Toro Rosso, juniorska ekipa Red Bulla, proživljava vjerojatno najbolju sezonu otkada je dio Formule 1. Do sada su tek jednom, 2008. godine, osvojili 6. mjesto u poretku konstruktora, dok ove godine utrku prije kraja sezone također drže 6. mjesto. Međutim, za petoplasiranim Renaultom zaostaju tek 8 bodova, pa postoji mogućnost da ostvare i svoj najbolji rezultat u dosadašnjih 14 F1 sezona.
Također, prvi put od 2008. (Vettelova pobjeda u Monzi) popeli su se na pobjedničko postolje, i to ne jednom, već dvaput – Daniil Kvyat osvojio je treće mjesto na kišnoj utrci u Hockenheimu, a Pierre Gasly iskoristio je sudare vodećih i dohvatio drugo mjesto na Interlagosu. Šef talijanske momčadi, Franz Tost, pričao je o uzrocima vrlo uspješne sezone:
“Partnerstvo s Red Bullom pomoglo nam je na početku sezone, jer smo od njih preuzeli ovjes i sve vezano uz njega. Međutim, tijekom sezone ne možemo iskorištavati tu suradnju zbog jasnih pravila.”
“Aerodinamičke nadogradnje su nam pomogle, a onda je i Honda napravila veliki korak naprijed. Bila je to prvenstveno Honda. Četvrta generacija ovogodišnjeg motora i gorivo koje su donijeli u Suzuku su nam značajno pomogli popraviti naše performanse.”
Tost Hondu smatra zaslužnom i za uspješno Gaslyjevo zadržavanje Lewisa Hamiltona na utrci u Brazilu:
“Ključ je bila snaga Honde tijekom utrke, jer je motor vrlo jak u utrci te nam je to, zajedno sa našom razinom downforcea, koja je bila niža od ostalih, omogućilo da budemo toliko brži. To nam je jako pomoglo. Isto tako, uvijek se treba truditi paziti na gume, što smo također uspješno odradili.”
Šef Toro Rossa tako se pridružuje hvalospjevima koje pristižu japanskom proizvođaču motora u posljednje vrijeme, a koji su posljedica uspješne sezone Red Bulla i njihove juniorske ekipe. S obzirom da Japanci još uvijek nisu donijeli odluku o ostanku u F1 poslije iduće sezone, moguće da se na ovaj način pokušava utjecati na njihov ostanak. Isplativost takvih taktika trebali bi saznati kroz nekoliko tjedana, jer rok za Hondinu odluku ističe na kraju ove kalendarske godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Preko noći Honda proradila… zanimljivo…
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Preko noći?
Meni je više djelovalo kao konstantno napredovanje u malim koracima kroz dvije sezone, koliko su koristili TR kao laboratorij prošle sezone uspjeli su uhvatiti korak sa Mercedesom i Ferrariem. Dobar su posao napravili svaka čast.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je…i s McLarenom su počeli hvatati korak u razvoju, a s ToroRosom dobili odriješene ruke, samo da isporuče najbolje što mogu…i pokazalo se ispravnim.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda mi objasni kako je moguće da u Monzi koja je čista “Power track” sa dva leđima, Ascarijem i Parabolicom , RB-a nije bilo na mapi dok su u Sao Paolu pomeli sve.
Možda me sada vise razumijes, ne omalovažavam rad Honde pa oni su praktički jedini koji testiraju već 4 godine počevši sa McL do TR gdje su mijenjali po 10 pogonskih jedinica u sezoni
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto ovako za Monzu
Max-starta zadnji zbog kazne pa pazi na startu i strga si prednje krilo u prvom zavoju
Albon-zbog apsurdnih kvala di niko nije uspio odvozit brzi zadnji krug Albon starta 8mi te nakon starta ima kontakt sa Sainzom i pada na 12mj a i nije nesto brz vozac
Kyat-obavlja box izlazi na 6mjestu sa obavljenim boxom senzacija za TR i kak je izaso iz boxa pojavljuje se dim iz motora (uzrok bio dodirivanje motora sa sasijom sto je prouzrocilo curenje ulja)
Gasly-Vettel se zvrti na stazi sjebe Strola a Strol sjebe Gaslya koji odlazi na travu i gubi 3-4 pozicije a zavrsava na 11mjestu
Eto zasto nije bilo rezultata u Monzi za Hondu
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj čovjek zna kako se ostaje šef pored Helmuta Marka.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hajmo i to novo gorivo na kontrolu..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Honda senzacijonalni napredak vidljiv iz aviona
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda ostaje 2021!!?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo ako se Honda previse približi Mercedesu, češljat će ih FIA do najmanjeg šarafa..bilo u RB, bilo u TR..nazalost
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam el je to kome bilo proslo kroz misli , ali ja razmisljam o alfi i hassu koji su takoder bili dobri kako je Ferrarijeva pu dobila “krila” u prosloj i ovoj sezoni. Ferrarijev pu od spa je letio no alfa i hass niti blizu a tu su trebali dobiti i oni. Ili su toliko ukenjali bolid da ni takav motor nije pomogao? Kao sto vidimo na primjeru TR cim se Honda trgnula eto njih redovito u bodovima.
0
1