Williams će na slobodnim treninzima u Japanu isprobati novo, eksperimentalno rješenje prednjeg krila kako bi razmotrio svoje opcije za iduću sezonu.
Ekipa je nešto ranije ove godine naznačila kako će bolid za 2020. godinu biti evolucija ovogodišnjeg jer se za godinu kasnije svi moraju pripremiti za novi tehnički pravilnik. Međutim, kako smo i među drugim ekipama ove sezone vidjeli različite koncepte prednjeg krila – tako su i u Williamsu odlučili provjeriti može li se nešto vremena dobiti novim idejama.
Njihov trkaći inženjer Dave Robson kaže da će promjena biti vidljiva na golo oko:
“Nadamo se da ćemo u Suzuki u petak imati prednje krilo koje je već na prvi pogled malo drukčije. Ako ga donesemo – primijetit ćete to. Radi se o svojevrsnom eksperimentu.”
“Teško je znati koji je koncept najbolji i zato vršimo testove. Zanimljivo je da čak i sad među bolidima vidite različite pristupe. Skoro godina dana je prošla i nije se dogodilo da su svi došli na iste zaključke. Nadamo se da će ovo odgovarati onome što očekujemo i to će poslužiti kao baza za iduću sezonu.”
Na upit britanskog Autosporta hoće li prednje krilo ostati na bolidu i ove sezone, Robson odgovara:
“Možda. Trenutno to ne pretpostavljamo jer se radi o istraživanju za iduću godinu. Ali, vidjet ćemo koji su rezultati.”
“Spremamo još par komada. Neke stvari će ostati na bolidu ako se pokažu kao bolja rješenja, a neke su dio plana za iduću sezonu. Provjera korelacije i povratak u zračni tunel.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nemaju sta izgubit nek eksperimentiraju… zao mi ih je gledat na zadnjim pozicijama… nadam se da ce se dignut bar malo slijedece sezone… jos se ne zna tko ce mjenjat kubicu do godine zar ne??
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa službeno još, al pretpostavljam da će ga zamjenit Latifi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno kad bi se priključili sredini poretka onda bi bilo zanimljivo bilo bi bez momčadi oja kruži stazom, ja tone pamtim da je to bilo ikad
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi lijepo kad bi im to novo prednje krilo donijelo bar 1,5s da malo nemira unesu u sredinu :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i ja se tome nadam
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Srece me boli dok ih gledam na svakoj utrci kako samo kruže stazom, nada se da će im se to prednje krilo pokazati kao pravi put u poboljšavanju bolida, Paddy je svojim idejama totalno upropastio Williams…kako kažu naši stari: “što jedna budala pokvari, 100 pametnih nemože ispraviti”.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
napad na pole position u subotu garant
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo nek bude napredak, pa makar i mali, treba im i za bilo kakav rezultat a i za motivaciju za nagodinu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebaju oni isprobat experimentalni bolid nazalost
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njih može spasit eventualno 2021..totalni reset.
1
0