U Mclarenu smatraju kako je važno da Renault bude transparentan kada će istraživati što je uzrokovalo probleme na motorima na Velikoj nagradi Belgije, zbog kojih su oba McLarenova vozača morala odustati.
Utrka je za Carlosa Sainza završila u prvom krugu nakon što su se problemi pojavili već u formacijskom krugu.
Lando Norris je gotovo cijelu utrku samouvjereno vozio na petom mjestu. Da dođe do najboljeg rezultata u F1 karijeri ga je spriječio gubitak snage u zadnjem krugu na startno-ciljnoj ravnini, pa je pao na 11. mjesto u poretku.
Šef momčadi Andreas Seidl je za Motosport izrazio frustracije zbog propuštene šanse za dobru berbu bodova te rekao da je potrebno udružiti snage kako bi shvatili probleme.
„Dvostruko odustajanje za nas je razočaravajuće, pogotovo jer jedan vozač nije uspio ni startati. Slična situacija je i na Renaultovoj strani.“
„U Renaultu ulažu velike napore kako bi dovodili nadogradnje na motoru tijekom sezone, a to je ohrabrujuće. Međutim, sve te kazne i odustajanja su razočaravajuća.“
„Važno je da je naše partnerstvo otvoreno i transparentno te da zajedno analiziramo i riješimo probleme.“
Seidla su pitali je li momčad požalila što se za ovu utrku nije odlučila za C specifikaciju umjesto za B.
„Moramo pričekati, spekuliram, ali mislim da problemi nisu povezani sa specifikacijom“
Dodaje i kako Norrisova pogonska jedinica nije bila pri kraju i da je trebala imati dovoljnu kilometražu da se ponovno upotrijebi.
U McLarenu kažu kako je iz Belgije ključno dokučiti zašto je tempo u utrci bio tako jak, a u kvalifikacijama slab.
„Sljedeći će tjedan biti zanimljivo analizirati zašto smo najednom bili četvrta najbrža momčad, jer to nismo očekivali s obzirom na petak i subotu.“
„S Landom smo napravili korak više u kvalifikacijama i bili samo desetinku od Q3, ali smo očekivali drugačiju utrku.“
– Andreas Seidl
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nista strasno 10-tak odustajanja ove godine bolida koje pogoni Renaultova PU nije nesto sto brine.Bitno je da Renault ima 1500-1600 konjskih snaga kako izjavise prosle sedmice.
7
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti u svakom clanku jedva docekas da popljujes Renault ili McLaren.
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto kao i ti Red Bull i Hondu i Verstapena.Mene neinteresuju plusevi nego cinjenice a to sto vi precutkujete sta je sve Ciril izjavljivao o Hondi i to cak sa podsmjehom je odraz dvolicnosti.
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sumnjam da ces naci moj komentar na svim Hondinim clancima. A pogotovo barem 1 moj komentar kako pljujem Hondu (barem otkako nisu s McLarenom vise :) )
Tako da nemoj direktno optuzivati nekoga bez ikakvih cinjenica.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Matthew Carter (bivsi sef Lotusa) je rekao na jednom podcastu prije par mjeseci da ce Mclarenu motori pocet neobjasnjivo rikavat ako se Mclaren previse odvoji jer Renault si ne zeli dozvolit situaciju da customer (koji nije Red Bull) zavrsi sezonu isprerd njihove tvornicke ekipe.
Ovi komentari su jako suptilne verzije Tostovih komentara s kraja 2017.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma za, 2017. i renault je priznao da nema novih djelova za tr bla, bla…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rikavaju i Renaultu motori ove godine ne samo Mcl tak da tesko za teoriju zavjere al ko zna i prosle god kad je RB potpisao sa Hondom motori poceli krepavat znatno vise
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ra300
zaboravih ja cijelu priču, pa sam se sad malo podsjetio:
tost popizdio zbog nepouzdanosti, i nedostatka dijelova. cyril mu odgovorio kako je problem u tr-u i njihovoj šasiji, i onda tost popizidio još više. najjače od svega: marko smirivao situaciju.
na kraju renault za par bodova ispred tr u konstruktorima.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem u namjerno rikavanje motora. Ali vjerujem da je Ćiri ovo zadnja sezona.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da se mene pita, bila bi mu ovo i zadnja trka
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je takve emocije ja gajim prema Binottu :) Skroz suosjećam s tobom.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Made in France
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci oba dva McL imala problem s motorom. Renault ocito negdje fulao sa svojim nadogradnjama motora od 1 000 KS. Mora se priznat da te nadogradnje od 1 000 KS ni Renault nije spasilo od debakla na VN Belgije ili u utrci ne smiju koristit 1 000 KS upravo zbog problema sa pouzdanoscu. Dok su u kvalifikacijama jednom krugu bili bolji od ekipa iz sredine poretka. Sljedeca utrka dolazi ko i ova gdje motor ima prednost bojim se da ce i McL i Renault vozit sa 70-80% jacine snage.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema nikakve teorije zavjere. Uvjeren sam u to, jer kad bi to Renault radio, to bi bilo suludo.
Isto kao što ne vjerujem da je Renault iznenađen sa formom McLarenove šasije. Treba samo pogledati kontinuitet McLarena u f1i onda usporediti to sa time da je Renault još prošle godine koristio Lotusovu šasiju. Malo su previše u Renaultu najavljivali, pa su se kod dijela navijača stvorila prevelika očekivanja. Treba ipak vremena za napredak.
I bilo bi dobro da zajednički utvrde uzroke problema kod motora, prije bi ih riješili, što bi koristilo i jednima i drugima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2018. renault koristi lotusovu šasiju – može link za ovo?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U želji da skratim tekst nisam do kraja napisao što sam mislio.
Nemam nažalost link, ali radi se o vremenu prije početka sezone kada su se predstavljali bolidi za 2019. Tada je rečeno da je ovogodišnji Renaultov bolid prvi koji je samostalno razvijen od trenutka kad su ponovo ušli kao tvornička momčad. Bez ijednog dijela od Lotusa iz 2015. Pošto su momčad kupili na kraju 15., u 16. je njihov bio uglavnom samo motor, ostalo su malo stigli dirati, i te godine bili su 9. od 11 momčadi sa 8 bodova.
17. i 18. je već bilo bolje, s tim da su još uvijek dijelovi bolida bili iz vremena Lotusa. I da budemo iskreni, da nije Force India imala prošle godine velikih problema, Renault bi bio – 5 na kraju godine.
Čitam ovdje od pojedinih forumaša kojekakve katastrofične prognoze za Renault, čemu je i sama ekipa najviše pridonijela najavljujući u ovom ipak kratkom roku neostvarivo. Mogu na neki način razumjeti Cyrila, da bi uopće nagovorio upravu Renaulta da opet krenu u f1, “skratio” je vrijeme potrebno za uspjeh – previše.
I da završim, nema nikakve katastrofe, bit će oni dobri na kraju, samo će trajati još koju godinu više.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem ni ja u teoriju zavjere. Ovo sam naveo cisto kao potencijalni triger koji bi mogao dovest do zahlađenja odnosa između Mclarena i Renaulta sto niti jednoj strani ne bi smjelo biti u interesu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postali su najslabiji motor u f1 pa ga forsiraju pa kvarovi dolaze nije to nis cudno da ih Honda nije presla nebi pucali ko prskalice
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko i F1 igrici. Na kvalama nisam bog zna što sa Renaultom, e onda na utrci odjednom race pace odličan?
1
0