Ferrari uložio službeni protest na odluku sudaca iz Kanade

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 1 min 61 komentara

Ferrari je jučer službeno zatražio od FIA-e da provjeri ispravnost odluke o kazni za Sebastiana Vettela na prošloj utrci u Kanadi.

Mnogi su vozači nakon utrke komentirali da se ne slažu s kaznom, a rezultate naše ankete na više od 2200 ispitanika možete pogledati ispod:

Je li kazna za Sebastiana Vettela zaslužena?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Vrsta kazne koju je dobio (5 sekundi u utrci) se po pravilniku ne može preispitivati, ali Međunarodni sportski kodeks pruža pravo natjecateljima danakon događaja zatraže ponovnu evaluaciju situacije pod uvjetom da imaju neke nove dokaze.

Kodeks kaže da FIA može ponovo okupiti sudačku ekipu ili njihove zamjene “ako je značajan novi dokazni element otkriven koji nije bio dostupan u trenutku natjecanja”.

Ako suci procijene da je taj novi dokazni materijal dovoljno značajan, saslušat će Ferrari oko toga zašto smatraju da je Vettelova kazna bila pogrešna.


Odgovor

61 komentara

  1. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    zna li netko koji to

    “ako je značajan novi dokazni element otkriven koji nije bio dostupan u trenutku natjecanja”

    ?

    ne vjerujem da će se išta promijeniti, ali mi je drago da je Ferrari konačno pokazao zube za zelenim stolom.



    13
    12

    1
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Kakvo je ovo “pokazivanje zubi”? Mlijecnih zubi? Kome? – FIAi ili Mercedesu? Svi znaju da se nece nista promjeniti, a u Ferrariju to najbolje znaju. Dobro si pitanje postavio “zna li netko koji to?” (dokaz). Mislim da smo svi pogledali snimku vise puta, i uvjerili se da neceg specificnog nema, ne znam sto bi oni mogli pronaci da ima neku ozbiljniju tezinu…

      Na kraju, i da im se upise pobjeda, kako stvari izgledaju mogla bi ove sezone biti prva i zadnja. Sto imaju od toga?



      3
      -9

      12
    • Rolex
      ST4bell Prikaži

      Po meni bi telemetrija oba bolida mogla otkrit puno vise od analiziranja snimke, ako ce vec tirat mak na konac nek se uvate analize grafova telemetrije, imaju dovoljno referentnih tocaka(odvozenih krugova prije i poslije “incidenta”) pa da vidimo koliko je to Lewis jako kocija da ne udari u Seba ili koliko je ovi udrija po gasu priko trave da se posto poto vrati ispred. Ponavljam, ako ce tirat mak na konac nek uzmu sve sta imaju na raspolaganju u obzir i nek nam naprave tu famoznu studiju “incidenta” pa da smo mirni bar po tom pitanju ako su nam vec ubili cari ovog sporta sa svojim glupim pravilima i nekonzistentnim odlukama.



      11
      10

      1
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Slažem se.
        Kao onda u Bakuu, gdje se na snimci jasno vidjelo Lewisovo kočenje, tj paljenje “štop” svjetla odmah nakon apexa zavoja (na nekih 50 i kusur km/h, LOL), ali uvidom u telemetriju se ustanovilo da nije bilo “brake-testanja”, tj. da u tom kočenju odmah nakon apexa zavoja pri 50 i kusur km/h nema ništa nenormalno, jer je Lewis isto to radio i u prethodnim krugovima kod prethodnog Safeta.



        5
        4

        1
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        @Frantic
        Pobogu o kakvim štop svjetlima ti pričaš !
        Telemetrija je pokazala da Lewis nije uopće kočio . A čak da je i kočio ne bi se vidjela štop svjetla jer nije bila kišna utrka.



        2
        0

        2
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ono nisu štop svjetla nego coasting svjetla – pale se u sporom ritmu kad nije pritisnut niti gas niti kočnica.
        Stoje stalno upaljena ako je kiša/slaba vidljivost.



        3
        3

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @Ajnšpric
        Potraži i pogledaj snimak.
        Ako je problem, imaš na forumu na temi za VN Azerbejdžana 2017., na 19. stranici freeze sliku sa Lewisovog onboarda, kako je pritisnuta kočnica, jer se na onoj maloj kružnoj grafici sa strane “crveni” BRAKE, a brzina je čitava 52km/h.
        Ali to je vjerovatno fotomontaža. :chill:
        I na kraju, pročitaj opet moj prethodni post još jednom, pogotovo zadnji dio.
        Možda i za Kanadu uvidom u telemetriju ustanove da Vettel nije uradio ništa nenormalno za datu situaciju.

        @Wapi
        Nadoš’o sam i ja u međuvremenu, to za svjetla. :thumbs: :pivo:



        2
        2

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        I @Frantic, ne misliš više da mu je Lewis testirao kočnice? Mislim da prvi put vidim da pišeš da nije brake-test :D



        1
        -3

        4
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Nije bitno šta ja mislim…. ;)
        Kao ni Jackie Stewart



        3
        2

        1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Ne znam šta je onda Jackie Stewart rekao za taj incident, ali kako će brake test biti sa 52kmh na 40+kmh, znači na putu sa normalnim cestovnim autima je to nikakva razlika, mali dodir kočnice i spustio si ga za 10kmh, još pri nižim brzinama je to još manja razlika. Po meni su sudije u potpunosti upravu bile, jer Seb je zbog restarta od prije par krugova bio namagarčen od Lewisa i umalo je izgubio pozicije, pa je u onom drugom išao se lijepiti iza Lewisa i uletio u tu istu krivinu jedno 20-30kmh što je glavni razlog zašto se zabio u Lewisa. Mislim dan danas mi nije jasno kako ono neko može nazvati brake testom, a da ne spominjem one komentare na forumu gdje ste većina tretirali grafik kočnice kao da je Lewis stisnuo do kraja, kad je grafik ustvari ništa drugo nego boolean – ili je kočnica pritisnuta ili nije, nema koliko jako je pritisnuta kao što za gas recimo ima.



        1
        -2

        3
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        @wapi
        Pa da , u pravu si za ta svjetla ! Pobrkao sam to sa štop svjetlima . Iskreno , nisam nikad obraćao pažnju pa sam mislio da ni nemaju štop svjetla, samo ta za kišu . Al evo baš gledao neke isječke iz utrka ove sezone , pa vidim da postoje štop svjetla , dosta su slabija od tih coasting svjetala i isto isprekidano svijetle prilikom kočenja.
        Međutim , što se tiče Bakua u osnovi se situacija ne mijenja , pogledao sam još jednom snimku incidenta i nema nikakvog govora o upaljenim štop svjetlima na Hamiltonovom bolidu .


        0
        -3

        3
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        @Frantic
        Joj , molim te uozbilji se ! Službeno izvješće , telemetrija , štop svjetla ugašena , a ti spominješ da si vidio nekakav Brake indikator u Lewisovom cockpitu ! Ako si uopće i vidio to i ako nije montaža : ne znaš sigurno , kao ni ja , za čega služi svaka lampica , svaki indikator u bolidu . Otkud znaš da to signalizira da je kočnica stisnuta ? Može biti da signalizira neke druge stvari vezane uz kočnice ili kočioni sustav (npr. temperatura) . Zbog čega bi uopće bolidi trebali imati signalizaciju u cockpitu da je kočnica stisnuta ? Pa nisam nikad vidio , niti na jednom automobilu općenito , da ima signalizaciju za pritisnutu kočnicu (parkirna kočnica je nešto sasvim drugo).
        Uostalom , pa šta da je Hamilton i kočio , ništa zabranjeno , dapače , uobičajeno pod SC-om .
        Sve u svemu , tu je Vettel dobro prošao , trebala je biti veća kazna , možda i crna zastava , dobrano su ga pomazili suci .
        Samo zaluđeni navijači mogu izmišljati neka nebulozna opravdanja za Vettela u ovom incidentu.
        Nisam siguran na što točno misliš kad si rekao da pročitam ponovo , zadnji dio , pretpostavljam vezano uz ono da je Hamilton isto to radio u prethodnim krugovima. Spomenio bi tu samo da je Vettel već 3 puta udarao nekog pod SC-om , a možda i još više puta , to je samo ono što ja znam. I to nešto govori , jel ?



        2
        0

        2
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @Heat, Ajnšpric
        Jel` ja pišem na mandrinskom?

        @Heat
        Samo sam rekao da će se možda i za Kanadu uvidom u telemetriju doći do nekih novih “saznanja”. Ništa više.
        Što se tiče mog mišljenja za Baku, ja i dalje mislim da je to bio “brake-test” (pa makar i sićušan). I to će sa mnom u grob. A ima još ljudi (puno eminentnijih od mene) koji to isto misle. Ali, kao što rekoh, nije bitno šta ja mislim. Analizirali su telemetriju u Bakuu i rekli da je sve bilo OK. U redu. Neka analiziraju telemetriju iz Kanade. Ništa više, jbmu
        Dalje, naravno da Hamdo nije pritisnuo kočnicu do poda (ne moraš meni objašnjavati da grafika kočnice nema “kretanje” kao gas, to svjetli crveno i kad se malo stisne kočnica i kad lockaš točkove), jer da jeste sa one brzine bi se ukopao na mjestu za manje od sekunde, što bi najvjerovatnije rezultiralo i i njegovim i Vettelovim odustajanjem.

        @Ajnšpric
        Nisam ja vidio (niti gledao) nikakve indikatore u Lewisovom kokpitu već grafiku na ekranu. Nisi me poslušao i pogledao 19 stranicu teme za VN Azerbejdžana 2017., jer da jesi, ne bi navaljao kamaru gluposti u svom postu.

        Pričao samo o ovome
        https://i.imgur.com/Zc0DXbA_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

        Umjesto da si ovo pogledao, ti si se navaljao nekih gluposti, počeo pominjati neke indikatore u bolidu i opravdanja za Vettela (a ja ga uopšte ne opravdavam, niti sam to pomenuo, ni pomislio u prethodnim postovima, niti sam ga tada, još uvijek vruće glave, nešto naročito opravdavao, a malo je falilo i da ga blackflaguju).
        Takođe, mislim (nisam siguran), ali prva veća kazna od 10s u boxu je black flag (što je po meni prevelika razlika). Vjerujem da je bila u opciji kazna od (lupam) 20s ili pola minute, da bi fasovao tu kaznu.

        Da, mislio sam na ovo

        ali uvidom u telemetriju se ustanovilo da nije bilo “brake-testanja”, tj. da u tom kočenju odmah nakon apexa zavoja pri 50 i kusur km/h nema ništa nenormalno, jer je Lewis isto to radio i u prethodnim krugovima kod prethodnog Safeta.

        Kao što napisah i @Heatu, kao što je napisao i @ST4bell, ako su uložili protest, neka se analizira telemetrija, neka se istjera mak na konac.
        Ništa više.
        Bezveze se napravila rasprava (tj. bezveze ste napravili raspravu).



        2
        2

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Razumio sam ja sve, samo me interesovalo ovo…

        Što se tiče mog mišljenja za Baku, ja i dalje mislim da je to bio “brake-test” (pa makar i sićušan). I to će sa mnom u grob.

        …a da bi ovo dobio, morao sam neku raspravu pokrenuti :pivo:



        1
        0

        1
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        @Frantic
        O.k. Moja isprika , stvarno sam u gužvi zadnjih dana pa sam letimično pročitao
        taj tvojj komentar . Mislio sam da si napisao za indikatore na volanu . Uz to , da , nisam pogledao to što si mi rekao . Evo sad sam pogledao sliku .
        Pa evo pronašao i malo širu sliku toga :
        https://m.youtube.com/watch?v=g3So_PleHgk
        Na osnovu toga , nisam baš siguran da to išta znači ili dokazuje . S obzirom da se taj Brake neprestano pali i gasi , praktički treperi (što zbog zavoja , što zbog zagrijavanja guma) . Baš kao i gas .
        Uz to se uopće ne vidi Vettelov bolid , ni prije , ni u trenutku udara . Ono malo što se vidi to je već drugi incident i kad je bilo gotovo .
        Moram priznati da me iznenadio taj prikaz , nakon te utrke pročitao sam more komentara i analiza i nigdje to nije spomenuto . Uostalom i gledao sam utrku , nije bilo uopće te grafike .


        0
        -1

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Uostalom i gledao sam utrku , nije bilo uopće te grafike .

        Jest, tijekom utrke je pokazana grafika koju si linkao.



        2
        2

        0
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        @Ante
        Da , na Sky SPORTS F1 kanalu .Al to ne znači da je bilo i na svim ostalim kanalima. Ja nisam gledao na sky-u .


        0
        -3

        3
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ne, na globalnom feedu. Radio sam tu utrku i imam snimku pa sam provjerio.


        0
        0

        0
  2. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Samo gube vrijeme na kozmetiku.
    Jedino šta dobro može biti, eventualna korekcija pravilnika za buduće situacije.
    Mada, napraviti jedinstven pravilnik koji će pokriti sve situacije je Sizifov posao.
    Uvijek će se naći negdje nešto.



    5
    -11

    16
    • Michael Schumacher
      senna66 Donator Prikaži

      Ma kakvo gubljenje vremena.
      Ovo je upravo za buduće situacije. Sve ekipe ih trebaju pritisnuti na promjene. Ne samo RB i Ferrari.

      Ne valja pravilnik niti su oni koji ga se drže konzistentni. Što na kraju kao rezultat uništava i ono malo zanimljivih utrka tokom sezone. Neka to naprave barem u ime fanova i utrkivanja. Jer vjerujem da se F1 zgadila velikoj dijelu fanova i polako strpljenja nestaje. Prosječnom fanu neće biti problem uzeti pauzu od F1 pored ovakvih cirkusa i dosadne sezone, a da ne govorim o novim fanovima koje ovakve stvari neće privući.

      Na kraju svega hebes to s Vettelom. Mene vise od te kazne muči što se hvale sa prošlosti ovog sporta i istinskog utrkivanja dok to isto kažnjavaju gdje god stignu. Današnja F1 je cenzura svega što je bila.



      25
      25

      0
      • Michael Schumacher
        Lovac Prikaži

        Istina, ne tako davno, samo da se sjetim 2006, ’07, ’08. Jedva sam čekao iduću trku: pogotovo u druge dvije sezone. Čas je jedan preuzeo poredak, pa drugi itd. Utrke napete, na nož itd.

        Vidim često se sport brani da su vozači danas tako fizički spremni da im je lako voziti i nema toliko grešaka, a s druge strane Grosjean veli da se više namučio u 125ccm (LOL) kartingu nego u F1 utrci, a to puno govori. Očajna pravila koja kažnjavaju svaki dvoboj osim ako ovaj iza blica, da žmigavac i obiđe ga na siguran način. Onda te štednje, pa oni voze nekoliko sekundi po krugu sporije u utrci nego u kvalama. Sve je manje pravih “gladijatora”, a neki se nisu ni pokazali u punom svjetlu s trenutnim stanjem stvari. Već su se nakon 2009. nazirali problemi, ali je ako ništa drugo dvoboj Alonso/Vettel “vadio” stvari. Od početka hibridne ere, slobodni pad uz par bljeskova ’17 i ’18 (barem što se borbe tiče).

        Ako ostane sezona kakva je, mislim da sa Spa prestajem gledati, a sportu se vratim kad/ako promijene pravila.



        18
        15

        3
      • avalon Prikaži

        Lovac…. “Onda te štednje, pa oni voze nekoliko sekundi po krugu sporije u utrci nego u kvalama.” istina ali komparira sam Q 2008. ( kad si uz 2007. kako pišeš jedva čeka iduću trku ) i Q 2016. u tek 3 trke 2008. Q su bile brže nego 2016 . , a u svim preostalim Q 2016. vrimana su bila bolja nego 2008 . i to u rasponu od 0,6 pa do 5,07 s ( kanada ) . možda je razlog brzine novih bolida u Q to šta voze sa malo goriva ? kad spominjem gorivo “zaboravija” si spomenut da se gorivo dolivalo sve do 2010. pa su zbog kalkulacija sa količinama goriva koje su mogli nadopunjavati kad je trebalo bolidi bili lakši i zbog toga vozili brže nego danas kad bolidi startaju “puni do čepa” . osim toga i sama težina bolida je danas 743 kg , a godina koje navodiš je bila negdje 605 kg = 129 kg manje nego danas . ima li to kakve veze sa brzinom po krugu . virujem da nadolivanje goriva i 129 kg manje ne igra neku ulogu ali uz ono šta nam paše nije loše napisat i ono šta nam ne ide u korist jer to možda “otkrije” i napiše neko drugi . danas je dosadna F 1 ? je ako gledamo sve kroz osvajača titula . ovakve “opaske” mi uvik navuku osmjeh na lice jer se sjetim npr 80tih kad je McL sa TAG porscheovim motorom osvojia 3 uzastopne titule , onda godina “pauze” pa 4 titule uzastopno sa hondinim motorom . vjerovatno su to bila napeta prvenstva …. u 8 sezona 7 titula McL . pa 5 uzastopnih titula ferraria , 4 RB i sada 5 ( a bit će i 6 ) mercedesa . i sve je to bilo napeto osim ovih zadnjih 5 – 6 sezona zar ne . bilo je tu i recimo “mini” dominacija npr williams 1992. ( williams 1. i 2 . na kraju , patrese bolji od senne ! )/93. prost/williams 26 bodova više od senne , hill u drugom williamsu tek 4 boda manje od airtona . 2 sezone williams rules . pa opet 1996. 2 willimsa na vrhu , hill 38 bodova više od 3. MS
        !/97. opet dvostruka kruna williams zbog kazne MS . ili renault 2005./06. , opet McL sa mercedesovim motorom 1998./99. istina , neka prevenstva u bila nešto napetija npr dvoboji kolega senne i prosta ali to je bija isti tim , alonsa i MS 2006. do japana , hakkinena i irvina 1999. ( kad je MS slomija nogu ) , 2003. MS i kimija te 2 “gusta” prvenstva kad je alonso završava tik iza seba . 5 od 35 sezona ( računa sam od prve velike dominacije u novijoj F 1 tj McL od 1984 . do danas ) je bilo napeto pitanje pobjednika /tima , a ostalo dominacija ka i danas . u 35 sezona 4 tima su izdominirala 22 sezone . jbte , još je RB sa 4 uzastopne sezone dominacije najlošiji od ove četvorke …..



        6
        3

        3
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Avalon slazem se sa svime recenim oko kvalivikacija i s time da ovi bolidi imaju potencijal. No vecina se njih a tako i ja sada osvrce na utrke gdje ipak ti bolidi nisu ni blizu vremena iz kvalifikacija pa npr u australiji je najbzri krug utrke sporiji skoro 5 sekundi od pp ove godine a sporiji nego sumaherov rekord iz 2004 s vremenom od 1-24 i nesto sitno. Nitko nekaze da su bolidi ovi kakvi su danas losi, nego jednostavno da nisu ograniceni okretajima, protokom goriva i losim gumama kakve zahtjeva fia da bi imali daleko bolje utrkivanje sa istim ovim bolidima. Mogu ovi bolidi skidati rekorde samo trebaju malcice korigirati pravila pa bi vjerujem dosla i razlila do izrazaja vjestina vozaca kada bi se ovi bolidi vozili do krajnjih limitia. Mislim da bi u tom slucaju vidjeli vise pogresaka kod nekih vozaca i razliku izmedu samih vozaca kada voze na limitu. Naravno da i pun bolid goriva igra svoju ulogu no kako sam gore naveo , mislim da bi drugacijim pravilnikom kada bi bilo omoguceno da se iskoristi pun potencijal bolida u utrci da bi bilo bolje i zanimljivije utrkivanje . I tu nemislim na osvajanje titula nego iskljucivo do toga da bi tek u takvim situacijama dosla do izrazaja vozacka vjestina pravih talenata koji imaju ono nesto vise nego drugi. Kao sto vidimo kada voze kvalifikacijske krugove da su greske ceste i vjerujem da bi toga bilo i u utrci. No kad jedan bittas odveze npr pole od 1-20 u melburnu a vecinu utrke vozi od 1-27, do 1-25 vrememena da je u takvoj situaciji manje sklon greskama nego sto bi bio mozda uz bolje gume doljevanje goriva, isl pa bi onda mozda dosla do izrazaja kvaliteta drugih vozaca koji bi mozda bili konkurentiniji njemu ili mozda Lewisu. Mozda bi lewis izdominirao jos jace , no meni je zelja vidjeti da te bolide stvarno ganjaju do kraja slicnim vrmenima koje postizu u kvalama a kao sto vidimo u kvalama ti bolidi mogu biti jako brzi no pravila su takva da su svi limitirani voziti dosta sporije. Da se razumijemo ovaj osvrt je iskljucivo na utrke gdje bolidi nisu ni blizu vremena iz kvalifikacija. Znam ja da nemogu tokom utrke voziti cijelo vrijeme na limitu i da nemogu nadmasiti vremena iz kvala gdje su bilidi prazni, no razlika vremena u kvalama i utrci je prevelika zbog glupih pravila ma sto god tko rekao o tome.



        5
        4

        1
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Koliko bi po pravilima F1 trebao dobit Lorenzo za incident u barceloni gdje ih je 3 skupio? (Uz uvjet da nije zlatno tele sporta jer da je nista od kazne)



    7
    5

    2
    • hercegovac Prikaži

      Zabrana nastupa do kraja sezone da je Hamilton među tom trojicom.
      Da Hamilton pobjedi i da nije među tom trojicom onda par kaznenih bodova na super licenci. :)

      U F1 ti je od situacije do situacije odnosni kako se uzme i za koga :) :) :)
      Crni Senna je uvijek upravu. ;)



      16
      14

      2
  4. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Da Vettel nije opet izletio kad je vidio Hamiltona u retrovizoru – Ferrari bi upisao pobjedu.



    9
    -26

    35
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Nadam se ovakve stvari vise nece dogadati u F1, ovo netreba nikome…neka vrate ferrariu pobjedu i neka se krene dalje sa životom..neka vrate i gume šta se mene tiče iz 1988 samo neka više stanu ove urote-zavjere jer ovo ne vodi nikamo.



    9
    8

    1
  6. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Hajde hvala bogu da su bar malo zube pokazali.. Otkad nema Marcionea kao da su se usrali od straha i boje se javni nešto reć i istupiti.. Posebno mi je drago da je Vettel napravio onu zamjenu brojeva nakon utrke.. Bar malo prkosa.. Pa nek i za to kažnjavaju ako hoće ali baš mi je drago da je bar i to pokazao.. Vjerovatno od protesta neće biti baš ništa ali bar da zube pokažu.. U Ferrariu fali pravi vođa.. Karizmatični boss koji će znat lupiti šakom o stol, napraviti reda i poslat svakog gdje mu je mjesto.. Neki dan čitam na planet F1 kako Toto prijeti još većom kaznom za Vettela ako se Ferrari bude žalio..https://www.planetf1.com/news/wolff-ferrari-courting-heftier-penalty-with-review/..Koji ljigavac.. No dobro.. Što više letiš to teže padaš.. A past ćeš jednom.. Prije ili kasnije..



    10
    5

    5
    • Ferrari
      VettelFerrari Prikaži

      Prije sam mislio da je Toto pošten čovjek, ali se ovih tjedana pokazalo kakav je on zapravo gad ili ljigavac kako si ti rekao.



      8
      1

      7
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        “You can’t undo the penalty,” he told Osterreich newspaper.

        “The worst case would be that the stewards, after looking at the data, find that more punishment is needed.

        “I talked to Ferrari team principal Mattia Binotto and he thinks what happened isn’t 100 per cent worth a penalty.

        “I think he is 100 per cent wrong.

        “The fact is: Vettel flew off the track and came back. He looked in the rearview mirror and pushed Lewis towards the wall.”

        “If Lewis did not put on the brakes, the two would have collided. That’s why the penalty fits.”

        “Okay, it’s controversial,” Wolff added. “But in our sport you do not take prisoners.”

        Kakav “gad” i “ljigavac “.



        7
        5

        2
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        “Gad” ili “ljigavac”, mozda ali uz to sigurno najmudriji i najsposobniji sef momcadi od svih trenutno…



        10
        7

        3
      • Ferrari
        VettelFerrari Prikaži

        @AMG

        “Gad” ili “ljigavac”, mozda ali uz to sigurno najmudriji i najsposobniji sef momcadi od svih trenutno…

        U potpunosti se slažem s tobom, sigurno je najpametniji, ali njegove izjave o novom pravilniku dokazuju da i on i Mercedes će učiniti sve da ostanu ova pravila. Zato ja mislim da je on gad.



        4
        1

        3
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        VettelFerrari

        Ako ostaju istu motori, mislim da se Mercedes ne “boji” novih pravila vise od Ferrarija ili recimo Red Bulla.



        4
        1

        3
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        FIA se dovela u situaciju da bilo koja momčad može blokirati pravila za 20121 jer ih nisu na vrijeme donijeli – htjeli su konsenzus. A da su pitali Broja Jedan, znali bi da to nikad nije tako funkcioniralo…. On bi im rekao da ako Ferrari još uvijek ima veto, da onda moraju prvo s njima ispregovarati, a onda mogu pustiti malo javne rasprave i na komcu na vrijeme donijeti pravila jer se sve momčadi nikad neće složiti.



        3
        3

        0
      • Ferrari
        VettelFerrari Prikaži

        @AMG
        Nitko ne zna kako će komu odgovarati nova pravila, svi motori mogu biti konkurentni, ali treba na vrijeme zaustaviti svaku dominaciju u F1, tako i Mercedesovu.


        0
        0

        0
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Mislis da nova promjena nece donijeti novu (ili produziti trenutnu) dominaciju, barem na 2-3 god?


        0
        -2

        2
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Iako je ovo pogrešno totalno

        On bi im rekao da ako Ferrari još uvijek ima veto, da onda moraju prvo s njima ispregovarati, a onda mogu pustiti malo javne rasprave i na komcu na vrijeme donijeti pravila jer se sve momčadi nikad neće složiti.

        Slažem se da se timovima daje previše autonomije po ovom pitanju,.
        Jako mi je drago, što su neka prošla vremena, ostala prošla i nadam se da se nikada neće vratiti.


        0
        -3

        3
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Samo da ne padnu ovako nisko kao Ferrari ?



      2
      -8

      10
  7. Dali Prikaži

    Da vidite na gp1 pod ovom rubrikom komentare teskih specijalaca onih standardnih XD


    0
    -2

    2
  8. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Vjerojatno ništa od toga..i kazna nije poštena ali ljudi moji dajmo se više pomirimo sa tim da je Vettel jedini krivac koji je opet pod pritiskom pogriješio….a trkačku putanju nije mogao samo tako lako i elegantno izbjeći to je svima jasno(no to je drugi par rukava)



    5
    -4

    9
    • Marlboro
      MrDoomroom Prikaži

      A uzrok njegovog pucanja pod pritiskom je??? Koliko sam ja popratio o Ferrariju ove godine taj bolid je jako teško za voziti, svaki krug se mora podešavati postavke kroz određeni dio staze, još uzmimo u obzir da Kanada voli kočnice nije ni čudno što je došlo do pogreške.
      No laički gledano iz fotelje puka je ko kokica pod pritiskom.



      4
      4

      0
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      pa šta i da je puko pod pritiskom, vratio se na stazu i zatvorio put lewisu. neka hamsta koči. to je racing. pa nije da je dvaput mjenanjao putanju, nije da je lewis došao do polovice dužine sebu. znači nije ništa osim trla baba lan o unsafe povratku, kakav je već viđen i nekažnjavan. so wtf ?



      7
      5

      2
      • lukarak Donator Prikaži

        Dosao mu je Lewis itekako do polovice bolida, onda je morao kociti.

        Mogao je i Kimi kociti prosle godine u Japanu.

        Nije dobio kaznu zbog dvostrukog mijenjanja, dobio je kaznu zbog povratka nakon kojeg je drugi vozac morao kociti i izaci izvan bijele linije. A nije bio na stazi, a u povratku na stazu niza kasta s nizim pravima od vozaca koji je na stazi.



        3
        -5

        8
    • Alfa Romeo
      rapante Prikaži

      Teško je bolid voziti i ti misliš da je to razlog?!! Pa to još nisam čuo….ovo ti nije bilo potrebno.Bolje da nisi ništa komentirao.
      dFi…Kao što su mnogi koji znaju možda više od mene i tebe rekli da je razlog izlijetanja ili ti pogreške upravo Hamilton i ja sam se kao navijač Ferrarija pomirio sa tim,drugo pa čitajte malo sa razumijevanjem nečije komentare a ne pišete samo da nešto napišete,UPRAVO JA sam i napisao da nije mogao drukčije vratiti se na stazu a ti meni opet ponavljaš isto?!!I rekao sam da je kazna smiješna i nekorektna….ali ostaje njegova pogreška kao što je slično napravio i lani kad je vodio itd……


      0
      -3

      3
  9. Ayrton Senna
    Ayrton S Prikaži

    Nesto vas “slusam” pa bas je tesko biti navijac Ferrarija… isplakali ste jedno more suza ovih dana



    2
    -12

    14
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Bolje i to, nego biti kao prebjeglice iz mclarena u Mercedes jer eto kao navijate za mercedesov motor 20 godina kao neki. Bar smo tu kad pobjeduju i gube. Dok vi svi koji ste navijali za mclaren ste se rasprsili u vidu magle jos prije 5 godina.



      6
      6

      0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Hehe, naziru se očaj i nemoć, čim se ovakve izjave daju :thumbs:



        5
        -4

        9
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Ne nego se naziru ljudi s drugih portala kojima je zivotni moto provocirati druge. Pa dobiju primjeren odgovor. Uostalom reci mi koji dio mojeg odgovora nije tocan? Sjecam se vremena gdje je bilo gotovo podjednako navijaca Ferrarija i McLarena. Gdje ste danas svi? Dio poceo navijat za RB dio za Mercedese. Svaka cast izuzecima no najlakse je kad neide “promjenit carape” pod izlikom navijam za tog i tog…ili po novom za mercedesov motor. Kao prvo ocajan zbog sporta nikad nisam bio niti cu biti. To mi je sporedna stvar u zivotu. Pratim F1 zbog zabave i dobrih utrka a ne da budem ocajan i nemocan. Zanimljivo kako nisi odgovorio na gore razuman komentar svog kolege. Btw bio sam jedan od rijetkih koji je opravdavao odluku sudaca i slagao se s istom. Bas sam se naplakao, ocajan sam i nemocan. Vrati se na temu od utrke 8 prelistaj mi komentare…



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Ma nisam ja direkt na tebe ciljao, nego tako ispalo.
        Salty izjave inače ne komentarišem, ali pošto sam i ja jedan od “prebjeglica”, nešto bi jače od mene pa reagovah

        Nije ti ništa tačno u postu, ako već pitaš.
        Niko ne navija ni za kakav motor.
        Tako nešto ne postoji. Iza svakog motora postoji ekipa koja ga je napravila
        Recimo 2009. Nisam navijao za Brawn iako je bio pogonjen Mercedesovim motorom.
        Ne znam koji moj kolega piše razumne postove, malo nas je razumnih :)
        Ne odgovaram svima i uvijek. Ako nekoga procijenim da je provokator, smatram da je njemu suvišno odgovarati.
        Što se tiče kazne, ne slažem se da je zaslužena, iako gledajući tehnički je ispravno donešena.


        0
        -2

        2
  10. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Bok svima.
    Ja osobno sam uživao u eri MS kad je naglo zakočio iza Safety cara, pobiejdio kroz boksove. Čak i kad je lupao JV ili Hilla, to su utrke krv proključa. I najveći nogometaši su dobivali crvene kartone.
    Nemam ništa protiv dominacije jedne ekipe (pod uvijeom da nije napravljena ispod stola), dapače to je najbrži sport koji okuplja najbolju ekipu i ako nisi sposoban napraviti konkurentan bolid, više sreće u maketama formule.
    ISto tako kao navijač Ferrarija volim gledat i Hamiltona jer i on se razlikuje po svojim odlukama kada na primjer ne uđe u boks već se vrati, vidiš da razmišlja u otm trenutku trezveno i dobro. To su te odlike koje čine prvake.
    Ali ova kazna samo potvrđuje trenutnu sterlinost Formule1. Hamilton, Schumi, Senna svi bi napravili isto kao Vettel (naravno svega toga nebi bilo da nije bilo greške) jer to rade pravi raceri, zadržavaju poziciju bez obzira na posljedice.
    I takva formula mora biti uvijek na rubu, zato su oni i najbolji vozači jer prepoznaju potencijalnu opasnost i reagiraju na vrijeme pri bilo kojoj brzini ili uvijetima.
    Zato palac dolje za sterilnost i palac gore boljoj budućnosti :)



    9
    9

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.