Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Vettel i Leclerc komentiraju sudar

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

I Charles Leclerc i Sebastian Vettel su bili očigledno potreseni nakon međusobnog sudara na današnjoj VN Brazila.

Nakon pretposljednjeg sigurnosnog automobila Leclerc je na svježijim gumama napao i prošao Vettela, da bi Nijemac pokušao vratiti poziciju na idućem pravcu, ali je u pomicanju ulijevo zakačio dio Leclercovog bolida. I jedan i drugi su se raspali do neupotrebljivosti, što je prvi put nakon VN Singapura 2017. da Ferrari ostaje s oba bolida izvan bodova.

Novinari su u pitali Vettela zašto se pomaknuo ulijevo:

“Zato jer nisam imao puno mjesta s desne strane. Imao sam bolji izlazak iz 2. ili 3. zavoja i pokušao sam obaviti pretjecanje, to je to.”

“Šteta za ekipu, nismo završili utrku, a to je prioritet.”

Charles Leclerc je komentirao:

“S moje strane – obavio sam pretjecanje u 1. zavoju i u 3. zavoju sam bio svjestan da će Seb pokušati opet. Otišao je s vanjske strane gdje je bilo malo mjesta. Ostavio sam mjesta i on je to uzeo, a onda je na pravcu počeo pritiskati prema meni dok smo bili jako brzi.”

“Čim je krenuo prema unutra – dotaknuli smo se i nakon toga sam imao probušenu gumu. Još nismo razgovarali, ja sam pričao s Binottom, i to je to.”

“Nisam vidio Seba, ali prilično smo zreli i obojici nam je žao zbog ekipe. Razočaravajuće je da dva bolida nisu došla do cilja. Razgovarat ćemo i riješiti sve međusobno.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Har Kl i Jhkuiz5 .
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

38 komentara

  1. Sramotno.

    Sve više vjerujem da će prije Red Bull pobijediti Mercedes u prvenstvu, nego Ferrari…



    21

    1
  2. Ferrari jura718 Prikaži

    Kako god, mislim da 2020. Ferrari nema sta traziti, jer sami sebi bodove uzimaju…ono sto hocu reci, da Ferrari, Mercedes i Red Bull imaju potpuno jednake bolide…prvak bi bio Lewis/Max…a Ferrari 3. u konstruktorima…nevjerojatno je da tako legendarna ekipa ima tako amatersko ponasanje…



    9

    3
    • Max? Haha on nema Vettela ili Leclerca da mu uzimaju bodove, on to uredno odradi sam.



      5

      7
      • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

        Ove sezone se uozbiljio, napravio je manje grešaka od leclerca i vettela, a čini mi se i brži.



        9

        7
        • Kimi Raikkonen 7 kircan Prikaži

          imao je kontakt u prvom krugu na 5 trka i svi pricaju kako ga treba izbegavati. to nije zrelo ponasanje



          13

          5
        • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

          Ja mu stavljam na dušu italiju i malo belgiju, ne sjećam se baš nekih drugih incidenata. Dobro, u meksiku je napravio glupost u kvalama. To što drugi govore da ga treba izbjegavati je po mom mišljenju više stvar incidenata iz prošlosti. Teško netko može reći da nije odvozio vrhunsku sezonu



          4

          2
      • Honda I2oni Prikaži

        maks je svoj :)
        alonso ga je nedano čini mi se pohvalio, da je najbolji za gledaoce, taman koliko treba agresivan. i pokazao je ovu trku..i radi što treba da pobjedi.
        a to je to čini mi se.što treba. malo sam stariji pa se sjećam da su to radili i sena i šumi :)
        pričajte šta hoćete ali je on onaj “pobjednički mentalitet”. čarls je tu ali je uletio u ferrari … a to znamo da nije lako :



        5

        4
  3. Charles Leclerc Leclerc1978 Prikaži

    Vettel, česverostruki umjetni prvak.
    Ne želim komentirati više ništa, osim šta je Vettel totalna banana.



    9

    33
    • Da je baš totalna banana ne bih se složio. Ali je daleko od vrhunskog vozača kakvim su ga neki smatrali nakon četiri osvojena prvenstva, a za što najveću zaslugu ima AN. U Ferrariju je prolazio dok je za timskog kolegu imao lošijeg vozača.



      3

      4
  4. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Sainz na trecem mjestu. Ham dobio 5sec.



    5

    0
  5. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Nije slučajno.Vettel je to napravio iz prkosa, sezona je ionako gotova, a vjerovatno i njegova uloga u Ferrariu.



    10

    6
  6. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Vettel je ovako nešto uradio i Webberu.
    Ako nećeš milom hoćeš silom.
    https://youtu.be/JlxA2nEe0gM



    6

    2
  7. Charles Leclerc 16 EH01 Prikaži

    Vettel je vozač broj 2 od sljedeće utrke !



    5

    7
    • Binottova retorika ne ukazuje da bi se ta logična odluka mogla ubrzo donjeti.
      Ferrari je daleko od toga da jasno definiraju vozača #1 jer ne mogu jednom od svojih vozača objasniti da mora biti jako jako pažljivi u borbi s drugim crvenim bolidom.
      Schumachera su otkantali 2006. jer su potpisali s Kimijem, ne kužim zašto im sad treba toliko više vremena da spriječe Vettela da im radi toliko štete.



      1

      1
  8. Slika cijele Ferrarijeve sezone je ovo danas.



    6

    1
  9. Kimi Raikkonen 7 vwvtc Prikaži

    Za ovo je najviše kriv Binotto-Leclerc je bio na svježijim gumama i bio je vidno brži i trebali su javit Sebu da ga propusti da ovaj može pokušat prestić Albona ako ga ne bi pretekao što čisto sumnjam vratio bi poziciju Vettlu ovak su obojica popušila 3.mjesto.Mattia ima dva pijevca i trebao je čvrsto lupit šakom u stol da se zna tko šta i kako radi jer sad su svi ispali budalaši.



    11

    1
  10. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Leclerc je bio fantastičan u današnjoj utrci. Odlična vožnja od starta do 6. mjesta. Zadržavanje Bottasa na tvrđim i starijim gumama ( moja pretpostavka – inidirektno utjecao na Bottasovo odustajanje. Ili direktno? Zavisi, kako se gleda ).

    Prođe Vettela, Vettel ide prema njemu i izbaci Leclerca i sebe iz utrke. Ovo nismo vidjeli direktno na TV-u zahvaljujući super lošem tajmingu Ivana Blažička da “pozove” reklame….. :facepalm:

    Ovaj sudar između Vettela i Leclerca podsjetio me na sudar Vettela i Webbera na VN Turske 2010. :rofl:



    2

    5
  11. Australija Multi 21 Prikaži

    Propete konjine.



    10

    0
  12. Kimi Raikkonen 7 kircan Prikaži

    Verujem da je najveci problem Ferrarija menadzment. Da imaju nekog ozbiljnog sefa resio bi probleme u ekipi na ovaj ili onaj nacin. Binoto mi deluje kao neko neodlucan i kroz svoje izjave nije jasno stavio do znanja gde su greske i kako ih resiti. Mislim da i vozaci to osecaju pa se tako i ponasaju.



    4

    0
  13. teško je to rješavat , skoro pa nemoguče ako se u timu nađu dva “ovna” . ko je npr moga riješit “odnos” senne i prosta ? rozberg iako ovde nazvan barbika često je pokaziva zube LH i stavlja tota na muke . ova 2 navedena problema su se riješila tako da je prost krajem sezone 1989. otiša iz McL u ferrari “prepustivši” tim senni , rozberg posli osvajanja titule završija karijeru “prepustivši” tim LH u McL je doša 3 sezone berger , 1993. je 13 trka kolega senni bija m. andretti , a preostale 3 trke prvenstva hakkinen . da se neko od “nasljednika” prosta u McL i uzjogunija lako bi bilo uvest disciplinu . ista stvar je i u mercedesu . bottas malko živne ali se brzo vrati u okvire najboljeg pomoćnika . to se nije moglo “nametnuti” buttonu jer englez je ka i lewis , a ima je i iskustvo vještinu . u RB je ricciardo bija jogunast , valjda je i zbog toga 2016./17. bija bolje plasiran od maxa ( ne zaboravljam da je 2016. max odvozija 4 trke za TR ) , a 2018 . DR ka d a je pa u drugi plan , a ima je i dosta odustajanja . vjerovatno je taj “drugi plan” utica na odlazak u renault . lako je u ferrariu bilo uspostavit odnose kad je vozija MS , a kolege su mu bili rubens , irvine , massa , misli da je u odnosu kimi & massa sve bilo “otvoreno” , a u vrime alonso & massa takođe je bilo lako “menađirat” . kimi i alonso tek jedna sezona pa se tu nema šta pisat . seb i kimi … tu počimaju problemi . seb 4 X prvak , kimi zadni prvak ferraria … kako objasnit/ naredit , svrstat kimija u “vodonoše” ? iskusnog “starca”” i moglo bi se reć skoro pa instituciju još uvik jako dobrog . a onda sad sa CL … seb 14. sezona , 5. u ferrariu 4 X prvak , samo MS , LH i fangio imaju više titula , tek MS i LH imaju više pobjeda , podija , 4. po broju PP , 5. po broju najbržih krugova … impresivna statistika zar ne ? sa druge strane jako talentirani mladac ( mada bi volija vidit npr norrisa ili russella u konkurentnijem bolidu da usporedim talente jer ovako je nemoguče ) u 2. sezoni , 1. u ferrariu koji uz svo neiskustvo vozi uspješnije od 10 godina starijeg kolege … kako sebu reć , objasnit da će bit 2. vozač , pomoćnik neiskusnom momčiću ? kako CL objasnit , reć da iako je bolji u Q , ima više bodova da će bit 2. , pomoćnik po svemu iskusnijem ( i po stažu karijere i u ferrariu ) , a plasmanom , bodovno lošijem ex prvaku ? tim više kad iz merca dobije pohvale LH kako je charles woww ( slobodan prevod :) ) , kad “dere” kolegu , a ima 22 godine . možda je zbog toga zna previše pričat TR , žalit se , tražit objašnjenja u trci . možda ga “pere” ambicija , a seba taština pa imamo šta imamo , a to je jako teško izbalansirat . dobitnija je kombinacija jedan odličan , drugi jako dobar , pouzdan , a to imaju max i lewis , mercedes i RB … farrari to nema ,oni imaju “rogove u vreći” kako sam već jednom napisa . možda s e to riješi ka u slučajevima senna Vs prost , LH Vs rozberg tj da jedan napusti tim . ako to uradi seb karijera mu je završena , a ako bi to uradija CL bila bi šteta za ferrari mada opet pišem … volija bi vidit norrisa i russella u konkurentom bolidu pa bi možda mogli procjenit “težinu” talenta CL .



    6

    1
  14. Ovo jucer je bila vise greska Vettela, koji btw u svim sitnim ali prelomnim detaljima jucer nije imao srece ili bi sitno pogrijesio, nikako da mu se karta slozila ali,i i CL se gurao iz busije u to, prvo pretjecanje basu trenutku kad njegov kolega vodi borbu sa vozacem ispred. To nije sasvim fer, kolegijalno ili kkako vec. I ja bih ovako reagirao, pokusao bi mu vratiti poziciju pa kud puklo. Nema CL nekog takta, prsti od prepotencije..Vise se pokusava dokazati na Vettelu nego na ostalima. Vjerujem da bi ga i Alonso negdje uznzid stisnuo, da nauci lekciju.
    No odlicna utrka i ozbiljna Redd bull Honda, da je ovo prva utrka sezone , bilo bi svega. Jedva cekam 2020., mislim da Hamilton ne spava mirno, jucer ga je Max oprao i bez obzira na pokusaje, nije mu mogao nista.



    4

    1
    • Slažem se da je to bila Vettelova greška.
      Ali ne slažem se da se Leclerc više pokušava dokazati na Vettelu nego na drugima, upravo suprotno! Vettel se je ušeprtljao na startu kad ga je prešao Hamilton. Ponovo se je ušeprtljao na restartu nakon safety cara kad ga je prešao Albon. Cijeli krug petljao se oko Albona i opet ništa. Tek kad ga je prešao Leclerc onda se naglo ohrabrio i napravio glupost. S druge strane, Leclerc je odradio hrpu preticanja – neka agresivnije, neka ne – ali ovo preticanje Vettela je čak spadalo u korektnija.
      Eto, Vettelu se vratila “žuta minuta” kad upropasti sve što je taj dan napravio.
      Mislim da bi Ferrariju bilo najbolje da se riješi Vettela i uzme Hulka. Vettel postaje sve lošiji, ali (za razliku od Kimija) ne želi biti wingman, nego radi gluposti. Hulk je iskusan, može “odraditi Botasa” i konačno osvojiti poneki podij. Svi sretni.



      1

      3
    • Slažem se sa svim navodima …osim:
      ali,i i CL se gurao iz busije u to, prvo pretjecanje basu trenutku kad njegov kolega vodi borbu sa vozacem ispred.

      Meni je više izgledalo da je Seb odustao od pokušaja da pretekne Albona i da ga je Leclerc sa punim pravom napao i uspješno bez kontakta pretekao – bio je brži i mislim da bi završio na drugom mjestu da nije bilo kontakta sa Sebom koji je napravio idiotski potez . Ovo pišem kao navijac Vettela veoma razocaran njegovim postupkom.


      0

      1
  15. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    nebi trebalo definirati krivicu radi mira u kući.
    Lec je pretekao kolegu koji je grizao na naprijedi i ocekivao da mu se leđa čuvaju.
    I sve pet, ali ako nemaš respekta prema meni zašto bi ja imao prema tebi, Seb pretiče, prolazi Lec za pola dužine bolida i zauzima trkaću liniju bez respekta prema LEc (vraća jednakom mjerom – za što apsolutno ima pravo kao senior kolega sa 4 titule a i da nije senior i da nema titule, jedino što radi je vraća jednakom mjerom), međutim, ako je itko ispao prgav onda je to LEC koji u trenutku kada je SEB ispred ne želi popustiti timskom kolegi i strpljivo sačekati sljedeću priliku nego želi paralelno uć u zavoj. Dolazi do kontakta i oba su out. (sebu je probušena zadnja guma, lec-u prednja. tko je onda bio ispred?)

    Ponavljam, meni nema krivca radi mira u kući. Ali ako je itko krivac trebao bi biti Lec.
    EDIT: krivac je ferari jer nije odredio pravila igre: trebali su ili zabraniti LEC prestizanje ili narediti sebu puštanje radi svježijih guma. i amen.



    5

    7
    • Seb je loše odradio restart nakon SC-a i Albon ga je prešao. Seb se je onda petljao oko Albona ali bez puno uspjeha. Leclerc je bio brži i na svježijim gumama i to što je prešao Seba (kad Seb nije uspijevao preći Albona) nije manjak respekta nego zdrav razum.
      Ono što je bio prgavi (ali i donekle razumljivi) potez, je to što ga je Seb odmah napao i nije dao da ga Leclerc pređe.
      Ono što je u svemu totalna glupost i tipična Sebova “žuta minuta”, je izvedba preticanja – vraća se na liniju neočakivano prije kraja pravca i prije nego je prošao Leclerca. Žalosno i loše.

      Svaki tim koji nije dao upute tko treba koga pustiti nego dozvoljava utrkivanje, ima barem jedno jedino VAŽNO pravilo: radite to jako pažljivo! Sebov potez sa rezanjem Leclerca na ravnici je bio sve samo ne pažljiv.



      2

      4
      • David Croft Ferrari Prikaži

        Sebov potez sa rezanjem Leclerca na ravnici je bio sve samo ne pažljiv.

        Ček, a da li je Leclercov potez u zavoju jedan bio pažljiv?



        4

        1
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          kad je pretekao seba?
          da.



          5

          4
        • Zapravo da, bio je dosta korektan. Možda neočekivan. Leclerc je cijelo vrijeme bio dosta udaljen od Seba i nije postojala neposredna opasnost od sudara.

          I u Sebovom slučaju preticanje je većim dijelom bilo korektno, ali ono poslije toga… ne znam… jel Seb nije vidio da još voze paralelno ili je htio stisnut Leclerca pa je pretjerao, ili nešto treće…

          Uglavnom, Seb je Leclerca prešao na ravnici i daleko prije zavoja je nepažljivo skrenuo u njega.



          3

          3
        • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

          smiješno je da nazivate taj prelazak korektnim i pažljivim samo zato što je uspio.
          uspio je jer se seb nije opirao. dakle, da se opirao i loše završilo onda bi lec ispao negativac.
          a uspio je samo zato jer je seb pustio. baš kao što je i lec trebao pustiti kad je seb prošao. a ne držati papučicu zaljepljenu ko sivonja koji ne odustaje. bez obzira što je pored tebe kolega. kolega koji ti je pokazao kolegijalnost par zavoja prije. i koji očekuje da mu se vrati jednako poštovanje nazad.
          lec me zaista podsjeća na lewisa sa svojim ponašanjem na samoj liniji. kojim provocira protivnika i stiče simpatije širokih masa. dosta dobro za budućnost ferarija. bilo bi mi draže da to ne radi preko leđa kolege tko god da bio pored.



          4

          3
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          smiješno?
          ni najmanje. obično preticanje u prvom zavoju interlagosa, kakvih smo se nagledali.
          smiješno je što seb opet griješi u duelu. žalosno je što to radi na štetu timskog kolege i cijelog tima. meni to odgovara, ali da sam fan ferrarija popizdio bi.



          5

          4
    • Tako sam bas i ja to dozivio. Ako se timski kolega bori ispred tebe za 2. poziciju, cuvas mu barem neko vrijeme ledja, a ne nozem pod rebra. Kolegijalnost barem minimum. Krug prije su Seb i Albon usli poravnati u 1. zavoj.



      1

      1