Steiner: Ovo je bio naš najgori vikend u F1

Izdvojeno

Luka Kolak

Prije 5 godina 3 min 15 komentara

Haasov šef momčadi, Gunther Steiner, izjavio je kako je VN Francuske njihov najgori vikend otkako je njegova momčad došla u Formulu 1.

Da se podsjetimo, Kevin Magnussen se završio 15. u kvalifikacijama, dok je utrku završio na 17. mjestu, jedino ispred dvojca iz Williamsa. Njegov momčadski kolega, Romain Grosjean, startao je na 16. mjestu te je naposljetku morao svoj bolid parkirati u garažu kako bi momčad sačuvala njegov motor te stavila novi mjenjač u njegov bolid za VN Austriju. Kada se podvuče crta, momčad je u posljednje tri utrke osvojila samo jedan jedini bod.

“U ove posljednje četiri godine, mislim da nam je ovo bio najgori vikend ikad,” zaključio je Steiner dajući izjavu za Motosport.com.

“Ne znam zašto se mučimo u utrci. Bolid koji se u prvoj utrci morao kvalificirati sedmi i osmi, te šesti u Monaku, kao da više ne postoji.”

“Zato me nemojte pitati zašto niti moliti za odgovor jer ne znam što se događa. Jako sam razočaran da vam budem iskren, jer biti u ovakvoj situaciji u kojoj ne razumijete zašto je to tako je najgore od svega.”

Gunther Steiner, šef momčadi Rich Energy Haas F1 Team

U Kanadi smo mogli čuti kako je Magnussen preko radija govorio kako mu je ovo najgore iskustvo ikad u životu, no Steiner tvrdi kako je Francuska bila još gore iskustvo za momčad nego prošla utrka.

“Ovo je bilo puno gore nego Montreal zbog toga što u petak već nismo bili dobri. U Montrealu, kvalifikacije su donekle bile dobre, imali smo jedan bolid u Q3. Ali ovdje, ovdje smo bili sretni što smo izbjegli ispadanje u Q1.”

Gunther Steiner, šef momčadi Rich Energy Haas F1 Team

Steiner je ustvrdio kako treba održavati motivaciju momčadi kako bi što brže pronašli rješenje za trenutnu situaciju.

“Neću biti depresivan, “ljutnja” je kriva riječ. Za mene je ovo izazov, ali nije pozitivan, no, moram se izvući iz toga. Nikada ne odustajemo. U utrkivanju, onog dana kada odustanete, ostanite na tom mjestu.”

“Morate izbaciti bijes van i nastaviti raditi. To sam rekao i momcima, sada morate raditi još više nego što ste prije jer smo trenutno u govnima. Nema vremena za čekati da se nešto dogodi, morate se vratiti i shvatiti zašto smo tamo gdje smo.”

Gunther Steiner, šef momčadi Rich Energy Haas F1 Team

Odgovor

15 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Rijetko koji frontman ovako otvori dušu i iskreno prizna realno stanje..’jer smo trenutno u govnima’ -vrh!!!??
    A i uvijek mi je bio simatičan zbog te svoje njuške!!



    20
    20

    0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Kako bi ja volio vidjeti ovog lika na čelu Ferrarija…..



      13
      13

      0
    • Michael Schumacher
      senna66 Donator Prikaži

      bome mislim da bi više manje istim riječima govorio i da je šef Ferrarija upravo….

      Vrlo bi rado takvog šefa. Iskren, realan i autoritet. Autoritet strašno nedostaje Ferrariju, pogotovo u onom političkom dijelu, kada se treba izboriti za tehnička pravila, a ne popuštati konkurenciji pa se kasnije čuditi zašto su ispred.

      Vjerujte mi da je Steiner šef crvenih, nakon VN Kanade bi suci davali -5 sekudi Ferrariju, a ne +5 sekundi :mgreen:



      13
      12

      1
    • avalon Prikaži

      uz steinera bi “doda” i tosta . interesantan lik je franz , odlično vodi TR , ne priča puno , a kad nešto kaže to ima smisla , težinu . drag mi je jer je pokaza da cijeni svoje vozače . primjer je kvyat . kad je “protjeran” iz RB u TR tost se ka otac trudija da mu vrati poljuljano samopouzdanje i uvik je vrlo pozitivno priča o rusu ka vozaču hvaleći njegovu brzinu , talent . sad mu daniil dobrim vožnjam , osvajanjem bodova to vraća . po meni su gunther i franz 2 vrlo pozitivna lika F 1 .



      20
      20

      0
  2. Marlboro
    McKruno Donator Prikaži

    Već sam napisao prije, meni je Haas jako draga momčad ali s lošim vozačima.



    5
    4

    1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Upravo to sam htio reć. Super ekipa, ali loši i antipatični vozači. Rađe bi vidio nekog rookia, pa makar i američkog samo zbog reklame, nego ova dva đikana.



      9
      9

      0
    • Maurizio Arrivabene
      Dean 13 Prikaži

      Za Groznog bih se složio jer je jako ne konzistentan. Za Magnussena se baš i nebi složio jer je on imao dosta dobrih rezultata s obzirom koje je bolide vozio. Magnussen je također dosta agresivan vozač što je odlika višestruki svjetskih prvaka.



      11
      11

      0
    • Haas
      trivette Prikaži

      Grosjean je na refule i to nije dobro, ali Magnussen – jeste da je malo “čuknut” ali vozi vrhunski kad bolid slusa



      3
      3

      0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Grosjean out, Magnussen treba ostati – ima ono nešto: “poziitvno” lud!



      1
      1

      0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Ja već preko godinu dana pričam da u F1 trebaju voziti oni koji će biti ili jesu prvaci i mladići za koje tek treba ustanoviti da li će biti prvaci. Oni za koje je jasno da to neće postati, nema smisla da uzimaju mjesto nekome.

      Gro, Mag, Per, Str, Kub…. to je sve gubitak resursa. Tako sad Ocon nema mjesto.



      2
      0

      2
      • Ferrari
        sisavac Donator Prikaži

        slažem se, izbacio bih i ja sve nabrojene.
        ali opet s druge strane bi tada imali svake godine gotovo potpuno novi grid pun rookia. uz eventualno 3-4 top vozača (danas Ham, Vet, Max…).



        1
        1

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ne možeš ni ustanoviti ko će biti prvak dok ne sjedne u top bolid. Tako ni Rosberg nebi nikad postao prvak da nije sjeo u Mečku… A po tvome bi, kao što reče @sisavac, svake sezone gledali drugačiji grid…

        Ali slažem se da bi neke trebalo mijenjati, ali ne tako drastično. Recimo Stroll je već nekoliko sezona tu, i još se ne snalazi. Gasly je najbliže top bolidu od svih, nije u Mercedesu, ali je u bolidu koji je daleko od F1.5 bolida. I za sad se slabo pokazuje. Meni Grosjean nikada i nije bio nešto. Imao je brzinu u Lotusu, ali je bio katastrofa što se tiče udesa u utrkama. Većina je ismijavala Maldonada, a on je uglavnom samo sebe izbacivao iz utrka. Dok je Grosjean mlatio sve redom, pogotovo na startu. Danas niti ima brzine, niti se puno popravio što se tiče incidenata za vrijeme utrke.



        3
        3

        0
  3. Daniel Ricciardo 3
    synystera7x Prikaži

    Nemres s 250 ljudi i s pola kupljene sasije biti best of the rest, uzmi k tome grožana kojem je karting naporan i dobiš rezulat DNF



    8
    6

    2
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Steiner je po meni oravi sef za F1 ekipu al jedino sto mu zamjeran su vozaci, ova dva genijalca na dobar vikend mogu parirat svakome samo sta je problem sta imaju 1 dobar pa 2 losa vikenda, bas neznan sto ocekivat od njih P5 ili DNF



    6
    4

    2
    • Niki Lauda
      zelot Donator Prikaži

      ne mogu nikome parirat. i na 1 dobar vikend imaju 3 lose sezone. stroll bi ih obojicu namazao a onda znas koliko je sati :D

      jos ovaj mag ne izlgeda toliko lose alo to samo zato sto vozi u ekipi sa grosjeanom pa se provlaci ispod radara. stavi ih pored pereza, hulka, riccia, ocona, albona, landa.. svi bi ih oderali ko zeca a da ne spominjem ove iz samog vrha sta bi im radili…

      slazem se sa prijasnji komentarima, steiner je super lik ali brate misli drzat takve vozace u momcadi ne znam.. to mi ne ide u glavu.

      da su uzeli lani ili preklani onog wehrlein-a i ocona imali bi 3x vise bodova nego sto su sa ovom dvojicom do sada osvojili u tom periodu. naravno, i hrpa drugih vozaca su bolji…



      1
      -1

      2

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.