Brawn: uspjeh Netflixove serije pokazuje kako F1 ne bi trebala samo juriti za profitom

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 4 godina 2 min 9 komentara

Ross Brawn tvrdi kako je uspjeh Netflixove serije Drive to Survive dokaz da Formula 1 ne bi trebala uvijek prioritizirati lov za profitom.

S obzirom na to kako je druga sezona ove Netflixove serije privukla pozornost navijača, F1 šefovi su dobro upoznati sa širim dosegom kojeg sport ima s tom novom publikom.

Iako je Netflix platio samo dio onog što veliki TV kanali, koji se plaćaju, daju za prijenos utrka uživo, Ross Brawn, generalni direktor za motosport Formule 1, kaže kako dobici koje je serija donijela imaju drugačiju vrijednost.

„Mislim da je bilo odlično pokazati navijačima drugu stranu F1, jer većina navijača je vidjela samo ono što se događa na stazi ili intervjue na stazi.

Odjednom, imate pogled iza kulisa, i na stazama, i u tvornicama, i u bazama iz kojih momčadi rade. Mislim da je to dalo ljudima fascinantan uvid.

Ono što smo mi otkrili je da je to bilo privlačno navijačima koji ne prate utrkivanje: štoviše, pretvorilo ih je u navijače koji prate utrkivanje. Neki od promotora u protekloj sezoni su rekli da su definitivno imali povećan interes u F1 zbog Netflixove serije.

I dok sam Netflix nije bio jako profitabilan pothvat za nas, po pitanju davanja veće pokrivenosti F1, bio je fantastičan. I to je tip inicijative koji pokušavamo poduzeti, pokušavamo imati holistički pogled na to kako podignuti F1“.

Brawn je rekao kako se F1 pokušava probiti u esports areni iz sličnih razloga: to je viđeno kao investicija da se privuče mlađa generacija navijača, umjesto da se radi samo o poslu u koji je uključeno puno novaca.

„E-utrkivanje, na primjer, je fascinantan spoj. Nova generacija je veoma uključena u sve vrste esports-a i mi želimo napraviti poveznicu između F1 i esports-a.

Naša esports inicijativa bila je veliki uspjeh. Sve F1 momčadi pokrenule su svoje momčadi. I to zaista uključuje novo područje, novu dobnu skupinu i novi interes u sport.”


Odgovor

9 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Da je Bernie na vlasti još bi imali stari logo i start u 14:00, a za Netflix bi rekao da ga ne zanimaju mladi navijači koji nisu bogati, to je njegova slavna izjava



    11
    8

    3
    • Lance Stroll 18
      Hamiltoncheater Prikaži

      wau,logo mi puno znači u životu . a start u 14:00 je bio super.. kakve su ovo gluposti u 15:10 i slično.



      11
      6

      5
      • Mick Schumacher
        tifosoante novinar Prikaži

        Pa dobro, svakako mi je prijašnji logo bio bolji od ovog, al ni ovaj nije loš, ali svakako pozdravljam utrku u 15:10 umjesto u 14:00 jer mi više paše po pitanju ručka, a i više odgovara amerikancima na koje F1 trenutno i računa najviše.



        4
        -1

        5
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Ganjanje novih generacija će donijeti gluposti. Ne mogu koristiti reddit naprimjer kada stalno postaju instagram i twitter objave vozača, a poglavito “filozofa” Hamiltona i to mi digne tlak i svu kosu na glavi. Iskreno to “iza kulisa” me ne zanima jer je sve to gluma za kamere. Netko bolje glumi, a netko lošije. Počeo sam gledati drugu sezonu Drive to survive (nikad nisam vidio prvu) i mogu reći da nisam saznao nešto posebno i važno.



      5
      -3

      8
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    ‘Ne bi trebala’…Ok,F1 je prestiž itd..Al otkako je Bernie izkomercijaliziro oktan preko tv-a davno,davno tako je i priljev pistojao sve veći i veći a paralelno nekako i ulaganja momčadi..Stoga sama priroda posla je takva da najveći jure prestiž al i pare..Vodstvo cirkusa je to koje zgrče pare a momčadima ukupno kolko i njima(bar je tak bilo dok je Bernie bio big boss) Potvrda ovog leži u participacijama koje staze plaćaju neki malo poput Monze,neki ništa poput Monte Carla al zato nove staze ogromne pare daju i kad vide da se ne pokrivaju preskupim ionako ulaznicama miću se a u redu ionako novi čekaju.Plus naravno sponzori i ini faktori..Jednostavno preee velik novac se tu vrti i svi gledaju kak da štipnu što bolji dio kolača.Helmut Marko neki dan na osvrt Ferrarija priča kak njima pripada 20ak milja evra ak ispada da je Ferkan uhvaćen s prstima u pekmezu,eee jedan Red Bull traži 25 milja…WTF…



    1
    -5

    6
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ne znam jesu li zelje navijaca poput nas (tu na portalu) zapostavljene ili su navijaci poput nas postali manjina u danasnjem vremenu kada se sve svodi na kaos i glamur. Podrzavam promjene kako u svijetu tako i u F1, ali vise ni sam nisam siguran je li ovo pravi put kojim F1 treba ici. Za sada se cini da jest jer novci sjedaju, a broj fanova se povecava, samo malo sam skeptican oko toga da ovi fanovi ne dolaze zbog prave vrijednosti koju F1 pruza i zbog koje su nekada ljudi pocinjali pratiti ovaj sport. Mozda se i varam…mozda takve vrijednosti i nema.



    9
    7

    2
    • Blue Flag
      Tow Pie Pie Prikaži

      Da i manji broj novih fanova zagrize zbog Netflixa u F1 sa “pravim vrjednostima” to je dobra stvar. Ako je nekome klincu otkrilo svijet F1 i on počne pratiti te se zaljubi u utrkivanje i nastavi pratiti neovisno o Netflixu dalje… vrjedilo je :)



      4
      4

      0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Treba nam više timova i više vozača da F1 ostane sport.
    Koja je to luda,…. hm činjenica…. više novaca, a mali broj momčadi?
    Sport stvaraju ljudi ( vozači, inženjeri, mehaničari, manageri, itd., itd.,…. ), ali sa većim brojem sudionika imamo veću konkurenciju.

    Što će biti sa ovih 10 timova? Imamo zatvorenu strukturu u koju se upumpava sve više novca i raste broj navijača…. ali to vuče na celebrity show.
    Treba nam više momčadi, a time i više modernih gladijatora…… trebamo sport zvan F1. I to je – to.



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.