Renault je od početka hibridne ere uvijek imao barem jednog kupca svojih pogonskih jedinica, a nakon što su prošle godine potpisali trogodišnji ugovor s McLarenom – nedavno je objavljeno kako će njihova suradnja završiti nakon 2020. godine, te da se McLaren vraća Mercedesu. To vjerojatno znači da će Renault ostati jedini korisnik svojih pogonskih jedinica.
“To nema neki utjecaj na iduću sezonu jer je taj motor već gotov,” izjavio je Cyril Abiteboul.
“Već je na dinamometru, a znate da se radi o dugotrajnom razvojnom procesu pa to neće utjecati na naš posao za 2020. godinu.”
“Utjecat će na ono što mislimo raditi za 2021. jer kad imate više kupaca, pogotovo po našem poslovnom modelu, uvijek pokušavamo zadovoljiti svakog suradnika. Primamo komentare oko instalacije i svih tih stvari, tako da ćemo sad imati manje posla oko toga.”
“Moći ćemo se usredotočiti na sebe i ono što mi radimo.”
“S ekonomske perspektive – nema apsolutno nikakvog utjecaja. Mi prodajemo po cijeni proizvodnje jer je cijena ograničena, tako da gubitka nema.”
“Uvijek je dobro vidjeti da više ekipa koriste vaš proizvod, ali za Renault to nema apsolutno nikakvog utjecaja.”
– Cyril Abiteboul
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podrzavam ovaj nacin reportanja pvakvih zakompliciranih i dugih stvari :thumbs: hocemo li mozda uskoro slusati neki podcast?
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni ovo odgovara za slušanje u autu dok se vozim na posao, ali predlažem da ipak postoji transkript ispod videa/audia. Jer se tako onda može komentirati. Mislim da je transkript minimalan dodatni posao jer si tekst koji si izgovorio ionako prije toga napisao.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj je počeo lagati sam sebe.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, baš tako – laže sam sebe.
Kad su potpisali McLaren i izgubili TR i godinu kasnije RB onda je tvrdio da je sve ok dok imaš barem jednog kupca jer ti treba test kilometara….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivih 5 minuta.. Svakako podrzavam ovakav nacin iznosenja vijesti..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne branim Abiteboula, osobno bih volio da Renault ima drugog šefa momčadi, no, što bi i bilo koji drugi šef Renaulta u ovoj situaciji izjavio?
Pa sigurno ne da je to katastrofa i nenadoknadiv gubitak, itd…
Istina je da bi bilo dobro imati više podataka, ali je i istina da sad mogu i radikalnije raditi dizajn pogonske jedinice, jer mora “pasati” samo u jedan bolid.
Vidjet ćemo da li je veći plus ili minus.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault mora radikalno nešto mijenjati jer oni od 2006. nazaduju.
Prvo morali bi na Upravnom odboru da će ostati u F1 idućih 50 godina i da je to konačna odluka UO. Ako svako par godina preispituju sudjelovanje onda momčad nema kontnuitet….
Drugo morali bi se zapitti imaju li pravog čovjek za šefa svoje operacije.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj slučaj s Renaultom je vrlo zanimljiv, no strah me je odgovora na pitanje koje Ante postavlja krajem videa – hoćemo li Renault uopće gledati u F1 nakon 2020.? Rezultati nisu bajni, ostali su bez jedinog kupca, kompanija (kako mi se čini) nije pretjerano zagrijana za F1 projekt i ne želi pojačati ulaganja na razinu velikih “momaka”, ovo bi mogao biti veliki skandal…Sve to upućuje na negativan odgovor na spomenuto pitanje, iako se ja naravno nadam da nećemo ostati bez ikoje momčadi, pogotovo ne tvorničke.
Također, čini se da Force India postati Racing Point neće nikadaaa :zubo:
0
0