Vijak unutar kvačila razlog Hulkenbergovog odustajanja

Izdvojeno

Luka Kolak

Prije 4 godina 2 min 33 komentara

Nico Hulkenberg, koji je došao ovog vikenda kao zamjena za Sergija Pereza, nije uspio ni startati današnju utrku, a sve zbog vijka unutar kvačila.

Momčad nije bila u mogućnosti pokrenuti pogonsku jedinicu te je tako Nijemac odustao i prije nego što je krenula utrka, a zanimljivo je kako je prije toga bolid bio upaljen.

Šef momčad, Otmar Szafnauer, rekao je kako je istraga utvrdila kako je vijak unutar kvačila olabavio te uzrokovao problem.

“Izgleda kao se vijak unutar kućišta olabavio.”

“Vijak je zapeo i nije dopustio da se pokrene pogonska jedinica.”

“Siguran sam da su ti vijci pričvršćeni na određenu specifikaciju, recimo omjer zakretnog momenta nije postavljen ispravno, te ako ga pretegnete, napravite problem.”

Isto tako, rekao je kako je vijak dio paketa koji dobivaju od Mercedesa te da je frustrirajuće što Hulkenberg nije sudjelovao u utrci, pogotovo zato što se brzo prilagodio bolidu.

“Bilo bi idealno da je Nico bio u utrci, ali nije.”

“Mislim da je napravio sjajan posao, startajući praktički od nule. Nije bio na zimskim testiranjima, potpuno drugačiji bolid nego što je prije vozio, drugačiji motor.”

“Momčad je slična s kojoj je radio, ali ima drugog inženjera s obzirom na to da njegov stari inženjer radi s Lanceom. No, s ostalima je i prije radio te smatram da se super snašao.”

Otmar Szafnauer, šef momčad Racing Pointa

Odgovor

33 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    I dok svi bruje o Hamstovoj sreći onda je ovaj lik baksuz dela cream..Otić iz sporta nakon svega i dobit neočekivano poziv i onda te spali neki šaraf u kuplungu..WTF…



    25
    25

    0
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Nisi dobili upute za korištenje pri kupnji…



    15
    15

    0
  3. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Šteta. Bila mu je potrebna ova utrka.
    Nadam se puno boljoj utrci slijedeće sedmice



    5
    5

    0
  4. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    Kako je i Hulk sam rekao , ova utrka bi mu odlicno dosla za skupljanje iskustva s ovim bolidom. Jer nije nikako isto voziti simulator , treninge i kvalifikacije naspram toga da osjetis bolid tokom utrke.
    Neki veliki rezultat jucer nitko , vjerojatno , nije niti ocekivao. Ali zato bi bio puno pripremljeniji za sljedeci vikend , ukoliko bi ga vozio ( jer ni Hulk jos nije siguran dali ce se Checo vratiti ili ne ).
    I taj sljedeci vikend bi bila njegova najveca sansa.



    4
    4

    0
  5. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Od svih problema oko mercedesove pu tvornicku momcad zadesi kvar na motoru jednom u tri godine. Kad Ferrariju svjecica ne valja , kazu slampavi talijani? U koju rubriku ovo spada?



    3
    0

    3
    • Sor38 Prikaži

      Alonso1983…
      Opet fali malo objektivnosti…zar nisu 2019(2018) neznam ziher koje godine u Austriji oba dva Merca odustala radi pu jedinice…ili jos bolja ilustracija ti je 2016…od svih bolida pogonjenih Mercedesovim motorom..jedino je Hamilton imao 3-4 kvara na istima….dok su svi ostali uredno zavrsavali utrke(slucajnost..??)..


      0
      -1

      1
      • Kimi Raikkonen
        Michael Schumacher Prikaži

        Hamiltona da je peh zadesio, naprosto nemoguce


        0
        0

        0
      • avalon Prikaži

        Sor38 … možda Alonso1983 fali malo objektivnosti ali tebi u još boljoj ilustraciji iz 2016. koju navodiš fali ISKRENOSTI ;) navodiš kako je te sezone jedino LH ima 3 – 4 odustajanja dok su svi ostali bolidi sa mercedesovom PU uredno završavali trke . ovo sa 3 – 4 odustajanja LH 2016. još bi i shvatija da je to teško provjerljiv podatak pa da “igraš” na to …. ali nije , lako je provjerljiv . 2016. LH je umisto 3 – 4 kvara na PU kako ti navodiš zapravo ima tek 2 odustajanja . u španjolskoj zbog sudara i u maleziji zbog problema sa PU . 200 – 300 % uvećat nije problem zar ne ? od dolaska u mercedes LH je UKUPNO ima 8 odustajanja od toga 4 zbog teh problema , a ti si ova 4 koja su se dogodila u 7+ sezona “utrpa” u 2016. i ti sugeriraš kako Alonso1983 fali malo objektivnosti :) :):) :) ovo šta Alonso1983 navodi moglo bi se svrstat u “rubriku” šlampavost ( mada je neozbiljno za jedan gotovo savršeno tim koristit izraz šlampav ) jer mercedes “proizvodi” i prodaje svoje PU , a ferrari ne proizvodi svjećice . ko se usuđuje za njemce napisat da su šlampavi čak i kad im se rijetka šlampavost poput ove dogodi , dok je to za talijane normalno tvrdit mada ponavljam … oni ne proizvode svjećice ali šlampavost proizvođača svjećica najlakše je već i zbog “tradicije” pripisati taljanima zar ne ?



        5
        5

        0
        • Sor38 Prikaži

          Avalon..
          Kad racunas samo trke da…a kaj je s kvalama…to nije dio formule 1..??


          0
          -4

          4
        • avalon Prikaži

          Sor38.. ma da , a kad još u “formulu” ubrojiš i slobodne treninge onda tek vidiš koliki je tragičar 2016. bija LH zar ne ? :) :) :):) u 21 trci 15 X je starta iz prvog reda i to vrlo često sa P 1 ;) i šta to znači problem u Q sa odustajanjem u trci sa “spavom” dominantom ka šta mercedes je ? siti se nedavne mađarske … max se razbija u formacijskom krugu pa su mehaničari uspili u 20 min osposobit bolid i max je završija 2. a zamisli da zbog nekog kvara u Q mehaničari imaju vrimena to sredit u 20ak sati . priznajem odustajanje zbog teh problema u trci , tu se gube bodovi ( a LH je ima JEDNO 2016. ) jer svi ostali problem teh prirode se mogu sredit do trke . u Q nema gubitka bodova . kad neko vozi najdominantnij bolid u povijesti F 1 i da starta zadnji zbog teh problema u Q bodovi su mu osigurani , a najčešće i postolje …. možda ne najviša stepenica ali ….



          3
          3

          0
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Avalon, majstor spina ;)
          Ako je u kvalifikacijama izgubio pozicije, naravno da se računa.
          Porediti Maxov slučaj, gdje Max nije izgubio ništa, sa nekim slučajem gdje se dobije kazna pomjeranja na gridu zbog zamjene komponente, može samo Avalon :thumbs:



          1
          -3

          4
        • avalon Prikaži

          Sor38… pohvale za trud da opravdaš svoje tvrdnje ali od aktivnih vozača tek su albon sa 8% , bottas sa 8,39% imačli manje kvarova od LS sa 10,24 % odustajanja bez obzira zbog čega do odustajanja došlo . btw , možda treba uzeti u obzir da je LH odvozija i najviše sezona 13 , naviše trka 254 , a bottas 8 sezona , 159 trka te albon 1 sezonu , 25 trka ;) da su oba odvozila isti broj sezona , trka ka LH vjerovatno bi on bija vozač sa najmanje odustajanja u karijeri . ma uostalom već je stara legenda da je LH moga postić puno više da McL nije bija jako nepouzdan . 18 odustajanja u 6 sezona od toga mislim 6 zbog teh problema . npr seb je u RB od 2009. do 2014. ima 15 odustajanja od toga 8 zbog teh problema . sa 3 odustajanja manje ali i 2 više (teh problemi ) seb je osvojia 4 titule , a LH su problemi zbog “nepouzdanog” McL ( iako se Rb pokaza “nepouzdanijim” ;) ) “oduzeli” možda još poneku titulu :) :) ma OK , razumim ja fanove … i pretjerivanje može bit dio “folklora” , ispredanja legendi za buduće naraštaje … sve ostalo sam napisa u komentaru poviše ;)



          3
          3

          0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          @avalon
          Statistika je zajebana stvar, lako se njome manipulira, a to ti voliš raditi više od svega ?



          1
          -2

          3
        • avalon Prikaži

          Har Kl … možda sam ja majstor spina ali ti si svakako majstor traženja i viđenja spina i tamo di ih nema . bar kad sam ja u pitanju . da nisi takav ne bi propustija vidit npr ovo “siti se nedavne mađarske … max se razbija u formacijskom krugu pa su mehaničari uspili u 20 min osposobit bolid i max je završija 2., a
          ZAMISLI DA ZBOG NEKOG KVAARA U Q MEHANIČARI IMAJU VRIMENA TO SREDIT U 20ak SATI” zbog želje za ne znam čime tebi ova poanta koju sam istaknija je promakla . ili “promakla” ;) max nije izgubija ništa zbog sposobnosti svojih mehaničara , a da nisu uspili izgubija bi sve . kad mu se ovo dešavalo npr na FP mehaničari su imali vrimena da ososobe bolid . da mu se desilo ii u Q opet bi bilo vrimena “spremit” bolid za trku . a to šta bi zbog problema moga startat sa niže pozicije nego je uobićajeno ili normalno za bolid takve kompetitivnosti ne bi bija preveliki problem s obzirom konkurentnost većine timova na gridu . to su vozači top bolid više puta dokazali . ali da ti srce bude na mistu priznajem da je bija moj spin koji si ti uspješno razotkrija ka mnogo puta dosada da nema tebe puno više bi “spinira” ali zbog straha od “lovca na moje spinove” sam to prorijedija ….



          3
          3

          0
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Tačno sam i razumio onako kako si napisao u zadnjem dijelu svog posta.
          Nema problema, tu smo da se podržavamo ;)


          0
          -1

          1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        2019,2018? Koliko je ono Ham utrka u bodovima bez odustajanja? Krepao mu je motor one godine kada je Rosberg bio prvak. Ova odustajanja zbig drugih stvari nisam spominjao jer lijepo pise “od svih kvarova na mercedesovim pu” mercedesa zadesi taj kvar svaku drugu trecu godinu (bar je tako sa bolidom lewisa) dok vidim da je to kod RP a i williamsa malo cesci slucaj. Tako da mi objektivnosti ne fali ni malo. Lewis je drzao rekaord po broju utrka u bodovima do tog famoznog odustajanja i sada opet drzi novi rekord. U prevodu tip je u bodovima zavrsio u 4 godine u svim utrkama osim dvije
        ili tri utrke. Tako da ne vidim tu nigdje neobjektivnost.



        2
        2

        0
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      U rubriku nista od navedebog. Jer kvačilo proizvodi tvornica automobila sarajevo



      2
      1

      1
  6. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Jel Perez moze voziti ako test bude negativan ili karantena traje 10 dana, ili je ipak 7? Još nigdi jasno ne piše.



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.