Duhovni nasljednik Jordana, momčad Vijaya Mallye se ubrzo prometnula kao solidan midfield borac spreman za borbu za podije kojih i nije nedostajalo, unatoč stalnom manjku novca. Kroz momčad su prodefilirali razni odlični vozači, kao što su Perez, Fisichella i Hulkenberg. Najbolji plasman momčadi je bilo 4. mjesto koje su osvojili 2016. i 2017. Tijekom 2018. momčad od propasti spašava Lawrence Stroll i daje joj ime Racing Point nakon što Vijay Mallya biva uhićen zbog raznih financijskih malverzacija, a 2021. momčad će promijeniti ime u Aston Martin nakon što je Lawrence Stroll kupio veći dio dionica Aston Martina.
Francuska momčad prepoznatljive modre boje u Formuli 1 se natjecala punih 20 godina(1976.- 1996.), uvijek iznimno kompetitivna i spremna ugrabit svaku priliku za podij, a ponekad i za pobjedu. Najbliže naslovu je bila 1979. i 1980. kad je za njih vozio Jacques Laffite ali na kraju ne uspijevaju zbog manjka novca naspram Ferrarija i Williamsa. Kroz momčad su tijekom njene F1 karijere su prošli već spomenuti Jacques Laffite, Rene Arnoux, Thierry Boutsen, Martin Brundle, Olivier Panis i mnogi drugi. Krajem 1996. ju kupuje Alain Prost od Toma Walkinshawa te joj daje ime Prost, ali s puno manjim uspjehom i puno kraćim vijekom trajanja(1997.- 2001.)
Iako momčad s donjeg dijela tablice, uspjela je stvoriti respektabilan status na F1 gridu i poštovanje svih na gridu. U tome zasluge treba pripisati Giancarlu Minardiju koji je dugo odolijevao potpisivanju pay drivera te dovodjenjem mnogih dobrih mladih vozača koji su svoje karijere započeli upravo u Minardiju, kao što su Fernando Alonso, Mark Webber, Giancarlo Fisichella te mnogi drugi. Pay driverima odolijeva sve do 2000. godine kad dovodi Gastona Mazzacanea koji se nije baš proslavio. Duh momčadi i dan danas živi u F1, prvotno kao Torro Rosso od 2006. kad ih kupuje Red Bull , a od 2020. kad mijenjaju ime u Alpha Tauri i dan danas je za mnoge mlade vozače polazna točka njihove karijere, kao što su Ricciardo, Kvyat, Verstappen, Sainz i Gasly.
Mala švicarska momčad iz Hinwila od samih početaka izaziva simpatije F1 fanova. Ulaze u F1 1993. nakon solidnih uspjeha u utrkama sportskih automobila i odmah postižu solidne rezultate, a 1995. osvajaju svoj prvi podij(Monza). Od 1995 do 2006. uspijevaju više manje biti kompetitivni te pokoji put osvajaju podije. Od 2006. do 2009. su pod vlasništvom BMWa i tada uspijevaju i pobjediti(Kubica u Kanadi 2008.) i tko zna što bi bilo da su nastavili razvijati bolid kroz cijelu 2008. Nakon katastrofalne 2009. i egzodusa BMWa, 2010. postaju nezavisni te opet uspjevaju biti koliko toliko kompetitivni, a 2018. nakon financijskih problema ulazi Alfa Romeo i 2019. Alfa mijenja ime momčadi u Alfa Romeo Racing. Tijekom povijesti, vrhunski vozači kao Frentzen, Herbert, Alesi, Heidfeld, Raikkonen, Vettel, Kubica, Perez i Hulkenberg su prodefilirali kroz ovu malu, ali i veliku momčad.
Momčad koja je predstavljala rock ‘n roll F1 devedesetih godina, u svakom F1 nostalgičaru budi lijepa sjećanja. Nakon popriličnog uspjeha u nižim kategorijama, Eddie Jordan 1991. osniva svoju F1 momčad i postaju iznenađenje prvenstva zahvaljujući njihovon Jordanu 191, koji je iznimno kompetitivan i lijep, a iste godine za Jordan debitira Michael Schumacher. S vremenom postaju sve bolji, 1994. osvajaju prvi pole position(Belgija) te prvi podij(VN Pacifika), a 1996. sklapaju ugovor s Benson & Hedges s kojom stvara imidž po kojem postaju poznati. Unatoč vrhunskim rezultatima 1998.(1 pobjeda) i 1999.(bore se čak i za naslov), stagnacija počinje godinu kasnije od koje se ne oporavljaju i 2005. Eddie Jordan prodaje momčad. Iako već dugo nisu u F1, njihovo nasljeđe ostaje, a vozači poput braće Schumacher, Damona Hilla, Barrichella, Frentzena i Fisichelle dodatno su pridonijeli statusu momčadi koja se više ne rađa.
tifosoante
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I tocno tim redom bi ih i ja slozio :D
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nema do žutog jordana sa zmijom, morskim psom ili stršljenom!
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni osobno najbolja livreja otkad gledam F1
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja bi doda i Arrows F1 na ovu listu, a njihov bolid iz 98 . mi je jedan od ljepših
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takođe bi i ja dodao Arrows (+ Footwork, u dodatku).
Ali bi izbacio Ligier.
Zato što smatram Ligier malčice “iznad” ove liste, u rezultatskom smislu.
Imaju ubjedljivo najviše pobjeda (duplo više nego svi ostali zajedno), a kao što piše, 1979. i 1980. su bili u igri za vozački naslov, čak i više nego je to bio Jordan 1999. sa HHF-om ili BMW-Sauber 2008. sa Kubicom.
Ali, naklon do poda za sve ove ekipe, kao i za March (Leyton House), Lolu, Osellu, Shadow, Ensign, ATS, Dallaru, Toleman, Zakspeed, Hesketh, Eagle,……
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imas li ti 2 prezimena? :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Arrows i Prost su mi bili simpa momčadi. Arrows je imao lijepe bolide, a Prostova ekipa jer su se sudarali međusobno svaku utrku.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove momčadi su dio F1 srži…. uvijek dobrodošle, i uvijek svima zanimljive, bez puno politike i bez puno pompe.
Nema F1 navijača ( i mladi, i stari )…… koji nije obožavao Minardi, Jordan, Sauber, Ligier, Force Indiu.
Nikada nisu osvojili prvenstvo konstruktora, ali svrha njihovog postojanja ( da se tako izrazim ) kao da je bila da stvore, prekale: mlade vozače, mlade mehaničare, mlade inženjere, mlade vođe ( menadžere / šefove ) – pa bih zato naveo još jednu malu momčad Leyton House ( March ), iz koje je potekao Adrian Newey, a za nju je vozio Ronnie Peterson, Karl Wendlinger, Ivan Capelli, itd.
Kao što je navedeno u tekstu, ( malo ću parafrazirirati ) – ove momčadi nose F1 duh, F1 nadu……
Veliko hvala za tekst; Ante Maras, potencijalni f1puls kolumnist i suradnik.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na komplimentima, nastavit ću se i dalje truditi, možda i postanem u budućnosti suradnik f1puls portala
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbilja ne postoji osoba koja nije simpatizirala Jordan. Jarno Trulli, HH Frentzen, pa Fisichella, kasnije Nick Heidfeld….i zadnji podij u 2005.su ostvarili kada je Thiago Monteiro bio ispred Karthikeyana.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda Ligier ne, ali ostalo pun pogodak. Arrows, obavezno!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, Ligier je bio osjetno jača momčad (bar jedan period, makar su poslije uronili u prosječnost) … i nadasve u opisu Ligiera i njihovih vozača nedostaje možda i najtalentiraniji njihov vozač – Didier Pironi.
Ali, imate pravo… ako ćemo Ligier komentirati kao veću momčad, onda se i FI može smatrati drugačijom (jačom) momčadi, jer su male momčadi rijetko u povijesti bili na istim ili sličnim motorima kao najbolji…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da dodam… Pironi je sve utrke u Ligieru (koje je završio) završio u bodovima… to je nešto posebno i time zaradio prelazak u Ferrari. Fail je što je imao previše odustajanja…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sjajan clanak. sve se slazem. alo kao sto su vec mnogi primetili fali arrows. ne moze minardi bez arrowsa. duel titana
0
0