F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hakkinen: Ferrari nije na nivou Mercedesa ni Red Bulla

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Dvostruki svjetski prvak i legenda McLarena Mika Hakkinen ne misli da je Ferrari na nivou Mercedesa ili Red Bulla.

Ferrarijeva predsezonska testiranja nisu bila sjajna, a mnogi se pitaju jesu li samo promijenili svoju standardnu filozofiju pokazivanja brzine na testiranjima ili su jednostavno sporiji. Za Miku Hakkinena je odgovor jasan: ne vidi Ferrari nigdje blizu vrha.

“Na testiranjima su najbolje izgledali Mercedes i Red Bull. Oni su bili zaista dobri, zaista brzi. Te ekipe će biti na vrhu. Hoće li im se pridružiti Ferrari? Siguran sam da će biti pri vrhu, ali neće biti na istom nivou kao Red Bull ili Mercedes. Ne vjerujem.”

Finac napominje da u ovako neobično kratkoj sezoni neće biti prostora za pogreške, a sve ekipe će maksimalno pritiskati s razvojem i performansama.

“Ako vaš bolid, motor, mjenjač ili aerodinamika ne funkcioniraju odmah od prve utrke bit će jako teško vratiti se. Paket mora biti pravi odmah od početka. Ako ekipa ima bilo kakvih problema – to će biti noćna mora.”

“Bit će ovo vrlo zahtjevna sezona. Vozači će morati odraditi utrku i brzo se oporaviti, proanalizirati performanse i poboljšati se za iduću utrku. Očekujem više pogrešaka, i to ne samo od vozača nego i od ekipa.”

“Prošlo je jako puno vremena otkad su mehaničari mijenjali gume za tri sekunde. Vježbaju stalno u tvornici, ali to je druga priča. Nije isto kao kad vam bolid dojuri i zaustavi se točno pred vama. Pogreške će se događati.”

“Vozači su trenirali i bili su aktivni tijekom stanke, ali ništa se ne može usporediti s moćnim F1 bolidom dok ubrzava iz zavoja i dok vas pritišću sile pet ili šest puta veće od normalnih. Trebat će vozačima vremena da se ponovo naviknu na to.”

Mišljenje autora:

S obzirom da je Mattia Binotto već nekoliko puta uoči ove sezone naglašavao da Ferrari treba spustiti očekivanja i da se radi o mladoj ekipi - čini se da bi Tifosi mogli još neko vrijeme s nostalgijom gledati na 2017. ili 2018. kad su se u dobrom dijelu utrka mogli boriti za pobjede i pobjednička postolja. Pravilnik za 2021. ostaje isti, a razvoj je ograničen pa se ni tu ne može tražiti nekakva revolucija iz Ferrarija, a godinu dana nakon toga (2022.) u igru ulazi i drastično rezanje budžeta gdje se opet postavlja pitanje kako će se Talijani snaći s trostruko manje novca nego sad.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: IBarac00.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3210 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

22 komentara

  1. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Glupo je otpisat ferrari napravili su sporije vrijeme testiranja nego lani a da su doveli bolid iz singapura 2019 na testiranje bili bi sekundu brzi zato bolje da ne komentiras tjedan dana jos nista



    14

    5
  2. Ferrari i da je brzi 0.5 sec nebi im bilo dosta sa tako dobrom organizacijom ekipe i da ne treba strucnjak na celu ekipe nego vođa -organizator Briatore nije znao sta je downforce kad je dosao u benetton pa je osvojao naslove.



    21

    3
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Sačekajmo i mišljenje Jacquesa Villeneueva…. :chill:



    30

    2
  4. Istina je da Ferrari nije bajan 10 godina no nece ni Mercedes pobjedivati vjecno bas kao sto je i RB zavrsio svoju eru. No glupo je na bazi sezonskih testiranja ista zakljucivat jer ako gledamo prijasnja testiranja onda je Ferrari trebao dominirat a ispala je na kraju truba za njih. Na testiranjima ni jedna ekipa nepokazuje svoj limit i maximum a to bi ljudi kao Hakinen trebali znati. Lani je Ferrari trebao biti po izjavama nakon testiranja uvjerljivo najbolji a rb drugi. A ispalo je da je mclaren blizu rbu a mercedes za ostale drugi svijet.



    9

    2
  5. Michael Schumacher Valentin17 Prikaži

    On svoje izjave bazira na prema onom što je vidio na testiranjima i nije ništa loše rekao, drugi par rukava je to što i prosječan laik vidi da testiranja nisu pokazatelj ničega, ali dobro, da nema ovakvih stvari, novinari ne bi imali posla.



    11

    0
  6. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    Da bi donio zaključak da će Ferrari bit lošiji od Mercedesa i RB-a ti ne treba nikakav rezultat testiranja (koji na kraju krajeva i ne otkriva skoro pa ništa…), za to ti je dovoljno pogledat kako ekipa funkcionira posljednjih desetak sezona i to je to…
    Jer Mercedes i RB su prvenstveno miljama ispred Ferraria upravo u organizacijskom dijelu i savršenom funkcioniranju ekipe u kojoj se točno zna tko što radi i kada…

    Ferrari jako dugo vremena izgleda bezglavo i bez ikakvog pravog vodstva sa autoritetom, oni nisu u stanju donijet nikakvu odluku na vrijeme, vrlo često uništavaju utrke vlastitim vozačima jer u utrci gube vrijeme iza momčadskih kolega na drugačijim taktikama, a u ekipi nema nikog tko bi donio odluku i izdao timsku naredbu o propuštanju..
    prate potpuno krivog vozača protivničke ekipe i fiksiraju taktiku na tog vozača, pa im onda RB i Mercedes prodaju fore sa blefiranjima u boksu…
    I to je lani itekako bilo vidljivo, tamo jednostavno nema čovjeka sa autoritetom, a taktičar je potpuno nepoznat pojam…
    Spominju se taktike A,B,C,D,E,F,G…ono svaka utrka taktički kaos.
    Nije uopće bitno radi li se o tome da se prednost daje Leclecu ili Vettelu, nego se radi o tome da se treba ostvarit najbolji mogući rezultat za ekipu, a nisu u stanju donijet odluke čak ni kad je to u pitanju nego upravo zbog manjka autoriteta i neodlučnosti uspiju uprskat sve po redu…

    Čak i da Ferrari nekim čudom ima brži bolid od Mercedesa i RB-a, opet bi uprskali sve što se može uprskat i završili iza njih…
    To jednostavno nije ništa novo, Ferrari je takav odavno, a ono slavno doba Schumachera, Todta, Brawna je bila anomalija…

    Jedina prednost ove sezone je to što Vettel odlazi, pa će od starta Leclerc bit čisti No1 vozač, samim tim nebi trebalo bit šema di nisu u stanju donijet odluke, trebale bi od starta ić u korist Leclerca i to je to…
    No opet će naravno pun kufer puta uprskat i njegovu taktiku jer će pratit krivog vozača tipa Albona, Bottasa koji su iza njih ili se fiksirat na to što radi Vettel, umjesto da se gleda prema pobjedi.



    17

    0
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      Poprilicno solidan i tocan opis stanja u Ferrariju.. Nazalost..



      6

      1
    • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

      Neslazem se ni najmanje u turbohibrid eri rbr nikad nije dosa blizu mercedesu ka ferrari, lako je vuc dobre poteze ako imas brzi bolid (mercedes pa vozac kao hamilton ispravi gresku tima) ili rbr sporiji od obodvojice i sta god in ukrades za tebe je kao pobjeda ferrari je u situaciji da se vidi da su sporiji od mercedesa i jednostavno moraju riskirat da bi pobjedili i znaju zato pojist govno 2017 ferrari je bio sporiji dosta od mercedesa pa su bili dugo na zivotu kroz sezonu dok je rbr bio apsolutno nigdi 2018 nakon njemacke i tim i vettel su morali ic po sve ili nista s bolidom koji vise njje bia konkurentan i sjebali su sve i opet rbr nigdi blizu njima, 2019 su bilo oboje daleko od rbr samo sto rbr s 1 vozacem ipak puno bodova kasni za ferrariem i opet ljudi gledaju da su imali boljubsezonu jer je max zavrsia isprid njih al budimo realni da rbr ipak bio klasa ispod ferraria…



      12

      2
  7. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …teško mi je složiti se s njim nakon što je (valjda lokalpatriotski) izjavio da se bottas može boriti za naslov, pa mi nakon takve ‘izjavice’ ova ima manju težinu ali realno po viđenom ferrari ima više problema od merc-a i rb-a…kao prvo pravila oko motora i njihov razvoj kroz godine je izjednačio proizvođače tako da više neće biti prednosti nekog od 100ks nad drugim…vjerojatno su svi u i oko 20-30ks i to ne mora više biti presudni faktor…kao drugo ferrari je lani za mercom na manje motornim stazama (uzmimo mađarsku za primjer koja je treća utrka ove sezone) zaostajao u race pace-u i više od 0,8s, a čini mi se da je to utrka na kojoj je merc lani pokazao što može bolid kad je nužno…nadoknaditi 0,8s je puno…a sigurno merc nije stajao na mjestu od lani…a nije ni rb…nadalje hijerarhija im je problem a nisu se makli s p u rješavanju istog…po nekim stvarima ( a team radio to sasvim solidno pokaže) oni kao da svaku utrku izaberu drugog odgovornog za strategiju i to među ljudima koji se strategijom bave kad dobiju špeceraj listu pa gledaju što će prvo kupiti u dućanu…da ne govorim o još stotinu malih stvari koje se vide na tv-u.. a što je onda u stvarnosti?…nadalje objavili su da im jedini strateg,pr-manager,najveći fan, dežurni pedro,povremeni komentator, odličan vozač i po meni jedina osoba koja živi ferrari odlazi nakon sezone ako budu u rangu merc-a i rb-a onda su riješili sve ‘issues’ od lani na neviđeno a to već spada u rang čuda i zalazi u sferu x-files-a…naravno ja se nadam ovo posljednjem :)…



    4

    0
  8. Čekam prve tri utrke da izvučem zakljulak.



    2

    0
  9. Charles Leclerc Leclerc1978 Prikaži

    Po mome misljenju mislim da ferrari treba gledati na trece mjestu u konstrukturskom natjecanju jer ce im za vratom puhati i Racing point i Renault i Mclaren. Mislim da im je po brzini Red bull i Mercedes miljana daleko a po organizaciji nekoliko svjetlosnih godina nazalost. Ne mogu vjerovati da je moj omiljeni tim jos kad je Prost vozio za njih postao takva “truba”.



    3

    2
    • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

      Kako truba? Mozemo se svi zajedno sloziti da ne ispunjavaju nasa ocekivanja, no dobro je znano da u ovome sportu i ocekivanja je ponekad tesko, gotovo nemoguce ispuniti. Pocnimo od financijske situacije. Gledajuci budzet kojim raspolazu ocekivali bismo barem borbu za naslov ako ne i dominaciju. Unazad zadnjih 8 godina, prave borbe za naslov nismo vidjeli, no puno puta se pokazala istinitom ona izreka “nije u novcima sve”. Mozda ekstreman, ali izvrstan primjer bila je Toyota – mozda i najveca tvornicka momcad ikada u F1 koja je raspolagala s daleko vise novaca od vecine drugih timova, no vrhunac su obiljezili s tek nekoliko nereprezentativnih pole positiona od kojih se nijedan nije pretocio u pobjedu. Ipak, Ferrarijevi rezultati nisu niti blizu Toyotinih. Jedina losa sezona koju bih im ja pripisao jest ona iz 2014. (ne racunajuci pritom 2009.) kada su na snagu stupila nova pravila s kojima su svi muku mucili osim Mercedesa. Vec sljedece sezone, Ferrari se zacementirao na drugo mjesto. Mora se priznati, ne postoje ocekivanja od Ferrarija. Postoji samo jedno ocekivanje – naslov. Kako smo se proslih godina nagledali prosipanja prilika za naslov sto krivnjom tima, sto krivnjom vozaca i utrka gdje je Ferrari bio 2. ili pak 3. najbrza momcad, navijaci su u pocetku krivili sve od vozaca pa do tima dok evo unazad godinu dana jednostavno nisu odlucili smanjiti ocekivanja. Ali reci da su podiji gotovo svaku utrku i nekoliko prilika za naslov, truba, s time se ne mogu sloziti. Mozda bih se i slozio da je to netko rekao prije 2015., ali ono sto se Mclarenu dogodilo, e to bismo vec mogli okarakterizirati tako. Zelim reci, nema razloga opet praviti dramu oko Ferrarija. Situacija je takva kakva je – Mercedes dominira, imaju nevjerojatan momentum koji nece prestati sve dok im se ne dogodi nesto poput Ferrariju 2005. ili dok jednostavno netko ne poslozi kockice poput njih. I dalje, 2020. je nepoznanica. Cak i kada bi Red Bull i Mercedes bili brzi od Ferrarija (sto ne znamo i dalje) to ne bi bilo nikakvo razocaranje ili sramota. Ta tri tima su na zavidnoj razini i imaju jednake sanse za uspjeh. Ferrari je Ferrari i oni ce uvijek biti “tu negdje”. Dogodit ce se ponekad repriza 2016. ili nesreca poput 2018., rijetko ali moguce i repriza 2014., ali mislim da je svima jasno, ponovit ce se kad tad i npr. 2001. Naposlijetku svi su u istome kosu. Jedan tim osvaja, a drugi samo gledaju. Red Bullove izjave o osvajanju naslova ne treba ozbiljno shvatiti jer to moze otici u bilo kojem smjeru. Posto su blizu vrhu to je sasvim moguc scenarij, ali posto manje vise svake predsezone slusamo te izjave, vjerujem da je to samo jos jedan primjer “trash talka”.



      7

      2
  10. Brže – Više – Jače je zakon .

    Sva ova luzerska ograničavanja ne omogučavaju taj zakon.

    Dozvolite “odrešenu kesu” pa da vidimo ko je brži i tko je bolji !



    2

    2