Honda je danas potvrdila svoj ostanak u Formuli 1 do 2021. produživši suradnju s Red Bullom i njihovom sestrinskom momčadi Toro Rossom za još godinu dana.
Kao što je nedavno pisano, Honda će budućnost u F1 temeljit na troškovima koji dolaze novim pravilima koji stupaju na snagu 2021. Nakon što su započeli suradnju s Toro Rossom 2018. godine, ove sezone su njihove pogonske jedinice došle u bolide Red Bulla, što se izgleda pokazao kao pun pogodak za Hondu.
Max Verstappen je prvi vozač koji je nakon 13 godina uspio ostvariti pobjedu s Hondinom pogonskom jedinicom nakon Buttona na Hungaroringu. A šlag na tu tortu je svakako treće mjesto Danilla Kvyata u Njemačkoj te senzacionalno drugo mjesto Pierra Gasly u Brazilu, što Hondi nije pošlo za rukom punih 28 godina, da na postolju imaju 1-2 bolide s njihovim motorima.
“Pozitivno je imati dobre rezultate, ali puno je važnija stvar imati balans s troškovima.”
“Moramo puno svojih sredstava iz budžeta uložiti kako bi ubrzali naš razvoj kako bi dostigli najbolje.”
“Sada smo u fazi razmišljanja kako zadržati trenutni tempo te smanjiti troškove u isto vrijeme.”
Masashi Yamamoto, Hondin F1 direktor
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
uranio božić!
veseli me jako ovo, premda mi je potpuno logična i očekivana odluka.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična vijest. Honda me impresionirala što se nije pokupila nakon problema s McLarenom. Mnogi bi se pokupili nakon toliko ponižavanja. Sad se nadam da dugoročno ostaju.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Živjela japanska upornost! Šuti, radi, budi ponizan i rezultat će doći…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bas da su bili ponizni ne bih rekao
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste pročitali? Samo godinu dana. To nije odluka, to je odgoda. Opet za godinu dana ćemo čekati istu odluku.
Na žalost RB nema izbora nego šutit i trpit.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
šutit i trpit što? … status tvorničke ekipe?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zezanje od godine do godine. Takve ugovore ima Bottas.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoće da vide kako će stvari funkcionisati sa ograničenim budžetom, i standardnim dijelovima. Ako bude odgovaralo, ne vidim zašto se onda nebi obavezali i dugoročno. Jer u budućnosti planiraju još smanjivati troškove.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako će stvari funkcionirati s limitom budžeta će znati tek na proljeće 2022. kad se predaju financijski izvještaji za 2021.
RB će trebati potpisati Concorde na 5-6-7 godina do prve polovice 2020. Kako će to napraviti ako im strateški partner ne zna što bi.
To odgađanje odluke za godinu dana samo govori o tome da se unutar Honde nisu uspjeli dogovoriti, pa su odluku odgodili.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jucer je dakle bila pila naopako.
Ispravno. Bit ce jos zivota za motore s unutrasnjim izgaranjem kad se malo ohladi ovaj hajp s elektricnim vozilima.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB je uistinu prava platforma za Hondu i mislim da su iznenadili sve sa svojim rezultatima. Želim im naslov prvaka već sljedeće godine!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo je odlična vijest…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično . Samo to je ipak samo jedna dodatna godina. Malo mi je to čudno.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu ni ludi da se obvezu pa da FIA odlucuje sto hoce za 2022. Jednu po jednu godinu i to tek kad se znaju nova pravila s motorima.
Ako ne misle pratit ovu F1 formu novim cestovnim jurilicama (s hibridnim pogonom), onda bolje da ne trose pare na duzi rok.
0
0