Steiner i Tost ne vide nikakav problem u Racing Pointovom kopiranju Mercedesa

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 2 min 18 komentara

Glavna tema s jučerašnjeg dana testiranja nisu bila vremena na stazi niti broj krugova, već bolid Racing Pointa koji toliko podsjeća na prošlogodišnji Mercedes da je gotovo nevjerojatno da su njihovi inženjeri baš sad u trenutku kad se sredstva moraju prebaciti na 2021. tako dobro kopirali šampionski bolid.

Međutim, Gunther Steiner (Haas) i Franz Tost (AlphaTauri) ne vide ništa sporno u tome.

“Ponekad morate razmisliti prije nego krenete govoriti, rekao bih. Jednom će doći vaš red i ne možete protiv toga. Svi znamo da su se oni žalili prije par godina i sad je krug zatvoren.”

“Što je loše u tome? Pravila su jasna. Ja bih to rekao ovako – koriste puno Mercedesovih dijelova na svom bolidu, ali neće valjda ići kopirati Red Bull? Isto je i kod nas – puno toga kupimo od Ferrarija, pa koji ćemo onda bolid ići kopirati? Pretpostavljam Ferrari.”

“Mislim, ako biste išli kopirati Toro Rosso ili Red Bull to bi bilo prilično glupo jer smo pokušali izmisliti nešto što nije postojalo. Mislim da oni rade ono što mi radimo, pokušavaju izvući maksimum i koristiti taj model.”

Pravilnikom je propisano da ekipe mogu kupiti samo određene komponente od drugih ekipa, što dobro zna i Franz Tost:

“Racing Point je otišao u istom smjeru razvoja i došli su do sličnih rješenja kao Mercedes. Međutim, sve je unutar pravilnika.”

“Između njih postoji suradnja. Imaju stražnji kraj, stražnji ovjes, ne znam koliko imaju od prednjeg ovjesa… Nema promjene pravilnika pa je logično da se ekipe kopiraju, to nije novost u F1. To je tu otkad znam za Formulu 1.”

Racing Point je jučer u prva dva sata testiranja srušio svoje najbolje vrijeme iz 2019. godine.

Racing Point vs Mercedes


Odgovor

18 komentara

  1. Mclaren
    BeBrave Prikaži

    Ma kopiranje u odredenoj dozi nije problem, ali preslikati cijeli bolid, to onda nije smisao Formule 1, mogli su ga komotno nazvati W10,5, a ne RP20. Tostu i ovom kočijašu trenutacno ne smeta, al pricrkajmo 5mj i europu, pa cemo vidijeti kako se prica okrece…



    10
    9

    1
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Iskreno mislim sa se prica nece promjeniti ukoliko omjer snaga bude isti, ako se RP nekim ludim spletom okolnosti nadju ispres Red Bulla, Ferrarija pa i donekle McLarena onda “druga prica” ima smisla



      4
      2

      2
  2. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Nema im sta smetat kad u nekoj odredjenoj mjeri rade bas isto, netko vise a netko manje..
    Nisam proucavo detalje ali da fejst liče, liče.



    13
    13

    0
    • Rolex
      petar8 Prikaži

      Najveća razlika u visini zadnjeg spojlera, vjerojatno zato jer je BWT platio veeliku reklamu…



      4
      1

      3
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        To je do fotografije, tj. ugla iz kojeg je fotografisan pink W10.
        Pogledaj retrovizor na pink W10 bolidu i vidi gdje je u odnosu na vrh zadnje gume i uporedi to sa retrovizorom na srebrnom W10 bolidu.
        Tako da ni kod zadnjeg krila vjerovatno nema neke velike razlike, kako u visini, tako i u drugim elementima.



        5
        4

        1
  3. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Pametni ljudi ne traže problem tamo gdje ga nema :chill:



    9
    8

    1
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Copy-paste je svakodnevica u svemu općenito u životu.To u F1 nije sporno ali je kada Toto za vrijeme trke makne Ocona u RP jel smeta nj Mercedesu a to radi i Red Bull sa TRom..I to nema veze s utrkivanjem i treba oštro zabranit



    5
    5

    0
  5. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Na bolidu ima par stvari koje su drugačije, tipa evo zadnje krilo je nekako vece, mozda je do kuta slike. Bargebordovi se isto razlikuju u detaljima Ali u globalu to je isto auto.
    Nije dovoljno prekopirat sve kao u Mercedesu, valjda su trebali i skuziti kkao to sve funkcionira.
    U svakom slucaju, nije da se nisu pomucili oko svega ovoga.



    1
    0

    1
  6. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Formula 1 sve vise lici na danasnju autoindustriju. Udruzivanja kompanija i suradnje.
    Pa imate 10 modela od razlicitih proizvodaca koji su zapravo isti.
    Finacijski i tehnoloski je bolje no gubi se ta neka draž.
    Da svaki tim u f1 ima svoju filozofiju, svoj pravac i da je povezan eventualno s nekim po pitanju motora ili mjenjaca.
    No vec sljedece godine ce svaka momcad drukcije intepretirati pravila svaka na svoj nacin sto nas veseli.



    2
    2

    0
  7. Rolex
    petar8 Prikaži

    Paaa, možemo to gledati i na način da svi želimo da bolidi budu što ujednačeniji tako da vozač postane odlučujući faktor, he, he…



    3
    3

    0
  8. dejan_s Donator Prikaži

    Razumljivo je zašto se Gunther Steiner i Franz Tost slažu s postupkom RP kako je to isti model koji i oni koriste, dakle neće upirati prstom u obrasce ponašanja koje i sami praktikuju. Vjerovatno Stroll-ov tim i ne krši pravila bar formalno, no problem bi mogao biti ako je Mercedes dao potpun model njihovog prošlogodišnjeg bolida Racing Point-u u tom slučaju ne bi bilo iznanađenje da RP odmah bude iza prve tri vodeće ekipe (Mercedes, Red Bull, Ferrari), pa da čak i Red Bull i Ferrari imaju probleme na nekim stazama, poput Monaka ili Mađarske, ako se igrom sudbine nađu iza Pink auta. Tom praksom bi Mercedes dobio praktično pa odstupnicu, što bi bio još ekstremniji oblik podrške od strane RP nego što je to bio slučaj iz npr. Monaca 2018 kada je Ocon dobio timske naredbe iz Mercedesa (vozio Force India) da propusti Hamiltona (mislim da se još svi sjećamo Oconove izjave: “Ja sam Mercedesov vozač”. ) Ako to bude slučaj onda ja vidim problem u tome jer mi je to čisti primjer korupcije u pravom smislu riječi. No, kako reče kolega AMG ako RP bude brz može se svašta očekivati pa i grupni protesti, a ako ostanu na pozicijama gdje su i bili priča o kopiranju Mercedesa biće samo još jedan od pomoćnih sadržaja da se pokrije nedostatak zanimljivih novosti.

    https://www.gpfans.com/en/articles/1548/mercedes-gave-ocon-team-orders-in-monaco/



    6
    5

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.