Hamilton osvojio četvrti pole position zaredom na VN Toskane

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 4 godina 5 min 50 komentara

Lewis Hamilton četvrtu će utrku zaredom krenuti s najbolje startne pozicije. Na kvalifikacijama za prvu F1 utrku na Mugellu prvak je bio 59 tisućinki brži od Valtterija Bottasa.

Iza dva Mercedesa krenut će dva Red Bulla, Max Verstappen bio je pola sekunde brži od Alexa Albona.

Odličan posao odradio je Charles Leclerc kvalificiranjem na peto mjesto, dok je njegov momčadski kolega Sebastian Vettel ispao u Q2 i startat će s 14. mjesta.

Sergio Perez kvalificirao se na šesto mjesto, no zbog kazne s treninga morat će se pomaknuti iza momčadskog kolege Lancea Strolla.

Osmo mjesto pripalo je Danielu Ricciardu, deveti je završio Carlos Sainz, dok će s desetog mjesta startati Esteban Ocon koji u posljednjoj rundi nije uspio postaviti vrijeme nakon što se u jedinom pokušaju izvrtio i time onemogućio Bottasu da pokuša popraviti vrijeme.

Q1

Prva kvalifikacijska runda nije donijela velika iznenađenja na samom vrhu poretka – Bottas je nakon najbržih vremena na svim treninzima i u Q1 uspio biti najbrži. S 1:15.749 bio je 29 tisućinki brži od Lewisa Hamiltona, dok je Max Verstappen zauzeo svoje već standardno mjesto iza Mercedesa, s pola sekunde zaostatka.

Puno zanimljivije bilo je pri dnu – pobjednik prošlotjedne VN Italije Pierre Gasly bio je na 16 tisućinki do 15-plasiranog Landa Norrisa. U nokaut zoni bili su još i Raikkonen, Russell, Grosjean te Magnussen, no čak je i 12. Giovinazzi bio unutar desetinke s Norrisom, stoga smo mogli očekivati uzbudljivu borbu u drugim brzim krugovima.

Staza se ubrzala pa smo vidjeli Georgea Russella kako unatoč malom izletu na šljunak popravlja vrijeme i nakratko bježi iz nokaut zone. Ipak, vremena su popravljali i ostali pa je na kraju Russell ostao tek 18. Zaostatci koji su odlučivali o prolasku ponovo su bili minimalni – 13. Raikkonen bio je tek 66 tisućinki brži od prvog koji je ispao, a to je i nakon drugih brzih krugova ostao najnoviji i najrecentniji pobjednik Gasly. Između njih dvojice ugurali su se Grosjean i Vettel, a ispali su još Giovinazzi, Russell, Latifi i Magnussen.

Q2

Nitko od vozača nije se odlučio za drukčiju taktiku s gumama u drugoj rundi, odnosno svi su još jednom izašli na softu. Hamilton je napokon uspio biti brži od Bottasa, no razmak je bio samo 13 tisućinki. Verstappen je opet bio treći, ali ovog puta sa samo desetinkom i pol iza Mercedesa. Albon, Ricciardo, Stroll, Leclerc, Ocon, Perez i Norris bili su u zoni prolaska, a prvi izvan nje bio je Daniil Kvjat s dvije desetinke iza Norrisa. Preostala mjesta u nokaut zoni nakon prvih krugova zauzeli su Sainz, Vettel, Grosjean i Raikkonen.

Najbržih pet vozača nakon toga više nisu ni izlazili na stazu, a ni iza nije bilo mnogih poboljšanja vremena kao u Q1. Carlos Sainz uspio se probiti u Q3, izbacivši upravo drugi McLaren Landa Norrisa za jednu desetinku, a ostale promjene nisu bile vezane uz prolazak i ispadanje. Ocon je popravio vrijeme i preskočio Leclerca za sedmo mjesto, dok je dobar posao odradio Kimi Raikkonen preskakanjem Vettela i Grosjeana za, za Alfu vrlo solidno, 13. mjesto. Ispali su Norris, Kvjat, Raikkonen, Vettel i Grosjean. Zanimljivo, Raikkonen je postavio u tisućinku isto vrijeme kao i Kvjat, dok je Vettel od njih dvojice bio sporiji samo 4 tisućinke.

Q3

Lewis Hamilton uspio je biti brži od Bottasa na početku treće runde, no zaostatak je ponovo bio minimalan, samo 59 tisućinki. Verstappen je bio treći s četiri desetinke zaostatka, dok je isto toliko za njim kasnio Albon. Perez je čekao praznu stazu i odvozio peto najbrže vrijeme. Šesti je bio Stroll ispred Ricciarda, Leclerca i Sainza. Ocon je išao na samo jedan brzi krug i čekao je kraj sesije za isti.

Najveći pomak u drugom pokušaju ostvario je Charles Leclerc – Monegašanin je očito uspio složiti odličan krug i skočio je na peto mjesto, barem malo uljepšavši slavljenički vikend svom Ferrariju. Verstappen je minimalno popravio vrijeme, ali nedovoljno za ugrožavanje Mercedesa, dok Hamilton nije uspio popraviti vrijeme.

Srećom za Hamiltona, Bottas nije ni dobio priliku za novi brzi krug – Esteban Ocon izvrtio se u svom jedinom pokušaju i tako izazvao žutu zastavu odmah ispred Bottasa, stoga će sutra po 95. put u karijeri s pole positiona krenuti šesterostruki prvak i vodeći čovjek prvenstva.

Utrka za prvu VN Toskane kreće sutra u 15:10!

Rezultati

# Vozač Momčad Q1 Q2 Q3
1 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:15.778 1:15.309 1:15.144
2 77 Valtteri Bottas MERCEDES 1:15.749 1:15.322 1:15.203
3 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:16.335 1:15.471 1:15.509
4 23 Alexander Albon RED BULL RACING HONDA 1:16.527 1:15.914 1:15.954
5 16 Charles Leclerc FERRARI 1:16.698 1:16.324 1:16.270
6 11 Sergio Perez* RACING POINT BWT MERCEDES 1:16.596 1:16.489 1:16.311
7 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES 1:16.701 1:16.271 1:16.356
8 3 Daniel Ricciardo RENAULT 1:16.981 1:16.243 1:16.543
9 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT 1:16.993 1:16.522 1:17.870
10 31 Esteban Ocon RENAULT 1:16.825 1:16.297
11 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT 1:16.895 1:16.640
12 26 Daniil Kvjat ALPHATAURI HONDA 1:16.928 1:16.854
13 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:17.059 1:16.854
14 5 Sebastian Vettel FERRARI 1:17.072 1:16.858
15 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 1:17.069 1:17.254
16 10 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA 1:17.125
17 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:17.220
18 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 1:17.232
19 6 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES 1:17.320
20 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 1:17.348

* Perez ima kaznu od jednog mjesta


Odgovor

50 komentara

  1. Ferrari
    tsunami07 Prikaži

    Grande Charles ?



    41
    28

    13
  2. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Nadam se nekoj crvenoj zastavi il necemu, jer mi ovo izgleda kao savrsen recept za dosadnu utrku.. Bilo kako bilo, bravo Leclerc, izvuko je 110% iz tog bolida.



    18
    7

    11
  3. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Opet je KImi brži od Vettela.



    17
    15

    2
    • Fia
      Realista Prikaži

      Placem, no netko je vec pisao u komentarima, Vettel u Aston Martinu nije nista vise nego dobar PR. Dobro zvuci 4x prvak u momcadi, ali sto se tice voznji i forme, tu su izgubili, u najboljem slucaju na istom nivou. No, veselim se jer ce i slepci morat progledat nakon akcije u Aston Martinu.
      Vjerojatno vec sad imaju spremnu pricu, sabotiraju ga kako bi se sincic Stroll prikazao kao extra vozac( inace solidan drugi vozac za skupljanje bodova sa ponekim bljeskom).
      Vrijeme ce sve pokazati :)



      7
      -18

      25
      • avalon Prikaži
        x1

        a jesi li pripremija i drugu varjantu tipa promjene nicka , bedža za slučaj da ti “prognoza” padne u vodu ?



        13
        13

        0
        • Fia
          Realista Prikaži

          Nisam, moje prognoze su vecinom tocne ali bolne za neke navijace, znamo i koje.
          Prosle sezone sam prije pocetka tvrdio da ce Leclerc oprat Vettela, smijali su se, dogodilo se.
          Tvrdio sam da ce ga ove sezone oprat, smijali su se, događa se.
          Bumo vidili, ali ja mislim da ce prije mijenjat nickove oni koji imaju u nazivu VettelFerrari i slicni.



          5
          -7

          12
        • Monisha Kaltenborn
          monkeyseat Donator Prikaži

          Rezervirao je nick Nadrealista.



          5
          5

          0
      • Rover
        zjurina Prikaži

        Glavno da ti uživaš lol…


        0
        0

        0
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        @realista a svako ko navija za vettela, ili je ravnodušan i objektivan prema njemu je “slijepac”? Spusti se malo na zemlju kume, ne smijes vrijeđati druge ljude. Posebno ne zbog toga jer nemate iszo mišljenje, pokazujes kolika si nula od co’eka.

        Inače steta za žute zastave mislim da smo mogli imati zanimljiviji finiš. Bravo albonu, jako je bio blizu maxa, također Charles svaka čast kvale cista desetka, bolje ne može. Ostalo dve je manje/vise očekivano.



        7
        5

        2
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Ne moras se trudit kolega ? Nismo svi za uljudne rasprave..



          7
          7

          0
        • Fia
          Realista Prikaži

          Moze svatko navijat za kog hoce i s tim nemam problema. Slobodno navijajte za Vettela, pa i Groznog ako zelite ali mi muka od jedne vrste “navijanja”, npr. sveti Vettel navijanje kako bi ga ja nazvao.
          Toliko od mene.



          1
          -11

          12
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          Svako ima pravo da navija za koga hoce. Ja iskreno nr navijam ni za koga pa ne pljujem niti jednog navijača. Tako isto ni ti ne bi trebao. U redu je imati razlicito mišljenje, to je prirodno. Ali govoriti nekome da je “slijepac” i slično nije dostojanstveno… Ovdje smo svi (ili bar vecina) zato sto prvenstveno volimo ovaj sport, pa tek onda jer volimo (neki i ne) određenog vozača i to je to. Respect prema svakome, i vozaču i navijaču, pa čak i prema Binottu i sličnima, jer su mnogo iznad nas..



          10
          10

          0
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Leclerc 5 ?prosle godine ovo je bila žalost a sad kao pole….
    Staza mi je odlicna al nadan se da je i za trku dobra..
    Botas nije ima srice
    Rbr blizu i albon samo nek bude unutar pit windowa da max može bar nesto….



    8
    4

    4
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    A siroti Botas sav pokisao..



    5
    4

    1
  6. Bmw
    EnoEno Prikaži

    Ferrari ce jos malo i početi da stedi i ⛽ kod Vettela!!!!
    Vrh poznat već.
    Bravo Leclerk odvezao si maximum



    5
    1

    4
  7. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Nema vise party moda sad je after party mode.



    11
    10

    1
  8. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Muka mi dođe kad vidim Strolla, Albona, Bottasa i neke slične polutane ispred Charlsa, ali nema veze. Sve će sjesti na svoje, klasa se ne gubi.



    9
    -6

    15
    • avalon Prikaži

      CL se mora satrti da odvozi ovakvo vrime u Q , a spomenuti lade jajca jer im bolidi sami odvoze Q . LH je odvozija top Q , a VB koji je od njega sporiji 6 STOTINKI je navodno polutan kojem je bolid sam odvozija respektabilno vrime . max je klasa u 6. sezoni ( 110 trka ) , a albon polutan jer u svojoj 2.. sezoni ( 29 trka ) danas zaostaje za maxom 0,44 s . LS ( 70 trka ) je polutan , a za kolegom perezom ( 182 trke i koji valjda nije polutan ) je zaosta 4 STOTINKE . stalno sam bija uvjerenja da brz bolid bez vozača koji ga “vodi” nije dobra kombinacija ali sad sam konačno shvatija da vozač može bit i polutan , ne mora imat znanja da bi postiza nekakve rezultate jer sve bolid sam obavi . i LH se mora trati isto ka CL da bi pred VB u Q ostvarija prednost u STOTINKAMA . kako sam ima kriva uvjerenja misleći da nije dovoljno da je bolid brz nego da ga i treba znat vozit :( shvatija sam i da smo za neke vozače mislili da su klasa npr za MS , SV pa donekle i kimija … da su spomenuti imali klasu MS bi bija uspješan i u mercedesu , seb u ferrariu , kimi općenito no kako se klasa ne gubi ispada da MS , SV , KR i nisu imali , mogli izgubit ono šta nisu ni imali . kako su nas samo izvarali , naročito MS i SV …



      23
      21

      2
      • Charles Leclerc
        F12000 Prikaži

        Avalone, logika ti je gora od pravopisa. Utjelovljenje si “straw man” argumenta.

        “sad sam konačno shvatija da vozač može bit i polutan , ne mora imat znanja da bi postiza nekakve rezultate jer sve bolid sam obavi”

        Krivo si svatija avalone, jer ja to ni ne tvrdim.

        Michael Schumacher nije polutan jer je svoje nepolutanstvo pokazao već u prvoj utrci u Jordanu, a kasnije i dokazao kroz ostatak karijere. Slično vrijedi i za Kimmija.

        Činjenica je da na stazi postoje vozači čije vozačko umijeće nije proporcionalno snazi njihova bolida.

        No, ni to nije problem. Jer to je jednostavno narav Formule 1 od početka do danas. Kao što nije ni problem kad ja ukažem na tu činjenicu, pogotovo u kontekstu subjektivne podrške prema Charlsu Leclercu.



        2
        -1

        3
        • avalon Prikaži

          F12000 … malo je kasno za odgovor ali jednostavno ne mogu odolit . isto ka šta je hulkenberg “šamion” F 1 u broju startova bez podija tako sam i ja “šamion” portala u krivopisu :) :):) usprkos krivopisu izdrža sam već 5 sezona i sad koristim priliku da se zahvalim svima koji su me trpili iz sezone u sezonu . čak su mi katkad i replicirali pa i udjelili poneki plus usprkos krivopisu , nepismenosti , manipulacijama , zamjeni teza . samo neki su ovo primjetili , a među takve svrstavam i tebe . prigovaraš mi na pravopisu ali … “Krivo si SVATIJA avalone, jer ja to ni ne tvrdim.” valjda bi po pravopisu ovo trebalo izgledat ovako “Krivo si SHVATIO avalone, jer ja to ni ne tvrdim.” jbga , pobigne svakome pravopisna greška no meni to ne smeta da shvatim šta je netko želija prezentirat svojim komentarom . “dragi moj” uzalud ti trud/kritika zbog mog pravopisa ( dialekta ? ) jer sam ja na to ogugla . uostalom bi li svoje komentare moga “skicirat” ( prije “objave”) na microsoft wordu koji bi sve popegla da lektori budu zadovoljni ? ;) ali onda bi ostali “straw man” argumenti zar ne ? naravno da mi j e osim krivopisa i logika izvrnuta , naravno , za razliku od tvoje . 12. 09. napišeš “Muka mi dođe kad vidim Strolla, Albona, Bottasa i neke slične polutane ispred Charlsa… da bi mi 14. replicira i ovom rečenicom “Činjenica je da na stazi postoje vozači čije vozačko umijeće nije proporcionalno snazi njihova bolida” možda se ovo odnosi npr na kimija , CL di priznaješ da si subjektivan ( pohvala za iskrenost ) ali ako se odnosi na “polutane” strolla , bottasa , albona onda bi se možda treba zapitat kao su ti “polutani” imali zaostatak tek u TISUĆINKAMA za svojim kolegama pravim trkaćima ? znači li to da su efikasno iskoristili snagu svojih bolida ? a ako jesu onda… treba li to znat , imat sposobnost iskoristit ? a ako to znaš iskoristit jesi li onda “polutan” ili je netko donija krivi zaključak o tebi ? ovde nečija logika šteka … valjda 100 % moja straw men logika . jesam li negdje napisa da si išta tvrdija ? hm , ne mogu to pronač u mojoj replici ali valjda je to negdje između redova šta samo iskusno oko ( poput tvoga ? ) uspije primjetiti . “Michael Schumacher nije polutan jer je svoje nepolutanstvo pokazao već u prvoj utrci u Jordanu,…” čime ? time šta je već na početku trke “spržija” kvačilo svog jordana ? znaš li koliko je puta kimi 2002. kad je starta za McL spržija motor ? 6 X ;) šta je netko treba CL proglasit “polutanom” posli njegovog “naljetanja” na hartly – a u MC 2018. ? ili posli razbijanja u njemačkoj 2019. , Q bakua , ovog zadnjeg razbijanja u italiji ? jer je u 51 GP ima 5 recimo ozbiljnih “razbijanja” šta je skoro 10 % ? naravno da ne , desi se skoro svakome ali epitet polutani je rezerviran za ove koje si tako “častija” jer eto svi su trenutno bolje plasirani od tvog fana ? možda sam ja za tebe utjelovljenje straw mana ali bar nisam zločest da omalovažavam neke vozače/ njihovih kvaliteta nazivajući ih polutani jer su makar trenutno bolji od moga fana . možda bi se u buduće treba ugledat na tebe po pitanju makar pravopisa samo … pripazi da ti nešto tipa svatija ne
          promakne kad pišeš mada je to valjda bilo u svrhu ponižavanja mene ili ukazivanje na moju nepismenost . a šta se tiče logike , tu ne mogu popravit ništa . za logično zaključivanje treba inteligencija di sam ja deficitaran :( a ono o MS , kimiju , CL je moja straw man logika = stvoreni argumenti ( od mene manipulatora ) koje je lako pobit jer se zapravo to ikad nije ni desilo zar ne ?



          1
          1

          0
    • avalon Prikaži

      PS čudi me kako su ova 22 pro shvatila moj krivopis no ipak je veća “težina” ove dvojice koji su kontra šta mi ukazuje da si i ti u pravu svojom kritikom u napisanoj replici …..


      0
      0

      0
  9. Fia
    Cale od Lewisa Prikaži

    Ovo samo pokazuje kako se ferrari jadno odnosi prema 2 vozacu .. bolje je biti prvi vozac alfe nego drugi ferrarija.



    16
    5

    11
  10. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    McLaren malo podbacio, Leclerc i Vettel briljirali.



    1
    -5

    6
  11. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Možda Valter iznenadi dobrim startom.
    Čarli je izveo pravo malo čudo samo se bojim da će ga pojest u utrci na startno ciljnoj ravnini sa DRS-om. I Albon je dobro odvozio, ali opet je to velikih pola sekunde iz Maxa. Seb…0 posto povjerenja u bolid, a i misli su mu vjerojatno već u AM-u. Jbg nek ubace mulce iz F2 koji vikend da malo treniraju.



    14
    13

    1
  12. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Kvalifikacije ocekivano prva 4, Leclerc odlican uz pomoc Ocona, bit ce sutra barem jedan SC jer nema sanse da se netko ne zakopa u pijesku jer ovakvih staza gdje se mora vozit na rizik nema u normalnom kalendaru.

    Kad su krenule kvale bio sam fasciniran osjecajem brzine koji se vidi kad prolaze kroz sve brza zavoje a posebno kroz dvije arabiate. Ovi bolidi su stvarno zvijeri, samo steta sto stvaraju toliko prljavog zraka pa ce sutra bit pretjecanja samo uz gresku onog ispred ili ako gume budu igrale neku znacajniju ulogu.

    Na kraju koliko god su htjeli ubrzati bolide 2017-te (s cim se slazem) jer su racunali da ce dodatni mehanicki grip poboljsati utrkivanje, ipak su malo podcijenili ekipe kada su im previse dopustili kolicinu raznih krilaca na bargeboardovima (smjer od kojeg se bjezalo sa pravilima iz 2009-te, s kojima smo imali najizjednaceniji grid u zadnjih 30-tak godina po mom misljenju). Isto tako na zadnjem krilu su prosle godine zabranili one slotove na vrhu krila a danas npr gledam renaultovu bocnu stranicu i toliko je izrezana da to nije normalno. Zabrane na bocnoj stranici na prednjem krilu da ne smije bit malih krilaca, procjepa i slicnog a ostatak ostave da rade sta hoce i cisto se nadam da ce sa novim pravilima omogucit cistije utrkivanje pa makar i bili bolidi sporiji nekoliko sekundi.

    Kozmetike oko modova, senzora i raznih gluposti nisu vrijedne spomena.

    Sve ovo naravno nece promijenit moju ljubav prema F1 i motosportu opcenito, jer ce se i dalje svaka utrka cekati sa nestrpljenjem kao i dosad i nadom u nesto neocekivano i uzbudljivo u samoj utrci.



    14
    12

    2
  13. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Jedini razlog za drzat Vettela u Ferrariju je taj da je jeftinije da odradi ugovor do kraja nego mu otkaz zakeljit.. Ne znam sta drugo ima..
    Nemotiviran vozac, slabo vozi, puno sitnih greskica, inzinjer nema veze sta radi, ekipu boli tuki di je i sta je..
    Bottas je bio ispred dok Ham nije skonto stazu, kasnije je tu di mu je mjesto..
    Leclerc odlican..
    U biti svi osim Maxa su kantice u odnosu na Mercedes..



    6
    4

    2
  14. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Sutra vidim da cu zaspat… 84 posto kvala proveo na mobitelu



    3
    0

    3
  15. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Cijeli dan se ustručavam reći nešto vezano za Vettelovu startnu poziciju jer me tu nagradite minusima,ali zar je ovo dobar nastup danas bio ?
    I zar griješim kada kažem da bi mu bilo bolje da se povuče mirno i dostojanstveno ?
    Ne kažem da će ga Lance dobiti iduće sezone,ali što mu treba to da ga Lance i dobije ? Što mu treba takva referenca u karijeri ?
    E Seb, Seb,barem sam za tebe mislio da češ znati kad je kraj i fino otići ,ali ne. Para nikad dosta očito .



    4
    -2

    6
    • Mercedes
      Serviser Donator Prikaži

      Zasto mislis samo o parama,ja bi prije ovako odgledao.Ajmo ga ponizit do kraja sa lošijim postavkama bolida,jer Ferrariju je cilj probat s jednim u top 10 nego s dva blizu jedan drugog da se po mogućnosti ne sudare



      3
      3

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.