Mladi ruski vozač Nikita Mazepin bio je najbrži na drugom i posljednjem danu unutarsezonskog testiranja na Circuit de Barcelona-Catalunyi. ART-ov vozač Formule 2 bio je za volanom Mercedesa te je uz najbrže vrijeme imao i najviše odvezenih krugova, njih 128. Njegovo je vrijeme bilo samo dvije desetinke sporije od Bottasovog jučerašnjeg najbržeg vremena.
Bilo mu je to prvo iskustvo u Mercedesu W10, no ne i prvo u Mercedesovom F1 bolidu – Mazepin ove sezone vozi privatna testiranja s Mercedesom W08, šampionskim bolidom iz 2017.
Drugo vrijeme dana odvozio je Toro Rossov Alexander Albon. Albon je na stepenicu tvrđim gumama (C4) bio čak 1.3 sekundu sporiji od Mazepina.
Treće i četvrto vrijeme su postavili Ferrarijevi vozači – Antonio Fuoco bio je nekoliko tisućinki brži od Charlesa Leclerca koji je danas odrađivao posao za Pirellijev program te odvozio samo krug manje od Mazepina.
Kimi Raikkonen je bio peti ispred Renaultovog Jacka Aitkena, prvog od vozača s manje od 100 krugova. Kevin Magnussen je bio najbrži u jutarnjem dijelu testiranja, a isto mu je vrijeme bilo dovoljno za sedmo mjesto u sveukupnom poretku, nakon što u popodnevnom dijelu nije napravio bolje vrijeme.
Osmi je bio Racing Pointov testni vozač Nick Yelloly ispred Williamsovog Nicholasa Latifija, trenutno vodećeg u prvenstvu Formule 2. Dan Ticktum je s Red Bullom bio tek deseti s više od 3 i pol sekunde zaostatka.
Lance Stroll je, kao i Leclerc, testirao za Pirelli te postavio 12. vrijeme, a oko njega su se na tablici smjestili vozači koji su danas dijelili McLaren, Oliver Turvey i Sergio Sette Camara. Njih se dvojica nisu navozili, Turvey je odvozio samo 52 kruga, dok je Sette Camara nakon samo 19 krugova stao na stazi i završio McLarenov program.
Zaustavljanje Sette Camare bilo je uzrok jedne od čak pet crvenih zastava. U jutarnjem su dijelu bile tri – Ticktum i Latifi su stali na stazi, dok se Mazepin izvrtio i stao u 11. zavoju, a u popodnevnom smo dijelu, osim Camarinog, vidjeli i Albonovo zaustavljanje koje je prekinulo testiranje 9 minuta prije kraja.
Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Gume | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Nikita Mazepin | Mercedes | 1’15.775 | – | C5 | 128 |
2 | Alexander Albon | Toro Rosso | 1’17.079 | 1.304s | C4 | 109 |
3 | Antonio Fuoco | Ferrari | 1’17.284 | 1.509s | C4 | 120 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’17.349 | 1.574s | neoznačene | 127 |
5 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1’17.393 | 1.618s | C5 | 110 |
6 | Jack Aitken | Renault | 1’17.621 | 1.846s | C4 | 75 |
7 | Kevin Magnussen | Haas | 1’18.101 | 2.326s | C3 | 106 |
8 | Nick Yelloly | Racing Point | 1’18.212 | 2.437s | C5 | 83 |
9 | Nicholas Latifi | Williams | 1’18.573 | 2.798s | C5 | 88 |
10 | Dan Ticktum | Red Bull | 1’19.458 | 3.683s | C3 | 79 |
11 | Oliver Turvey | McLaren | 1’20.712 | 4.937s | C3 | 52 |
12 | Lance Stroll | Racing Point | 1’20.745 | 4.970s | neoznačene | 119 |
13 | Sergio Sette Camara | McLaren | 1’21.565 | 5.790s | C2 | 19 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmmm, Nikita je u dosadašnjih 6 trka F2 uzeo samo 4 boda, a sad nagurao vrijeme samo 0,2sec lošije od Bottasovog jučerašnjeg
Vidim, ukazao se i Dicktum :chill:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito je bolid kanta
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da sjedneš čimpanzu za W10 bila bi minimalno druga na gridu.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjeli su čimpanzu u Ferrari 2009. I to nNekoliko njih nakon Masse pa su završavali tuce mjesta iza Kimija u istom autu….
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahaha.. Istina.. Badoer i Fisico ?
Svakako promasen komentar kolege @Ibarac00
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahaha istina samo da pitam “Sjeli su čimpanzu u Ferrari 2009. I to nNekoliko njih nakon Masse …” spada li ovo u kršenje pravila No 4 ” Vrijeđanje vozača ili bilo kojih drugih javnih ličnosti možete biti sankcionirano ako moderator tako procijeni. ” je li ovo vrijeđanje badoera i fisichelle ? ili donatori imaju joker ka npr bottas od charlia lani ? samo pitam , bez uvrede . valjda je komentar Ibarac00 promašen ( kako piše Crash ) ali tek onda ako ga se shvati bukvalno šta i nije baš lako ( shvatiti bukvalno ) ali sve se može kad se hoće zar ne ? a oni koji su ” završavali tuce mjesta iza Kimija u istom autu….” kako piše wapi … pa možda bi trebali uzet u obzir jer virujem da ka poznavaoci F 1 znaju da nije baš piece of cake na malo više od pola sezone “pronač” adekvatnu zamjenu za povrjeđenog massu zar ne ? badoer je svoju zadnju trku u F 1 odvozija 1999. ( a i dok je bija aktivan vozija je “slabašnu” lolu , forti , minardi ) da bi zatim do 2010 . bija testni i REZERVNI vozač ferraria . šta se od njega moglo očekivat ? baš ništa šta je i “ostvarija” . a fisico ? kad se “dočepa” renaulta odvozija je 2 sezone vrlo solidno … 2005. završija 5 . iza fernanda , kimija , MS i montoye , 2006 . je završija 4 . iza fernanda , MS , masse . 2007 . renault je počeja padat u formi , alonso je otiša u Mcl , fisico završava 8 . da bi potom otiša u “novo pridošli” tim FI koja je prve 2 sezone završavala na predzadnjem mistu u kostruktorskom pa su i rezultati fisica bili adekvatni “formi” FI . te 2009. posli 12 trka za FI ka zamjena “rezervnom” badoeru fisico je “uletija” 5 trka u ferrari . šta s e moglo očekivat od nekoga ko je uletija u vjerovatno sasvim drugačiji bolid od FI ? ipak ako je badoer zaostaja “tuce mjesta” iza kimija ( a mora je uletit ka “prva pomoć” 2 trke pa je zaostatak nekog gotovo “umirovljenog” nebitan ) fisico bez prilagodbe na drugačiji bolid NIKAD nije zaosta za kimijem “tuce mjesta” … italija 6 zaostatka , singapur 3 , japan 8 , brazil 4 i abu dabi 4 mista . koliko je prilagodba na bolid (ne)važna možda se može vidit na primjeru baš kimija … posli dvi jako dobre sezone u lotusu 2014. je doša u ferrari i alonso ga je “pregazija” . i on je zna zavšavat trke 6 ili 8 mista iza fernanda ;) pa rookie magnussen je tu sezonu završija bolje plasiran od iskusnog kimija ! posi godine prilagodbe plasmanom je završija bolje ( 4 . na kraju ) ali je bodovno opet “pregažen” od seba koji je tek DOŠA u ferrari .. – 128 u odnosu na nijemca . možda je prilagodba ipak važna , a ako je šta se moglo očekivat od fisica ? badoera ( njegove rezultate , plasmane te 2 trke ) ne treba ni uzimati za ozbiljno ako želimo bit realni , objektivni …
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li ovo izražavaš želju raditi kao moderator?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@lbarac00 Ova me tvoja izjava podsjetila na izjavu jedne jako ugledne osobe u svijetu F1 od prije 15ak godina kad je isto tako izjavila nešto slično tvojoj izjavi, pa su ga posjeli u bolid Jaguara pa se malo izblamirao nakon te izjave i vožnje shvativši da ne može baš svako vozit F1 bolid, pa ni čimpanza.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ti to isto danas i prije 10 godina. Bolidi se konstantno razvijaju, bez obzira na promjene pravila. Sve su napredniji. Pa tako danas početnici vrlo brzo pohvataju stvari u F1. A onda ako uzmemo u obzir da je ovo najbolji bolid koji je Mercedes napravio. Da radi bez greške, i da ga oba vozača voze podjednako dobro. Nema problema sa setupom, nema problema sa gumama. Radi na svim tipovima staza…
A nije to ni MotoGP gdje se vozači teško privikavaju na drugog proizvođača motora. Potpuno drugačije zvijeri…
A na kraju, treba dodati da su oba vremena na testiranju postavljena na najmekšoj (najbržoj) C5 gumi, a opet su bili sporiji od Bottasovog pp kruga na C3 gumi…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Pastor
Potpis, pogotovo ovo za gume, pa samo tu je vjerojatno barem 2-3 sekunde lap timea.
Još bi dodao da kao u svim drugim sportovima mlađe generacije su sve spremnije i sve ranije počinju ozbiljno raditi na sebi.
U današnje vrijeme je nezamislivo da netko kao Hill junior se počne ozbiljno baviti motorsportom u kasnim tinejdžerskim godinama i uspije doći u F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar Latifi.
0
0