Franz Tost zasluge za dobru formu Toro Rossa pripisuje Hondi

Izdvojeno

Filip Petković

Prije 4 godina 2 min 11 komentara

Toro Rosso, juniorska ekipa Red Bulla, proživljava vjerojatno najbolju sezonu otkada je dio Formule 1. Do sada su tek jednom, 2008. godine, osvojili 6. mjesto u poretku konstruktora, dok ove godine utrku prije kraja sezone također drže 6. mjesto. Međutim, za petoplasiranim Renaultom zaostaju tek 8 bodova, pa postoji mogućnost da ostvare i svoj najbolji rezultat u dosadašnjih 14 F1 sezona.

Također, prvi put od 2008. (Vettelova pobjeda u Monzi) popeli su se na pobjedničko postolje, i to ne jednom, već dvaput – Daniil Kvyat osvojio je treće mjesto na kišnoj utrci u Hockenheimu, a Pierre Gasly iskoristio je sudare vodećih i dohvatio drugo mjesto na Interlagosu. Šef talijanske momčadi, Franz Tost, pričao je o uzrocima vrlo uspješne sezone:

“Partnerstvo s Red Bullom pomoglo nam je na početku sezone, jer smo od njih preuzeli ovjes i sve vezano uz njega. Međutim, tijekom sezone ne možemo iskorištavati tu suradnju zbog jasnih pravila.”

“Aerodinamičke nadogradnje su nam pomogle, a onda je i Honda napravila veliki korak naprijed. Bila je to prvenstveno Honda. Četvrta generacija ovogodišnjeg motora i gorivo koje su donijeli u Suzuku su nam značajno pomogli popraviti naše performanse.”

Tost Hondu smatra zaslužnom i za uspješno Gaslyjevo zadržavanje Lewisa Hamiltona na utrci u Brazilu:

“Ključ je bila snaga Honde tijekom utrke, jer je motor vrlo jak u utrci te nam je to, zajedno sa našom razinom downforcea, koja je bila niža od ostalih, omogućilo da budemo toliko brži. To nam je jako pomoglo. Isto tako, uvijek se treba truditi paziti na gume, što smo također uspješno odradili.”

Šef Toro Rossa tako se pridružuje hvalospjevima koje pristižu japanskom proizvođaču motora u posljednje vrijeme, a koji su posljedica uspješne sezone Red Bulla i njihove juniorske ekipe. S obzirom da Japanci još uvijek nisu donijeli odluku o ostanku u F1 poslije iduće sezone, moguće da se na ovaj način pokušava utjecati na njihov ostanak. Isplativost takvih taktika trebali bi saznati kroz nekoliko tjedana, jer rok za Hondinu odluku ističe na kraju ove kalendarske godine.


Odgovor

11 komentara

  1. gidra Prikaži

    Preko noći Honda proradila… zanimljivo…



    4
    0

    4
    • Blue Flag
      Tow Pie Pie Prikaži

      Preko noći?
      Meni je više djelovalo kao konstantno napredovanje u malim koracima kroz dvije sezone, koliko su koristili TR kao laboratorij prošle sezone uspjeli su uhvatiti korak sa Mercedesom i Ferrariem. Dobar su posao napravili svaka čast.



      10
      10

      0
      • renato2107 Donator Prikaži

        Tako je…i s McLarenom su počeli hvatati korak u razvoju, a s ToroRosom dobili odriješene ruke, samo da isporuče najbolje što mogu…i pokazalo se ispravnim.



        3
        3

        0
      • gidra Prikaži

        Onda mi objasni kako je moguće da u Monzi koja je čista “Power track” sa dva leđima, Ascarijem i Parabolicom , RB-a nije bilo na mapi dok su u Sao Paolu pomeli sve.

        Možda me sada vise razumijes, ne omalovažavam rad Honde pa oni su praktički jedini koji testiraju već 4 godine počevši sa McL do TR gdje su mijenjali po 10 pogonskih jedinica u sezoni



        1
        -2

        3
        • Ayrton Senna
          Hr1982 Prikaži

          Eto ovako za Monzu
          Max-starta zadnji zbog kazne pa pazi na startu i strga si prednje krilo u prvom zavoju
          Albon-zbog apsurdnih kvala di niko nije uspio odvozit brzi zadnji krug Albon starta 8mi te nakon starta ima kontakt sa Sainzom i pada na 12mj a i nije nesto brz vozac
          Kyat-obavlja box izlazi na 6mjestu sa obavljenim boxom senzacija za TR i kak je izaso iz boxa pojavljuje se dim iz motora (uzrok bio dodirivanje motora sa sasijom sto je prouzrocilo curenje ulja)
          Gasly-Vettel se zvrti na stazi sjebe Strola a Strol sjebe Gaslya koji odlazi na travu i gubi 3-4 pozicije a zavrsava na 11mjestu
          Eto zasto nije bilo rezultata u Monzi za Hondu



          5
          4

          1
  2. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ovaj čovjek zna kako se ostaje šef pored Helmuta Marka.



    6
    5

    1
  3. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Hajmo i to novo gorivo na kontrolu..



    1
    0

    1
  4. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Bravo Honda senzacijonalni napredak vidljiv iz aviona



    3
    2

    1
  5. Marlboro
    TurboV8 Prikaži

    Honda ostaje 2021!!?



    3
    3

    0
  6. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Samo ako se Honda previse približi Mercedesu, češljat će ih FIA do najmanjeg šarafa..bilo u RB, bilo u TR..nazalost



    3
    1

    2
  7. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ne znam el je to kome bilo proslo kroz misli , ali ja razmisljam o alfi i hassu koji su takoder bili dobri kako je Ferrarijeva pu dobila “krila” u prosloj i ovoj sezoni. Ferrarijev pu od spa je letio no alfa i hass niti blizu a tu su trebali dobiti i oni. Ili su toliko ukenjali bolid da ni takav motor nije pomogao? Kao sto vidimo na primjeru TR cim se Honda trgnula eto njih redovito u bodovima.


    0
    -1

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.