mercedesom … sjeti se “opaske” kako je mercedes njemački tim sa njemačkim vozačem iako je u svrhu svojih igara negira da je NR nijemac mada je ovaj rođen u wiesbadenu :) :) :) Ok , možda je LH loš u zemljopisu pa tada nije zna da je wiesbaden u njemačkoj ;) u tom segmentu je LH nenad*ebiv i sigurno puno , puno bolji nego je MS ikad bija , a šta se ostalog tiče pišeš pizd*rije plasirane na onome šta ti odgovara , a bitno “zaboravljaš” ka npr da je za ovakav mercedes i
makar malo zasluga MS .
33
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim da si izbacio iz rečenica da igra psiho igrice sa Buttonom? :Chill:
Jel to slučajno, ili od sad nećemo više o tome čitati?
1
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Avalon ???? svaka na mjestu 100%
Samo jbg LH fanovi to nezele tako gledat
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Har Kl … ali ti čitaš moje komentare ? s obzirom na replike , a na sadržaj istih već sam pomislija da mi repliciraš bez čitanja :) :) buttona sam izbacija iz komentara da se ti imaš za šta “zakačit” svojom dubokoumnom primjedbom . jbte , baš me mučiš … mora sam otvorit 22 ( bar za sada ) lažna profila da bi sam sebi da isto toliko pluseva , a tebi sam da samo 9 minusa , ostalih 13 čuvam u rezervi … ako zatreba :) :) :)
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpis majstore????
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta tek reć za Nadale, koji je generacijski između Federera i Djokovica, dok Federer nije imao pravu konkurenciju u počecima, tako sad i Djokovic nema pravu konkurenciju kad su i Nadal, a posebno Feder na zalazu. A Nadal je između i i osvajao je i protiv i jednog i drugog u top formi. Bez dvojbe Nadal je najveći, nadam se da će to i sa GS potvrditi.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Trapgio Da, Federer i Nadal su na zalazu, dok je Đoković mladac koji polako zalazi u najbolje godine
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, a s obzirom da se Alonso utrkivao i “družio” sa obojicom, mislim da je puno mjerodavniji za davati ovakve izjave nego mi ovdje u komentarima, a još je i napomenuo:
Sjećam se te 2006. Alonso nebi osvojio naslov da MSu nije u Japanu krepo motor i da mu u Brazilu nije Fisico zbušio gumu jer ga nije smio pustiti ispred sebe. Alonso ga je pobjedio na pouzdanost, isto ko i Kimija, 2005. Al to je za drugu temu.
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u sezoni u kojoj su oba imala po dva odustajanja alonso je pobjedio shcumija na pouzdanost.
ma da, baš je tako bilo.
26
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo se skoči pa se kaže hop! Taj kvar mu je oduzeo ikakve šanse jel naprosto tad je sve gotovo ali tko kaže da je španjolcu samo taj kvar donio kantu,itekako je on sve držao sve u svojim rukama.Michael je velika vozačina kojeg je na vrhuncu moći upravo Fernando počeo pobjeđivat i odnosit naslove.Ovu epizodu u mečki najbolje i zaboravit jel tu je bio rekreativac sa nekonkurentnim tada mercedesom.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…a ona sezona koju je popušio zbog Grosjean-ove iluzije da može preletjeti šest bolida? …osim toga- ovo kaj je Zeko napisao isto stoji ko kuća, samo je Shumi svoje drugo odustajanje odradio na samom kraju sezone, pa je tako izgledalo dramatičnije, ali u zbroju (odustajanja) je 2:2, ne?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto i 2005. Alonso ne bi osvojio naslov da Kimi 3x nije odustao iz vodstva, a Alonso naslijedio pobjedu. Delta od 36 bodova za njega.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonsu se u Monzi raspao motor.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta ste se zapalili. Dobro, dobro, promaknulo mi to da su baš isti broj odustajanja imali. Sjetio sam se Monze Alonsove a Japana i Australije MSove. Zaboravio sam Mađu i ispadanje kotača za Alonsa.
Reno je veći dio sezone bio bolji bolid. Mass dumper na stranu. Alonsovim navijačima je to sezona gdje je on definitivno detronizirao MSa a MS navijačima ostaje žal da MS u zadnjoj sezoni (Mercedes godine ne brojim, to mu zbilja nije trebalo u životu) nije osvojio naslov. A mogao je da mu nije krepo motor u Japanu :).
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, ali su ga sezonu prije i Alonso i Kimi detronizirali zajednicki, 2006. MSC nije bio cak ni defending viceprvak.
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A baš ga pretjeruješ cijeli dan, samo zbog toga što je Alonso rekao da je MS bolji.
Dogovori se sam sa sobom, koje godine je to bilo jer 2005.su gume imale glavnu ulogu.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nisu baš. Detronizirali bi ga da su svi bili na istom nivou. Nije se MS/Ferrari mogao borit ni za postolja. Predao je titulu realno bez borbe. A Kimi jadan te godine nije mogao spojit 2 utrke valjda bez problema, što u utrci što u kvali.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U prvoj polovici je renault bio bolji. Kasnije je ferrari preuzeo uzde uvođenjem onog monstruma od motora.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo legendo,upravo to
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa Alonsom
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakav Hamilton. Ne moze on stat u istu recenicu sa Scumacherom. Nema šanse!
Ljudi, pa jeste vi gledali F1 90tih?!
Ovo sto gledamo, nacin na koji Ham obara brojcane rekorde je žalostan i sramotan za sport. Iscenirana parada.
To je cak jako tesko uopce nazvati sportom.
Era u kojoj je važnije nego ikad koji bolid vozis i gdje su vozaci vise nego ikad marionete svojih momcadi.
Ham je kao brza lutka bez puno pameti i briga, kojem špagicama iz zraka upravlja najdominantnija ekipa ikad.
Pa lik ne zna pravila sporta u kojem se natječe (kada se npr. odraduje kazna), nesto sto cak casual gameri znaju…
Lik koji je sve sezone, od svoje prve, vozio bolide sposobne za pobjede…
To je vec sasvim dovoljno…
Da je brz, je. Ali da je toliko special za GOAT, jako jako daleko. Niti top 5.
Lik puca pod pritiskom ko kokica… sve mu je servirano, prilagođeno, zaleđina sa svih strana.
50
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobra!
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko ti komplekse mora nabiti da se ovoliko rapises.. Neka neka, jos dugo cete ga gledati kako obara rekorde. Melem za oci gledati.. ?
2
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je to!
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso poceo s mind games, malo pritiska i Hamilton puca li ga puca, vec su ga naceli.
Nek samo jedna stvar krene po zlu iduci vikend za Hamiltona i cut cemo kmecanje, raspad sistema polako…
Iako navijam prvenstveno za Ferrari i Leclerca, nek sklepaju bolid u Renaultu ako vec nece crveni pa da ponovimo Ham-Alo za naslov, ovaj put nece bit Ron Dennisa da gura svog igraca-smrc smrc
16
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A oće li biti tužakanja fia-i?
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da raspad sistema dok ima 44 boda više od Bottasa i 70+ od Maxa, seems legit . Ne znam što mi je smjesnije to ili to da misliš da će Renault dogodine biti konkurentan MB ??
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i ja bi to pricao da je dosao klinac i oprao me cim je sjeo u bolid, a ja neki sampion Bog otac… Covjek ce imati vise titula, vise pobjeda.. Nisu nikad vozili zajedno ali ako cemo gledati i to, Hamilton je pobijedio ljude od kojih je ovaj gubio
i bukvalno kako god da okrenes covjek je bolji i ima bolji skor .. A to sto vi ne priznajete njrga kao najveceg, koga zaboli ona stvar za vama? Ovdje vas novinar nalozi i vi slijepci se primite. Ajd sad cao..
1
35
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za takve komentare se preseli na GP1 portal. Lijep pozdrav.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovaj mb place kao i hamilton kad mu ne ide,sad ce duda
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je tako glupa usppredba, ovaj je pobjedio ljude od kojih je ovaj gubio. Prvo samo su protiv jednog vozaca vozili jedan i drugi u istom timu a to je Nico R.protiv kojeg je Schumaher vozio u drugom stadiju karijere sa velikim promjenama na bolidu nakon duze pauze u kasnijim godinama. Valjda to igra nekakvu ulogu zar ne? Ili mozda mislis da se godine ne osjete pa su zato sada npr Kimi, Kubica, Vettel brzi nego ikada prije? Druga stvar MS je protiv Rosberga imao jako puno odustajanja i kvarova. Sjeti se koliko ste svi plakali kad je Hamu prdno motor i ostao bez titule zbog samo jednog kvara. To je opravdanje a nije opravdanje kad u prvih 7 utrka na 6 njih ne vidis cilj? Druga i jos bitnija stvar je da se tako vozaci ne mogu usporedivat. Jel je Riciardo pobjedio Maxa? Jel je Riciardo izgubio od Vernea? Znaci po toj tvojoj logici mozemo zakljuciti da je Verne 》Riciardo 》 Max logican slijed zaljucivanja tko je od njih bolji? Malo glupo zar ne? Isto tako vidimo jako lijepo iz ove godine a i proslih kako kad neki vozac je na izlaznim vratima kako se lako okrene odnos snaga u korist onoga koji je bio prvi bolji i uspjesniji vozac. C. Sainz odlazi u Ferrari McLaren se okrenuo Norisu. Leclerc ostaje , Vettel odlazi odjednom je razlika izmedu njih dvoje ogromna. Kimi je brisao pod s Grosjeanom do objave da ide u Ferrari a nakon toga obrnuta prica. Onda si probaj docarati kako se bilo boriti Alonsu kontra tima i Lewisa. Svi mi pokusavamo opravdati svoja misljenja, no cinjenice su da je Lewis imao laksi posao doci do ovih brojki iz vise razloga a to su veci broj utrka u sezoni. 7 godina je doslovno imao za konkurenciju Rosberga koji je takoder imao vise kvarova u dvije godine. Bottas konkurencija nije niti ijedna druga ekipa. Jedan od razloga zasto je bilo lakse to njemu napraviti je duljina dominacije Mercedesa od 7 godina koja traje cca cca 135 utrka. Uz to kad dodadmo da je vec od prve godine sjeo u bolid koji je bio sampionski i da je svake godine mogao pobjediti je imao barem 30% laksi posao nego MS koji je imao bolide za zaborav u dosta sezona svoje kraijere. To nikako nisu isti uvijeti i isti put a Schumaher se za neke titule doslovno morao potuci da samog kraja. Lewis je top vozac i vjerovatno najbolji od ove generacije no zaboravlja se da je do Mercedesa spadao u kategoriju s Kimijem koji je vise sretno nego spretno dosao do prvog naslova. Da je Lewis kojim slucajm potpisao bilo koju drugu momcad osim Mercedesa danas bi imao losiju statistiku od Alonsa sto rijetko tko moze od vas prihvatiti. Mercedes je Lewisu ovo omogucio i doveo ga do novih rekorda u F1. Dok je Ms neke titule donio a da se to nije moglo pripisati iskljucivo dominantnom bolidu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mind games, ali i on zna da 2005 MS nije pobijedio Alonso nego Bridgestone i BCE. Bridgestone je naglo zaboravio kako se rade gume. Amnezija odjednom…. Čudo!
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvalis onoga koga si pobijedio naustrb onoga od koga si izgubio. Dio o timskim kolegama je zalostan.
6
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna to i Ham. Nije Alonso rekao ništa što Lewis već ne zna.
11
2