F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ricciardo: Renault mora ostati pozitivan

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renaultov Daniel Ricciardo priznaje da je ekipa upala u negativno raspoloženje kroz proteklih nekoliko tjedana, a utrku u Japanu izdvaja kao pozitivan događaj koji im može pomoći vratiti elan.

Iako su Ricciardo i Nico Hulkenberg nakon ljetne pauze imali solidne nastupe u kvalifikacijama – utrke nisu bile toliko uspješne. U Belgiji, Singapuru i Rusiji je ostao izvan bodova, a u Italiji i Japanu je bio 4., odnosno 6. S druge strane, Hulkenberg je na svim utrkama od Belgije do Japana bio u bodovima, s najboljim rezultatom u Italiji gdje je bio peti.

“Nakon kvalifikacija u Japanu sam mislio – opet isto sranje… Ne možemo se zaista osloniti na kočnice i što god. Mislim da smo napokon došli do rezultata kojeg zaslužujemo [šesto mjesto].”

“Imamo sad neke uzastopne utrke, a to će biti zabavno. Nadam se da možemo ostvariti niz finiša u bodovima i pokušati nešto osvojiti za ekipu.”

“Dođemo tamo gdje trebamo biti, a onda padnemo. Glave nam malo padnu i pokušavamo se vratiti natrag. Za svačije dobro moramo zadržati pozitivne misli prije kraja godine.”

Rezultati u drugoj polovici sezone

VozačBELITASINRUSJAPBodovi
RIC14414X620
HUL859101018

10 krugova prije kraja utrke u Japanu Ricciardo je došao do Hulkenberga koji je imao drukčiju strategiju. U tom trenutku je pitao ekipu da ga propuste:

“Vidio sam da smo svi u DRS vlakiću. Mislim da je Nico bio u DRS zoni Lancea Strolla već par krugova pa sam otvorio radio. Inače ne volim raditi te stvari, ali sam samo rekao da me propuste ako on ne može proći. Rekao sam da sam siguran da ću ja moći proći.”

“Mislim da su me nakon dva kruga pustili i onda sam ih ohrabrio da ću obaviti pretjecanja. Očigledno, uspio sam. Zahvalio sam im kasnije i mislim da je to bio ispravan potez.”

“Ne pitam to uvijek jer mislim da ljudi često pitaju za usluge. Ja sam zaista vjerovao da imam dovoljno brzine i guma da prođem naprijed i zato sam imao puno povjerenje da mogu proći jednom kad me puste.”

Slučaj Renault – što se zapravo događa

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Renault Alpine Prikaži

    Pravu istinu o tome kako je i da li će Renault “dobro” posložiti ekipu vidjeti ćemo tek 2021. I tu će sve maske pasti.
    Ako uspiju sa razvojem i počnu se boriti za podije i možda koju pobjedu biti će super, a ako ne, biti će velikih rošada u momčadi, od vodstva, do razvojnog odjela.
    Od slijedeće godine ne znam zapravo što očekivati, koliko su odlučili da će zapravo uložiti u nju, tako da imaju još samo jednu godinu za opravdanja.



    3

    0