Sergio Sette Camara stigao je svoje druge ovosezonske, treće sveukupno i prve pobjede u glavnoj utrci Formule 2. McLarenov junior iz DAMS-a startao je s pole positiona, no njegov put do pobjede nije bio toliko jednostavan. Nobuharu Matsushita bio je najbolji od vozača s obrnutom strategijom i ugrabio drugo mjesto, dok je posljednje mjesto na podiju osvojio Guanyu Zhou.
Iako nije bilo incidenata, start utrke i prvih nekoliko krugova bili su poprilično frenetični. Sette Camara nije dobro startao i pao je na treće mjesto u prvom zavoju, a njegov loš start najbolje je iskoristio Louis Deletraz koji je s trećeg mjesta skočio u vodstvo ispred Calluma Ilotta. Nakon prvog kruga, četvrti je bio Nobuharu Matsushita, prvi od vozača koji je u utrku krenuo s tvrđim, soft gumama.
Većina vozača krenula je s mekšim supersoftom, no te gume nisu dugo trajale i svi su oni samo čekali da prođe šest krugova koliko traje period na početku utrke u kojem se ne može obaviti obvezna promjena guma. Promjena pozicija bilo je sa svih strana, a najznačajnija je bila ona u četvrtom krugu kad se Matsushita već uspio probiti do Deletraza i preuzeti vodstvo. Odlično se probijao i Zhou, također na tvrđim gumama – u šestom krugu stigao je do drugog mjesta.
Na kraju šestog kruga u boks ulaze svi na supersoftu, odnosno svi osim Matsushite, Zhoua, Alesija, Mazepina, Ghiotta, Sata i Lundgaarda. Jedini vozač koji nije iskoristio prvu priliku za promjenu supersofta bio je Mahaveer Raghunathan koji je u boks ušao krug kasnije, no njegova utrka nije još dugo potrajala – u devetom krugu prekočio se u zavoju 17 i stao u izletnoj zoni. Time je izazvao jedini današnji prekid, virtualni safety car koji je trajao jedan krug.
Ubrzo nakon Raghunathana utrku završava i Artjom Markelov. Rus se vozio na 11. mjestu, a iz njegovog bolida počelo je curiti ulje na koje se požalio Mick Schumacher koji je bio odmah iza Ardenova vozača. Čim ga je Schumacher prestigao, Markelov je značajno usporio i otišao u boks, gdje i ostao. Markelov je ranije dobio 5 sekundi kazne za prebrzu vožnju u pitlaneu, a istom su mjerom kažnjeni i Giuliano Alesi te Sean Gelael, no njih dvojica zbog prekršaja pod virtualnim safety carom.
Utrka se na jedan dulji period smirila u odnosu na početak, pratili smo razmak između vodećih bez ulaska u boks i onih koji su ga već odradili, ponajprije Deletraza koji je bio prvi od vozača s odrađenim boksom. Čekali smo trenutak kad će i vodeći krenuti po nove gume i rasplet utrke – Mazepin i Lundgaard bili su prvi u boksu u 26. od 31 kruga, a krug kasnije boks odrađuje Alesi.
Krajem 27. kruga u boks iz vodstva ulazi Nobuharu Matsushita kojem se u mjenjač zalijepio Guanyu Zhou. Zhou je ostao na stazi krug dulje, a Matsushita se vratio na peto mjesto. Upravo tada se dogodio neočekivan, ali ključan trenutak utrke – Sette Camara se potpuno približio Deletrazu i u 28. krugu bez problema prolazi Švicarca kojem su tijekom proboja prema vrhu očito više stradale gume. Zhou je posljednji ušao u boks i vratio se kao peti, a Sette Camara je izgradio solidnu prednost koju je mirno sačuvao do kraja utrke.
Alesi je prošao Schumachera u borbi za osmo mjesto i do kraja utrke sagradio dovoljnu prednost da i s kaznom osvoji pole position za sutrašnju sprint utrku. U 30. krugu Zhou i Matsushita sa svježim gumama prolaze Ilotta, odnosno Deletraza, kojeg u posljednjem krugu s podija skida Zhou nakon odlične borbe na glavnom pravcu.
Prvak Nyck de Vries imao je utrku za zaborav, nakon starta sa šestog mjesta na mekšim gumama, u cilj je stigao tek 13. nakon problema s potrošnjom guma. Za kraj dodajmo kako je Camarinom pobjedom i Latifijevim sedmim mjestom DAMS osvojio momčadski naslov.
Posljednja utrka sezone vozi se sutra u 10:30!
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | S. Sette Câmara | DAMS | – |
2 | N. Matsushita | Carlin | 5.149 |
3 | G. Zhou | UNI-Virtuosi | 7.765 |
4 | L. Delétraz | Carlin | 10.919 |
5 | C. Ilott | Sauber Junior Team by Charouz | 15.981 |
6 | L. Ghiotto | UNI-Virtuosi | 20.385 |
7 | N. Latifi | DAMS | 25.785 |
8 | G. Alesi | Trident | 32.249 |
9 | M. Schumacher | PREMA Racing | 41.902 |
10 | N. Mazepin | ART Grand Prix | 48.680 |
11 | J. Aitken | Campos Racing | 49.560 |
12 | J. King | MP Motorsport | 50.479 |
13 | N. de Vries | ART Grand Prix | 53.455 |
14 | C. Lundgaard | Trident | 53.963 |
15 | M. Isaakjan | Sauber Junior Team by Charouz | 56.593 |
16 | T. Calderón | BWT Arden | 58.602 |
17 | S. Gelael | PREMA Racing | 62.900 |
18 | M. Sato | Campos Racing | 97.470 |
– | A. Markelov | BWT Arden | – |
– | M. Raghunathan | MP Motorsport | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!