Ferrari je potvrdio da će zadržati pravo veta i u novom Concorde ugovoru koji će vrijediti za 2021. godinu i nadalje.
Iako su britanski mediji već duže vrijeme aktivno lobirali protiv takvog privilegiranog prava – čini se da je FIA odlučila popustiti.
“Zadržali smo pravo veta, što je ključno ne samo za Ferrari nego i za Formulu 1.”
“Hoćemo li ga ikad koristiti? Sumnjam. Ali, vjerujem da činjenica da ga imamo privlači pozornost ljudi.”
“Mislim da je to važno. Neke ekipe smatraju to nepotrebnim anakronizmom i da ne bi smio vrijediti, ali s druge strane – neki misle da je dobro imati u prostoriji nekog odraslog i odgovornog.”
– Louis Camilleri, direktor Ferrarija
Ferrari je veto posljednji put iskoristio 2015. godine kad su blokirali ideju o ograničavanju cijene pogonske jedinice i mjenjača.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjajne vijesti!!!
Ferrari = institucija
17
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko o sportu, peavednom natjecanju i vasoj navijackoj objektibnosti… Ovaj tzv. veto i nije toliko los za Mercedes i Red Bull, sposobni su oni konkurirati i pobjediti Ferrari i snjim, ali zato ostatak moze samo kupiti mrvice i razmisljati sta
7
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…razmisljati sta sa samo 200mil kojih imamo, odnosno da se igramo tu u sredini poretka ili da idemo dalje.
2
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljut si zato sto je ferrari zadnji put iskoristio veto kada se htjelo ograniciti budzet za motore 2016 a to bi znacilo da bi merc sa svojim motorom imao sigrne titule boo hoo
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje i po cemu vidis da sam ljut?
Govorim opcenito, za ekipe koje su u F1 trenutno znajuci da nemaju sanse osvojiti bilo koji naslov prvaka jer se podilazi ekipama koje imaju novaca na pretek kao Mercedes i Ferrari.
Veto kao veto Ferrari ima samo “na papiru” daleko su oni od utjecaja kakvog su nekada mogli imati, siguran sam da Mercedes pa ni Red Bull nece plesati onako kako Ferrari svira, stoga cemu ta potreba za nekakvim vetom? Ili mozda mislis da bu Mercedes, Red Bull pa i Meclaren, Renault pristali na nesto sto direktno odgovara samo Ferrariju?
Cekaj, zar nije Mercedes i ovako imao sigurne odnosno dogovorene tituele sa FIAom kako bi se srusili svi Ferrarijevi rekordi i rekordi vozaca koji nije britanac?:)
0
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
šteta.
7
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može pojašnjenje što je šteta? Jedini tim koji se takmiči svaku sezonu valjda bi trebao imati neku privilegiju? Bar nisu kao neki khm khm koji čim im se ćefne napuštaju ili prijete da će napustiti.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
šteta da je jedan tim (bilo koji tim) ima privilegiju u odnosu na ostale.
ista stvar sa bonusima za 5 odabranih.
i sudjelovanjem u strategy group-om.
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači nema veze što su oni tu od starta, nek budu ko Honda i Mercedes, dođu na par godina dok im odgovara, i kad ne odgovara odu. Ma ja. Ferrari je institucija i apsolutno zaslužuje i pravo veta i novčane bonuse.
12
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni ne.
ferrari je istitucija ,ali (po meni) ne smije bit iznad ostalih sudionika.
mnogi se ne slažu s mojim razmišljanjima na tu temu, ali… neš ti…barem se ovako možemo raspravljat u nedogled. ;)
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda Slažemo se da se ne slažemo. ???
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da kažeš da je jedan Maldini trebao imati jednak status u Milanu kao i neki tutlek koji je tamo došao usputno.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@veki
maldinija možeš usporedit sa statusom seba ili leca unutar ferrarija.
ferrari možeš usporedit s milanom.
vidiš razliku?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda se čude što Formula 1 propada i što nije atraktivna drugim proizvođačima motora i automobila.
Hajde de …
5
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sigurno je do veta.. Nema sumnje..
24
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma jok do mene je …
Ne kažem da je samo Veto problem, već da donosi problem.
Teško je uvjeriti nekoga da potroši 1mlrd eura u tri godine, u sportu gdje se Ferrari smatra odraslom ekipom, a svi ostali su djeca :bonk:
Sem toga sve promjene koje su vezane za ograničavanje troškova su većinom blokirane od strane ekipa. Ili Ferrarija ili Mercedesa ili oboje. Bogatima odgovara ovakvo stanje, bez obzira što se ne vidi napredak.
Umjesto da se ekipama oduzima snaga postepeno, oni zadržavaju VETO.
Po meni je to pogrešno. Vrijeme će pokazati …
3
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa prije je do tebe i takvih razmisljanja nego do veta..
Ovo sa milijardom i odraslom ekipom je bas za bonk…
Rezite ko da zbog veta Ferrari dobije specifikacije svih drugih motora na uvid, blank papir da sami pravila napisu….
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako će promjena mog razmišljanja dovesti Toyotu, Porsche ili Audija za pregovarački sto, ja ću ga promijeniti iste sekunde!
Kad smo kod bonk-a, siješ dezinformacije drug. Da li zato što si pogrešno informisan ili namjerno tvoja stvar …
Upravo je Ferrarijev VETO doveo do ove formule motora. Već je bila slična rasprava na forumu, gdje sam pokazao dokumente koji dokazuju da je Ferrari promijenio formulu motora u zadnji čas.
To što je ispao autogol to je druga stvar.
Nedavno je Mercedes izašao sa cifrom koliko su potrošili u zadnjih 6 godina u razvoj motora. Dodaj i troškove ekipe pa ćeš vidjeti koliko bi neka velika ekipa trebala planirati budžet za tri godine.
Što se tiče VETO-a, niko ne reži. Nismo psi … Čak su reakcije prilično blage, nikoga ne boli ona stvar… Imate VETO već 40 godina, kao i bonus. Očito je da nije sve u tome.
Radije se ti upitaj šta tebi kao navijaču Ferrarija znači taj VETO?
Hoće li F1 izgledati bolje? Hoće li biti više ekipa? Više navijača? Hoće li vam donijeti naslov?
Jedino što vam donosi je da se možete u kafani pohvaliti kako vaš tim ima VETO, ko biva boli nas neka stvar za sve gore nabrojane stvari, bitno je da imamo VETO.
5
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i Wolf je podržao veto, lik koji obično misli umjesto tebe. Šta je reć pa vam se oko ovoga razlikuje mišljenje?
Niko se neće hvaliti sa vetom. A šta znači? Pa kao što je Wolf rekao, spašava F1 od ludosti. I dobro je da je tu da zaustavi neku ludu ideju, koja će se sigurno pojaviti u budućnosti. Nekada se timove i ne pita za odluku oko nečega. Obično većinska odluka timova važi za promjene unutar sezone. Ali kad se nešto unaprijed planira, tu samo veto pomaže. Na primjer kvalifikacijska utrka koju su predložili na nekim stazama za sljedeću sezonu. Za sad je odbijena većinskom odlukom timova, ali kasnije se može uvesti bez pitanja većine…
Šta je problem u ovoj formuli motora? Šta je Ferrari promijenio? Sa V4 na V6, a sve drugo ostalo isto… Nikome nije problem napraviti V6 ili V4, jer prave te motore godinama. Većina razvoja ide u ove električne dijelove. A na to bi se isto para trošilo i da je ostao V4…
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Interesantna činjenica da se većina korisnika ne slaže sa mojim postovima, a slažu sa tvrdnjama da je trebalo samo zamijeniti V4 sa V6. To samo pokazuje dubinu znanja o osnovnim principima moto sporta. Vama nedostaju temelji …
Ne mogu se, a nemam ni volje, boriti protiv neznanja.
Da odgovorim Pastori na pitanja.
S g.Wolfom se u više navrata nisam složio, tako da ne moram ni po ovom pitanju.
Ko ide po čiju pamet, se može zaključiti na osnovu gluposti koje se pišu.
Protiv VETO nisam. Nisam ni za njega. Rekao sam već da me boli neka stvar. Bit će šta će biti…
Ovdje se daju izjave kao da je VETO neka pobjeda Ferrarija u odnosu na britanske ekipe i medije … Glupost na kvadrat.
2022. ako Honda izađe iz sporta, vjerojatno će i Renault. Baš me interesuje snaga toga VETO koji će sačuvati sport od gluposti.
O motorima se vidi da ne znaš puno, ali ako vama ovoj formuli ne fali ništa, sigurno ne fali ni Mercedesovim navijačima :thumbs:
Nije većina već je manjina spriječila kvalifikacione utrke. U toj manjini nije bio Ferrari. Nije teško provjeriti …
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ajd da čujemo neku pametnu i od njih: “…neki misle da je dobro imati u prostoriji nekog odraslog i odgovornog”
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda se ponesu potpuno odgovorno i propuste poslati Leclerca u brzi krug.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svima ili nikome. Kad bi dali svima bilo bi disfunkcionalno, onda nikome. Ovako daješ doznanja da je Ferrari veći, jači, bitniji ili što već. A tako sport ne funkcionira. Ako netko treba štiti sport od gluposti, stvori neki odbor ili nešto sa predstavnicima ekipa pa nek se brane. Demokracija,a ne ovo, ovo je čista glupost.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferarri jest veći, jači, bitniji ili što već. I ovo nije sport – ovo je show danas, a Ferarri bi trebao biti taj koji ga štiti od gluposti i vjerujem da će, ako Ameri baš pretjeraju, biti tako. Mercedes i RB sigurno neće dignuti glas protiv showa.
BTW: demokracija nije rješenje za baš sve… ima i ona svojih loših strana, istinabog ne puno, ali ih ima
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U demokratiji pobjeđuje politika, lobiranje, saveznici… Ajmo glasat, pa onda Mercedes uvijek pokupi većinu, sa najviše timova kojima isporučuju motore, i sa Renaultom koji im je partner u autoindustriji…
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cuj partner u autoindustriji i to je argument da budu na njihovoj strani… a sta sve necu procitat ?
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekma se to nesvida iz kuta gledanja ako navija za neku drugu ekipu, no ako cemo realno kada je Ferrari koristio veto za glupost? To da oni sebi pogoduju tim vettom u smislu neregularnosti sporta to ne bi imalo smisla, no s obzirom koliko ga koriste i da su ga zadnji puta koristili kao sto gore kazu za cijene PU onda ferrari djeluje kao ta neka starija i zrelija osoba koja ce koristiti veto da zaustave nesto sto ce stetiti ekipama kao ta spomenuta cijena pogonskih jedinica. Mnogi gledaju na taj veto kao nekakvu privilegiju no zadniim koristenjem veta su direktno pomogli svim proizvodacima motora a ne samo sebi. Ja sam za da ga imaju dok god ga razumno koriste kao do sada.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koliko god imali loših sezona…ferrari je F1
bez ferkana nema ni ovog formata. svi ostali su prolazni likovi a ipak Ferrari nikad nije zloupotrijebio veto za svoju korist podmuklo kako to drugi čine kvarnim igricama..
15
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja čitavo vrijeme misilm da se pitam u kući i žena svako malo pred drugima priča da sam “ja” glavni a u stvarnosti je suprotno.
Nakon toliko godina braka shvatim da je fakat ona sve svoje planove ostvarila za koje sam ja na prvu odlučno rekao NE.
Nek ljudi misle da sam ja “baja” u kući, meni dosta!
Tako i Ferrari, dajte mu krunu na glavu a za ostalo, manje bitno.
Od ove odluke niko nema koristi al, eto, nek se priča po čaršiji.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako nekako je i ovo sad stanje trenutno, kod Mercedesa uvik neki dogovor ispod stola.
Dolaskom novi pravila, mislim će se Mercedes ko momčad povući i ostat samo dobavljač motora, znaju i sami da nemogu
ovu dominaciju pod normalnim uvjetima ostvarivat, a na to su navikli. Ross Brown i ekipa je finu lovu pukla, Mercedes izgradio imidž kao proizvođač super automobila itd.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super video! Tek sada YT kanal. Samo naprijed s tim! ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po tome je jedini Ferrari od svih ekipa jedino odrasao i odgovoran ? Hmmmm
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne vidim nikakav razlog (kao navijač Ferrarija) zbog čega bi taj veto bio “nama” (navijačima Ferrarija) ponos i dika.
Ionako ga nikad nisu ni upotrijebili (a bilo je upotreba) kako bi preusmjerili vodu na svoj mlin.
Niti im taj veto donosi titule, jer su ih drugi uredno pobjeđivali 16 godina u WCC i 21 u WDC, pa nakon što su imali uspjeha u periodu 1999-2008, evo ih opet već 12 godina bez WDC i 11 godina bez WCC.
Niti su se kad pravila “pisala” za Ferrari. Bilo je sitnih promjena koje su možda i išle na ruku Ferrariju nekad u nekim sezonama u prošlosti.
Ali to je 3.14čkin dim, koliko se npr. pogodovalo Benzu, počevši od motora (ako ima imalo istine u Bernijevom, Nikijevom i Lucinom trabunjanju, imali su dovoljno godina da isprobaju i usavrše i R4 i R6 i V6 i V8 konfiguracije + ovi MGUovi, pa koja god da se odabrala bili bi više/manje na konju), preko tokena, zatim guma,…..
I još ih habaju RB i Benz ko zadnje beskičmenjake (dobro, to Ferrari sam dopušta, jbga).
Prema tome, iz prethodno napisanog, nije mi jasno zašto bi navijačima drugih ekipa, a vjerujem da nakon Ferrarija, najveći broj (trenutno) imaju Benz, RB i Mcl (slična je zastupljenost i na F1Pulsu), smetao taj veto?
A nadam se da ga nikad neće zloupotrijebiti (kao što i nisu, do sada).
A i da su im ga oduzeli, ja to ne bi doživio kao tragediju.
Takođe, ni insinuacije da neko ne želi da uđe u F1 zbog Ferrarijevog veta su smiješne. Imali su oni veto i prije 20 godina, pa su ušli i Toyota i BMW; Renault i Honda se vratili (kao ekipe), pa su svi izašli, pa se Renault opet vratio kao ekipa, a Honda kao dobaljač motora,….
Ferrarijev veto nema apsolutno nikakvog uticaja na “kvalitet” sporta i s obzirom da ga nisu zloupotrebljavali, mislim da je totalno sporedna stvar u F1.
Mislim ono, ako je Ferrarijev veto najveći problem moderne F1, dajte, oduzmite im ga momentalno.
Što se tiče novaca, koji se takođe nerijetko pominje, mislim da Ferrari apsolutno zasluženo uzima “pinku” koliku uzima.
Tu su od početka, drugi (izuzev dvije ekipe) dolaze i odlaze, mijenjaju imena, bla, bla,…, a F1 jednostavno više ne bi bila F1 bez Ferrarija, te me ne bi iznenadilo ako bi sport “propao” u roku par godina, nakon istupanja Ferrarija iz istog, ili bi se pretvorio u takvo sranje, koje bi pratilo dosta manje ljudi te se tu uopšte ne bi vrtilo onoliko novca kaoliko se vrti trenutno.
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvalit ce te veto kada liberty odluci uvest neku debilnu promjenu pa ferrari sa zdravim razumom to ponisti… koliko ja znam veto se ne koristi cesto i nije zloupotrebljavan tako da ne razumijem negodovanje nekih
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitam neke komentare iznad i vidim toliko negativnih stvari o Ferrari – u.. Čovjek da ne prati F1 bi se upitao a što bi bilo recimo da je Ferrari na mjestu Mercedesa zadnjih godina?!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima jedna dobra knjigica od cice orvela, i jedan zgodan natpis na stali. Rigac.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari bi trebao biti politički broj jedan i “jednakiji” od svih drugih timova, ali me boli gledati da zadnjih 10 godina svaki ispradak od tima može pljuvati po Ferrariju i zajebavati svaki pokušaj Ferrarija da napravi bolji automobil.
4
2