Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

James Allison: Zanimljivo je da Ferrari nije imao pole na zadnje dvije utrke

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tehnički direktor Mercedesa, James Allison, kaže da je zanimljivo to što Ferrari na zadnje dvije utrke nije osvojio pole position, ali isto tako dodaje da se iz toga ne mogu donositi nikakvi zaključci.

Red Bullov Max Verstappen je bio najbrži jučer u Brazilu, a Valtteri Bottas prije dva tjedna u SAD-u.

“Mislim da su još uvijek vrlo dobri na pravcima, ali ne toliko kao jučer [petak].”

“Uzroci bi mogli biti različiti. Svi mi imamo drukčije režime rada motora za petak. Vjerojatno možete s neke distance pogledati i reći da Ferrari na zadnje dvije utrke nije osvojio pole position. Prije toga su imali lagodnu prednost.”

“To je zanimljivo, ali se ne mogu donositi nikakvi zaključci.”

“Još uvijek imaju brzinu na pravcima i idemo vidjeti kako će izgledati u utrci, kakvi su u utrkama koje slijede.”

Verstappen je na Interlagosu bio jednu desetinku sekunde brži od Vettela, a Charles Leclerc ni s novim motorom nije uspio biti bolji od 4. mjesta.

Zanimljivo, Leclerc je imao najbolje vrijeme zadnjeg sektora, ali i Mercedes i Red Bull su bili unutar jedne desetinke od tog njegovog vremena.

Na upit je li iznenađen performansama Red Bulla, Allison odgovara:

“Rekao bih samo da bih više volio da smo mi na poleu. Ali, Max je izgledao dobro cijelog vikenda i ovo nije prvi put da je Max bio najbrži bolid.”

“Bilo bi pogrešno reći da je to došlo neočekivano. To je jako dobar bolid i ekstremno dobar vozač, prema tome, obavili su bolji posao od nas i zaslužili pole position.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Har Kl i Jhkuiz5 .
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

24 komentara

  1. Charles Leclerc Leclerc1978 Prikaži

    Citaj izmedju redaka, ferrari je varao do zadnje dvije utrke, to si zapravo htio reći, zar ne gospidine Alison?
    Dobio si motku iz ferrarija i sad si glavni zvizdac u mercedesu….



    17

    3
  2. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Druker iz ferrarija



    17

    2
  3. Sebastian Vettel Facooo Prikaži

    Tipicna britanska budala… bre konju jedan oni i sam znas da im ne vredi brzi pravac ako ti je tempo u utrci katastrofa i oni su sami svesni da moraju setirati bolid za utrku… kako bi gume radile i ne trose se jer bodovi se zbraju u nedelju sta ti PP ako u utrku si slab.. i ferrari mora ic sa suprotni set up od kvalifikacije… kako bi bilk konkurentniji u utrci… ja ne znam … kako ni je sramota ferarri nikad ne ih optuzio nista a red bull i merc uvek ograju prljavo i ne posteno gadi mi se sto su se urotili protiv ferrarija



    14

    14
  4. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    COTA staza tipa koji od pocetka sezone ne odgovara Ferrariju, a unatoc tomu Vettel uzima P2 sa zaostatkom manjim od 1 desetinke. Leclerc u problemima s motorom i ne dobiva priliku za napad na bolji rezultat. Ovaj vikend Brazil, utrka koja odgovara Red Bullu vec sezonama bez obzira koji motor koristili, a u kombinaciji s Hondom i visokim temperaturama dogada se ono sto smo jucer gledali. Verstappen je jos jedan veliki faktor zasto se tako cinilo jucer jer ako je suditi po Albonovom krugu, Ferrari je opet bio bolji od konkurencije. Ferrari je na svim stazama bio bolji u kvalifikacijama nego u utrci jer tu do izrazaja dolazi Mercedesovo i Red Bullovo cuvanje guma. Prema tome ova Allisonova izjava je jos jedna u redu gluposti. Vettel se na obje utrke kvalificirao ispred oba Mercedesa i ako to uspredimo s prvim dijelom sezone jasno je da su se poboljsali. Ako Ferrari ove sezone vara sto je trebalo reci 2014.-2016. i Mercedesovu sekundu prednosti naspram svih ostalih.



    26

    1
  5. Znam da je off topic ali ima li netko link za stream ua vecerasnju utrku…
    Hvala unaprijed



    2

    0
  6. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Gadljivo.
    Ovakva PR sranja niti Ferrari niti RB ne traže od svojih ljudi.



    8

    1
  7. Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

    Uvijek sam cijenio mišljenje g. Allison-a. :thumbs:
    I meni je također zanimljivo pratiti pad forme Ferrarija, ali i Mercedesa, u odnosu na RB.
    Da li su loše nadogradnje u pitanju, ili je ipak RB pogodio metu sa svojim strelama, otkriti ćemo vrlo brzo.



    2

    7
  8. Mattia Binotto Tuzlaensis Prikaži

    Čemu ovo.. osigurali ste oba naslova šestu godinu u nizu, kraj je sezone, dobro je ba više…



    2

    0
  9. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Sad se kao cude sto Ferrari nije brzi, a kada jeste onda se jos vise cude i cmizdre!

    Sad umjesto da se cude kako odjednom RBR postaje brzi, umjesto toga daje se komentar:

    To je jako dobar bolid i ekstremno dobar vozač, prema tome, obavili su bolji posao od nas i zaslužili pole position.”

    :facepalm:



    8

    1
  10. razumim kad se mi između sebe pripetajemo i u tome služimo “svim i svačim” ali kad to radi allison koji je “tih” u odnosu na tota , lewisa ili marka , maxa onda …. ova četvorka se uspi*dila o brzini ferraria na pravcu šta se svodi na nekoliko km/s . koliko je puta od belgije na ovamo ferrari bija najbrži “po speed trapu” ? sa kolikom je prednošću ( ako zanemarimo spa ) ferrari osvaja PP ? italija 0,04 s , singapur 0,19 s , rusija 0,4 s , japan 0,2 i meksiko 0,2 s , a gubija PP u americi za 0,01 s i jučer za 0,12 s . je li ko postavlja pitanje o brzini mercedesa lani kas su u singapuru ostvarili PP sa 0,3 s prednosti , rusiji sa 0,5 s , japanu sa čak 1,29 s ( čak je i 2. bottas bija 0.99 s brzi u Q od 3. maxa ! ) , u americi 0,07 s ( amo se pridružit allisonu pa s e čudit isto ka šta su se valjda oni čudili ferrarievoj prednosti u Q italije od 0,04 s ) ili u brazilu sa 0,09 s , a jučer je seb ima zaostatak od 0,12 s za maxom . uzeja sam u obzir Q u drugom dijelu prvenstva u oba slučaja . naravno , niko se nije čudija jer je normalno da mercedes bude brz ali nije normalno kad je ferrari brz na pravcu . za allisona je normalno da je RB/max na PP jer je RB jako dobar bolid , a max je ekstremno dobar vozač , a ferrari je ekstremno brz , a vozači su mu II klasa pa su zato bili uspješni u Q posli pauze . valjda u RB i mercedesu rade stručnjaci intelektualnog ranga tesle i da vincia , a u ferrariu priučeni mehaničari koji samo varanjem mogu genijalcima iz ova 2 tima parirat brzinom na PRAVCU . a šta je s brzinom ,trakcijom itd u šikanama ? igra li to nekakvu ulogu u konačnici ? imam osjećaj da se u hibridnoj eri F 1 vodi i hibridni rat protiv ferraria . nekad su neki vozači težili da “uđu” u glavu najopasnijim konkurentima , a danas kompletni timovi nastoje “uć” u glave konkurentnom timu !?!?!? baš me zanima šta če uradit , kako će se postavit , koju taktiku primjenit mercedes ako 2020. honda “prodiše punim plućima” pa im najozbiljniji konkurent bud RB umisto ferraria ? oće li onda pokušat “vrbovat” ferrari za saveznika ka šta sad “vrbuju” RB ? machiavelli je kaza da cilj opravdava sredstvo(a) ali ovakva “sredstva” mi se gade jer … di je tu sport ? šta je ostalo od njega u F 1 ? ova allisonova mi je ..hm ““Još uvijek imaju brzinu na pravcima i idemo vidjeti kako će izgledati u utrci, kakvi su u UTRKAMA KOJE SLIJEDE” … sljedi još samo abu dabi james ;) :) :)



    7

    2
  11. Michael Schumacher monkeyseat Prikaži

    Zanimljivo da otkad si otišao iz Ferrarija sereš na veliko Allisone.
    I ovi iz Ferrarija su za ku..c. Ja bi sad tlačio FIA-u da pojasni Mercedesov ovjes, Red Bullovu aerodinamiku, kvalitetu kave Vasseura u mortorhomeu itd., pa da vidim kad će FIA-i dopizdit i poslat sve u penis.



    4

    0