Posjećenost utrka porasla u odnosu na prošlu godinu

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 4 godina 3 min 12 komentara

Dobre vijesti za vlasnike Formule 1 – na službenoj stranici Formule 1 objavljeni su podatci o posjećenosti trkaćih vikenda 2019. koji kažu kako je ona narasla u odnosu na 2018. godinu.

4 164 948 gledatelja prisustvovalo je barem jednom od 21 trkaćeg vikenda u 2019. godini, što je za 1.75% više nego prošle godine, unatoč otkazivanju cijelog subotnjeg programa na VN Japana zbog tajfuna koji je tog vikenda pogodio stazu. Porastao je i broj članova Paddock Cluba, odnosno prodanih VIP ulaznica – njih je bilo 80 118, 7.15% više nego 2018. godine, uz naglasak da su za tu brojku u obzir uzete sve utrke osim Australije, Singapura i Brazila.

Prosječna posjećenost po utrci bila je 202 146 gledatelja, što je 1.85% više nego prošle sezone.

Najposjećeniji vikend bio je onaj u Velikoj Britaniji. Vikendu u Silverstoneu prisustvovala je 351 000 ljudi, a brojku od 300 000 posjetitelja premašili su još samo Meksiko s 345 694 i Australija s 324 100.

Još pet vikenda posjetilo je preko 200 000 ljudi – Singapur, SAD, Belgiju, Mađarsku i Austriju, dok je na jubilarnom 90. izdanju VN Italije zabilježeno rekordnih 200 000 posjetitelja.

Najveći porast posjećenosti imale su Kanada s 14.69% većim brojem posjetitelja, Kina s 10.34%, Australija s 9.86%, Austrija s 9.73%, Mađarska s 9.52% i Italija 9.29%.

Što se tiče samih utrka, odnosno nedjelja, posjećenost je porasla za 4%, što je gledajući čistu brojku, gdje su za neke utrke brojke dobivene iz ukupne posjećenosti, 1 771 106 posjetitelja. Tu je također najbolji bio Silverstone sa 141 000 gledatelja, a preko 100 000 ljudi uživo je pratilo još i utrke u Meksiku (138 435), SAD-u (128 000), Singapuru (115 240), Belgiji (109 064) te Australiji (102 000). 1000. utrka Formule 1 održana u Kini imala je 30% više gledatelja nego prošlogodišnja utrka u Šangaju, što je najveći porast jedne utrke.

“2019. je bila još jedna sjajna godina za Formulu 1 i oduševljeni smo time da nam se preko 4 milijuna obožavatelja pridružilo na našoj 21 utrci, nadmašivši prošlogodišnje brojke o posjećenosti, uključujući i rekordnu posjećenost vikenda Velike nagrade Italije s 200 000 gledatelja”

“Naša je misija donijeti najveći trkaći spektakl na planetu i dati fanovima iskustvo koje neće zaboraviti. Zato smo oduševljeni time da, prema istraživanju provedenom na terenu, oni koji prisustvuju događajima uživaju u iskustvu tijekom trkaćeg vikenda i odlučni smo u tome da osiguramo da se nastave tako osjećati.”

“2019. je bila nevjerojatna sezona, a mi već gledamo prema sljedećoj godini, kada će se Hanoi i Zandvoort priključiti našem kalendaru s 22 utrke te kada Formula 1 slavi svoju 70. godišnjicu.”

– Sean Bratches, generalni direktor komercijalnih operacija Formule 1

Odgovor

12 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    To je zbog Alonsove karme ?



    6
    5

    1
  2. lukarak Donator Prikaži

    Ma nije, auti su tihi, nema utrkivanja, sve je umjetno s DRSom, zasto bi itko dosao na utrku.



    3
    0

    3
  3. Mercedes
    brmbrm Prikaži

    Svi hoce da vide mecku?



    5
    4

    1
  4. Robert Kubica
    Mr0410 Donator Prikaži

    Mogu se pohvaliti da sam prisustvovao na VN Italije i Austrije :)



    7
    7

    0
  5. Fernando Alonso 14
    Majki2111 Prikaži

    Atmosfera ostala ista. Kazališna . Ne znam koja utrka se može pohvalit da je atmosfera dobra.


    0
    -8

    8

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.