Helmut Marko ne žali što su ostali bez Sainza, kaže da on nije nivou Verstappena

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 2 min 35 komentara

Helmut Marko kaže da mu nije žao što je Carlos Sainz napustio Red Bull zato jer ne misli da je Španjolac na razini Maxa Verstappena.

Sainz je kroz juniorsku karijeru imao podršku Red Bullove škole nakon čega je tri godine nastupao za Toro Rosso. Krajem 2017. je objavio da odlazi u Renault, a nakon što je 2019. Daniel Ricciardo prešao u Renault – Sainza su pustili da se dogovori s McLarenom.

U međuvremenu je Red Bull došao u nezgodnu poziciju jer su promovirali Pierrea Gaslyja prije nego su to planirali, a vrlo brzo smo vidjeli i zašto im to nije bila prva opcija. Gasly se toliko mučio da su na pola sezone zamijenili drugog vozača i pozvali Alexandera Albona.

Na upit je li zbog svega toga žali što Sainz nije više s njima, Helmut Marko kaže:

“Sainz je u Toro Rossu bio u okršaju s Maxom Verstappenom, a kasnije smo odlučili da je Max zaslužio promociju.”

“Carlos je brz, inače ga ne bismo ni uzimali, ali on nije Verstappen.”

“Pomogli smo Carlosu u karijeri i nismo ga morali pustiti, ali smo dozvolili da otiđe u Renault i onda u McLaren.”

“Imamo dobar odnos, ali u tom trenutku smo ga uspoređivali s Maxom koji je bio imao bolje performanse.”

Helmut Marko je znao kritizirati Carlosa Sainza starijeg, ali kaže da to nije igralo ulogu u odluci ga se pusti:

“Ne bih rekao da ima oca koji je politikant. Prije se radi o jednom od onih očeva koji stvari ne sagledavaju situaciju objektivno, što je razumljivo. On uvijek čini ono što je najbolje za njegovog sina. No, to nije izoliran slučaj, i ni u kom slučaju nije najgori.”


Odgovor

35 komentara

  1. Lando Norris
    Zola Prikaži

    A di je misljenje autora?? Moje je da ovaj marko doktor primarius dr nsrs. Malo sere. Sta fali csrlosu. Sasvim solidan vozac. Po meni



    13
    9

    4
    • OnlyAlonso Prikaži

      Pa sad si rekao,solidan,oni zele najboljeg



      10
      10

      0
      • Lando Norris
        Zola Prikaži

        Aha pa jebiga taj je vec u mercedesu. Sta znaci da je i max solidsn?



        12
        9

        3
      • Ferrari
        ferrari1984 Prikaži

        Max je za sada samo solidan… Dapače, nedostaje mu discipline i samo kritike u duelima u kojima je mnoge vozače izbacio iz utrke…



        14
        8

        6
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Ovo je promašena rasprava i Marko miješa kruške i jabuke zato da se izvuče i zamagli svoje (ili timske) loše odluke. Tim ima dva vozača. Ima Maxa koji je bolji od Sainza i koji je službeno broj jedan u timu i to u nijednom trenutku nije bilo upitno. Ali šta dalje? Broj dva? Otišli su Ricci i Sainz, i sve je ostalo na Gaslyju. Kad je on kiksao, ostali su bez drugog vozača i tu je bio veliki problem. OK, Albon je izvukao stvar, ali moglo se je dogoditi da i on kiksa (što nije nemoguće za debitanta). U tom slučaju pjesma oko Sainza (koji je u tom trenutku već bio dokazano dobar vozač) bi bila puno drukčija.



        6
        4

        2
        • Ferrari
          sisavac Donator Prikaži

          ne bih rekao da je Albon izvukao stvar, već da je odradio stvar. manje-više je završavao utrke iza prve petorice (2 merca, 2 ferrarija i Max) što je u odnosu na bolid koji je imao i prednost pred ostatkom grida minimum koji je prihvatljiv.



          6
          6

          0
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Bolji je i albon i gasly, vise je sainz s mclarenom smeta vodecoj petorki nego ta 2 u rbr



    7
    2

    5
  3. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    A što će drugo reći kad su ga pustili da ide.



    14
    14

    0
  4. gidra Prikaži

    Neću moći spavat, nema “ mišljenje autora”



    6
    2

    4
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Snaga(citaj brzina) bez kontrole ne znaci nista? Nadam se da ce te Sainz demantirati sto prije?



    13
    12

    1
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Poznato nam je svima da dr. Helmut Marko nema dlake na jeziku sto cesto rezultira neutemeljenim izjavama koje se svode na njegovo vlastito misljenje. Necu reci da je puno pogrjesio sto se tice u odnosu snaga Max-Carlos, ali ponovno kritizira vozaca koji posjeduje sve ono sto mu je trebalo u prethodnoj sezoni. Trenutno u timu ima Maxa koji je maestralno odvozio sezonu i jos jednom izvukao maksimum iz Red Bulla, a pored njega imao je dva vozaca koja su bila toliko iza konkurencije da Red Bull nije uspio nadmasiti bodovno stanje iz 2018. kada je Ricciardo sam imao 8-9 odustajanja. Formula 1 je timski sport, a svaki tim ima dva vozaca koji moraju donijeti trazene rezultate. Govoriti da im Sainz nije trebao jer nije na Maxovoj razini (teorija temeljena na sezoni 2015.) i u isto vrijeme imati vozace koji ne mogu skupiti ni jedno postolje u bolidu koji je imao 3 pobjede u sezoni je u najmanju ruku glupo.



    17
    15

    2
  7. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    A očeve kad bi usporedili?



    13
    13

    0
  8. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Max je napadač i na to se pali kićMar(doduše svi to volimo) i dok su pretjecanja čista a ima ih dosta on je materijal za prvaka,a kad su ‘pretječem te po cijenu sudara’ onda se gleda kroz prste a ima i takvih. Siječam se kako je bio ponosan i na Seba itd…Ugl Sainz je dobar vozač ali ne za Markove kriterije i za McLaren u uzlaznoj formi on je odličan…A sad ako ga na stazi uspije dobit ups…



    6
    6

    0
  9. Michael Schumacher
    Ante86 Prikaži

    Koji je ovaj Marko sera*or, podsjeti me na nas „seljacki“ Mentalitet ogovaranja svega i svakoga tko nije njegov! Kad mu Verstapen ode mogu mislit sto ce na njeg sipat otrov.



    10
    5

    5
  10. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    U redu, slabiji je po u međusobnim okršajima, ali mogu zamisliti scenarij gdje u podjednakim bolidima Sainz uzima naslov na kraju sezone i mislim da to nije nemoguće. Barem u jednoj od tri sezone, kao što je bio slučaj između Rosberga i Hamiltona.

    Sainz u 2019. je za klasu, možda i dvije, bio bolji vozač od Red Bullovih drugih vozača i realno gledajući u Red Bullu itekako imaju šta žaliti za Sainzom. Ali zbog mačehinskog odnosa prema njemu, drago mi je da nije ostao kod njih.



    10
    9

    1
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      može li pojašnjenje za maćehinski odnos?
      to što je max imao prednost i kod dolaska u f1 i kod prelaska u rb meni nije maćehinski odnos.
      pratili su ga cijelu single seater junior karijeru, promovirali u f1, nije izbačen kao neki, pustili ga u renault kad je to zatražio.
      može se lupat nogom u guzicu što je rb sve napravio za njega.



      2
      0

      2
    • Ayrton Senna
      Beethoven87 Donator Prikaži

      ? dobar, slazem se.
      Meni je Carlitos itekako dobar vozac. Ima peh sto je bio u sjeni Maxove pompe i u manje eksponiranim bolidima…



      4
      3

      1
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Može, prvo da se ispravim: *maćehinski.

      Možda je maćehinski odnos pregurba riječ, ali je meni od početka Sainzove karijere u F1 RB manje cijenio njegove sposobnosti od Kvyatovih, a Maxovih pogotovo. Od same promocije, kad se digla prevelika prašina od dolasku Maxa, ponajviše zbog njegove maloljetnosti, što vjerujem da je kod RB igralo bitnu ulogu zašto baš Maxa tad promovirati u F1, iako dotad budimo realni nije osvojio ni jedan naslov u jednosjedima, niti drugi bio. Pa do davanja podrške i opravdavanja grešaka kao što je bio slučaj s Maxom, npr. da je sličan sudar Sainz učinio kao Max u Monacu 2015. uvjeren sam da ne bi ni približno dobio podršku od ekipe kao što je Max imao. Kasnije ga nisu htjeli pustiti, navodno jer su ga čuvali za prvu momčad kad se ukaže prilika da bi ga na kraju u situaciji kad se ukazala prilika prednost dali Gasly-u koji je iza sebe imao nepunu sezonu u F1. Sličan tretman je imao Vergne kod njih, pogotovo u situaciji za upražnjeno Vettelovo mjesto u RB za 2015-tu.



      2
      2

      0
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        Ah, opet ta čuvena mantra kako je RB glavni negativac F1 i kako se loše odnosi prema svojim vozačima pri čemu se uvijek zaboravlja kako je vrlo često upravo RB glavni razlog zašto su ti vozači uopće dogurali do F1.

        Put do F1 je izrazito skup što pogotovo dolazi do izražaja u novije doba kada treba skupiti i određene bodove za superlicencu čime se vozače prisiljava da voze u najelitnijim kategorijama koje su ujedno i najskuplje. Malo koji vozač može samostalno dogurati do vrha i na tom putu krucijalnu ulogu imaju vozačke akademije. RB je na tom području napravio pravu malu revoluciju i jedno vrijeme je imao uvjerljivo najbolji program koji je mnogim vozačima omogućio napredovanje kroz niže rangove. Zapravo se može reći kako je mnogim vozačima RB napravio karijeru jer bi bez njihovog novca najvjerojatnije bili primorani odustati od svog sna. Stoga mislim da je potpuno promašeno pričati o tome kako RB uništava karijere kad je slučaj zapravo potpuno obrnut što je i Vergne nekoliko puta potvrdio iako ga se pokušava prikazati kao žrtvu nemilosrdne tvornice slatkih pića.

        Mnogi zamjeraju RB-u da je prestrog prema mladim vozačima, ali sasvim je normalno da su takvi. Pa nije motosport dječji vrtić u kojima se trebaju davati prilike u nedogled. Ovo je preskup sport da bi se bacali novci u nesigurne investicije i svaki iole normalan tim će preusmjeriti svoju podršku ako vozač razočara ili se pojavi vozač koji je vidno bolji. U konačnici, svaki vozač u kojeg je uložena svota novca, koliko god ona bila, bi trebao biti zahvalan na ukazanoj prilici.

        , ponajviše zbog njegove maloljetnosti, što vjerujem da je kod RB igralo bitnu ulogu zašto baš Maxa tad promovirati u F1, iako dotad budimo realni nije osvojio ni jedan naslov u jednosjedima, niti drugi bio.

        Prije promocije u Toro Rosso Max nije bio dio RB akademije. Max je 2014. samostalno ušao u F3, bez ijednog tima iza sebe. No do polovice sezone je postalo očito da je Max na jednoj višoj razini od svih ostalih i ubrzo su se za njega počeli otimati F1 timovi, prije svega Mercedes i RB. Na papiru je u tom trenutku Mercedes izgledao kao prosperitetnija opcija i oni su mu ponudili mjesto u F2. Kako nebi ”izgubili” Verstappena RB je morao ponuditi nešto bolje od Mercedesa. Što su mu ponudili? Mjesto u Toro Rossu za 2015. Dakle, RB nije promovirao Maxa u F1 zbog toga što su htjeli da postane prvi, i kasnije će se pokazati jedini, maloljetnik u F1 nego su ga promovirali da ga otmu Mercedesu.

        čuvali za prvu momčad kad se ukaže prilika da bi ga na kraju u situaciji kad se ukazala prilika prednost dali Gasly-u koji je iza sebe imao nepunu sezonu u F1.

        Ispravi me ako griješim, ali poprilično sam siguran da je tada Sainz već bio Renaultov vozač. RB nije promovirao Gasyla pored Sainza jer Sainz više nije bio dio njihovog tima.

        Inače, nevezano za tvoj komentar, jedna sasvim korektna Markova izjava, ali na portalu očito postoji ”circlejerk” kako sve što Marko kaže treba popljuvati tako da me ne čude negativni komentari :chill:



        6
        4

        2
        • Sebastian Vettel 5
          Vettel-Ferrari Donator Prikaži

          Nije to čuvena mantra i ne želim napraviti RB negativcem koji uništava karijere vozača, samo navesti neke loše odluke u njihovoj jako kompententnoj “tvornici” vozača. Po meni je mnogo goru uslugu vozačima učinio Mercedes, prvo Wehrleinu, pa kasnije i Oconu, već Red Bull njegovim, ali je za momčad Mercedesa s tim manje izgubila, jer su imali prvo vrhunskog vozača i odličnog vozača, a kasnije dovoljno dobrog da čini uspješan paket s ovim vrhunskim. Dok se kod Red Bull od 3 promocije u kojima su promovirali neiskusnog i od timskog kolege mlađeg vozača barem u 2 od njih pokazalo da su sami sebi tim pucali u nogu i vraćali vozače u TR u relativno kratkom roku.
          Nije nemoguće da se prošlogodišnja promocija Albona umjesto Kvyata sličnom tako pokaže, ali to je još uvijek otvoreno i neću suditi dok ne dam Albonu još par utrka u 2020-toj. Albon je po meni u drugoj polovici prošle godine samo za zeru bio bolji od Gaslya u prvoj, što nikako nije za pohvaliti. To Red Bull nije mnogo koštalo dok su imali jako kvalitetnog i pouzdanog vozača poput Ricciarda u Red Bullu, ali prošle godine bez njega ih je, usudio bi se reći, koštalo drugog mjesta u konstruktorskom poretku, možda i koju pobjedu, a postolja sigurno.
          Promocija Maxa umjesto Sainza je najopravdanija, jer se ne može osporiti da je Max se boljim pokazao u jednoj sezoni + par utrka kad su bili timske kolege, al’ ne bih usudio kladiti na Maxa da bi u prosjeku boljim se pokazao od Sainza u ovih nešto više od 4,5 sezone u RB.

          Ne želim se mnogo vraćati na podršku vozačima prije F1, jer smatram da su vozači itekako imali što za ponuditi momčadima da ih kod sebe zadrže, jer bi ih brutalna selekcija lako otpisala da nisu. Tako da, obostrani interes je u pitanju i nezahvalno je da se daju glavne zasluge ekipama za promociju mladog vozača u Formulu 1, kad ne znamo što je sve taj vozač pretrpio da dođe do tog, no mnogo njih je dosta tog pretrpjelo i nisu došli niti vjerojatno nikad spomenuti.

          Zaboravio sam to za borbu Mercedesa i Red Bulla za Max-a 2014., ima logike, ali i dalje mislim da je njegova maloljetnost igrala tu bitnu ulogu, prije svega marketinšku. No, ne vidim po rezultatima što je to Max pokazao tad da je razinu više od svih ostalih, i Ocona. Ali priznajem da nisam gledao to prvenstvo, vjerujem da razlike u bolidima postoje, ali sumnjam da su tolike da vozač koji završi treći 66 bodova iza prvaka može pokazati da je razinu više iznad njega.

          Ispravi me ako griješim, ali poprilično sam siguran da je tada Sainz već bio Renaultov vozač. RB nije promovirao Gasyla pored Sainza jer Sainz više nije bio dio njihovog tima.

          Mislim da će ti ovaj članak dati najbolji odgovor na to:
          https://www.motorsport.com/f1/news/blocking-sainz-deal-cost-red-bull-ricciardo/3188773/

          Što se tiče Helmuta Marka, istina da zna ponekad biti previše popljuvan. Ali sam mišljenja da on, poput Alonsa, zna davati toksične izjave o bivšim poslovnim partnerima, da tako kažem, ne bi li opravdao sebe i neku svoju pogrešnu odluku ili ekipe u kompletu.



          3
          3

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Tak im je dobro upravljanje vozačima da su prošle godine dali oglas na Njuškalu za vozača u TRu. Čak su Vergnea išli pitati, na kraju im se Kvyat pristao vratiti kojeg su otpisali kao škart samo koju sezonu ranije…..

          Eto tak dobro znaju procijeniti vozače.



          7
          6

          1
        • Max Verstappen
          DaveGilmour Prikaži

          @Vettel-Ferrari

          Istina je da se Red Bull malo pogubio s mladim vozačima unazad dvije-tri godine jer su im svi ”projekti” razočarali. Ni Kari, ni Ticktum, ni Verschoor nisu postigli ono što je RB od njih očekivao i tako se stvorila jedna praznina koju je RB morao zakrpati. Također, odlazak Ricciarda u Renault je dodatno zakomplicirao situaciju što je rezultiralo kaotičnom prošlom sezonom u koju su morali rotirati vozače. No, stižu nove mlade nade od kojih će neki kroz godinu-dvije sigurno imati dovoljno bodova za superlicencu (Vips, Lawson, Tsunoda, Hauger) tako da vjerujem da će ubrzo riješiti problem vozačke postave.

          Vezano za Albona, slažem se s tobom da nije bio nešto pretjerano uvjerljiv u RB-u, ali se treba uzeti u obzir da mu je ovo prva sezona u F1. Ako se sljedeće godine ne popravi, mislim da mu ne gine vraćanje u Toro Rosso. Inače, mislim da je Albonova promocija bila opravdana jer je bio na Kvyatovoj razini u prvoj polovici sezone iako je Kvyat puno iskusniji. RB je vjerojatno procijenio da Albon ima više potencijala od Kvyata pa su ga zato promovirali. Također, zbog Gaslyjevih performansi u prvom dijelu sezonu su ionako bili prikovani za treće mjesto u konstruktorskom poretku pa nisu imali što za izgubiti i mogli su si priuštiti eksperimentiranje.

          Mislim da će ti ovaj članak dati najbolji odgovor na to:
          https://www.motorsport.com/f1/news/blocking-sainz-deal-cost-red-bull-ricciardo/3188773/

          Živio sam u zabludi do sada. Bio sam siguran kako je Sainz 2018. bio slobodan vozač. Onda moram promijeniti mišljenje i složiti se s tobom kako im je otpuštanje Sainza bio poprilično glup potez jer mislim da je riječ o vozaču koji bi bio bolji od Gaslya i Albona u drugom RB-u. Ipak, mislim da se Sainz donekle preuveličava kao vozač na temelju prošle sezone. Nekako se zaboravilo da je to isti Sainz koji je 2018. bio u Renaultu lošiji od Hulkenberga kojeg je ove godine Ricci dobio s relativnom lakoćom. McLaren je veći dio sezone bio 4. najbrži bolid pa je ”best of the rest” rezultat zapravo i bio očekivan. Daleko od toga da Sainz nije vozio dobru sezonu, ali mislim da nije u rangu Verstappena ili Leclerca. Mislim da mu na reputaciju jako utječe i sjajna osobnost koja ga u očima publike čini još boljim vozačem.

          o, ne vidim po rezultatima što je to Max pokazao tad da je razinu više od svih ostalih, i Ocona.

          Tu osim rezultata treba uzeti u obzir još nekoliko čimbenika. Verstappen je na F3 gridu te godine bio daleko najneiskusniji vozač. Prije F3 je vozio samo u nekoj Winter seriji na Floridi dok je većina ostalih vozača imala minimalno jednu-dvije sezone iskustva u jednosjedima. Nadalje, Ocon je te godine vozio za Premu koja bila i ostala dominantna sila u nižim kategorijama. S druge strane, Verstappen je vozio za slabašni van Amersfoort koji je u najboljem slučaju momčad sredine poretka. Kroz veći dio sezone je Max bio najbrži vozač, ali je zbog neiskustva i svoje vruće glave odustajao više nego konkurencija. Imao je također i par tehničkih problema, ali su ga incidenti više koštali. Sve u svemu, Max je te godine bio brži vozač dok je Ocon bio bolji što je i razlog zašto je Ocon uzeo naslov te godine. Ali F1 momčadi je privukla Maxova brzina jer su očekivali da će greške s vremenom nestati.



          2
          1

          1
      • avalon Prikaži

        na komentar Vettel-Ferrari – a koji se pomalo i “ograđuje” od pojma maćehinski koji j e upotrebio na početku DaveGilmour odgovara ( na početku ) “Ah, opet ta čuvena mantra kako je RB glavni negativac F1 i kako se loše odnosi prema svojim vozačima pri čemu se uvijek zaboravlja kako je vrlo često upravo RB glavni razlog zašto su ti vozači uopće dogurali do F1.” slažem se sa DaveGilmour da su u RB sami filantropi koji su se oduvijek o mladim vozačima brinuli , bili pažljivi prema njima ka da su im prvorođeni . ulagali su u njih ,
        naravno nesebično ne žaleći troška samo da momčići doguraju do F 1 . pri tome u RB ( važi i za “siromašnog” brata TR ) nisu mislili na svoju korist . ushićen sam postupcima RB i TR = marka koji “kroji” vozačke postave . možda je pojam glavni negativac pretežak no činjenica ostaje da se u RB/TR beskrupulozno ponašalo . imali su i neki drugi timovi sličnih poteza … npr McL prema magnussenu kojem su dali otkaz ka poklon za rođendan . mogli su u McL i korektnije postupit kad je bija u pitanju perez koji je po meni sasvim solidno odradija svoju prvu i zadnju sezonu tim više šta je u tim doša iz po svemu drugačijeg saubera . za razliku od npr ferraria koji je “trpija” svoje vozače ( massu i kad nije “isporučiva” rezultate ) u RB su sve rješavali “lomljenjem” i tu je ovaj tim ( opet … uz TR ) prvak novije F 1 . mišljenje DaveGilmour – a “… da se Sainz donekle preuveličava kao vozač na temelju prošle sezone. Nekako se zaboravilo da je to isti Sainz koji je 2018. bio u Renaultu lošiji od Hulkenberga kojeg je ove godine Ricci dobio s relativnom lakoćom.” mi je super “došlo” jer sad moram spomenut kvyata koji je 2015. doša u RB sa tek 20 GP – a i POBJEDIJA ricciarda ;) 2016. je već u drugoj trci sezone osvojia postolje da bi posli 3. trke ( rusija) dobija odjebe*icu u korist maxa . u RB su to ponovno napravili lani kad su isto uradili gasly – u “prekomandirajući” albona u tim . jesu li time mogli sje*at karijeru kvyata ? vjerovatno da da nije “uskočija” ferrari i angažira rusa za rad u simulatoru . za gasly – a je srića šta isti gazda ima 2 tima pa je “utjehu” naša u B timu . po meni bi bila šteta da spomenuta dvojica nisu nastavili karijeru … a malo im je falilo ( naročito kvyatu ) . jesu li odnosi prema početnicima maxu i carlosu bili identični ? je li makar donekle max bija recimo povlašten u odnosu na ricciarda koji je bija uvjetno rečeno veteran u RB ? jos je bija kur*ilo dok je vozija F 1 , a sin je skoro sve “pokupija” od oca . sainz Sr izgleda tih , fin , a takav je i carlos Jr … fino odgojen momak ali to mu je izgleda” i mana u odnosu na maxa dok su zajedno vozili za TR ( uz pehove CS 2015. , 7 odustajanja sva zbog teh problema ) . ako bi gleda ovu izjavu marka ne mogu da ne citiram ricciarda posli dolaska maxa u tim i pobjede u njegovoj prvoj trci za RB . daniel je izjavija ““Sigurno sam podcijenio Maxa. Znamo sam da će bit teško. Znao sam da može biti brz jer sam poznavao Carlosa Sainza duže od Verstappena. Znao sam da je prokleto brz. Max i Sainz su bili podjednaki” eto DR misli da je CS bija PODJEDNAK maxu u brzini i nekako više virujem njemu nego marku i DaveGilmour – u ….. izvini Dave . izgleda da se CS ne preuvelićava ka vozač , bar tako misli ricciardo ;) peh sainza je šta nema bolid ( za razliku od maxa ) za pokazat svoju vozačku “težinu” ali i ovo sa McL je nekakav pokazatelj kalibra . možda bi to u npr RB i ferraiu još više došlo di izražaja , možda bi carlos pokaza da je rame uz rame maxu ili leclercu ali uz jedan “uvjet” … da pokaže da i on katkad kože bit prgav , “grub” , bezobziran , a ne fin kakav je . DaveGilmour takođe piše “Mnogi zamjeraju RB-u da je prestrog prema mladim vozačima, ali sasvim je normalno da su takvi. Pa nije motosport dječji vrtić u kojima se trebaju davati prilike u nedogled. ” prilike … u kom smislu ? prilike da vozač radi sra*a ? ako je ovo vid prilika onda max ima sve bonuse RB . ako se pod prilike misli na vožnju onda … je li kvyat dobija dovoljno prilika jer u prvoj sezoni RB je pobjedija DR , u drugoj trci sezone se popeja na postolje i posli toga … metla . je li dobro procjenjen gasly koji je povratkom u TR pokaza da je bolji nego šta ga je marko procjenija jer nekom treba više vrimena na adaptaciju . uzmimo primjer iskusnog kimija … kad je 2014. iz lotusa doša u ferrari odvozioja je “sezonu privikavanja” za zaborav … 12. sa tankih 55 bodova . jbte pa neiskusni gasly je u 12 trka ( od 21 ) osvojia više bodova za RB ( 63 ) neko kimi u ciloj povratničkoj sezoni za ferrari ( 55 ) . carlos je ima prilika u TR ? ma da , “rastezali” su ga ka njihovo osobno vlasništvo , onemogućavali odlazak . zašto kad je marko zna da CL i nije neki kalibar ? možda je vergne nekakav svjetliji primjer , rijedak kad su u pitanju RB/TR ali onda … šta je npr bilo sa poprilično talentiranim momčićem alguersuariem ( prvu trku odvozija sa 19 = talent ? ) … kad je počeja pričat o RB dobija je odje*enicu . izgleda da je imat tim u F 1 teška glupost jer ako sam dobro shvatija ono šta piše DaveGilmour timovi ulažu velike novce da dovedu momčiće u F 1 , da im ispune san , omoguće velike zarade , a za uzvrat ne dobivaju ništa !?!?? bi li npr bilo loše za reklamu RB da imaju osrednje ili loše vozače pa da im se logo , “reklama” tokom trke gotovo ni ne vidi jer kamere prate one najbolje ? ima li RB i koristi od svojih “ulaganja” ? osim toga danas u F 1 ima vozača čiji su roditelji bogati ljudi koji svojim sinovima mogu omogučit “ulazak” u F 1 i bez “ulaganja” timova ? ima i bogatuna ka npr slim koji ne žali ulagat da bi i meksiko ima svoha F 1 vozača . i onda … šta je ono o CS izjavija ricciardo ? ;)



        2
        2

        0
        • Max Verstappen
          DaveGilmour Prikaži

          Krivo si shvatija ono što piše DaveGilmour :)

          Naravno da ne tvrdim da su u RB-u sami altruisti koji ulažu u mlade vozače iz plememitih razloga. Poanta je bila da je većini vozača RB akademije članstvo u toj akademiji bilo dobar poguranac u daljnjoj karijeri. Tvrdim da bi ti vozači puno lošije prošli u motosportu da ih RB, ili bilo koji drugi tim, nije financirao u jednom dijelu karijere.

          S tvojim procjenjivanjem vozača se ne mogu nikako složiti. Da, Kvyat je na kraju 2015. imao više bodova od Ricciarda, ali je usprkos tome svima bilo jasno tko je bolji vozač u tom timu. Te godine su obojica imali dosta pehova zbog čega konačni poredak ne bi smio biti jedini kriteriji u njihovoj usporedbi. Pa ne misliš valjda da je Kvyat stvarno bio bolji, ali se RB ipak odlučio ostaviti Ricciarda?

          Za Sainza ostajem pri svom mišljenju. Vrlo dobar vozač koji nije na razini onih najboljih.
          2015. su Verstappen i Sainz bili podjednaki, ali tu uspoređujemo 20-ogodišnjeg Sainza s 5 godina iskustva u jednosjedima i 17-ogodišnjeg Verstappena s jednom godinom iskustva u jednosjedima. Teško mi je za povjerovat da Max u međuvremenu nije više napredovao i preskočio Sainza (uostalom to je djelomično i dokazao u drugoj polovici 2015. i na početku 2016.). Što se tiče Ricciardovog mišljenja, ja ipak više vjerujem Marku koji ima uvid u puno više podataka i može objektivno prosuđivat dok se Ricciardova mišljenja temelje na memoriji i subjektivnom dojmu.



          1
          0

          1
        • avalon Prikaži

          DaveGilmour … na ovo najrađe ne bi replicira ali …kišno je , sivo i dosadno pa eto … poguranaca ima raznih , valjda je najbolji kroz akademije ali to može bit mač sa dvi oštrice jer ako ne zadovoljiš kriterije zbog za neke dužeg perioda prilagodbe onda je metla i teško je nastavit karijeru za mladca “odbačenog” od “roditelja”/akademije . bi li ti mladci prošli puno lošije ja za razliku od tebe ne bi moga tvrdit . valjda timovi sa akademijom prate klince preko go carta i onda ulažu u one za koje misle da su najtalentiraniji , najperspektivniji . nisu timovi nikakvi filantropi , gledaju svoju korist , interese . naravno da se procjenom vozača ( kad je u pitanju kvyat ) ne možeš složit ali npr isti ili vrlo sličan kriterij si upotrebija kad si komparira carlos i hulkenberga . izvini ali brbljaš kad pišeš za zajedničku sezonu DR i DK “Te godine su obojica imali dosta pehova zbog čega konačni poredak ne bi smio biti jedini kriteriji u njihovoj usporedbi.” … za tvoju informaciju u TRKAMA DR je ima 3 odustajanja ( engleska ERS , belgija gubitak snage i rusija ovjes ) , a kvyat 2 ( kina motor i amerika nesreća ) . špekulirajmo … da su imali isti broj odustajanja , npr po 2 DR bi završija ispred DK pa te pitam bi li to bilo čudno s obzirom da je početkom 2015. DR ima na “kontu” 69 trka ( i sezonu u RB + 3 sezone … 1 u HRT – U i 2 u TR ) ) , a DK 19 trka u TR i 2015. mu je bila tek 2. sezona karijere . ovo sa iskustvom se “koristi” prema prilici , nekad vam/nekima je važno , nekad nevažno … ovisi o afinitetima prema nekom vozaču . za mene npr to je važna “stavka” . nisam i neču tvrdit ( niti špekulirat ) je li kvyat bija bolji ka vozač ( generalno ) od DR no niko ne može osporit da je osvojia više bodova i bolji konačni plasman zar ne ? DR je osta ne zbog ljubavi RB/marka nego zbog koristi šta s e vidilo kroz sezone kad je doša max , a DK nije dobija metlu zbog nekvalitete nego zbog maxa , ljubimca marka . ovome je dobro došla “zgoda” rusa u sočiu da ga odje*e . da je ima isti metar za maxa možda bi i ovoga odje*a posli npr krša sa kolegom DR ili ga čak ne bi ni uzeja u obzir za RB posli “naguživanja” grosjeana u MC dok je vozija TR može se dogodit da i neiskusniji , recimo lošiji pobjedi iskusnijega , boljega no pitanje je ko je bolji vozač ako gledamo kroz sezonu 2018. i “odnos” CS i NH šta si spomenija . NH je pobjedija carlosa ali je li zbog toga bolji vozač ? jer NH je rekorder u broju sezona ( 10 ) i trka (177 ) bez osvojenog postolja , a CS je posli 102 trke i u 5. sezoni ostvarija postolje iako je vozija recimo lošije bolide od NH jer 2015./16. FI je bila bolji bolid od TR …. naročito 2016. kad su završili 4. u poredku konstruktora … TR 7. sa 110 bodova manje od FI . perez je osvaja postolja sa FI , NH NIKAD ! kad je CS “uletija” u dobar bolid ( plasmanom u rangu dobre FI u 2016./17. ) eto postolja da se vratim na iskustvo , nije ti važno bilo kad si komparira NH i CS u renaultu …. 135 Vs 60 trka ili ti ga 7 Vs 3 sezone iskustva na strani NH ALI kad kompariraš MV i CS onda napominjep više iskustva carlosa vidiš da sam u pravu kad se ovisno o afinitetu prema vozaču iskustvo spominje ka važno ili ne spominje . ti sa bedžom kacige MV ga sada spominješ u usporedbi MV i CS , a ne spominješ u komparaciji NH i CS naravno da je MV daleko boli od CS , dokazano 2015./2016. ako npr zanemariš 7 odustajanja CS zbog
          teh problema i 5 MV ali sa samo 3 zbog teh problema + 2 zbog sudara . ovo ne treba ti za objektivnost zar ne ali da je obrnuto ( da je CS 2015. pobjedija MV ) sigurno bi spomenija ka bitan faktor i naravno da je marko relevantniji u (pr)ocjeni i tu se “poklapate” jer HM ima uvid u puno više podataka i može objektivno prosuđivat , DR mišljenje formira na osnovu subjektivnosti i memeoriji naravno da s e više vidi iz “ureda” nego kad s e sa vozačem “sretneš” na stazi i “snimaš” njegov stil , brzinu itd da bi ga pretekao . i zato HM vidi više , a sigurno ima i bolju memoriju od DR jer je poznato da stariji imaju bolje pamćenje od mlađih . neko sa 76 ima fotografsko pamćenje od 46 godina mlađeg ricciarda . CS je za TR vozija prije 2 godine no kompjuter marko sve pamti samo … nije moga zapamtit da je 17. 04. 2016. kvyat u kini osvojia postolje pa mu je posli 01. 05. 2016. uručija odje*enicu u korist maxa kojeg svi znaju marko nikad nije “mirisa” zar ne ? DK je baš zaslužija metlu i HM je teška srca promovira MV iz TR u RB . nešto o tome je posli prekomande DK prokomentira i button u stilu kako se zaboravilo postoje DK iz kine već posli rusije . marko kompjuter kontra senilnog ricciarda … kad bolje promislim i tu si u pravu , više treba virovat marku ( ka šta ti radiš ) nego ricciardu jer iz “ureda” se sve puno bolje vidi nego sa “terena” ….. a krivo sam shvatija ono šta pišeš jer me u životu zovu tupko … valjda zato . sad sam virujem shavtija točno pa se zato i spažem , potpisujem sve šta si napisa u svim komentarima na ovaj topic .



          2
          1

          1
        • Max Verstappen
          DaveGilmour Prikaži

          a krivo sam shvatija ono šta pišeš jer me u životu zovu tupko … valjda zato.

          To sam malo iz zezancije napisao jer si se u prethodnom komentaru zapitao da li si me dobro shvatio. Nisam mislio vrijeđati.

          Očito je da se ne slažemo oko ove teme pa nema smisla dalje raspravljati. Na ovo ne moraš replicirati :pivo:


          0
          0

          0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.