Charles Leclerc kaže da se on i Sebastian Vettel moraju smiriti i biti međusobno manje agresivni kako bi osigurali da se nikad više ne sudare.
Ekipa je prošlog tjedna održala sastanak u Maranellu da razjasni sve što se događalo u Brazilu, a Leclerc kaže da su učinili sve što je bilo potrebno.
“Pogledali smo što se dogodilo i ja sam pogotovo pažljivo gledao jer sam pokušao shvatiti kako možemo poboljšati stvari.”
“Bila je jako nesretna situacija. Najprije, dodir je bio ekstremno malen, ali je nakon toga uslijedila ogromna drama. Prema tome, nismo imali sreće.”
“Kao ekipa – moramo vjerojatno biti manje agresivni jedan prema drugome i to se više neće dogoditi. Nije dobro za ekipu i nije dobro za one koji nas podržavaju. Prema tome, moramo pokušati da se ne ponovi.”
Što se tiče uvođenja zabrane utrkivanja među njima, Leclerc kaže:
“Mislim da se to neće promijeniti, i dalje će nam biti dozvoljeno utrkivanje.”
“Očigledno, i Seb i ja smo vrlo kompetitivni. Obojica želimo pobijediti, ali moramo naći kompromis. Mi se utrkujemo za istu ekipu.”
“Osim toga, mislim da se ne može učiniti puno toga. Već sam rekao, posljedice su bile ogromne, ali ako pogledate kontakt – bio je vrlo, vrlo malen.”
Gledajući unatrag, Leclerc kaže da su obojica mogli izbjeći dodir:
“Mislim da Seb nije trebao ići ulijevo i on to zna. Ja sam također mogao odraditi bolji posao u izbjegavanju njegovog odlaska ulijevo. Obojica smo pomalo odgovorni.”
“Mislim da je najvažnije da je sad sve jasno. Sjeli smo zajedno i možemo ići dalje.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Deja vu na ovu zadnju rečenicu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lijepo sam vam napisao na članku o pirelliju….da ove podfrkavajuće krafne od guma sa prestrašno lošom bočnom stijenkom, tragično osjetljive na bočni dodir uz rasipanje u lamele čim nije napumpana je najveća sramota ovog sporta. ove gume su opasne, a ne dobre !
eto…i onima što voze treba neko vrijeme za svječice.
ferrari da ima šefa, odavno bi napao pirelli kao nesigurnu kompaniu i najnesigurniji dio utrka, ali sroljo je sroljo i od njega glasa čuti nije. on je zapravo ponosan…..
5
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lako za gume, a Ferrarijev ovjes? Ko da je od lego kockica slozen.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O ovjesu da ne pričamo.važno da je lagano a šta puca na svaki dodir to nema veze.Nedaj bog da su sve staze grbave ko SAD.bilo bi dijelova po cjelom svjetu razbucanih
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
o tome sam pisao pod stavkom 4 u must do za 2020 prije 20 dana
1. leclerc se ne slupava
2. vettel je zaboravio na piruete
3. prednje krilo daje downforce
4. ferrari se ne raspada
5. rueda je dobio otkaz
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno se slažem.Budala misli ako je talijanska firma da možda ne rade u korist drugima.Ove gume su katastrofa već godinama al izgleda da su svi čoravi.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa Pirelli je kineski, zar ne?
2
0