Mattia Binotto kaže da je njegova ekipa prije “nekog vremena” razmišljala o razvoju sustava koji je sličan onome što je Mercedes nekidan isprobao i nazvao “DAS”, ali su odlučili da se ipak to ne isplati:
“DAS sustav smo razmatrali u prošlosti, ali ga nismo dizajnirali ni razvili. Ferrari nije išao tim putem jer smo bili zabrinuti oko legalnosti.”
Također, nije bilo sigurno da će odgovarati njihovom bolidu:
“Vjerovali smo da neće funkcionirati na našem bolidu i na našem konceptu.”
Bez obzira na to, još nije odlučeno hoće li ove godine krenuti u kopiranje DAS-a:
“Razmatramo što druge ekipe rade. Trenutno je to pod znakom upitnika. Nije sigurno da ćemo ga razviti.”
Binotto kaže da “nema pojma” je li sistem baziran na hidraulici ili uključuje elektroničke komponente, što znači da ne može zaključiti je li legalno ili ne:
“Zaista je teško suditi s naše strane jer ne poznajemo sustav u detalje. Siguran sam da će FIA ispravno odlučiti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo serendaš Mattia… kiselo ovo grožđe, a? Budimo realni. – da je ferrari ovo pokušao uvesti, bio bi instant ban… ali opet mi nekako ova priča (da je ferrari imao tu ideju) ne drži vodu – izjavio bi ovo prvi dan kad su skužili da merc ima DAS.
10
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh da sad.. Ako je istina, ispadate jos vece budale nego ovak GP vikendima..
Osobno, ako mi nesto nije jasno i ne znam, odem pitam nekoga ko zna i sad ispade da se njima nije dalo pitat FIA da li je to ok.. For fucks sake
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a gle, možda su vagali između svoje verzije DAS-a i dodatne snage motora pa su došli do zaključka da im se bolje isplati razvijati motor. s motorom su možda više dobili, a bilo je upitno da li bi Ferrari DAS bio legalan.
ne vjerujem da im se nije dalo pitati, toliko valjda nisu neozbiljni.
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@sisavac
Ma jasno mi sve, uopce jos ne znamo koliko i sta ce donijet DAS, bla bla…
Ali ako razmisljas o necemu sto bi ti moglo pomoc i onda nisi bas 100% ziher da li je legalno ili ne, hoces odustat ili ces ic pitat nadlzeno tijelo ?
Jer samo to pise u tekstu, da nisu bili sigurni oko legalnosti..
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baš na to sam i mislio.
imaš DAS koji je potencijalno nelegalan i donosi npr. pola sekunde te razvoj košta pola milje eura. a s druge strane motor koji donosi 0,4 s, razvoj košta isto i siguran si da je legalan.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam.. Nije mi bas vjerojatno da je rijec o financijama..
A opet te pitam, jel bi iso pitat nekog oko legalnosti ili bi doma uz kavu odlucio sam da nije legalno i odusto :D
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
naravno da bi pitao.
al opet velim, ako imaš drugu sigurniju opciju u pogledu legalnosti s jednakim troškovima i dobitkom, za koju bi se odlučio? :)
nek smo mi popričali, a oni si nek misle zašto nisu pitali ni razvijali.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali ako pitaš onda riskiraš da neki jazavac iz FIAe dojavi konkurenciji o čemu razmišljaš. Ja bi bio siguran da je legalno, a FIAu ne bi pitao jer ako viđaš čudonvate odluke i istrage onda ne možeš biti siguran da informacije ne cure. A ako procure prerano, džaba si krečio.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odeš pitati FIA-u pa te drukaju mercu?
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moguće je i to,da. sjetimo se one sezone kada su Alonso i ekipa imali spygate i pokrali Ferrariju podatke xD
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E to je, nema sta drugo
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda bi im je bilo nezgodno pitati? :cool:
Ono kad te poslije hakaju da si štreber :chill:
Znači, znali su za mogućnost nisu je razvili. Ok, nisu znali da li je legalno. Ali sad znaju da jeste i pod kojim uslovima.
I opet neće pokušati, iako znaju da nosi cca. 0.2 sec.
Sve mi više liči da su se predali, a nisu odvezli ni prve testove.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i neki dan je reka da najprije moraju shvatit kako uopce funkcionira i koji bi bio benefit performansi jer o tome trenutno pojma nemaju..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro si, šta imaju razumijevati ako su znali za ovo prošle godine.
Imaš put, sad samo razgrni…
Čudno …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jest mi internet ratnici smo sve shvatili u 10 sekundi video klipa, a (drugi) najbolji inženjeri na svijetu su preglupi da to shvate….. Kako da ne, prije će biti da su malo profesionalno oprezni da ne lupetaju gluposti na prvu loptu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velika vjerovatnoća je da bi bilo više ispitivanja nego u Mercedesovom slučaju, a možda i proglašenje nelegalnosti. Govorim samo iz prijašnjih iskustava.
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko ono DAS nosi po krugu ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još se ne zna. Pitanje je koliko donosi u utrci, a koliko u kvalama. Ako uopće donosi.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim, zašto se stalno ponavlja da kad bi Ferrari nešto radikalno uveo odmah bio banan?!
Sjećam se da je nekada Ferrari predstavljao nove stvari.
Analizirao pravilnik do u detalje, bio sa svim stvarima prvi i novi..a sad.
Samo isprike!!
Ferrari je ovakav, Ferrari je onakav.
Da se razumijemo. Navijač sam Ferrari-a.
Bio i ostao. Ali ovo što rade u zadnjih 10 god. je malo tužno za ovakvu ekipu kao što su oni.
Mislim njihova inovacija za prošlu godinu je bila mat boja jer dobiju..koliko po krugu!!!
Dajte molim vas.
To je kao da Plenki kaže ‘ od sutra imamo rast bdp 10%…šteta za Ferrari.
Postali su samo copy paste ekipa.
Znam da bum sad bio napadan ali ruku na srce recite da nije istina?!
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj pogledaj malo rezultate ekipa koje su pokoju godinu u F1. Kaj je loše biti drugi. McLaren bi se lupao nogom u guzicu da su drugi. Mercedes je nekoliko godina bio nigdje prije nego je ušao u svoju dominaciju. Prije toga je bio RB, a gdje je RB bio prije 2010 ili gdje je nakon 2013, uglavnom iza Ferrarija…..
U jednom komentaru sam već odgovarao na ovakvu spiku, pa sam tamo napisao i statistiku WCC plasmana po momčadima. U svemu tome Mercedes i RB nisu još relevantni jer je jednima ovo 11. sezona, a drugima 16. U odnosu na 70 sezona Ferrarija ili četrdeset-pedeset Williamsa i McLarena, to je sve dječji vrtić koji sutra može ishlapiti jer im se više ne da…. Ove tri momčadi će biti tu sve dok dišu i zato stavi stvari malo u vremensko mjerilo pa ćeš vidjeti da nije sve tako zlatno kako sjaji.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma razumijem te u potpunosti. Čak se donekle i slažem sa tvojom tvrdnjom o godinama nastupa u F1.
Ali pogledaj izjave iz Ferrari-a.
Kad shvatimo bolid, znamo kako ćemo postaviti postavke?! Izjava prošle god.
Sad ove. ” tzv. DAS smo razvijali ali nismo znali da li je legalan”
Pa Brown ekipa nije pitala za dupli difuzor? Je ili nije?!
Hoću reći.
Nemreš uvijek biti prvi ali se potrudi ne biti drugi?
Njihova lutanja od sezone do sezone su mi..onak.
Nisam bio na utrci zbog njih već par godina.
Svaki put se nadam boljemu a ono…otrežnjenje!!
Pa to su samo Talijani.
Uvjeren sam da ako nebudu ove god. Iduća je njihova
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brawn je pitao FIAu za dupli difuzor. Osim njega imala ga je i Toyota i još netko, sad me sjećanje ne služi, a ne da mi se guglat…. Uglavnom nakon ljeta imali su ga svi i počeo je lov na Gumbeka, ali je Gumbek uspio….
Kaj je bolje biti 7. ako nisi 1.?
Kriteriji su nam jako visoki. Ferraristi priznaju samo titulu, sve ostalo je premalo. Ja ne mislim tako.
Odavno sam napisao da Binotto nije dobar šef momčadi i moje mišljenje se nije promijenilo. Također mislim da današnje vodstvo Scuderije ne zna što bi s Alfom….. ali to su druge teme.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi
Ako uzmemo u statistiku omjer sezona i pobjeda u tim provedenim sezonama, lako mozemo shvatiti tko je “luzer”
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je onda je najbolja ekipa BrawnGP. 100% učinak. Nitko nema to.
Kad počne nečija druga dominacija, vidjet ćemo hoće li Mercedes ostati ili će podviti rep kao mnogi proizvođači u povijesti F1. Jer će netko tamo izračunati da su marketinški efekti pali ispod ulaganja u F1…..Osim toga Mečka je već jednom izlazila iz F1…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cekaj kako se usudjujes tako reci? Zar nije fia kriva za sve? Tako sam ja skontao od ovih znalaca sa foruma..
1
2