Pat Fry napušta McLaren

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 godina 3 min 1 komentara

Iako iz McLarena zasad nema nikakve potvrde o odlasku njihovog glavnog inženjera Pata Frya, većina relevantnih F1 medija prenosi kako je to već gotova stvar.

Fry se u momčad iz Wokinga vratio krajem prošle godine, osam godina nakon njegovog prvog odlaska, i to nakon odlaska tehničkog direktora Tima Gossa i glavnog inženjera Matta Morrisa nakon razočaravajućeg početka prve sezone s Renaultovim motorima.

Odmah se znalo da je riječ o kratkoročnom ugovoru jer je McLaren već tad angažirao novog tehničkog direktora Jamesa Keya, ali je morao čekati da prođe njegov otkazni rok zbog kojeg je na radno mjesto stigao tek u ožujku ove godine. Iako je na neki način bio samo privremeno rješenje, Fry je pored Andree Stelle bio jedan od ključnih ljudi u izradi McLarena MCL34, bolida koji se dosad pokazao daleko boljim od prethodnika i zahvaljujući kojem momčad trenutno drži četvrto mjesto u ukupnom poretku.

Iz McLarena su na pitanja o Fryu odgovorili kako “ne komentiraju pitanja vezana uz zaposlenike”, a za 55-godišnjeg Britanca već se spominju potencijalna nova radna mjesta – Renault i Williams. Zbog otkaznog roka Fry ne bi mogao sudjelovati u radu na bolidu za 2020. jer bi se novoj momčadi mogao priključiti tek uoči početka sezone, ali sigurno bi bio koristan u razvoju tog bolida kroz sezonu.

S obzirom na nedavni odlazak tehničkog direktora Paddyja Lowea, Williams se čini kao izglednija opcija za Frya. Evo što je Claire Williams odgovorila na pitanje traže li izravnu zamjenu za Lowea:

“Zadovoljni smo s tehničkim timom kojeg imamo i tražimo opcije koje su nam trenutno dostupne te ljude koji bi se najbolje uklopili u našu strukturu. Čim donesemo odluku i budemo u mogućnosti to objaviti, podijelit ćemo to.”

– Claire Williams

Fry iza sebe ima dugu i uspješnu karijeru u Formuli 1. Počeo je 1987. u Benettonu, a od 1993. do 2010. bio je član McLarena. U početku je radio kao trkaći inženjer vozača, a kasnije je promoviran na mjesto glavnog inženjera te je bio odgovoran za McLarenove bolide iz 2005., 2007., 2009. i 2011. U Ferrari je otišao prije nego se njegov posljednji McLarenov bolid počeo utrkivati, a u momčadi iz Maranella je krenuo kao zamjenik tehničkog direktora. Kasnije je bio jedan od tehničkih direktora, a dolaskom Jamesa Allisona prebačen je na mjesto glavnog inženjera. Iz Ferrarija je otišao krajem teške sezone 2014. uslijed velikih unutarmomčadskih promjena, a prije povratka u McLaren 2018., 2016. je bio inženjerski savjetnik u Manoru.


Odgovor

1 komentar

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Nema sreće u Williamsu bez velikog kulturnog šoka. Tamo se traži promjena uprave, a ne inženjera. McLarenu je na koncu izgleda pomogao odlazak Alonsa i dolazak Zaka Browna. Claire treba ostati samo vlasnica i eventualno financijska direktorica, ako joj je to u krvi, a upravljanje ljudima treba pustiti nekom drugom tko će donijeti neku novu atmosferu.



    9
    8

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.