Dvostruki i aktualni prvak Super Formule te aktualni prvak Super GT-a Naoki Yamamoto trebao bi ove godine dobiti priliku za debi u bolidu Formule 1.
Yamamoto se, kao i mnogi drugi vozači koji se natječu u Japanu, od 2010. usporedno natječe u njihovim najjačim kategorijama jednosjeda i GT automobila, u već spomenutoj Super Formuli i Super GT-u. Nakon što je 2013. osvojio prvi naslov u Super Formuli, prošle je godine uspio osvojiti oba prvenstva i to s F1 prvakom Jensonom Buttonom kao partnerom u Super GT-u. Taj naslov čini se neće obraniti, ali zato u Super Formuli s tri utrke do kraja drži vodstvo u ukupnom poretku.
Yamamoto je tim naslovima uspio osigurati bodove potrebne za F1 superlicencu, a iako je trenutno uvjerljivo najbolji Hondin japanski trkaći vozač, njegov problem su godine – prije dva tjedna je napunio 31 godinu, što je za današnje standarde u Formuli 1 jako kasno za početak karijere. Honda mu svejedno želi dati priliku na nekom slobodnom treningu, a kao najlogičnija opcija se čini trening na VN Japana.
Dobro je poznato da bi Honda željela vidjeti domaćeg vozača u nekom od četiri bolida koje pogoni njihov motor, ali problem je što njihovi juniori zasad ne zadovoljavaju potrebne uvjete za to. Trenutno je najbliže Formuli 1 Nobuharu Matsushita koji se ove godine vratio u Formulu 2, no zasad drži tek osmo mjesto u prvenstvu koje nije dovoljno za superlicencu. Dvojac koji se prošle sezone natjecao u F2, Nirei Fukuzumi i Tadasuke Makino, se ove godine prebacio u Super Formulu, ali trenutno su tek 10. i 12. F3 vozači su još gori – Yuki Tsunoda je tek 13. u prvenstvu, a Teppei Natori nema ni boda.
“Osim ako ne osvoje prvenstvo ili ostvare takav dobar rezultat, ne mogu biti u Formuli 1.”
– Hondin šef F1 odjela Masashi Yamamoto o juniorima
“Imamo vozače u Super Formuli. Naoki Yamamoto vodi u prvenstvu. S obzirom na trenutni trend u Formuli 1, pomalo je star. Nekad davno bi bio sasvim prihvatljiv!”
“Možda ne odgovara trenutnoj situaciji, ali, uključujući i njega [Yamamota], želimo staviti nekoga u bolid na FP1 tijekom godine. Pregovaramo s Red Bullom i Toro Rossom o tome.”
. Masashi Yamamoto
Yamamoto se ovog vikenda pridružio momčadi Toro Rossa, stoga će najvjerojatnije on biti taj kojeg će Honda smjestiti u kokpit.
Japanaca u Formuli 1 nema još od 2014. – tada je Kamui Kobayashi vozio većinu utrka za Caterham, dok je posljednji Japanac u Hondinom bolidu bio Takuma Sato u Super Aguriju 2008.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i sta sad ako ima 31 godinu,ako je covijek talent i dobar vozac to nema nikakve veze……
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se u potpunosti da godine ovdje ne bi trebale igrati nikakvu ulogu, 31 godina uopće nije tako puno, ali očito i Honda podliježe tom trendu traženja što mlađeg wunderkinda. Doduše, mislim da nije sve do Honde, nego ni Yamamoto nije toliko zagrijan za početak međunarodne karijere u svojim godinama, cijeli život je u Japanu, a mislim da ima i obitelj pa ga to vjerojatno koči.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tu se slazem……svi poceli trazit wunderkinde……
ono,pomalo to pocinje zivcirat….i svi novi nasljednici senne…..ono….
smjesno stvari……
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zasluženo!
zanimljivo je kako je ove zadnje dvije titule osvojio u zadnjim utrkama i ‘odjednom’ skupio bodove za superlicencu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Marino Sato? Dečko rastura u f2. Ovaj Matsushita mu nije ni do koljena.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rastura u Euroformuli Open, a kao što sam napisao na forumu, ne znam koliko je to mjerodavna kategorija. Rasturao je tamo prošle godine i Felipe Drugovich pa ga ove sezone u F3 nema nigdje, kao što ni Sata nije bilo prošle dvije sezone. Koliko sam shvatio, Sato nije službeno povezan s Hondom pa ga zato nisam spominjao u članku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve to stoji. Ali čitam da je mali napravio veliki iskorak u svojoj vožnji. Ima 22 godine, tako da ima potencijala. Ove godine u 12 utrka ima 8 pobjeda, 10 podija i 6 pp-a.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sve pet, ne kažem ja da ga treba odmah otpisati, ali opet smatram da s obzirom na seriju u kojoj vozi ne možemo donositi jasne zaključke. Ako se vrati u F3 i tamo pokaže nešto blizu ovome što sad radi u Euroformuli, onda možemo pričati o jačem talentu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Želim samo usporediti tog Matsushitu koji je najbliži f1 sa Satom. Dakle Sato ima 262 boda dok Matsushita ima 20. U Austriji koju sam gledao na sptv mali je sve uništio. Upravo zato mi je čudna konstantacija da je Matsushita najbliži f1.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa mislim da je F2 najbliža serija Formuli 1, a ne Euroformula Open :) Što se tiče bodova, Sato je svoje ostvario u 12 utrka, dok je Matsushita svoje ostvario u jednoj (iako ne znam koga vraga je uopće on radio u toj seriji :mrgreen: ) tako da to nije baš usporedivo.
2
0