F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso više nije McLarenov ambasador

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Fernando Alonso i McLaren su okončali svoju formalnu suradnju te Španjolac više nije njihov ambasador.

Dvostruki svjetski prvak je nakon svog posljednjeg stinta u McLarenu od 2015. do 2018. ostao u ulozi ambasadora i pomagao oko savjetovanja ekipe i inženjera, ali i testiranja Pirellijevih guma na bolidu 2019. godine. Osim toga, vozio je McLaren na Indy 500 gdje se nisu uspjeli kvalificirati.

Njegov ugovor istekao je krajem prošle godine, a McLaren je sad potvrdio da ga nisu produljili:

“Fernando je natjecatelj svjetske klase i želimo mu sve dobro u budućnosti.”

“Naša suradnja došla je do svog prirodnog završetka, on će uvijek ostati dio McLarenove obitelji.”

Alonso je nedavno nastupio na Dakar reliju gdje je završio na 13. poziciji. O povratku u F1 kaže:

“Oni razlozi zbog kojih sam otišao su još uvijek prisutni. Jedna ekipa dominira i utrke su malo previše predvidljive. No, 2021. se to može promijeniti i to možda bude dobra prilika.”

– Fernando Alonso

Mišljenje autora:

Fernando Alonso, veljača 2019.: "Biti McLarenov ambasador je istinska čast, to je posebna ekipa. Već sam prije govorio da se dugoročno vidim uz McLaren i nakon što prestanem voziti F1." Naravno, ta dugoročnost se drastično reducira kad legendarni McLaren ne uspije u Indyju, a tebi se otvori šansa voziti za Andretti. Alonso, Alonso... Tko te ne zna skupo bi te platio.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Koja lisica



    12

    0
  2. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

    Nema se gde i nece ga najjaca trojka.



    12

    2
  3. Ne znam sto mi je veća muka, iščekivanje nove epizode “Generala” ili novog “mišljenja autora”.



    18

    2
  4. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Kakve je Alonso sreće Mclaren će projuriti u Indyu.



    11

    0
    • David Croft Ferrari Prikaži

      “Sreće”…nije sve u sreći bajo.

      Postoji tu ozbiljan uzorak i može se uputiti na relativnu krivnju jedne osobe kroz sve ove godine.



      7

      11
      • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Ima istine u ovome. Ma da po meni, najveća greška mu je napuštanje McLarena 2007 zbog svojih hirova. Odlazak u Ferrari umjesto RBR je baš bio peh. Jer realno tko je očekivao da će ih RBR sve pomesti.



        15

        0
        • David Croft Ferrari Prikaži
          Reakcija "David Croft" za izrazito objektivan komentar

          Odlazak u Ferrari umjesto RBR je baš bio peh. Jer realno tko je očekivao da će ih RBR sve pomesti.

          Mislim da je i lova bila u pitanju. RBR ipak nije mogao platiti Alonsa onoliko koliko je on tražio (30+ milja)….dok je Seb bio njihov junior (kao i Max) pa su ga plaćali možda samo par milja dok su isto tako imali iskusnog Webbera koji se mogao potući s bilo kim.

          Isto tako koliko mi znamo Alonsu se nudio RBR i kasnije tj. imao je šanse, ali mislim da mu je lova bila problem tj. opet RBR nije želio plaćati njegove zahtjeve…na kraju se on sam nudio RBR-u kada je vidio da je voda došla do grla i ovi su ga odjebali (zašto i nebi…Seb je osvojio 4 prvenstva i nije im bio potreban)

          Ali jednostavno se ne slažem s ovim što često čitamo da on nije imao “sreće”…vozio je za velike ekipe, imao brze bolide, ali isto je činjenica da kada je on otišao iz određenih ekipa (pogotovo u njegovoj drugoj fazi karijere) je da su te ekipe procvale tj. da su značajno bolji bez njega nego s njim.

          Najviše ga je oštetilo ponašanje u McLarenu 2007. i već su tada ekipe bile onako…ne baš previše blagonaklone prema njemu. Razumljivo.

          Kasnije ga je ipak Ferrari uzeo, unatoč stvarima koje je i o Ferrariju govorio…znamo kakav je bio u Ferrariju te da se vrlo brzo počeo javno žaliti na ekipu itd…sve je počelo pucati 2013.

          Došao u McHondu…pa dobro tu svi znamo što se dogodilo.

          On nije tip s kojim možeš graditi ekipu. Jebiga.
          Možda je bio rano u karijeri s Renaultom, ali nakon što je osvojio titule, sigurno je određeni ego došao tj. probudio se i to ne onaj dobar ego.

          Njemu eventualno možeš dati kompletan bolid tj. uigranu ekipu da on vozi godinu/dvije i tjt. Ne ide više od toga.



          11

          9
        • Koje su to ekipe procvale kada je on otišao? Nisam znao da je Alonso (loš) inženjer i da konstruira bolid i bira svoje tehničko osoblje (kao i bilo koji drugi vozač).



          11

          2
        • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

          Mozda njegov najveci peh je odbijanje Mercedesove ponude na kraju 2012. koju je Lewis objerucke prihvatio. Kao sto je i sam Alonso rekao, da je imao kristalnu kuglu sve bi bilo drukcije. Ferrari je bio konstantniji i bolji bolid od Mercedesovog, placa je bila veca i status u momcadi zagrantiran. 2014. je izaslo na vidjelo tko je izvukao deblji kraj u tom kaosu.



          7

          0
        • Fernando Alonso Lux Prikaži

          Ma daj dečki, otvorite oči. Pa ekipe su baš procvale.
          Kad je otišao iz Renaulta 2006., ovi uopće nisu počeli tonuti ko kamen. I nije da je McLaren imao dobar bolid za ’08. i sa i bez Alonsa kad su suvereno osvojili vozački naslov u zadnjem zavoju sezone. Nažalost, 2009. u McLarenu sigurno ništa nije “cvijetalo” (ok, možda su još bili pod šokom kako im je bilo dobro bez gada). Nakon šta je napustio Renault po drugi put, stvarno su procvali. Kubica se borio (više puta!!!) za postolja, a to što ih više nije bilo na gridu idućih sezona je jasna manifestacija toga što ti se desi kad te Alonso posjeti 2 puta!
          Ah, Ferrari! Gad gadni nakon godina maltretiranja i ugnjetavanja cijele momčadi Ferrarija sa svojim bezobraznim startovima, izvlačenjem krajnjih stotinki iz bolida i borbom za naslove do zadnje utrke, ostavi ekipu u rasulu (neki spominju i plač) iza sebe. Pogledajte samo onaj video u kojem se Alonso “oprašta” od ekipe Ferrarija. Mehaničari baš izgledaju ko da su po kazni tamo. Jadni ljudi, kako je samo mogao… Još je i neku kacigu uzeo drugu za zadnju utrku, valjda da im se naruga.
          Ali su procvjetali. I to kako! Ljudi moji, pa Ferrari se u zadnjih 5 godina naosvajao toliko naslova da ih se ne može prebrojat. Ne, stvarno, kako brojat nešto čega nema? Nažalost, prisutnost takvog zla je očito toliko jaka da se i dan danas vide direktne posljedice izloženosti tome. Kakav Černobil, Alonso je to! Iskreno, bojim se za Seba i Leclerca, jer očito da je disfunkcionalnost ekipe za koju voze, i koja se ne može sabrati ni jedan vikend u godini, izravna posljedica svega što je Alonso, onako bahat i ružan (zao), izgovorio u mikrofon prije samo 7 godina (zlobnici će reći da ta ekipa još živi u filmu da je 2004.).
          Čuditi se McLarenovom uspjehu ove sezone nije urnebesno. 2018. ekipa nije poslije VN Španjolske rekla da su napravljene ogromne greške na postojećem bolidu i da ga se kao takvog više neće ni razvijati i da se može očekivati pad u prvenstvu (inače, prava je istina da je Alonso zločest i pokvaren i da je u tom periodu počeo intenzivno isijavati tu zlobu, kao da je puni mjesec). Jer stavarno je teško prolistati F1Tehnical ili pogledati po kanalu Marca Prestleya koji je tu temu navodno obrađivao. Ili pogledati izjave Seidla koji je izjavio kakav su “dobar” posao na fp3 testiranjima Alonso i Stoff napravili (vjerovatno su izgovorene pod prisilom). Neki navodno kažu, pošto u McLarenu više ne rade tutuši, da su imali par mjeseci više od midfield konkurencije da razviju bolid na zdravim temeljima i s novom mladom gardom za volanom. Ne dajte se zavarati, obrazac istinski govori zašto je McLaren napredovao. I toliko im se gadio taj Alonso da su mu dali da im testira bolid, sjedi u boksu i bude ambasador (uz ono na indyu kad je Alonso potpuno osramotio McLaren s tim što nije uzeo volan sa sobom, što je prekasno farbao rezervni bolid pa se nije imao vremena osušiti, i zato što je krivo podesio ratio na mjenjaču). I vidi bezobrazluka, u isto vrijeme je vozio za Toyotu, a i Cadillac, a Zak je bio prisiljen to trpiti.
          Odlazi Alonso, idi uništavaju tamo Toyotu tako da osvajaš WEC naslove i pobjeđuješ na Le Mansu!



          18

          6
  5. Fernando Alonso Brane FA14 Prikaži

    Autor ne voli Alonsa, jako, pa je jedva docekao ovako nesto :D…no ja mislim da taj prekid nema veze s njegovom daljnjom karijerom, i da je to mozda pocetak nekih novih pregovora za njegov povratak…kao što je Brundle rekao, 90% evo njega 2021., taj čovjek jednostavno nema mira :)



    11

    6
    • Ma kakvi, budimo realni. Imat će 39 g, problematična je ličnost, a mladih kvalitetnih (i jeftinih) lavova koliko hoćeš.
      Ferrari ga neće i ne treba im, Redbullu ne treba uz Verstapena kojeg su zaključali dovoljno dugo, a Mercu ne treba. Jedino bi u Mercu imao šansu da ih Hamilton nenadano napusti kao Rosberg, iako bi to značilo da se tim raspada i lagano odlazi iz F1



      12

      2
      • Problematična je ličnost s 39 godina, lol. Možda još uvijek najbolji vozač današnjice i s tih svojih 39 g., ali čovjek je u godinama kada psihofizičke sposobnosti slabe drastično za svijet Formule 1. Kod nekog prije, kod nekog kasnije. Kod njega i na njegovu sreću kasnije, ali to dolazi i za to nema lijeka. Paralelno s tim bi došao i manjak motivacije, za što također nema lijeka. Koliko god neki to priželjkuju, on i F1 su gotova priča. A najgore od svega bi bilo da se ponovi Schumacherova priča, pa da ga počnu pobjeđivati Leclerc, Verstappen i ostali, čime bi si samo srušio reputaciju vanserijskog vozača.



        7

        5
  6. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Najbolje za obje strane.



    4

    0
  7. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Nisam ni sumnjao da nece biti “misljenje autora” ovdje :D



    5

    2
  8. Ross Brawn 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Iskreno sam vjerovao kako će do danas Alonso imati naslova barem kao Vettel i biti slavljen poput Hamiltona, ali kako kaže stara poslovica “Bolje se rodit bez one stvari, nego bez sreće!” i eto nas par krivo odabranih puteva kasnije.
    Inače kad se sjetim (i)legalanog comba Briatore i Alonso podsjete me da su mi to bila zadnja vremena kad su još formulom vladali “mangupi”. Nažalost poslije Alonso nije našao tako dobar combo s nikim (meni posebno žao godina u Ferrariju) kao što su to Vettel u RB i Hamilton u Mercu imali.
    Ne poznajem ga osobno i sve što mogu napisati su moja neka viđenja, a ta su kako mi se čini da je on još uvijek nemirnog duha, kao da mu fali još jedan pehar, jedna uspjeh, nešto, još jedno priznanje kojim bi dokazao svoju veličinu ne toliko nama nego sam sebi.



    5

    1