F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton: Proučit ćemo pravilnik, ne smijemo im dati nikakav razlog da nas kazne

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton kaže da on i Mercedes moraju proučiti pravilnik kako bi pokrili sve moguće situacije u kojima bi ih suci mogli kanizi.

Hamilton je na prošloj utrci u Rusiji dobio dvije kazne od 5 sekundi jer je odrađivao vježbe starta na mjestu koje nije za to predviđeno. Na kraju je završio na trećem mjestu, iza Valtterija Bottasa i Maxa Verstappena.

“Mislim da moramo proći kroz pravilnik i izdvojiti područja u kojima mogu kreirati pravila, područja u kojima se nikad prije nisu davale kazne.”

“Pokušat ćemo shvatiti sva područja u kojima već jesu, i osigurat ćemo se od onih kojih smo svjesni.”

“Mislim da nitko nije imao kaznu zbog toga prije danas, prema tome, moramo samo raditi marljivo.”

“Već smo imali sezone u kojima smo prošli bez kazne, što znači da im ne smijemo dati nikakav ni najmanji razlog da nam nešto učine.”

Hamilton je nakon utrke imao nekorektne optužbe prema sucima, a onda se na Instagramu objasnio:

“Ne reagiram uvijek kako treba u teškim situacijama. Tenzije su visoke, ali ja sam samo čovjek i strastven sam oko svog posla.”

“Učim i rastem svaki dan. Naučit ću lekciju i borit se do iduće prilike. Hvala svima koji me podržavaju i bore se sa mnom. Still we rise!”

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3373 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

25 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Ja sam mislio da su do sad već proučili pravilnik na takav način.

    Nikad nije kasno, kako za učenje, tako ni za izvinjenje :thumbs:



    16

    4
  2. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    Podijeljen sam.
    S jedne strane sam protiv svakojakih kaznjavanja za svaku “sitnicu”, pogotovo s kaznama u utrci. Bolje su financijske.
    S druge strane, ovo vjezbanje starta na “nepredviđenom” mjestu za to… pretpostavljam da moze biti itekako opasno jer kad netko izadje iz boxa i navali na pun gas moze se s velikom brzinom susresti s nekim tko stoji u mjestu par sto metara dalje, vrlo blizu izlazece trake…

    Mene zanima sad, zna li itko da li je istina sto je Lewis izjavio- da je to vec radio “na milijun staza” prije ove Rusije i kada je to bilo zadnji put…?
    ili (opet) laže?



    20

    2
    • Ne znam jel ta izjava istina.
      U svakom slučaju, pravilo je dosta jasno i nikako nije u nekoj sivoj zoni, kako se inače zna dogoditi sa FIA-inim kaznama.

      Kako god bilo, to nije opravdanje.
      Eto, ja sam milijun puta vozio prebrzo i baš me jučer murija zaustavila! To nije fer! Imaju nešto protiv mene!
      Moram proučiti zakon da murija više nema izgovor da me kazni….



      2

      0
  3. Marlboro Hey You Prikaži

    Proučiti gdje mogu kreirati kazne za mrčavog… pa moj mrčavi kazne i pravilnik se ne kreiraju oni su davno kreirani. Samo je pitanje iz kojeg razloga te do sada nisu kažnjavali ako si to radio milion puta na milion staza.



    11

    3
  4. Ne trebaš pravilnik proučavati… samo pročitaj Event notes koje vam race director daje prije svake utrke. Sere kvake Hamsta.



    11

    4
    • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

      Ili nek ukljuci zdravu logiku…
      Jer ako se do sada to nije prakticiralo, onda im ti trening-startevi graniče s bahatoscu.
      A ako su se prakticirali, onda se s pravom postavljaju pitanja sucima: zasto se do sada (i koga) nije kaznjavalo i zasto bas sada je…?



      8

      3
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Event notes kažu:
      “Practice starts may only be carried out on the right-hand side after the pit exit lights and, for the
      avoidance of doubt, this includes any time the pit exit is open for the race.
      Drivers must leave adequate room on their left for another driver to pass.”
      Dakle nije precizirano gdje točno, nego samo desno i iza semafora. Želim reći da je MB u pravu kad kaže da je bilo otvoreno za interpretaciju. Ham je bio iza semafora, desno i ostavio mjesta lijevo drugim autima.
      Mene čudi da MB nije pitao FIAu dal smije ili ne.



      4

      3
      • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

        Da, inace su svi vjezbali start tocno kod semafora na izlasku.
        Ali, on je u Rusiji, koliko sam ja vidio, otisao dosta naprijed nakon semafora, dakle bar par sto metara nakon semafora/izlaska. Zapravo na samom zavrsetku trake za ubrzavanje, na mjestu gdje se ona vec spaja sa stazom i gdje bolidi vec dosegnu ozbiljnu brzinu…
        A to nisam nikad vidio…



        4

        0
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          Spomenuo je vn Brazila gdje to rade na još gorem mjestu jer je i sama staza u obrnutom smjeru od kazaljke na satu .


          0

          3
      • Precizirano je da ne smije biti u fast lane-u… to bi trebalo biti dovoljno nekome tko se ne pravi grbav.



        4

        1
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          hamsta je svoje startove vježbao ‘na području’ pit exita, ne u fast lane-u.



          2

          2
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Zeko, koliko ja znam odmah se poslije semafora stane na gas. To je sve fast lane. A Hamilton je bio na kraju fast lane-a, odmah pred izlazak na stazu.

          A dobro se zna gdje se vježbaju startovi. Odmah poslije semafora sa strane. I označeno je crtom, da to mjesto razdvoji od fast lane-a. Normalno, kada vježbaš start, moraš biti iza te crte. I na to se misli pod onim da ostavi prostora do ostali mogu proći. Logično je da ne može blokirati prolazak kroz boks. A logično je da ne može stajati ni u brzoj traci, gdje se vozi punim gasom.



          3

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          o fast laneu i pit exitu:
          The pit lane will be divided into two lanes, the lane closest to the pit wall will be designated the
          “fast lane” and may be no more than 3.5 metres wide, the lane closest to the garages will be
          designated the “inner lane”.
          The section of track between the end of the pit lane and the second safety car line will be
          designated the “pit exit”.

          o prostoru gdje se vježbaju startovi:
          pokaži mi molim te gdje je crtom označeno (u notesima) gdje se vježbaju startovi u sochiju?


          0

          1
  5. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …prvo ‘istovari 100 tona’ pritiska na suce sa ‘moramo detaljno proučiti pravilnik itd…pa onda kaže ‘I’m only human’ pa ponekad pretjerano reagiram… #nekainstitucijeradesvojposao



    12

    2
  6. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    ako jedan Mercedes nakon 6 godina manje-više istog pravilnika mora proučavati taj pravilnik da ne dobije kaznu, pa kakav je to pravilnik onda?
    ovo je pokuda za F1, ne za Mercedes. jer ako jednom od većih timova, koji ima ogromne resurse nije sve potpuno jasno onda je taj pravilnik katastrofa.

    “Ne reagiram uvijek kako treba u teškim situacijama. Tenzije su visoke, ali ja sam samo čovjek i strastven sam oko svog posla.”

    s ovim se djelomično slažem s njim. vruće su to glave stalno i svaki “poraz” boli, a pogotovo onaj za zelenim stolom. ali s druge strane, uvijek je bio dobar u “mind games”. :)



    8

    0
  7. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Hamilton i Mercedes su sve ove godine bili premalo kažnjavani pa naravno da postavljaju pitanja pravilnosti pravilnika. To je kao kod nas kada “elita” uzima uz državnoga proračuna novce na 1000 načina i onda kada netko uperi prstom u njih kažu da je to “politički proces” protiv njih jer su mažnjavali već godinama i nitko ih nije niti opomenuo.



    8

    4
  8. Lando Norris Zola Prikaži

    Ti si prvo seronja. Nakon toga los gubitnik tek nakon toga covjek i dobro zagrij stolicu jer ces pravilnik citat 55 dana koliko ga ima



    14

    7
  9. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Sve je jasno kako dan.
    Svaka momčad dobije(srijedom) od FIE pravilnik za nadolazeću utrku u kojoj su jasno definirana pravila za tu utrku. Pravila se prilagođavaju specifičnim uvjetima pojedine staze.
    Ta ista pravila se raspravljaju četvrtkom u većini slučajeva na momčadskom sastanku.
    A u pravilima fino stoji crno na bijelo da momčadi smiju odrađivati testni start na izlasku iz pit-a neposredno iza semafora.
    Marc Presley je fino objasnio na svom kanalu da ništa nema sporno i čista greška momčadi.



    7

    0
  10. Sam protiv svih.
    Koji bolesnik hahahah komedija



    4

    2
  11. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Fenomenalan vozač kojem bi trebalo zabraniti da brblja, stvarno šteta što mu tipovi poput Maxa, Alonsa ne mogu biti kolege, ili neko poput Nelsona Piqueta.



    7

    1
  12. Meni je ovo teška smijurija šta ovaj lik priča i radi.



    5

    0
  13. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Still we rise <3 ne mogu nam ni Mika Salo i kum Bo77as ništa :p



    2

    1
HrvatskiEnglish