Hoće li Hulkenberg ikada dobiti bolid koji zaslužuje?

Izdvojeno / Kolumna

Pulsmedia portal

Prije 9 godina 5 min 12 komentara

Nico Hulkenberg

Kimija Raikkonena, jedinstvenu osobu u svijetu Formule 1, ćemo gledati još barem jednu sezonu, a ta je vijest prošli tjedan obradovala sve njegove navijače. I dok je svijet Formule 1 većinom zadovoljan ovom odlukom Ferrarija, barem jedna osoba nije imala razloga za zadovoljstvo – Nico Hulkenberg. Iako je Nijemac izjavio da nije razočaran jer se nije nadao mjestu u crvenom bolidu, ova odluka mu je za iduću sezonu nažalost zatvorila puno više vrata od onih u Maranellu jer neće doći do rotacije vozača, pa će važnije momčadi ostati na trenutnim postavama. A kako je jedan od omiljenih vozača na gridu već u svojoj 28. godini, sve je glasnije pitanje – hoće li Hulk ikada dobiti mjesto koje zaslužuje?

Hulkenberg je u Formulu 1 stigao s puno pompe jer je osvajao svaku kategoriju u kojoj se natjecao, a posebno je bila impresivna njegova titula u najvažnijoj „predkategoriji“ Formule 1 – GP2. Bilo je to dovoljno da Frank Williams odluči da je njegov tadašnji test vozač spreman za pravu stvar te da mu omogući mjesto za volanom u 2010. sezoni. Hulkenberg je, u svojoj prvoj godini, pokazao talent, pogotovo pole positionom u vlažnim brazilskim kvalifikacijama, ali umjesto da mu to bude početak jedne velike karijere, Hulku su stvari krenule nizbrdo. I to samo zato što je Williams muku mučio s novcem, pa je odlučio prihvatiti svežnje novčanica koje je sa sobom donosio Pastor Maldonado.

Hulkebnerg se jednostavno našao u krivo vrijeme na krivom mjestu, nešto što će mu izgleda postati standard u karijeri. Jer druga prekretnica se dogodila kada je Force Indiju zamijenio do tada dobrim Sauberom, koji će u sezoni s Hulkom krenuti nizbrdo (što niti malo nema veze s njim). Loš izbor Saubera je ipak umalo imao čak i sretan završetak, jer je Nijemac prije početka sezone 2014. navodno imao već spreman ugovor s Ferrarijem, ali je Luca Di Montezemolo odlučio „očitati bukvicu“ neposlušnom Alosnu i dovesti mu Kimija Raikkonena, zalupivši tako snažno vrata u lice nesretnom Hulkenbergu.

Nici tako idu godine, a mjesto u vrhunskoj momčadi nikako da dobije. Nedavno je proslavio 28. rođendan, a za iduću sezonu su mjesta u top momčadima popunjena. 2017. godine, Hulkenberg će već biti blizu 30-te… Pa čak i ako jednog dana dobije mjesto u velikoj momčadi hoće li biti novi Fisichella? Vozač koji je vrhunski bolid dobio jednostavno prekasno?

Koje su Hulkenbergove opcije? Prva, i po mnogima najlogičnija je ostanak u Force Indiji. Force India ove sezone možda kaska, ali je zadnjih godina uvijek pri vrhu, pa iako mu možda ne može omogućiti pobjednički bolid, može mu dati bolid s kojim redovno može biti u bodovima, i s kojim se u određenim situacijama može boriti čak i za postolje. Ujedno je Hulkenbergu potrebna stabilnost, jer je već četiri puta mijenjao momčadi.

Međutim, ostankom u Force Indiji se krije potencijalni put prema vrhunskom bolidu. Renault posljednjih tjedana intezivno „njuška“ po gridu, te ispituje mogućnost kupovine momčadi. Iako je Lotus najvjerojatniji cilj, nedavno su posjetili i Vijaya Mallyju. U slučaju da Renault kupi Force Indiju, Hulkenberg bi bilo logičan izbor za ostanak. Ipak, u tom bi slučaju trebalo proći nekoliko godina dok bi Renault posložio stvari…

U posljednje vrijeme se često spominje i mogućnost da će Hulkenberg biti prvi vozač nove momčadi Haas F1. Ipak, koliko god glasine bile glasne, koliko je ovaj potez pametan? Koliko je Hulkenbergu pametno ponovo mijenjati momčad? Opravdanje za ovaj potez mnogi pronalaze u povezanosti Haasa i Ferrarija, te Hulkenberga jednu sezonu vide u američkoj momčadi nakon čega bi ponovo promijenio momčad i 2017. prešao u Ferrari. Ako ćemo uzeti logičnim da je Bottas na meti Ferrarija za sezonu 2017., tada prelazak u Haas nema baš nikakvog smisla, osim ako se Hulkenberg nada da će Haas kroz par godina imati pobjednički bolid, što je malo vjerojatno.

I za kraj, Hulkenbergu ostaje opcija kojoj se vjerojatno trenutno nada – Williams. Bottas će 2017. vrlo vjerojatno u Ferrari, a Massa bi mogao u mirovinu s obzirom da će imati 36 godina, pa bi se u momčadi iz Grovea mogla otvoriti čak dva mjesta. Pretedent na jedno mjesto je vjerojatno Button koji bi, ukoliko ga McLaren zadrži iduću sezonu, karijeru volio završiti u momčadi s kojom je počeo. Hulkenberg se u ovom trenutku čini najlogičnijim izborom za jedno od mjesta, ali u tom slučaju ostaje još jedno važno pitanje – hoće li Williams imati dobar bolid, i hoće li ga se smatrati napretkom u karijeri Nijemca? Jer nakon što su se vozači prošle godine devet puta popeli na postolje, ove godine im je to pošlo za rukom samo dva puta. Ako se tendencija pada nastavi i iduće godine, pitanje je koliko bi prelazak u Williams bio put prema bolidu kojeg Hulk zaslužuje.

Blackhawk


Odgovor

12 komentara

  1. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    ”Hoće li Hulkenberg ikada dobiti bolid koji zaslužuje?” – kakvo je ovo pitanje? pa hulk je već dobio bolid kojeg zaslužuje: porsche 919 hybrid! :)


    0
    0

    0
  2. gidra Prikaži

    A tko ne zasluzuje bolid “kakav zasluzuje” od garniture vozaca? Osim mozda Maxa V?


    0
    0

    0
  3. avalon Prikaži

    ni prvi ni zadni koji neče dobit bolid koji zaslužuje s obzirom na impresivne rezultate u nižim kategorijama . zar se ista stvar davno nije desila i nicku heidfeldu ? i on je ima impresivne rezultate u nižim kategorijama ka i hulkenberg . nick “quick” je otiša iz F1 no nikad nije dobija priliku da sedne u bolid koji zaslužuje . dešavalo se i desi se da neki odlični vozači jednostavno nisu imali sriće …. šteta .


    0
    0

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    A šta fali FI? Zašto se nitko ne pita, pa kako to da ama baš niti jedna velika ekipa nije uzela Hulka do sada, osim nakratko Williamsa koji ga se riješio pod naletom Maldonadovih $? Vjerujte, ako si vrhunski talent onda si zlatna koka, a takvih se nitko ne riješava jer počinješ nositi zlatna jaja. Kad je toliko vrhunski, kako to da ga zemljaci nakon Schumijevog umirovljenja nisu uzeli ili bar zakaparili, a poznati su po tome da žele Nijemce u ekipi? Dobar je vozač, to stoji, ali takvih je uvijek bilo i bit će ih još, samo ne treba praviti famu od toga


    0
    0

    0
  5. Marros Prikaži

    Kako stvari stoje Nico je u poprilično blokiranoj situaciji. Kao da ostaje zarobljen u “zlatnoj sredini”. Šteta, sječam se njegovih nastupa u A1 prvenstvu i kakav talenat je posjedovao kao vrlo mlad vozač. I naravno, još uvijek ga posjeduje. Priča današnje F1-više dobrih vozača nego pobjedničkih bolida.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.