Prema riječima Zaka Browna, McLaren će nadograditi trenutni portfolio sponzora 2020. godine.
McLarenov trkaći direktor Zak Brown tvrdi kako će njihova F1 momčad dobiti nove, dodatne sponzore na svom bolidu za 2020.
McLaren je dosad sklopio ugovore s tvrtkama poput Coca-Cole, Della i British Amercian Tobacco, otkako je Brown zauzeo svoju trenutnu poziciju, čime je stvorio širok portfolio sponzora koji je popunio većinu bolida – te će to nastaviti raditi i iduće godine.
Na pitanje hoće li se novi sponzori priključiti McLarenu iduće godine, Brown je u Austinu kratko i jasno rekao: „Da.“
„Ostvarili smo svoje brojke po pitanju sponzorskih predviđanja. Očekujem kako ćemo to napraviti i iduće godine.
Bolid se postepeno ispunjava, [to su] odlično tvrtke, ali ćemo definitivno imati odlične partnere za iduću godinu, a svi koje imamo ostaju.“
– Zak Brown
Jedan od McLarenovih sponzora, tvrtka Huski Chocolate, je sklopio sporazum s Alfom Romeo za VN SAD-a prošli vikend. Alfa je vozila s Huski Chocolate oznakama na stranama svog bolida.
Ali Brown je rekao kako to nema utjecaja na McLarenov dugoročni ugovor s Huski Chocolate, čije se oznake nalaze na stražnjem krilu ovogodišnjeg McLaren MCL34.
„Mi imamo dugoročni ugovor. Finn Rausing [suvlasnik momčadi Alfa Romeo] i vlasnik Huski Chocolate su iz iste države te posluju zajedno.
Radi se o postojećem odnosu u tom slučaju i imaju puno ljudi ovdje ovaj vikend [Austin] tako da su samo htjeli dodatnu izloženost.“
– Zak Brown
Jedan brend s kojim McLaren definitivno neće surađivati je, međutim, Rich Energy.
Bivši Haasov sponzor je objavio nekoliko tweetova u kojima spominje McLaren prije utrke u Austinu, ali je Brown negirao bilo kakve nagovještaje kako bi te dvije tvrtke mogle surađivati.
„Definitivno ne. Taj čovjek očito obožava privući pozornost na sebe. Ne, nisam pričao s njim, niti ću pričati s njim. Mislim da je to samo pokušaj da se dođe do malo publiciteta.“
– Zak Brown
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://cdn.artphotolimited.com/images/5aab8b01b9731c22d2e05761/1000×1000/direction.jpg
ja njih više uopće ne doživljavan otkad su napustili crveno bilu. ko da se sad ferrari pojavi u žutoj.
0
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sto si rekao znaci da nisi dozivljavao Hakkinena, Coultharda, Kimija, Montoyu i ostale vrhunske vozace i prvake sta su vozili za Mclaren? Pa sta onda uopce i pratis F1?
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@tifusaruante
ne doživljavan mclaren. otkad san ih počea pratit bili su crvno-bili, crveno-bila boja je bila simbol sile, moći, kad su je skinili izgubla se sva čar, gledan u mclaren a nevidin ga, baš isto ko da sad ferrari ode u neku drugu boju, baš isto.
neznan ni sam. sad bacan oko neznan ni sam zašto, ni šušta ni gušta. baš neko umjetno vrime.
da se ikako vratit 30ak godina u rikverc i ponovo gledat one dobre stare ekipe, slušat tutnjavu dobrih starih motora a u kokpitima mansell prost senna piquet lauda alboreto …
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam gotovo siguran da je crveno bijeli bolid predstavljao sponorski ugovor s Marlborom pa je i sam bolid bio nalik kutiji cigareta, a sto se tice Mclarena u bojama Westa, Vodafone-a i ovih godina bez naslovnog sponzora ne bih se slozio da se izgubila sva car. Hakkinen dvostruki prvak, Coulthardova karijera, Raikkonenove cudesne voznje, Alonsova turbulentna sezona, Hamiltonov naslov , Buttonov dolazak kao svjetski prvak i jos puno drugih stvari koje se vezu uz Mclarenovu povijest bez crveno bijele boje. Na ona vremena gledamo kao bolja jer su bila davno i netko ih veze uz vrijeme mladosti/djetinjstva (barem ja tako ?), ali kada je Mclaren pobjedio 15/16 utrka u sezoni mislim da je drugim fanovima bilo jednako tesko kao i nama sada. Mozda nema vise Senne i Prosta, ali imamo Landa i mini Nanda.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj me odmah vrijeđat, a i da znaš njihovu povijest dobro, znao bi da su u početku vozili u papaya boji, a ovaj narančasti mclaren je na neki način povratak korijenima. I molio bih te malo više poštovanja iskaži jednoj od najvećih momčadi u povijesti F1, bez obzira što više nisu u crveno bijeloj kombinaciji.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma nije neka farmaceutska firma im je bila glavni sponzor tada otuda crveno-bilo, boje te firme, bayer mislin da se tako zvala…
0
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Veliš crveno bijela je bila sinonim sile. Međuti ja se sjećam i crveno bijelog mclaren forda i pogotovo mclaren peugeota. Jednom čak nisu uspijeli ni startati.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to nije bilo dobro? s fordom 2. a s pežoom solidni 4. uz 6-7 postolja? nerazumin te baš najbolje? a i da su bili i loši nebi bila tragedija…nemoš vječno bit u vrhu…ali oni su bili odlični/solidni i ti taj period pamtiš kao loš? ili?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dani Pa bijelo crveni Mclaren Ford nije bio ni toliko loš, al je zato Mclaren Peugeot prokuhavao svako malo kao kuhalo za vodu ili ekspres lonac.
@fjaka Pa gledaj, 4. na tablici iza Ferrarija koji je bio organizacijski i momčadski cirkus te bodovno jako jako daleko od Williamsa i Benettona je sramota za takav tim, pogotovo jer su sezonu prije bili 2. i jako blizu Williamsu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Papaya orange je tradicionalna boja McLarena. I tu je prica gotova oko njihovih boja.
I meni je ljepsi , tj najljepsi bolid bio dok je West pisalo sa strane. Ali tradicija se mora postovati i cijeniti
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@fjaka Ne mogu shvatit da ti je boja na bolidu primarna stvar. Ne možeš prestat volit i navijat za klub samo zato što je promijenio boju dresova. Baš svašta. I još nešto. Pročitaj negdje kako je bio naziv ekipe. Čak se vodio Marlboro- McLaren International team. Znači Marlboro na prvom mjestu. Di si ti našao da je crveno-bijela boja bila boja Bayera i da su im bili glavni sponzori pa su koristili te boje? Bubneš i ostaneš živ. Da si izjavio da je crveno-bijela kombinacija bila dok su bili Mclaren-Yardley, još bi shvatio, ali, livery onog što ti napominješ kao znak sile je oblik od kutije Marlbora.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca
zamisli da nakon 15ak godina praćenja f1 na ferrari crvenoj boji se svake sljedeće sezone tek makne koji sponzorčić a dođe novi ali uvik dominira prilipa ferrari crvena boja….i da najedanput ferrari nakon toliko godina osvane u žutoj. jel da bi ti falilo nešto?
točnije bijela boja je bila boja farmaceuta iz bavarske a crvena pivara budwiesera, onda se nije smilo reklamirat pivo u sportu ali se jako dobro znalo šta ta crvena prestavjla.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije baš slično s obzirom da Ferrari nije mijenjao svoje boje od 1965., a McLaren mijenja svakih par godina, ovisno o sponzoru..
Baš si se primio te jedne kombinacije, iako narančasta nije ništa manje vrijedna u njihovoj povijesti. A da su boje i uzorak tih godina predstavljale Marlborovu kutiju cigareta znaju i vrapci na grani.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@fjaka
trollaš?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@fjaka ako gledamo sadašnju boju, McLaren se vratio svom originalu pa i nije situacija da sad Ferrari usoređuješ sa time. Crvena boja je već, preko, 40 godina njihov zaštitni znak. Za reklamiranje piva baš i nisi u pravu. Mario Andretti je vozio Lola-cosworth sa velikom reklamom Budweisera na bočnim stranama. Uostalom, podilaženja ekipa prema sponzorima, kako bi nosili njihove livreje, nije ništa novo i čudno. Oni donose veliki novac u ovaj, oduvijek, jako skupi sport
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@fjaka Pa vezano za crvenu Ferrari boju, nisi bas skroz u pravu. Ferrari vec 22 god nema svoju crvenu, ovo ti je Marlboro crvena, ako pogledas Ferrarije do 1996. oni su bili tamnocrveni. Od 1997 i vece ukljucenosti Marlbora/Phillip Morrisa, crvena je svjetlija.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro šta ste čovjeka razapeli, McLaren je odavno izgubio svoj identitet. Sramota je da drugi najtrofejniji tim slavi 5 ili 6 poziciju, isto tako ima probleme da prikupi sponzore itd…
Poenta priče je nostalgija, ta crveno-bijela boja je bila simbol moći McL-a. Boja je itekako imala uticaj na bolid, jer ta boja je bila izvor novca kojeg McL danas nema.
Danas je vrijeme drugačije, F1 je dosta kompleksna, ni novac ne garantira nikakav uspjeh, ali da je McLaren kojim slučajem imao dovoljno novca, pa razvijao svoj motor ili da su ostali sa Hondom godinama, možda bi McL i dalje bio konkurent za titulu, tj gurao se sa Ferrarijem, Mercedesom i RBR-om, a ovako su ko ping pong..
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko ‘onda
nisan. samo me puca nostalgija.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nostaligija je jedno, trollanje je drugo.
kakav mrtvi bud i bayer na f1 bolidima mclarena?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koji je tvoj pemo?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bud, bayer pa pemo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=NxRL9dKcOsc
0
0