Lewis Hamilton je istaknuo slabiju snagu motora kao jedan od glavnih razloga što nije uspio doći do prvog startnog reda jučer u Brazilu. Hamilton je svoj zadnji pole position osvojio još u Njemačkoj, dok je Valtteriju Bottasu to uspjelo pretprošlog vikenda u SAD-u. Ipak, jučer je Hamilton pronašao desetinku i pol u odnosu na Finca, ali je bilo dovoljno tek za treću poziciju.
“Bili smo prilično kompetitivni na 3. treningu, ali smo onda opet izgubili nešto tempa kad su počele kvalifikacije.”
“Bilo kako bilo, drago mi je da sam razdvojio Ferrarije.”
“Bilo je izazovno, nedostaje nam snage, pogotovo ako se uspoređujemo s konkurencijom.”
“Tu gubimo vrijeme, ali ja sam dao sve od sebe.”
Mercedes očigledno ima problema na stazama s velikom nadmorskom visinom, a Hamilton smatra da je iz bolida izvukao apsolutno sve:
“Zadnji krug je zapravo bio onoliko dobar koliko je bilo moguće, a bolid mi je bio ugodan. Jednostavno, nedostajalo nam je brzine na pravcima, ali nadam se da će sutra biti bolje po pitanju trajnosti guma.”
Lewis je naslov već osvojio, ali to za njega ništa drastično ne mijenja:
“Moj pristup je cijele godine isti, ali možda možemo biti malo agresivniji sutra.”
“Ne vidim razloge da bilo što mijenjam od onog kako trenutno funkcioniram. Nastavit ću tim putem.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante Vetma….jel imas mozda podatak kad su Hamilton i Vettel uzeli zadnji motor…mislim na specifikaciju…znam da je Verstapen uzeo u Japanu…
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://scuderiafans.com/sebastian-vettel-explains-why-ferrari-wont-bring-a-new-engine-to-spa-unlike-their-rivals/
Mislim da taj članak daje odgovor na tvoje pitanje za Antu.
Što se tiče minusa, istina je da se za svašta znaju dobiti, ali otkud znaš da je taj na spomen Hamiltona, možda je baš taj minus dat spomen Vettela!?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton Belgija, Vettel Italija.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemrem vjerovat ….
Normalno pitanje, želi čovjek podatak, činjenično stanje, a dobi minus. Evo, i ja ću sebi odmah staviti minus.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zasto se lozite na minuse.. Brutalno nebitno.. Ako tipkas da dobis plus, nemoj tipkat..
A ovoga ce uvijek bit, najbolje ignore..
Uostalom, ako nekome odlucim tipkat repliku, radim to zbog sadrzaja a ne zbog kolicine minusa i pluseva..
Inace, ova zalopoljka oko pravaca postaje pravo naporna.. Da staza ima 2 pravca i 2 zavoja, razumio bi..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novo pravilo za sve koji planiraju replicirati:
https://f1.pulsmedia.me/forum/viewtopic.php?f=2&t=4&p=118596#p118596
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Crash … katkad nije stvar u “loženju” na minuse , možda je više čuđenje gluposti jer kako kaže McKruno Sor38 zatraži informaciju i dobije 3 minusa . valjda od stručnjaka koji sve podatke drže u malom prstu pa minusom kažnjavaju “neznalicu” :) :) :) davno sam ja napisa ( možda i na GP 1 ) da kad bi napisa da je danas nedilja dobija bi bar jedan minus :) :) :) nekad su minusi dobar znak ( ne u slučaju Sor38 ) jer mogu ukazat na nivo razumijevanja , znanja pojedinih segmenata ovog sporta . naravno , na našem , laičkom nivou .
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamillton.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj jos 2,3 direktive… valjda ce pogdit taj dio Ferrarijevog motora do melburna…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ala sta su naporni vise sa pravcima.
Zadnja 3 mjeseca samo slusamo kako Hamilton, Max, Horner, Marko, Alisson plaču sto je Ferrari brz na pravcu, a o tome gdje je tehnicki dio staze gdje dobiju po pola sekunde prednosti nad Ferr nista.
Tresu se hlace na maks, nitko ne zna sto je s motorom u ferkanu i boje se za sljedecu godinu. Jos 2 utrke imaju fore da stegnu obruc oko ferrarija i da im fia metodom eliminacije pokaze sto ferrari radi drugacije inace ne dogodi li se to onda ce sami morati eksperimentirati na motoru, sto ce dovest do pada pouzdanosti a ferrari ce vec usavrsit postojoce znanje. Jos ako uspiju sastavit dobru šasiju koja nece nako cvilit i plakat kad vidi zavoj, mogao bi ferkan obrisat pod sa ostatkom grida. Hm ipak nece… i dalje imaju debile na pit wallu.
Treba ima 2 sec brze auto da prikriju svoju nesposobnost na zidu.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da sam ja na mjestu Binotta ispalio bih izjavu tipa: “ne mogu vjerovati da ostatak grida još nije shvatio kako dobiti ekstra 50 konja… a tako je jednostavno” :)
4
0