F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Verstappen frustriran Hondinim problemima

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Max Verstappen današnju je utrku na Mugellu okončao već nakon nekoliko zavoja, a problemi s pogonskom jedinicom došli su na radar Red Bulla prilikom dolaska na startni grid.

Nizozemac je u jednom trenutku pri startu čak došao ispred Lewisa Hamiltona, ali je zatim odjednom drastično izgubio snagu. U zgusnutom poretku uskoro se našao na putu Kimiju Raikkonenu, Pierreu Gaslyju i Romainu Grosjeanu.

“Kakav shitshow!” – rekao je tada na team radio.

Drugi vikend u nizu Verstappen tako ima problem s pogonskom jedinicom, a sve to dolazi nakon nove tehničke direktive po kojoj se ekipama ne dozvoljava mijenjanje režima rada motora od početka kvalifikacija do kraja utrke.

“Imao sam problema i u formacijskom krugu. Dobro sam krenuo i zaobišao Lewisa, imao sam bolji start od Valtterija, ali čim sam bio u punoj brzini – motor je doživio sličan problem onome kojeg smo imali u Monzi.”

“Ostali smo bez snage i odjednom se nađete u sredini poretka i lako se uvući u nekakav sudar. Čak nisam ni shvatio što se točno dogodilo.”

“Nismo se trebali naći u toj poziciji, frustrirajuće je što ponovo nismo došli do cilja. Što je tu je, zaista nisam sretan u ovom trenutku, ali ništa ne mogu promijeniti.”

“Ovakvi problemi s motorom nisu normalni. Trenutno mi je dosta.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

38 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    *Max frustriran Hondinim problemima nakon dvije utrke*
    Alonso, Button i Ricciardo: First time? Huh?



    39

    4
  2. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Ne razumijem što se ne vrati BMW, barem su oni imali najbolje motore čak i za vrijeme Schumachera.



    8

    3
    • Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

      Vjerojatno zbog istog razloga kao i recimo što Audi ne uđe…izračunali su da im nije isplativo.



      16

      2
    • Novac i trenutna politika u F1 koju sada vodi Mercedes ne odgovaraju ni jednom novom timu u F1, moje misljenje da necemo videti skoro nove timove u F1, mada jednog dana i da se vrate BMW gledali bi smo slicno nesto Mercedesu kao sto sad radi nemci su to.



      6

      1
      • nikolar..kao prvo BMW je propao u F1 i zbog loših su se rezultata povukli,drugo nisu njemci to nego englezi jer u momčadi Mercedesa nema ni jednog njemca…..Toto je Austrijanac,a sve čelne pozicije vode Englezi!



        7

        8
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Vjerujem da F1 nece imati problema s dovodenjem novih timova vec ipak s dovodenjem novih proizvodaca. Novi timovi koji budu ulazili bit ce u vlasnistvu ljudi s vrlo dubokim dzepovima, a od tih timova necemo imati nesto spektakularno. Sve vise ce sudbina takvih timova pocet slicit na Haasov trenutni polozaj u sportu odnosno gdje ce novi timovi biti “poligon” za tvornicke odnosno timove s visokim polozajem u sportu. S obzirom da takve veze imaju Mercedes, Ferrari i Red Bull, ceka se jos samo Renault koji se po mojem misljenju odlicno snalazi u sportu ako pogledamo da oni nemaju takav tim uz sebe. Sto se tice ulazaka tvornickih momcadi (BMW, Toyota..) mislim da to necemo skoro dozivjeti osim ukoliko nova pravila ne preokrenu cijeli sport naglavacke ili barem dok se ovaj moderni oblik “biznis-sporta” opce ne prihvati pa sve sjedne na svoje. Ogromni troskovi , apstraktne procedure i neisplata su trenutno nepremostiva prepreka za nove proizvodace. Uostalom, vidjeli smo i sami na primjeru Honde sto znaci upustit se u F1 u ovo moderno vrijeme. Mislim da nikome nije ni na kraj pameti prolazit sve to .



        7

        0
      • Nikolar95 …. “…. da se vrate BMW gledali bi smo slicno nesto Mercedesu kao sto sad radi nemci su to.” pročitam , pogledam “omjere” + i – , kompariram sa “omjerima” komentara/slaganja posta 8COMPETIZIONE i valjda mi se učini da ima previše onh koji prate F 1 tek 10ak ili koju sezonu više pa se zato slažu sa tobom , a 8COMPETIZIONE ne “prolazi” dobro . šta su to nijemci tj BMW napravili u 21 sezoni ? osvojili JEDNU titulu ( piquet 1983. ) , 3 X završavali 2. u konstruktorskom i … that’s it . šta su postigli , ostvarili korisnici njihovih motora ? bilo ih je 11 ali spomenut ću samo one koji su pobjeđivali sa motorom BMW – a “ispod haube” . dakle williams , brabham , BMW sauber i benetton su sa BMW motorima ukupno odvozili 280 trka i zajedno ostvarili 20 pobjeda . koliko je ovo loš rezultat moglo bi se shvatit komparirajući navedene , njihove pobjede sa McL u sezoni 1988. kad su senna i prost u ŠESNAEST trka ostvarili 15 pobjeda …. 5 manje od zbira pobjeda williamsa , brabhama , BMW saubera i benettona ;) zanemarimo li sezone 1954./55. jer je tada mercedes ima svoj tim pa i sve ove od 2010. do danas jer sad mercedes ima svoj tim , gledamo li razdoblje od 1997. do kraja 2009. kad su drugima prodavali motore ( isto ka nekad BMW ) mercedesov motor je ostvarija 68 pobjeda , BMW – ov 19 . onu pobjedu iz kanade 2008. sam “zanemarija” jer je BMW sauber valjda bija BMW pošto im je stari peter proda tim . dakle motor mercedesa je ima 3,6 X više pobjeda od motora BMW -a , a mislim 7 sezona manje . ako to gledamo ovako onda ispada da ni svi nijemci nisu baš nijemci koji mogu poharati F 1 ka šta sad radi mercedes . BMW je kroz 21 sezonu dokaziva da to nije moga . a ovo šta piše Boris_CRO “Znam samo da su na ravnome BMW motori ostavljali Ferrari i u ono doba takozvane dominacije crvenih.” , a šta je “odobreno” od 8 korisnika portala ( sa jednim “protiv” ) mi je malko komično jer… šta znači bit brz ili najbrži na pravcu ? donosi li to rezultate u vidu pobjeda , titula s obzirom da se staze “sastoje” i od gomila šikana ? npr pamtim da su prije ove turbo ere FI , katkad i TR znali bit brži od ferraria , RB po speed trapu pa ? jesu li tu brzinu ikad kapitalizirali ? ferrari je kako su u mercedsu pričali lani bija “fantomski” brz u drugom dijelu sezone i šta je bilo ? u prvom dijelu i prije pauze kad su bili “spori” seb je bija 4. u poredku vozača , ferrari 2. u poredku konstruktora . u nastavku sa svom tom brzinom kako je završilo ? CL na kraju 4. , ferrari 2 . … isto ka kad su bili i “spori” . šta znači brz motor čak ako je i pouzdan ( nije mi se dalo tražit koliko je motor BMW – a bija pouzdan ) ako cijelokupan “paket” nije dobro “složen” ? primjer je sadašnji williams . nekoliko zadnjih sezona proživljava katastrofu iako ima isti motor ka i mercedes i RP koji je dokazano brz . koju korist imaju od toga kad im je sve drugo u kru*u ? da je BMW ( isto ka i toyota ) “uzima” titule u obje konkurencije misliš da bi se povuka iz F 1 ? oba tima su puno ulagali , BMW je čak “otkupija” saubera , a saldo je bija minus . pokazatelj je i to šta su starom peteru ponovno prodali njegov bivši tim i … napustili F 1 . uspjeh je kad pobjeđuješ ( šta radi mercedes ) , a ne kad završavaš 2. ili 3. u konstruktorskom , a vozači ne osvajaju titule ….



        3

        1
      • Hvala bogu pa ti famozni njmeci su bili u F1 i nisu nista napravili od onog sto spominjes. Tako da te price njemci su to ne drze vodu. Da nepricam kolike godine bitanske ekipe takoder nisu postigle nista. Bice da sve sta njemci dotaknu se pretvara u zlato, ili mozda bas i nije tako. Ako vec zelimo isticati nekakvu naciju koja tezi superiornosti u autoindustriji onda bi trebali poceti od japanaca. Mozda u F1 nisu kao njemci i talijani no u kvaliteti izrade vozila su vrh godinama. Stoga ti njemci prvo trebaju preci japance po kvaliteti da bi mogli pricati o njima na nacin ” njemci su to”. Btw vw i opel su jedne od kvarljivijih auto marki i takoder su njemci.



        2

        1
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Koji Nijemci. U Mercedes AMG F1 nema Nijemaca. Glavni im je Austrijanac. Istaknutih Nijemaca u toj momčadi nema. Vjerojatno među 1000 ljudi zaposlenih postoji pokoji Nijemac, kao što postoji pokoji Španjiolac ili Talijan ili kaj ja znam – Indijac….



          1

          1
    • Ma šta baljezgate bezveze,koji BMW,pa BMW se zbog loših rezultata i financija povukao iz F1….BMW je u biti u F1 propao!kao drugo bio im je prevelik rizik jer nisu imali garanciju za uspijeh….i šta je BMW i BMW Sauber osvojio?! NULA!



      6

      6
      • Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

        Znam samo da su na ravnome BMW motori ostavljali Ferrari i u ono doba takozvane dominacije crvenih.



        8

        1
        • Od deset ekipa koje su vozili BMW je bio na osmom mjestu…to sve govori o BMW-u….možda je zabljesnuo neku utrku sa Montoyom ili Kubicom ali sve u svemu NULA!Uglavnom taj bolid nije nikad briljirao!Možda bi ti želio ali nažalost tako neće biti! Očekivalo se puno od BMW ali su razočarali i nije takozvana dominacija nego je bila dominacija Ferraria!



          6

          5
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          Da je 2003. Williams bio pametan io stavio sve na Montoyu, a ne forsirao Ralfa, te godine bi Montoya bio prvak. Tko zna kako bi se dalje priča razvijala.



          7

          4
        • dani..dalje bi se razvijala nikako,nije to daj mare piz….u F1 nije nikad bilo niti će biti lako pobijeđivati….pa zvao se ti Ferrari,BMW ili bilo koja ekipa.



          1

          6
    • Pa nisu bili BMW najbolji motori, često su se kvarili.
      Mogao je i Ferrari odvrnuti motor, vjerojatno bi isto tako krepavali.



      1

      1
  3. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Meh
    Prerano je još komentarisati … Trebamo jednu čistu utrku da bi procijenili …
    I dalje stojim pri svom stavu, da je direktiva čist autogol za inicijatore



    9

    1
  4. Kad vidim ovako neke izjave shvatim da je Alonso bio blag u svojim.



    23

    1
  5. hmmm mozda party mod kriv za to za koji ste bili za da se ukine.



    14

    2
  6. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Alonso 2.0, štoviše za tako mladog vozača ima iza sebe podosta ispada bijesa i kontroverzi.



    18

    4
  7. Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

    Kolko ja skontah komentatore sa sky, potvrđeno je da je njegov motor bio u recovery modu (nije koristio uopšte snagu električnog dijela PU), eh sada da li je do njega greška što nije prebacio u max mode ili on jeste ali motor nije primio informaciju ostaje misterija.



    3

    0
    • Ali ne znaju zasto je bio u recovery modu, ni na ovoj utrci i na prosloj. Nitko na gridu nema te fantomske probleme, ovo je smijesno. Sto covjeku nisu dali novi PU i elektroniku za ovu utrku; mozda je i popusio prvenstvo s ova dva DNF-a, mogao je opet imati crnog u dometu.



      2

      1
      • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

        Pa to kažem, na razmatranje je da li je svjesno ostao u recovery modeu ili je elektronika zeznula. Ali je momenat “WTF” kada se to dva puta dogodi na UTRCI a niti jednom na slobodnim treninzima itd…Zaista jako jako čudna stvar. Honda po onome što je prikazala ni malo loša PU ove godine, možda i bolja od Renaulta (čak se mogu i naći podaci za to). Pouzdanost nije pretjerano loša osim ovakvih problema, ali tu je pitanje ko je us*ao. I Ferrariju se gasi motor, ali to se dešava non-stop. A ovakav dizajn i koncept PU je toliki shit da je lakše upalit osam mlaznih motora nego jedan motor u F1… Sve je ovo lijepo, ali meni je draže vidjeti V10 ili V8 atmosferca sa 750 konja nego ove nakarikane hibride sa 1050, ali najvjerovatnije više nećemo vidjeti atmosferce u ovom sportu. Nažalost.



        3

        1
        • lukarak Donator Prikaži

          Premala ucinkovitost. Ja ocekujem sve vise i vise elektricne komponente, plus biogoriva za ICE.

          Sto nije ove motore izuzetno lako upaliti motor kad imas akumulator i alnaser? Bas ove stare atmosferce nisi mogao upaliti bez boxa.



          1

          1
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          Pogledaj odnosno poslusaj tim radio vettela i inzenjera, proces je sulud haha. A premala ucinkovitost pitanje je.. Ovi motori stvarno imaju dosta vecu maksimalnu snagu, i stepen iskoristenja preko 55% na maksimalnoj snazi ali prije i poslije max snage ipak je veci termicki stepen iskoristenja kod atmosferaca. Moje misljenje je da je ovo najbrzi i najskuplji cirkus, i da je grehota da se ide na sve vise elektricnih komponenti za pogon, posebno sto je ubilo car zvuka.


          0

          0
  8. Za sve su krivi glupi suci. Več drugi puta red bull popravlja bolid na startnoj liniji 5 min prije starta. ( bolid nije spreman pošalji ga u box) i nakon 50 metara izgubi snagu i kaos na stazi. Zašto voze 100 krugogova za safty carom , ako se staza nemože očistiti za 2 do 3 kruga prekid dok se ne očisti. A ne da gubimo 9 krugova. I onda Botas sa startom, lako je njemu kad je prvi a ostali se nagužvaju i neznaju kad da krenu a da ne prođu onoga ispred sebe prije startne linije…



    1

    13
  9. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Iz istih razloga Kimi pobjegao iz McLarena,Alonsa se ne želim niti prisječat a priče o BMWu su baš bile onako napola očajničke-preko 20 000 okretaja su ih vrtili samo da preskoče Ferrari da bi nakraju podvijenog repa povukli se a baš je bilo šteta onako moćnog kolumbijca gledat koji olako uzme pool a onda u trci sve osim prvog mjestabuz odustajsnja itd…Primjera milijon i ovakvi ‘shitshow-ovi’ ubrzavaju odluku o prelasku u drugu ekipu..



    1

    4
  10. Gdje su sad oni ekstremni navijača Maxa , nema ih nigdje već dugo , zavukli se u mišju rupu



    1

    7
    • Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

      Ja sam lagano počeo mjenjati mišljenje o Maksu na bolje. Jer većinu njegova F1 života sam ga smatrao luđakom i idiotom, Maldonado sa talentom… ajde da kažem Montoya. I u obrani i u napadu uvijek u ilegali. Znači branjenje vožnjom cik cak cijelu ravninu (što je sa pravilom da se smije braniti samo jednom promjenom strane), skretanje u zoni kočenja ili pola sekunde prije (izazivanje sudara), u napadu nije mogao pretjeći nikoga bez kontakta i sudara (sva sreća da je red bull tenk pa njemu nikad ništa), također lik nikada nije shvaćao da kada se prednji kotač protivnika nađe kod zadnjeg kotača tvojeg bolida ne smiješ koristiti trkaću putanju već moraš dati prostor bolidu koji je sada legitimno pored tebe, a ne više iza. Naravno to nikad nije radio jer se pravi da ne vidi. Dok ga nije koštalo prvog mjesta u Brazilu jer je opet napravio taj idiotski potez. Ako bude mogao prizvati Prostovski način vožnje, računati bodove na duge staze, biti oprezniji… e onda će od njega biti nešto.


      0

      0
  11. Honda zekohonda Donator Prikaži

    cijeli vikend sam bio van civilizacije, pa sad pomalo hvatam propušteno…
    nisam ni ja zadovoljan, nadam se da će bit bolje.


    0

    0
  12. Renault Alpine Prikaži

    Nema Honda nikakve posebne probleme. Motor je super. Što nije super, riješiti će.
    Problem je slijedeći, a taj je da oni imaju i Mercedesov motor, a da se kojim slučajem Verstappen ne bori za prvenstvo, problem bi opet bio motor. U Red Bullu problem je uvijek samo motor. Nikad oni. Zato im i Mercedes ne da motor, ne zato jer im se tresu gaće od toga što bi bilo da im daju motor (što je opet Red Bullova teorija, spin i propaganda), nego zato jer im bi to bila loša reklama. Za motor.



    3

    1