Predsjednik Ferrarija John Elkann ne očekuje da će momčad iz Maranella doći na pobjedničke staze prije 2022.
S obzirom na to da je Ferrari daleko ispod tempa koji, je postavio Mercedes, neosporno je kako će momčad imati pune ruke posla da to sustignu. Međutim, zbog uvođenja mjera za smanjenje troškova, gdje momčadi mogu napraviti određen broj promjena , Ferrari nije u mogućnosti odgovoriti na to u kratkom periodu.
Elkann je u intervjuu za talijanski Gazzetta dello Sport rekao kako bi se, promjenom pravila 2022., momčad mogla ponovno vratiti na vrh.
“Ferrari prolazi kroz jedno teško razdoblje.”
“Nismo osvojili konstruktorski naslov od 2008. te vozački od 2007.”
“Imali smo pobjednički krug Red Bulla zbog aerodinamičkog kapaciteta, a sada imamo Mercedesov zbog velike sposobnosti na području hibridne tehnologije.”
“Ove godine naša nekompetitivnost leži u pogreškama prilikom izrade. Imamo strukturalne probleme u aerodinamici te u dinamici bolida. Također, izgubili smo i snage u motoru.”
“Danas sve nade polažemo u 2022., kada se pravila budu mijenjala. Nadam se kako ćemo onda biti kompetitivni te se vratiti na pobjedničke staze.”
Elkann je također spomenuo i zamrzavanje razvoja šasije, koje nikako ne ide na mlin talijanskoj momčadi.
“Moramo biti realni te svjesni strukturalnih slabosti s kojima živimo već desetljeće, a koje je hibridna era dodatno naglasila.”
“Dali smo zeleno svjetlo novim pravilima jer smatramo da je potrebna veća konkurentnost unutar F1. Ograničenje budžeta ne vidimo kao prepreku već kao izazov za sebe.”
“Naši inženjeri, mehaničari i vozači vjerujem da će pronaći snage i kreativnosti unutar tih granica te vratiti Ferrari na vrh. Osobno, nisam vidio ovakvu koheziju i snažan duh unazad 10 godina.”
Elkann smatra kako prema navijačima i simpatizerima Ferrarija momčad mora biti transparentna oko situacije.
“Navijači trpe isto kao i mi, ali znamo da su uz nas.”
“Zato je iznimno važno da smo iskreni prema njima. Dug nas put čeka.”
“Važna je stvar da radimo na stazi i van nje, gradeći Ferrari korak po korak kakvog želimo vidjeti.”
John Elkann, predsjednik Ferrarija
Na kraju, predsjednik je konstatirao kako Mattia Binotto i dalje uživa njegovo puno povjerenje, unatoč slabom startu sezone te smatra kako je on taj koji će pokrenuti novi pobjednički krug, kao što su to bili Jean Todt i Michael Schumacher.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo sad komentari. Pomalo mlada ste momcad ??. Šalu na stranu. Ta 2022 moze bit dvosjekli Mac. Lako se moze desit da budu jos i gori. Kako su krenuli…. Sve je moguce
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U neku ruku bi mi bas bilo drago da osvoje jednu sezonu s Binottom, 2021. ili 2020., cisto da vidim kako bi pojedini komentatori s ovog portala koji nemaju trunku razumijevanja (a niti trunku znanja) za Binotta dobili jednu zivotnu lekciju :)
Naglasak na jednu sezonu ;)
4
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vidim Binotto vuče odlične poteze, npr odjel strategije je nepostojeći već X godina i on po tom pitanju apsolutno nije napravio ništa, on ne vidi problem njemu je to sve super kada Vettel sam odrađuje strategiju umjesto njih.
To nije ozbiljna momčad. Zanemarimo bolid, oni su nesposobni, boje se i previše izmišljaju toplu vodu. Fali jednostavnosti, autoriteta i djelovanje na one najbolnije točke koje oni stalno zanemaruju.
Ne vidim Ferrari kao prvaka ni za 5 godina, čak i uz dominantan bolid, jednostavno su nesposobni.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj ni gledati Ferrari, gledaj nekog drugog. Ili idi tamo i pomozo, znanja vidim imas.
2
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
suzdrži se i zaobilazi moje komentare ako nemaš argumenata i volje za normalnom raspravom, komentiranje drugih članova ti je ovdje zabranjeno.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Senna66, poslušaj čovjeka :zubo:
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cime ce osvojit 2020 ? Receptom za manistru ?
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…politika, politika i samo politika…glavno da je ‘johnny’ dobio 5 MILIJARDI papirića u džep spajanjem sa PSA…ostalo mu trenutno nije bitno…a nije mu ni inače….
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gospodin “koji vise od svega voli parice” Johnny! ?
Dovoljan je primjer Juventusa! Pretvorili su Juventus u fabriku para. Klub koji se samofinansira! Johnnyja intteresuje samo novac i poslovanje u plusu… Ostalo, nije ni bitno! Zato ni 2020. ni 2021. nisu za forsa kad su u pitanju rezultati! Drugim rijecima: “zeznuli ste… Hvala Bogu, para imamo, ali se necete razbacivati po svaku cijenu, ovi su i onako prejaki… Cekamo 2022, ali tada nemojte slucajno da zabrljate.” S ljubavlju Vas Johnny! ?
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettelu su uslugu napravili.
A hoće li onda jednom LH u Ferrari ili neće? Izazova radi.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad sigurno sruši sve rekorde
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto tako, dragi navijači Ferrarija. Sad nas nemojte kritizirati dvije godine. Mi smo svoje opravdanje učinili
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nažalost, Ferrari nije “samo” ispod Mercedesa nego je ispod Red Bulla koji je tu negdje s Raicing Pointom, koji su ispod Mercedesa…..a i McLaren bi vrlo lako ove sezone mogao biti bolji od Ferraria (ako već nije)……
Žalosno je sve to skupa gledati i slušati tolika opravdanja……
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mamma mia
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Here I/we go again
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno mi je zanimljivo gledadi kako se Ferrari proziva nesposobnom ekipom, ekipa koja nema ni glavu ni rep, nemaju inženjere motora, nemaju inženjere aerodinamike , nemaju inženjere strategije nemaju niš, a opet nastupaju u GPu, i više manje dobro u gornjoj su polovici tablice. Pohvalno za ekipu koja nema ništa od sposobnosti. Nije mi jasno kako onda sposobni Red Bull koji ima sve inženjere završava 2—3 u prvenstvu, kako velika momčad Mclaren 4—5, tvornička momčad Renault 5—6 a uvjek jak Williams uvjek zadnji. Pa oni imaju sve što Ferrari nema. Kako je moguče da jedna Alfa romeo nemože složiti bolid za barem 8 poziciju, Alfa tauri ima pomoč velikog brata pa opet je na dnu poretka.
Svi oni nekako ispadaju sposobni, osim Ferraria oni su nesposobni ,a s druge strane čim samo malo Ferrari zapapri odma su iligalni jer očito crveno je ilegalno
13
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svjestan da Ferrari svke godine primi 35M eura samo zbog svoje povjesne vaznosti u F1 ?
Ne primaju te novce jer ih asocira osmima u gridu sve te godine…
Kao sto je Lauda rekao ‘imati sve te pogone a napravite usranu kantu poput ove’
Od Ferraria se ocekuje da budu PRVI, ili se bar rame uz rame bore za prvo mjesto.
Ferrari je godinama u silaznoj putanji, prosle godine su uhvaceni da varaju (sami priznali time sto inzistiraju da FiA ne iznese zakljucak istrage i detalje oko iste, no ugrubo rijec je o pojacnom protoku goriva s primjesom ulja, dakle nisu oni stvorili nikakav epic motor), imaju mozda najboljeg mladog vozaca, imaju prvaka, imaju sve te novce na raspolaganju, pogone, zracni tunel….i naprave govno od auta poput SF1000.
Trenutnim trendom zavrsiti ce poput Williamsa za 3-4 god.
Ako im sad alarmi ne zvone u glavi SVAKOG zaposlenika onda im nece biti lako nazad jednom kad dotaknu dno, prema kojem strmoglavo jure…
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@qflash
35 milja? malo si napisao, premalo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pravu si da dobiju i vise kroz kroz sezonu sta se tice ‘herritage bonusa’, mislim da je to i preko 70M godisnje ali koliko znam 35M im je zagarantirani minimum godisnje.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2015. drugi
2016. treci
2017. drugi
2018. drugi
2019. drugi
koju ti statistiku gledas?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad su ono bili prvi ?
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2020 peti
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu uhvaćeni da varaju. Zaobilazili su pravila, našli rupu, kao što svi drugi rade. Bez tih novih odredbi, nebi ni ove godine bili nelegalni. Ali ne zaboravi, tih odredbi nije bilo prošle godine u pravilniku, tako da nisu imali za šta da ih kazne. A kako se došlo uopšte da ih provjeravaju, e to je tek druga priča. Jer da iz svakog tima izađe leaker, i kaže FiA-i, ili nekom drugom timu, da ovi rade nešto što nije u duhu pravila (a rade to svi), svi bi bili uhvaćeni da “varaju”. Ali ih FiA nebi mogla kazniti, jer FiA ne može kazniti nekoga nego onim metodama koje imaju u pravilniku. Na primjer senzor koji imaju, ili primjer iz prošlosti onaj test savitljivosti. Ako je Ferrari prolazio taj FiA-in senzor, nije bitno što su ga na neki drugi način zaobišli, ako FiA nema metodu da to dokaže, to je samo još jedna rupa u pravilu, dok se ne zakrpi. Ili na primjeru savitljivih krila, imali su test kojim su stavljali određeni teg na oba kraja krila, i smjelo je doći do određene tolerancije u savijanju. Kad su vidjeli u praksi da se krilo previše savija, tada kod Red Bulla, onda su povećali težinu na tom testu. I Red Bull se prilagodio, isto kao i Ferrari sada, nakon direktiva…
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo, konacno jos netko razmislja kao ja
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moramo priznati da nema Ferrari-ja bilo bi bas dosadno…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:rofl:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi iz Ferrarija živa komedija
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta reci o Johnnyju, amerikancu, od majke talijanke, kceri cuvenog Giannija Agnellija!? ?
Vise kao amerikacu, mnogo manje kao italijanu, njemu su vazne samo pare! Zamislite kada je on naslijedio gotovo cijelu imperiju Agnellijevih. S razlogom, jer nije raspikuca! Otuda ovakav odgovor! Covjek nije vrela zabarska krv! Covjek je biznismen. Jedan od najbogatijih ljudi svijeta! Ferrari je za njega kompanija koja donosi novac, “a rezultati ce doci, ako snazno radimo.”
Vjerovatno ce ta 2022. biti kljucna za Ferrari. Moje misljenje je, ako su vec sve zasrali, a budzet ogranicen, da fokus prebace na 2022. Jer dzaba je sve kad moras opet novac trositi od nule. A i ta nagodba sa FIAom mi je sumnjiva… 2022. je godina istine za Ferrari, po meni, u svakom smislu! Ocekujem veliki pomak, a bice vjerovatno i nekih promijena u unutasnjosti ekipe…
FORZA Ferrari!
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vama je tesko razdoblje od 2007,ocigledno nista ne stima od rukovodstva pa na dalje,jedino ste dobri u izradjivanju starih kalendara sa memorijom iz zlatnog doba Browna i Shumachera koje necemo docekti,danas sam procitao negdje Ferrari zadovoljan Binnotom,pametnom dosta,mijenjajte sve iz korijena!
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ograničenje budžeta ne vidimo kao prepreku već kao izazov za sebe.”
ova izjava mi je najjaca…kao da vec sada nemaju dovoljan izazov ili kao da ga nisu imali vec godinama…..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Izazov” je u velikim korporacijama zamjena za rijec problem.
Kad imas problem, to je izazov ??
Naslusao sam se toga u firmi
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sa svim šta se desava treba znati da je ferkan ipak najbolja momčad ikad u ovom sportu i kad se iz ovoga izvuče bit će još nedostižniji… ?
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari 2022: znali smo da nismo u formi, ali nismo očekivali ovakav zaostatak
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad sae samo sjetim predstavljanja bolida :::pola sata violina, klkavir mozart a ono kanta za smeče od bolida, Jao jao, jao . Strašno
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedesov najveci konkurent u zadnjih par godina kaze :
Na osnovu realno recenog , Mercedes je i pobjedio.
Navijaci Ferraria kazu :
Mercedesu pomaze FIA ( MaFIA) , Mercedes ima nelegalan motor iz koga se pusi , Mercedes se ne kaznjava dovoljno, Hamilton nikada nece biti najveci jer je gazio bijelu liniju na ulasku u boks , Hamiltonu Mercedes namjesta titule sabotirajuci drugorazredne vozace realno sto su Rosberg i Bottas.
Vrh Ferraria je realan i objektivan , dok navijaci jednog takvog tima nisu i ne pokazuju nimalo postovanja prema protivniku,a i u porazu treba biti veliki inace si u svemu ostalom mali.
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrh Ferrarija je ovom izjavom priznao nesposobnost. A konkretni frajer je tu ne zbog svoje sposobnosti nego genetike….
Dok su ovaj, Kamila i Matia Ferrari će tonuti.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je uredu!
Mlada smo momčad!
Nema greške!
Mate pomalo, tek ste krenuli….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je next level… Više ne prebacuju fokus na iduću sezonu, nego na dvije sezone unaprijed ?
6
0