Bivši Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo kaže da je povijest pokazala kako talijanskoj ekipi treba jasna distinkcija između prvog i drugog vozača. Iako tvrdi da su i Vettel i Leclerc kalibri za to, kaže da Leclerc “previše priča na team-radio”.
“Uvijek se kladim na opciju da jedan vozač osvaja titulu, a drugi bodove za konstruktora.”
“Ponekad i da otima bodove konkurentima, a na korist prvog vozača.”
“Barrichello je bio vrlo važan kad je pobijedio na VN Njemačke. Svi su oni [Irvine, Barrichello, Massa] bili važni vozači u svojoj ulozi br. 2 da pomognu Schumiju osvojiti vozačku i Ferrariju konstruktorsku titulu.”
“Mislim da je Ferrari ove godine imao problem jer je imao dva top vozača u Vettelu i Leclercu. Puno razmišljam o budućnosti Ferrarija. Leclerc je zaista vrlo brz, mlad vozač. Sve nas je iznenadio jer nitko nije očekivao da će odmah biti tako brz u prvoj godini, ali je previše pričao na team-radio.”
“On je jako dobar, ali moramo biti jako pažljivi. Mora rasti postepeno, ne prebrzo. To je veliki problem.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebih htio biti u kozi tim vozacima br.2. Pogotovo u bolidu za pobjede i naslove. Na stranu sad zarada , publicitet i te fore. Ali kad vidis da tvoj kolega pobjeduje i odnosi naslova i znas da si ti u takvom bolidu ali nesmijes prdnut , nije lako nikako :D
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne pamtnim nekog lika koji je bio nr.2 a da je bio kapacitet da bude nr.1 u toj ekipi… Uglavnom se sami stave u polozaj nr.2, sto voznjama, sto okolnostima, sto samim kapacitetima..
Ferrari sa ovom dvojicom nema sta postavljat nr.2 ali mora nemilosrdnije vodit utrke kad se nadju na stazi..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako si sporiji onda ti je super 2. mjesto
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gluposti, na pocetku mogu biti ravnopravni, tko bude imao vise bodova do 1/3 ili 1/2 sezone dobiva etiketu broj 1, a drugi je Bottas.
Vettel nije broj 2 samo zbog svojih titula i postovanja…brzina i voznje su mu bile za vozaca broj 2.
Realno
7
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pretjerujes. Imali su dobrih utrka i jedan i drugi kao i kikseva. Imali su peha sa pouzdanosti i da vettelu nije pukao ovjes na ovoj utrci vjerovatno bi bili blizu jedan drugome po bodovima. Vettel je po meni morao kako je vozio zadnjih par utrka tako voziti malo veci period od njemacke lani. Za njega biti bez pobjeda preko godinu dana je jednostavno premalo pa cak i u ovakvim odnosima snaga. No opet se vracam na svoj post dolje, bez top bolida nema pobjeda ni naslova sjedio u Ferrariju Vettel, Leclerc ili netko deseti. Ferrari treba bolid kao u Bahreinu, Kanadi , Austriji, Monzi, Spa, Singapuru i Rusiji tokom cijele godine po mogucnoscu da ne otpadaju tockovi ili da ne krepava nesto na motoru kada vode utrku. Ne mozes osvojiti naslov a da si u igri za pobjedu na 7 utrka a na pola tih utrka ili crkava bolid ili ekipa na pitwallu ukenja stvar. Vettel je vjerovatno bio razocaran bolidom pa trazio nesto sto bolid ne moze pruziti u zelji da se bori za pobjede pa je kako bi se reklo izgorio od zelje a Leclerc iskoristio situaciju. Vettel je odlican vozac a kad dobije top bolid ce to pokazati. Isto tako ne sumanjm da ce Leclerc sa bolidom sposobnim osvojiti naslov jednog dana zariti i paliti… Sjetimo se Hamiltona kada je on vozio bolid Mclarena da ni on nije pokazivao nista vise. Onda je Vettel drmao i uzimao titule a ostali su bili kao sada Max,Vettel ili Leclerc. Jedino sto je mene smetalo kod Vettela zadnje 2 godine je broj gresaka. Smatram da je za takav kalibar vozaca to bilo previse, no mislim da je razlog tome ono sto sam naveo gore.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
? slazem se.
Dodao bi jedno retoricko pit.
Kako je izgledao Lewis evo npr. 2011? (U duelima s Massom, koliko ih je bilo? Kakvi ishodi?)
Treba usporediti to s npr. “Vettelovim greskama” ili “Maxovim glupostima”, a pritom jos uzeti u obzir koliko je on bio dugo i u koliko nemocnoj situaciji naspram njih…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewis je vozao isto ovako kako danas vozi Max od 2007 pa do negdje 2010/1. Samo je on imao još jedno oružje na raspolaganju. Kad bi ga kaznili onda je tvrdio da je to zato što je crnac, a zapravo ga zbog toga nisu kažnjavali….
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi, thnx na dopuni.
Tih godina nisam pratio ni blizu kao sada, a i pamcenje mi je kriminalno. Zato sam i spomenuo samo 2011…
Ugl, smijesno mi je kada se previse glorificira Lewisova hladna glava, malo pogreska itd, odn kad se za isto pretjeruje s kritikama Seba za pogreske, odn Maxa za agresivnost/prljavost…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za pobjede/titule je potreban “tip – top” bolid , da se zna ko “pije , a ko plaća” , da postoji sinergija pita i boxa … ferrari je uglavnom “nekompletan” . bolid nije tip – top , nisam siguran da se 100 % zna “ko pije , a ko plaća” , a i pit i box kiksaju lošim odlukama , sporijim zaustavljanjima od glavnih konkurenata . RB , a naročito mercedes su tu puno “posloženiji” od ferraria . zna se ko je No 1 , a ko No 2 ( o čemu priča montezemolo ) , evidentna je sinergija pita i boxa , a i bolid/šasija RB i merca je bolja od šasije ferraria ( makar je donekle taj nedostatak umanjen u nastavku prvenstva ) i jedina prednost bolida ferraria je nešto jači , brži motor no mislim ne toliko koliko konkurenti apostrofiraju . sve ovo “proizvodi” greške . sve ovo je objasnija MS vozeći mercedes . ima je grešaka neuobičajeno za vozača njegovog kalibra i kad su ga novinari pitali o tome kaza je ( parafraziram ) kako se to dešava i zbog toga jer želi “izvuč” iz bolida šta ovaj nije u stanju zbog manjkavosti pružiti . kad se tome pridodaju i greške u strategiji , taktici , “spor” box onda jbga . u prilog točnost izjave MS ide i navedeni primjer LH koji je u McL ima “period grešaka” kad je želija više , a sve je rezultiralo tek solidnim završetcima sezona na 4. ili 5. mistu . ili ricciardo nedavno … majstor kočenja pokuša je sa reanultom perezu uradit ono šta bi vjerovatno sa RB uradija bez većih problema i …. pogriješija je , prikočija se i izletija van staze . teško je uskladit ovakva 2 vozača no ne i nemoguče samo treba imat muda . to je prilično uspija dennis 2007. jer pokazalo se da rookie može bit dobar ako ne i bolji od svjetskog prvaka ne ulazeći šta se događalo iza zatvorenih vrata . ferrari je to pokaza iste te 2007. ne zapostavljajući massu u korist kimija . donesena je razumna odluka da će prednost dati onom vozaču koji posli monze bude ima više bodova . massa koji je do monze ima bod više od kimija je u monzi odusta , kimi završija 3. i dobija podršku tima , a massinu pomoć do kraj prvenstva . rezultat = kimi osvojia prvenstvo , ferrari konstruktorsku titulu . montezemolo je tada dokaza da ima muda , a massa da je timski igrač . možda binotto i ima muda ali treba uzet u obzir i da je rookie na ovoj poziciji , a leclerc je možda prividno timski igrač ali npr TR i njegove “priče” na TR bi se mogle shvatiti i da nije baš . o tome problemu priča montezemolo . teško je odredit granicu ali se 100 % slažem sa montezemolom kad kaže “On je jako dobar, ali moramo biti jako pažljivi. Mora rasti postepeno, ne prebrzo. To je veliki problem.” samo … slaže li se leclerc sa tim ? RB ima talentiranog ali u vrime ricciarda i nediscipliniranog maxa no i podršku marka , solaskom gasly – a je posta No 1 , o odnosu sa albonom je sada teško sudit , mercedes ima poniznog , discipliniranog bottasa , perfektno izbalansiran bolid i tim i uvjetno rečeno u toj situaciji je LH lako bit , vozit hladne glave ( za razliku od vožnji u McL di nije ima takav tim ni “oružje”/bolid ) , a šta ima ferrari ? “rogove u vrići” kako bi kazala narodna … to vidimo i mi , a kao ne bi iskusni montezemolo i zna da to nije dobro za budućnost tima kojem je poklonija veliki dio svoje karijere , života … iz ljubavi i strasti .
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A bidan Luca plaćali su ga suvim kruvom i blatnom vodom…. :)
Slažem se sa svime što si napisao, osim za Leca. Ja mislim da je njegov način handlanja psihičke muke da sve to verbalizira. Na njegovu nesreću danas je, za razliku od nekad, kompletan team radio dostupan. Možda da koji puta zaboravi pritisnuti gumb dok priča….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Markiz počeo.
Taman što sam danas saznao da je i on izjavio da bi Hamilton vozeći prošlogodišnji Ferrari, osvojio titulu protiv Vettela (vjerovatno njega, a koga drugog) koji bi valjda, u tom slučaju, trebao voziti prošlogodišnji Mercedes.
Ajd, ova mu barem ima više smisla, koliko-toliko.
Samo da ne postane, pod stare dane, kao Jacques ili Irvine
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam njegov fan, ali Hamilton je klasa za Vettela, barem sto se tice vozackih sposobnosti.
Da, Hamilton bi osvojio naslov u tom slucaju
2
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma i nije baš, sve je to u par deka. Čisto sumnjam da bi Vettel bio lošiji od Bottasa ili Rosberga da je bio na Hamiltonovom mjestu. Kao i obratno naravno. Teško da bi i Lewis uradio nešto više sa Ferrarijem.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari za pocetak treba napraviti pobjednicki bolid. Jer dabe sve price oko taktika, tko je prvi vozac itd ako oni nemaju s cime pobjediti. Prvo im treba konkurentan auto da bi raspravljali tko ce kome pomagati. Sto se tice samog prvog vozaca u ekipi ja nikad ne bi odredio na pocetku sezone jer onaj podredeni bi se mozda pokazao boljim te godine pa ga nema smisla spitavati. To se dogodilo dosta puta. U odredenom dijelu sezone bi dao prednost onom tko bolje stoji na tablici .
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrijeme je uz još mnogo toga na strani Leclerca. Vettel će morati voziti sezonu života dogodine.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene kopka sto se zapravo dogadja “iza scene” u odnosu 1./2. vozac.
Lako na stazi. Za 99% slucajeva postoji logika i zdrav razum.
Ali, smeta me pomisao da je netko “postao” 2. vozac jer je onaj br.1 od starta imao neku prednost ili bolji tretman od strane ekipe, odn ako je netko bolji upravo iz tog razloga.
Npr. Ako se preference bolida i razvoj prilagođavaju jednom vozacu (po njegovom guštu); ako jedan ima više informacija od drugog, više povjerenja od ekipe, kredita za pogreške, prvi dobije i testira nove djelove; ili ako jedan testira i služi za isprobavanje “sumnjivih/upitnih”, dok drugi ima više vremena za nalaženje savršenog setup-a (po svom guštu, a drugi kasnije kopira od njega iako mu mozda ne paše)…
Lupetam, ali sve to mogu biti itekako dovoljni razlozi za “mir” i samopouzdanje, koje u praksi mogu znacit zapravo 0.2/0.3 na vremenu. Eto, dovoljno samo za kvale (dovoljno je samo da je jedan više puta/krugova isprobao “dobru stvar/setup” od drugog), a onda ide lančano i na utrku, race-pace itd…
A mozda i potpuno krivo razmisljam…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako bolid nije 1s po krugu brži tim ne smije imati vozače koji si otimaju bodove. Mrzim kada vidim Vettela ili Leclerca kako im je veći gušt blokirati jedan drugoga nego Merđe i Red Bull. U doba Šumija sve se znalo. Naravno niti broj 2. nije tu da spava. Mora aktivno raditi da uzima bodove konkurentima broja 1, a opet da ne smeta sam broju 1.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ferrari se treba riješiti pol uprave F1, svih “stratega”…riba uvijek smrdi od glave
a ovo…ponovo neka krucialna pogreška na bolidu…i uvijek kod seba? /kaj je malac iluminat pa mora biti prvak ?
nije leclerc jedini talent trenutno, ali je talent u najboljem bolidu koji im je na raspolaganju.
seb treba što prije završiti priču s ferkanom jer mu je vrijeme iscurilo nepovratno, a kako stvari trenutno stoje daleko je on od osvajanja neke titule u budućnosti
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek ima pravo. Jedino zajedno mogu do pobijede.
0
0