Hamilton dominirao u Kini i pobijedio na 1000. F1 utrci!

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 4 min 160 komentara

[glasovanje utrka=103]

Lewis Hamilton je pobjednik 1000. utrke Formule 1! Britanac je u dominantnom stilu koji je podsjetio na partije od prošlih par sezona porazio sve konkurente, a već je nakon starta postalo jasno da će mu jedina prijetnja u ovoj utrci biti Valtteri Bottas.

Bottas je imao loš start i nije se mogao obraniti od Hamiltona koji je samo projurio u prvi zavoj, a iza njih su dva Ferrarija također zamijenila mjesta. Vettel je zapeo iza sporog Bottasa i odabrao vanjsku stranu prvog zavoja, dok je Leclerc otišao s unutrašnje i zaradio treću poziciju.

Max Verstappen je ostao na svojoj poziciji, a imao je i puno sreće jer se izvrtio u formacijskom krugu, ali se uspio vratiti na svoje mjesto prije nego je prošao čitav grid jer bi u tom slučaju morao krenuti s posljednje pozicije.

Dramu na startu vidjeli smo u sredini poretka gdje je Daniil Kvyat zapeo u sendviču dva McLarena. Najprije je svojom stražnjom lijevom gumom prešao preko gume na McLarenu Carlosa Sainza, da bi ga to onda lansiralo u sličan incident s Landom Norrisom. Kasnije je za taj incident dobio kaznu prolaska kroz boks, a nedugo nakon toga je i odustao.

Prvi od redovnih zaustavljanja u boksu bio je Antonio Giovinazzi. Već u 8. krugu je otišao s mediuma na soft, što ga je kasnije koštalo jer su ga na stazi u direktnoj borbi za poziciju prošli danas izvrsni Alexandar Albon i blijedi Lance Stroll.

U prvih 10 krugova gledali smo dva Ferrarija kako se prate unutar sekunde, s Leclercom ispred Vettela. Vettel je izgledao kao brži vozač i Ferrari je nakon par krugova tražio da Leclerc propusti svog kolegu, obzirom da je izgledalo da iza njega samo troši svoje medium gume. Međutim, jednom kad je prošao – Vettel nije uspio napraviti značajniju prednost i par puta je blokirao kotače na kočenju što je sugeriralo da je uskoro vrijeme za promjenu guma. Leclerc se pobunio na team-radio, a sve to je prekinuo Max Verstappen koji je otišao po nove gume i prisilio Ferrari na reakciju.

Obzirom da je bio blizu iza dva Ferrarija, oni su odmah povukli Vettela u boks i jedva su sačuvali svoju poziciju na izlasku. Vidjeli smo sjajnu bitku Ferrarija i Red Bulla u kojoj je u jednom trenutku Verstappen čak prošao naprijed, ali je Vettel u idućem zavoju vratio poziciju.

Leclerc je nastavio i u boks ušao 5 krugova kasnije što mu je pružilo priliku da u završnom stadiju utrke ima svježije gume. Ipak, u njegovom bolidu nije bilo dovoljno tempa da sustigne Verstappena prije cilja.

Nico Hulkenberg je izgledao solidno prije nego se u 17. krugu samo povukao u boks zbog mehaničkog problema, ali Renault može biti zadovoljan rezultatom Daniela Ricciarda koji je završio iza Pierrea Gaslyja na 7. poziciji.

Na odlaske u boks su reagirali i Mercedesi. U 21. krugu je najprije otišao Bottas, a krug kasnije i Hamilton. Njihova prednost u odnosu na druge bolide bila je realno u opasnosti samo u slučaju sigurnosnog automobila, ali su se osigurali i od tog scenarija. Ipak, takva strategija je Bottasa približila Hamiltonu zbog čega je Lewis na team-radio provjerio zašto je njegov kolega dobio stratešku prednost, ali su mu pojasnili da će zbog toga on imati prednost na kraju. To se pokazalo točnim jer je pred kraj utrke ponovo počeo povećavati prednost i završiti ispred bez ikakvih problema.

Dobru utrku imao je i Kimi Raikkonen koji je pretekao nekoliko vozača u dirketnim dvobojima na stazi, te je završio na 9. poziciji, iza Sergija Pereza.

Najbrži krug je držao Sebastian Vettel sve do 2 kruga prije kraja kad je Pierre Gasly otišao u boks na set najmekših guma i ostvario vrijeme 1:34.742.

Izdvojeni trenuci s VN Kine
Verstappen se izvrtio u formacijskom krugu
Kubica se izvrtio u formacijskom krugu
Start utrke
Kvyat se sudara s oba McLarena
Ferrari javlja Leclercu da propusti Vettela
Leclerc: “Gubim vrijeme”
Borba Verstappena i Vettela
Dvostruko zaustavljanje Mercedesa

Rezultati utrke

VozačBolidKrugoviZaostatak
1Lewis HamiltonMercedes56
2Valtteri BottasMercedes566.552s
3Sebastian VettelFerrari5613.744s
4Max VerstappenRed Bull/Honda5627.627s
5Charles LeclercFerrari5631.276s
6Pierre GaslyRed Bull/Honda561m29.307s
7Daniel RicciardoRenault551 krug
8Sergio PerezRacing Point/Mercedes551 krug
9Kimi RaikkonenAlfa Romeo/Ferrari551 krug
10Alexander AlbonToro Rosso/Honda551 krug
11Romain GrosjeanHaas/Ferrari551 krug
12Lance StrollRacing Point/Mercedes551 krug
13Kevin MagnussenHaas/Ferrari551 krug
14Carlos Sainz Jr.McLaren/Renault551 krug
15Antonio GiovinazziAlfa Romeo/Ferrari551 krug
16George RussellWilliams/Mercedes542 kruga
17Robert KubicaWilliams/Mercedes542 kruga
18Lando NorrisMcLaren/Renault50
Daniil KvyatToro Rosso/Honda41DNF
Nico HulkenbergRenault16DNF

Odgovor

160 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Ne baš posebno uzbudljiva utrka, no otkrila je dosta toga.

    Ferrari čeka puno briga i stresa sa dva dobra vozača od kojih nijedan ne želi popustiti. Mercedes savršeno uigran stroj, od čistačice do Zetschea.

    Gasly nedorastao Maxu na bilo kojoj razini, Albon zasad najbolji debitant sezone, Giovinazzi najgori.

    Renault ponovno drastično podbacio, samo je pitanje vremena kad će im upravni odbor srezati novac i ugasiti F1 projekt koji ih je dosad trebao držati u borbi za postolje. A na kraju ne mogu ni iskoristiti vozača koji je plaćen 20 milijuna eura.



    36
    35

    1
  2. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Da da.. Ferrari je brži.. Ferrari je najbrži.. A Mercedes uredno pobjeđuje.. Svaka čast Meci na još jednoj uvjerljivoj predstavi.. A Ferrari.. Mislim da nas čeka još jedna sezona za zaborav..
    Sramota kako su sjebali Leclerca..
    Nevjerovatno..



    28
    25

    3
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Ako ne znate kako unistiti utrku Leclercu samo nazovite Ferrari. Oni ce vam sve detaljno objasniti.



    34
    32

    2
  4. Nando
    Matek14 Prikaži

    Savjet za Charlesa: kada ti ljudi s Ferrarijevog pitwalla nesto kazu, najbolje je to ignorirati. Da si slusao sebe, danas bi bio na postolju. A Ferrari ti je momcad poznata po tome da zrtvuje utrku jednog vozaca kako bi drugog postavili na postolje. Pitaj Kimija kako se nositi s tim jer je on to dozivio vise puta proteklih godina.

    Inace utrka 2/10
    Ne znam sto je McLaren skrivio sreci, ali nikako da imaju cistu utrku.
    Kimi i Albon vozaci dana.
    I svaka cast Mercedesu.. Momcad je cudo. Vozaci, boks, pitwall, bolid.. sve ko urica funkcionira



    30
    21

    9
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Moje misljenje je da su lose postupili sa charlesom ali prije svega on je vozac ferrarija, on prima placu od ferrarija i radi posao za njih, tako da se ne moze stavljat ispred tima i raditi svojevoljno, sta mu kazu to i radi…utrka malo dosadna



      16
      12

      4
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        U dabasnjoj F1 vozac je pokazivac rada tima kojeg zastupa, tima od par tisuca ljudi u ovom slucaju, pa ako se vec ne slazete barem obrazlozite zasto bi pojedinac , moglo bi se reci zaposlenik , mogao donositi samovoljno odluke protiv naredbi , koji nije niti punu godinu u tom istom timu



        16
        13

        3
      • Nando
        Matek14 Prikaži

        Ako nista drugo zbog sebe.. Binotto je izjavio da bi Max svejedno napravio undercut na jednom od vozaca. Dakle znali su, a odabrali su zrtvovat Leclerca. Da je ignorirao, on bi bio P3, a Vettel P5.. ako nista drugo, bilo bi pravedno za vozaca. Rezultat momcadi bi bio isti, iako sam misljenja da to uopce nije tako niti trebalo zavrsiti jer su mogli vratiti P4 da nisu Leclerca drzali prvi put 4-5 krugova previse, a prije 2. boksa su ga opet svjesno drzali a zasto? Da vettel dobije drs jer je bio toliko blizu Bottasu inace i ozbiljno ga ugorzavao da bez tog drsa njegov zivot i utrka ne bi imali smisla..
        A to da je Vettek bio znacajno brzi je glupost. S drsom je vozio jednaka vremena kao Leclerc. Nakon zamjene su ponovno vozili ista vremena.
        Ferrari danas nije imao tempo za prve dvije pozicije, znaci trebalo je uzeti max iz utrke i obranit se od Red Bulla s oba vozaca. Njima je trebalo da shvate to 3/4 utrke, a nakon sto su shvatili su donijeli totalno lose odluke na stetu danas boljeg vozaca. A vrhunac svega je bio taj drugi Leclercov boks. Mali je skinuo 7 sek maxu, a oni umjesto da pokriju maxov boks odmah s njim, zovu u boks Vettela koji je na 7 sek ispred Maxa i jos pritom ostavljaju Leclerca da osigura Vettelu drs i da ganja nemoguce, tj Bottasa koji ispred leti..
        Leclerc mora zauzeti cvrsti stav u toj momcadi jer ce se pretvoriti u vodonosu, a ima vise talenta i brzine od momcadskog kolege koji vise ne lici na nista.. i onda jos ima obraza reci da mu je zao sto charles nije uspio proci maxa.. fuj



        9
        1

        8
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Greška @Matek
        Vettel JE bio brži od Leclerca.
        Onih -0,011; -0,021; …., zaostatka, za Leclrecom, što si vidio na kraju krugova je bilo zbog usporavanja kada je pristizao Leclerca.
        I ipak je napravio koliko-toliko veću prednost sa sjebanim gumama ispred Leclerca, kad su ga napokon pustili.
        Ferrari je trebao pustiti Vettela naprijed nekih 5-6 krugova ranije!!
        Dakle, ako su napravili zayeb sa timskim odredbama u krost Vettela, napravili su zayeb u timingu kad su to odradili. Kao da ništa nisu naučili od prošle godine.
        I oba puta su trebali zvati Leclerca ranije u box (pogotovo drugi puta, a ne da Leclerc lafo nešto “štopa” Bottasa – braniš neodbranjivo, LOL).
        Tada bi možda (najvjerovatnije) i imali 3-4 u ovoj trci, što je uostalom bio i maximum.



        10
        9

        1
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        ferari je napravio ok stvar, ali je napravio to na totalno šeprtljav način.
        ovi što kažu da leclerc treba misliti na sebe, neka navijaju za hamiltona-to je vozač koji misli isključivo na sebe. ferari je momčad i feraristi navijaju za momčad a ne za vozače, i svaki ferarist očekuje od ferarijevog vozača da se podredi momčadi, naravno, ako je momčadska odluka iracionalna, naravno da to nećemo odobravati. ali današnja odluka nije bila iracionalna, nažalost sprovedena je šeprtljavo pa se dežurnim hejterima dalo materijala za kritike, što drži vodu jer zapravo ferari je šeprtljav već dugo vremena nažalost.

        poanta: bez ferarija leclerc nebi bio u mogućnosti biti p5, tako da treba biti zahvalan i istrpiti polovicu sezone da se iskristalizira brzina u odnosu na sebastiana koji mora imati nešto kredita kod momčadi s obzirom na trud, želju i rad proteklih godina. naravno da se slažem da se taj kredit ubrzano topi i da ovakvim predstavama za par utrka, kada mercedes već bude daleko naprijed, treba dati vozačim da se slobodno utrkuju i pokažu sami tko je brži.



        7
        6

        1
  5. Formula1
    f1zd Prikaži

    U Bahreinu sam rekao da je sezona duga, i bome bit će…
    Čestitke Mercu, vidimo se sljedeće godine…



    10
    9

    1
  6. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Svaka cast Mercedesu, igraju se s nama, Ferrari mora da pokupi svoja sranja i da do VN Spanije se srede, jer u suprotnom ovo ce biti najdominantnija sezona Mercedesa! I btw cestitke Mercedesu…



    18
    17

    1
  7. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    Torpedo pokazuje zasto ga izbacuju iz svake momcadi. Talijanski blitvari opet usrali sve sto se moglo. Jebo vas placko vettel da vas jebo. Volim nego pare sto im je smotani gasly uzeo i fastest lap samo zato sto su doslovno sjebali utrku leclercu. Francusko smece renault nista novo. Merc kirurski precizno.

    Utrka 2 od 10. Toliko od navijaca ferkana.



    8
    -8

    16
  8. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Daj Ferari koji k radite sa Leclerom?



    6
    3

    3
  9. Gagi032 Prikaži

    A BILI SMO BRZI KAO METAK!!!!



    6
    6

    0
  10. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Dosadnjikava utrka, jedino je malo drugi odlazak u boks dao malo života.
    Dominantan MB, Ham vrhunski od početka do kraja.
    Ferrari užasna taktika za Leclerca.
    Gasly konačno u prvih 6 i najbrži krug.
    Svi od 7-10 su bili super, ali mali Albon iz boksa do 10.mjesta stvarno svaka čast.
    Mclaren imao peh da bude torpediran.
    Renault pouzdan kao da ga ja slažem.



    8
    8

    0
  11. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Vettel: ”Još tražimo brzinu iz Barcelone”.
    Očito tražite iluziju. Niti brzine niti strategije.
    Kad vidim Jock (Joke) Cleara u boxu želudac mi se diže.



    12
    12

    0
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Kaj su rekli da trze brzinu iz Barcelone hahahaha pa njima jos nije jasno da Merc nije ni stisnuo u Barceloni a sad ih i s takvim izjavama nabrijavaju dok ih samo sustizu tehnicki a digici nabrijani jer je toto reko da lete



      4
      4

      0
      • Monisha Kaltenborn
        Zeus Prikaži

        Merc vrhunski istrolao Ferrari.
        Neki navijači vole timske odredbe ako se odnose u korist njihovih pulena, inače, Alonso (ne Ferrari) bi trebao vratiti Massi Njemačku, jer je to bilo beskrajno pokvareno (od Alonsa) te uništilo Massinu karijeru, svi znamo da je Massa držao korak sa Fernandom, ali Alonso je nekako izmagijo Ferrari da njega preferiraju …tsk…



        5
        2

        3
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Čuj Massa držao korak s Fernandom… :rofl:



        6
        6

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Pa gdje si ti grčki bože, nema te na forumu nikako, jesi mi dobar? :D

        Budi mi pozdravljen :pivo:



        1
        1

        0
  12. Mattia Binotto
    SamoFerrari Prikaži

    Bez riječi.



    3
    3

    0
  13. Rover
    zjurina Prikaži

    Jadno…

    ….

    i opet jadno, što se predstave tiće…

    i šta reči – čestitke pobjedniku.



    2
    2

    0
  14. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ako se ikada osjecate beskorisno sjetite se da je tu Ferrarijev tim (bez uvrjede)



    11
    9

    2
  15. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Dominantno.. Nema se tu sta pametovat.. Neam nista protiv sto su zamjenili Leclerca i Seba ali sve nakon toga je tragikomicno.. Kad su Kimija ubijali sa ovim nis koristi duzim stintom mi nije toliko smetalo jer je Kimi na godisnjoj razini bio sporiji vozac ali ovako unistit utrku Leclercu je amaterizam, da ne psujem bzvz.. Kimi se zabavlja izgleda.. I bravo za Albona..



    8
    5

    3
  16. Jenson Button
    senad22 Prikaži

    Dominacija, kakav tim po meni najveci ikada u ovom sportu, iako mislim da je vettel ili verstappen u tom benzu hamilton ne bi vidio 5 titula moram priznati da su nepobjedljivi, ne vidim nijedan tim da ih moze dobiti ove i sl sezone, jedina nada je 2021, cestitke.



    8
    6

    2
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Napredak RBR sa Hondom bi mogo mozda dovest napad na Merc 2020 zasad odlicno 3 mjesto u ukupnom poretku za Maxa ispred oba Ferraria
      Ajmo Honda daj jos malo konjice hehheehhe



      6
      6

      0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Kako je krenula godina jos ce Honda biti druga sa RBom a svi ih sprdali. Da imaju boljeg drugog vozaca vec bi bili drugi.



        4
        3

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Tužno, ali moguće.



        1
        1

        0
      • avalon Prikaži

        pa šta i da se dogodi da RB/honda bude bolje plasirana od ferraria ? to se već događalo 2014./16. sa renaultom slabijim po KS od ferraria . i zašto se ljudi nisu trebali sprdat sa hondom koja je 2014 . pompozno najavljivala i pobjede , a završili su skoro na dnu . tek je marussia bila lošija od njih . 2016. su se malko “pridigli” ( 6. od 11 na kraju ) da bi 2017. ponovno završili predzadnji isto ka i 2018. sa TR . ovo im je već 5 sezona ( od povratka ) pa je konačno i vrime da naprave nešto pouzdano . sad izgleda dobro na “sporijim” stazam u čemu im pomaže RB šasija (dobri stabilni na kočenjima i trakciji izlaska iz šikana ) . na brzim stazama još uvik “kaskaju” za mercedesom i ferrariem šta se pokazalo i danas jer posli napada maxa na seba seb je odmica , a leclerc primica .



        1
        0

        1
  17. Ferrari
    racer 29 Prikaži

    Ponovno upropastiše utrku Leclercu.. trš-trš
    Utrka ispod svih očekivanja zahvaljujući predominantnom Mercedseu.. srebrni i kad su najbrži pobjeđuju za razliku od nekih drugih.. a tko zna?? možda.. netko nas sa-bo-ti-ra ;)



    2
    0

    2
  18. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Hamilton klasično, Bottas malo razočarao.
    Ferrari :thumbsd: u svakom mogućem smislu. Gdje je brzina na pravcu?
    Gasly pakuj se, nek Albon pokuša.
    Inače, na manageru sam stavio Kvyat, Hulk, Mclaren i Honda. Dobro sam ih izabrao…
    4/10



    5
    4

    1
  19. Mclaren
    CrveniBatman Prikaži

    Kokice kupio, colu kupio. Još samo komentari da krenu i onda laganini.



    8
    8

    0
  20. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Kimi kada je opušten vozi predobro :)



    9
    8

    1
  21. Ferrari
    07drogo Donator Prikaži

    Ne izgleda dobro za Ferrari nikako. Ako jos traze formu iz Barcelone nije dobro jer Mercedes odmice a i nije sigurno da li ce ju naci. Ako je to toi na nekim utrkama su super brzi a na drugima spori opet nije dobro jer nisu konstantni…. ako ne pronadju rijesenje ubrzo pusi propalo na zalost. Vettel / Leclerc situacija slicna kao i njihov bolid… malo jedan malo drugi ali za boga miloga pustite da se bore a ne zeznut jednog da bi olaksao drugome….



    5
    3

    2
  22. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Mercedes jos jednom pokazao da mu nitko nije ni blizu. Prve tri utrke 1-2, sto reci vise?

    Ferrari u velikim mukama sa Leclercom i Vettelom. Bit ce zanimljivo vidjeti kako ce se odvijati stvari tokom sezone.

    Gasly truba. Svaka cast za Albona.



    4
    4

    0
  23. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Čestitke Mercu na oba naslova.

    Tko može očekivati išta od momčadi koja konstantno j*be samu sebe godinama?
    Ovo se ne može preokrenuti jer Ferrari nema muda niti pameti.

    2 vozača imaju, a oni po starom kao i s Kimijem, ko hebe drugog vozača.
    Za ovo da se preokrene trebaju tip top brze nadogradnje. Za to Ferrari nije sposoban ili se ne usude Sjetimo se proslogodisnjih nadogradnji koje su ih unazadile.

    Prošle godine su imali bolid poprilično izjednačen Mercedesu dok nisu došle te nadogradnje, ali i prije toga su prosipavali bodove kao mladi majmuni.

    Rekoh prije sezone…. čak i da Ferrari bude brži pola sekunde Merc je momčad koja to može preokrenuti.
    Ferrari bi morao biti sekundu brži da bi osvojili naslov uz ovako glupe ljude.



    16
    14

    2
  24. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Najimpresivniji dio utrke – onaj dupli pit stop Mercedesa, izbacili su oba bolida van unutar 5 sekundi.

    Extra sanduk šampanjca za te momke.

    Bottas 2.0 je missing link koji je Mercedesu falio prošle godine.



    31
    31

    0
  25. Ferrari
    Thyb01 Prikaži

    Još jedna sezona na zaborav očito, strategija katastrofa a brzine nigdje. Mercu svaka čast jer su jednostavno bolji od aljkavih talijana..



    2
    2

    0
  26. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Ono kad stojiš na podiju, svira tvoja himna, a ti tek treći…



    11
    11

    0
  27. Honda
    blown diffuser Prikaži

    Od 3 utrke odvožene , za sada najdosadnija.

    https://imgur.com/gfINyWJ



    9
    8

    1
  28. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke lewisu, odlican start poslije samo kontrola, merc odlican ko i inace.
    Ferrari ce morat imat pola sekunde brzi bolid od merca da bude u borbi za naslov, nazalost nagodinu.
    Rb nije dovoljno brz, gasly jedva do najbrzeg kruga i definitivno ce tesko zadrzat mjesto, sreca njegova sto je torpedo proradio (jedini covjek na gridu koji je sposoban u istom trenutku izbacit 2 vozaca iz istog tima iz igre pogotovo u kini), albon bravo. Mislim da su i Ricci i Rb shvatili da su trebali ostat zajedno.
    Renault katastrofa
    Kimi i Perez odlicni, Haas polukatastrofa nesto slicno mercu 2013-te.
    Veliki minus arenasportu i reklamama u razmaku od 3-5 krugova.



    4
    4

    0
    • Honda
      Red Bull no1 Prikaži

      Sta ima RB da shvati?Taj Ricci nije vjerovao da ce Honda biti u stanju da napravi PU i poletio je za parama da se nelazemo.Nista nije pokazao



      3
      -2

      5
      • Alpine
        Alpine Prikaži

        Prošle godine je Ricciardo sa onom PU koja “ne valja” – pobijedio.
        S ovom ove godine ne bi ionako pobijedio, tako da mu ništa ne fali u Renaultu.
        Jer nemojmo zaboraviti da Mercedes danas nije ni pokazao svoju najveću brzinu. Da je trebalo stisnuo bi dodatno gas, vozili su koliko je trebalo.



        2
        1

        1
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        Alpine…..Da si realan napomenuo bi da je prosle godine SC upotpunio trku inace Ricci nikada nebi pobjedio, pricamo o proslogodisnjoj Kini.Inace evo ove godine vozi tu Renault PU pa kasni preko minute za Verstapenom.



        2
        0

        2
      • Alpine
        Alpine Prikaži

        @ Red Bull no1, ma sve u redu…
        No znaš i sam da zadnjih par sezona da bilo koji vozač može baš birati gdje će voziti, izabrao bi uglavnom Mercedes ili Ferrari. Pa tako i Ricciardo. Jer ono što ostaje zauvijek u statistikama je jedino postolje u utrci ili prvenstvu. A uvjeren sam da Ricciarda, ako se već ne bori za prvenstvo, zaboli đon da li se iza Hamiltona vozi do kraja utrke 45 sekundi ili ne znam, 85 sekundi. I boli ga đon da li je na kraju utrke 4 ili 7, npr. Želi se boriti za prvenstvo, kao i svi ostali.
        A i Verstappen, taman i da će se voziti i 2 sekunde slijedeće 2 godine za Hamiltonom, Vettelom ili Leclercom, vjeruj mi da će razmišljati o tome da promjeni momčad. U Red Bullu će ga zadržati samo pobjednički bolid.
        Pozdrav :-)


        0
        0

        0
  29. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Očekivao sam ljutog Maxa ali očito je da je sazrio. Razlika RB je manja ali još dosta nedovoljna. Nadam se da če najavljene nadogradnje što motora što šasije rijšiti to i da če Max završiti sezonu ispred oba Ferarijeva vozača što je lako moguče.
    Ferari je izgubljen i neče se tu ništa promjeniti,a ovo je još tzv.njihova staza.



    3
    -10

    13
    • avalon Prikaži

      nosit slijepačke ili navijačke naočale je sve isto … kroz njih se ništa ne vidi . naravno da je max sazrio , to je ustvrdija i helmut kad je posli nekoliko sranja jednu trku odvozija čisto . da je sazrija dokaza je jučer izjavom “Od sada ću na kvalifikacijama i ja njima zaj****i krugove.” “osvećivanje” na stazi je vrlo zrelo to svi znaju zar ne ? možda je ferrari i izgubljen ali RB pa time i max mu još nisu dorasli ako se gleda kroz današnju trku . posli nuspješnog napada na moga bi reć lošeg seba za nijemcem je zaosta 13, 9 s , a završija ispred leclerca 3,65 s iako je razlika bila u jednom trenutku ako se ne varam 14 s . da u ferraiu nisu “žrtvovali” leclerca verlo lako se moglo dogodit da danas max završi 5 . RB nema veto na nadogradnje svojih konkurenata , donosit će ih i ferrari , a čije će bit bolje , uspješnije vidit će se na kraju . i ne znam odakle ti to da je ovo tkz. njihova ( ferraieva) staza kako pišeš kad od uvođenja ovih PU ferrari nikad nije pobjedija u kini . ako se ne varam 5 X su pobjeđivali vozači mercedesa i jednom RB tj ricciardo . možda zbog “sljepačkih” naočala nisi primjetija da bi uz malo sriće u bahreinu i bolje , pametnije , hrabrije strategije ferraria danas rookie ( u ferrariu ) bodovno bija poprilično ispred maxa . čak virujem da bi max ove sezone moga lakše pobjedit seba nego charlesa …



      10
      7

      3
      • Max Verstappen 33
        Mario Prikaži

        Pazi što sam ti rekao,nije stvar u očalama. Siti se prošle godine kako je bilo i pdvuci crtu.
        Ove godine RB če biti još agresivniji u nadogradnjama. Kada kažem Max je sazrio govorim za razliku od prošle godine ,smirio je očito živce i ima drgačiji pristup,briga me za komentare ima pravo reči što god želi,znači govorim o utrkivanju.
        Ferari ove god. ništa nije pokazao bolje niti je LC bolji od Raikonena(bar to još nije dokazao) Ferari je gore krenuo u sezonu,Max puno bolje.



        4
        0

        4
      • avalon Prikaži

        Mario … je , je baš je stvar u očalima . drago je meni šta ti znaš da će ove sezone RB bit još agresivniji u nadogradnjama . neko od vodećih ljudi RB ti je to šapnija ? pišeš “Ferari OVE GOD. ništa nije pokazao bolje…” , a godina /sezona je tek počela CL nije bolji od kimija , nije dokaza ? ma bravo … u 2. trci za ferrari posli samo 22 trke u dosadašnjoj karijeri F 1 je samo zbog peha umisto pobjede završija 3 . i ostvarija prvo postolje . lani je kimi posli 3 trke ima 30 ( početkom 2018 . je iza sebe ima 16 sezona i 271 trku , leclerc sezonu i 21 trku ) , a charles 36 tj 6 bodova više od preiskusnog kimija . naravno , zbog očala koje sam spomenija u prvoj replici ti to nisi i ne vidiš ;) i čega bi se ja to treba sjećat od prošle godine i šta bi bilo kad bi podvuka crtu ? sitija bi se i vidija povlačenjem crte da je LH osvojia titulu , da su i seb i kimi završili isprid “tvoga” maxa :) :) “Ferari je gore krenuo u sezonu,Max puno bolje.” ma da max je za tebe “zasebna jedinica” neovisna o timu za koji vozi ili … ? ferrari je krenija gore , max puno bolje , a taj gori ferrari ima 21 bod više od valjda maxa u konstruktorskom . kad je preša u RB ima je iza sebe 23 trke u TR ( otprilike ka i leclerc u sauberu ) i znaš koliko je bdova osvojia u 3 trke ? 37 …. leclerc u 3 trke za ferrari 36 ;) btw , s obzirom kako veličaš maxa , zanemaruješ njegov tim … vidiš li ti išta drugo osim njega ? čak i na kompletnom gridu ? jesi li se tresa kad mu se CL primica i prednost od mislim 14 sveo na tek 3,6 s . jesi li griza nokte kad nije uspija preteć seba i kad mu je ovaj odmaka 13,9 s ? ti posli 3 trke već znaš da je max smirija živce u odnosu na lani . ponašaš se ka marko koji je posli nekoliko sranja maxa zaključija da je ovaj pokaza zrelost jer je odvozija jednu čistu trku . OK , marka razumim , max je njegov projekt ali … valjda nije i tvoj ? jbte , da bi ga uzveliča čak si za kinu napisa kako je to tkz njihova ( ferrarieva ) staza , a samo da si pogleda vidija bi da u turbo eri ferrari NIKAD nije pobjedija na tkz njihovoj stazi kako si napisa . jbga , rekoh ti ja … krive su očale :) nije te briga za maxove komentare … a da “podvučeš crtu ” i sitiš se šta je bilo sa oconom bar verbalno , šta se desilo u abu dabiju i šta je max izjavija posli trke …. da te podsjetim “Pomislio sam – ako mi zatvori vrata – izgurat ću ga sa staze. Možda je to bila osveta za Brazil,” i još “Svidjelo mi se. Bio je dobar osjećaj.” puno zreliji sada izjavljuje “Od sada ću na kvalifikacijama i ja njima zaj****i krugove.” svaka čast na zrelosti tvoga fana :) :)



        1
        -1

        2
  30. F1 fan Senna Prikaži

    Utrka dosadna, bas za zaspat.
    Nemam rijeci za to sta Ferrari radi Leclercu, nadam se da ce se oduprijet tome i ignorirat odredbe u buducnosti.
    A Mclaren stvarno nemaa srece nikako da odvoze cistu utrku da vidimo kolko su stvarno dobri. Sainz je napravio jakoo dobar recovery na kraju i tempo je bio cak iznenadujuce dobar tako da ipak nesto pozitivno iz ovog vikenda. Brzina u utrci je ocito tu.



    2
    0

    2
  31. Mclaren
    BeBrave Prikaži

    Dokaz da se povijest ponavlja, 2016 torpedira ferrari, a tri godine nakon torpedira mclaren



    3
    3

    0
  32. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Mercedes bez greške.
    Ferrari: sve pogrešno.

    Natjerali klinca da se makne dedi, a deda kilav. Obojica pali u krilo Verstappenu, pa su uspjeli isčupati Vettela (jedina strateški ok odluka u utrci). Nakon toga držali klinca puno predugo vani, gubio je vrijeme nevjerojatno. Za Leca, i zadnja promjena guma je bila prekasno samo da bi Seb dobio koju desetinku koja mu je bila potpuno irelevatna jer su samo neumjereni optimisti mogli misliti da Seb ima brziine sustići i prestići Bottasa.

    No, usrećili su dedu, a klincu su pokazali da ne može računati na fair play. Morat će biti energičniji u nametanju svoje volje u Ferrariju.

    Ja i dalje mislim da je Ferrari na kraju prošle sezone donio pogrešne kadrovske odluke i to se već vidi.



    22
    19

    3
  33. dejan_s Donator Prikaži

    Ono što je po mom sudu obiželjilo utrku jeste odlična predstava Albona i krajnje kriminalno ponašanje Ferrarija prema Leclercu. Ovo ne samo da nije pošteno, nego je i kontraproduktivno. Ferrari s blago bržim autom izgubi poziciju od Red Bulla zahvaljujući kratkovidosti. Ovo, možda najbolje od svega odslikava kakvu mršavaju vjerovatanoću ima Ferrari da postigne bilo šta vrijedno ove sezone. Počinju graditi osnovu za neprijateljstvo između vozača a to je zadnja stvar koju trebaju.
    Krajnje razočaravajuća izjava Vettela na kraju u vezi njegove prednosti u odnosu na Leclerca.
    Najzanimljivije mi je da je jučer u kvalifikacijama Ferrari najviše izgubio vremena u trećem sektoru,, sektoru koji ima najviše pravaca. I danas je Ferrari gubio vrijeme u sve tri sektora treba sačekati za analizu podataka, ali čini mi se da je opet sektor s najviše pravca bio dio staze gdje su gubili ponajviše vremena.
    Najbrži krug kvalifikacija i sektori
    https://pbs.twimg.com/media/D4BY1sbXkAESVpk.png

    Više se vjerujem medijskim izjava ni malo, jer se čini da ono što čujemo u prenosu zapravo glas Mercedesove propagandne mašinerije.

    DRS nije bio od veće pomoći na ovoj stazi. Sve u svemu kako je Kina jedna od najmonotonijih utrka nije utrka ni bila slaba.



    10
    8

    2
  34. Jody Prikaži

    Najdosadnija ovogodisnja utrka. Ne vidim nista racionalno sto bi objasnilo zasto se Leclerca u oba stinta 3-4 kruga prekasno zvalo u boks. A bilo je evidentno da gubi 1,5-2 s po krugu, te da je to konstanta. Stvarno tesko za razumjeti. Hamilton prebrz za sve.



    5
    4

    1
  35. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Nismo zaslužili ovakvu 1000. urku. Danas nismo vidjeli borbu, duel koji trajao duže od dva zavoja, ništa. Bojim se za budućnost sezone.
    Kompletno Mercedesu svaka čast, a i čini se da su i Racing Point i čak Williams napredovali. Nevjerovatno da Max vec treću trku iskorištava Ferrarijeve nonsense. Pa danas su imali naspram njega bar 0,3 sec po krugu i uspjeli su Charlesa stavit iza 4 sec na kraju. Što će tek biti kad budu tu negdje po brzini…
    Moram pohvaliti Albona za doktorsku vožnju, najpozitivnije mi je iznenađenje ove sezone.



    7
    7

    0
  36. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Tek je 3. trka, ima još 18 trka, duga je sezona …… :chill:
    :rofl: : rofl:



    3
    3

    0
  37. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Festival surovih (sirovih) stvarnorsti i realnosti.

    1. Mercedes je jos uvijek/oduvijek ima najbolji bolid i momcad (jos od 2014.)
    2. Nazalost i dalje vrlo jasno A i B prvenstvo, s prevelikim razmakom
    3. Vozaci previse u sjeni bolida koje voze i “oblika sporta” i uskih pravila igre. Previse vezane i limitirane ruke. Previse se mi zabavljamo momcadskim “sposobnostima”, igrama, problemima, mudrolijama, strategijama, gumama, a premalo vozacevim sposobnostima…
    4. Ferrari se trsi, ali zapravo pleše kao pudlica oko Rotvajlera i u zelji da okrene stvar na razne nacine, neminovno ostavlja dojam s previse gresaka i nespretnosti
    5. Imamo zapravo reprizu lanjske sezone s nesto drugacije pomijesanim kartama…

    Honorable mentions (opinions):
    -Ham nije bio brži od Bot, ali je klinicki iskoristio dobar start
    -žrtvovali Lec, ispostavilo se neopravdano. Vet mozda uopce nije bio brži…
    – Max je uvijek tu, vreba i maksimalno koristi prilike i skuplja bodove (ispred oba Ferrarija), Gaslyev (slabiji) performance se pomalo i kamuflira
    – Albon odlican

    Losa (dosadnjikava) utrka za Kineski standard



    9
    8

    1
  38. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    U ferrariju su danas znali da nemaju nikakav pace za zaprijetiti Mecki. Samim time ne vidim razlog za switch vozača al dobro. Najgori dio je Leclercova strategija, mislim koji k???
    Ja čekam idući PU, jer ovaj očito može voziti punom snagom svaku parnu utrku… Honda nas je danas skoro oprala na pravcu…



    2
    2

    0
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Da su probali sa zamjenom pozicija u 4.-5. krugu, kad je Seb fkt pokazivao da može bolje i bilo bi nekog smisla vidjeti ima li kakve šanse da hvata Bottasa. Ali jok, oni okasne 10 krugova i onda to urade reda radi, da se ne bi pričalo da nisu.



      4
      4

      0
  39. Alain Prost
    zastava 101 Prikaži

    ocjena utrke 1 . imao sam ućiteljicu u 1. srednje koja je davala ocijenu 0. kaže da i jedinicu treba zaslužiti,možda nisi ništa znao ali si se barem trudio. tako i ovi danas,ne može se reći da nisu kružili sat i pol stazom. bdw sezona je gotova,bar što se tiće nekakvog dvoboja merc-ferrari,mislim da ni botas nije dorastao hamu…ako to netko još nije shvatio nema mu pomoći ni dalje



    3
    1

    2
  40. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Ocjena utrke 4. Od svog uzbuđenja oko 1000 utrke, dobili smo samo kamilicu. Trka je bila gotova u drugom krugu. Po dosada viđenom izgleda da će Mercedes osvojiti obje titule s puno manje muke nego prošle godine jer situacija je u Ferrariu ravna neredu. Loše strategije, nekakvi pokušaji s timskim odredbama u 3. utrci sezone, problemi s bolidom- užas. Gasly je konačno uspio spojiti ok utrku, ali puno zaostaje za Maxom. Pohvale Albonu za fantastičnu utrku iz boksa do bodova. Renault ne znam što radi, pričalo se prije sezone o postolju, a izgleda da je došlo na Hornerovo kad je rekao da su potrošili novac na vozača, a ne na bolid. Kimi se još uvijek drži- super za vidjeti.



    3
    3

    0
  41. Mclaren
    LH44 Donator Prikaži

    Hamilton skontao kvačilo na onim testiranjima, dobar start danas, mada ovo novo kvačilo je škakljivo, ne vjerujem da će ijedan vozač svaku utrku imati dobar start, jer je takva poluga da je lakše napraviti grešku.
    Poslije toga uredno brži od Valtterija.

    Ferrarijev zid je za odbit od plaće, odluke 5 do 12, imaju moć zapažanja gusanog radijatora i zbog toga im je Red Bull strpao u džep jedan bolid. Na početku su već trebali pustiti Seba, kasnije kad su ga pustili pregrijao je gume i onda i da je mogao ganjati Mercedes, gume nisu dale. Kasnije sa Leclercovom strategijom tragikomedija.

    Max odličan, Gasly bi mogao na rehabilitaciju u Torro Rosso, katastrofalan u odnosu na Maxa, mada nisam od njega ni očekivao da bude blizu Maxu.

    Ricciardu konačno legao bolid, Perez i Kimi iza njega odlični također, stari lisci, Albon također super vožnja do boda, kako je krenuo, Kvyat iako je vjerovatno brži od njega, njega će preferirati ako budu rotirali Gaslya.

    McLaren razočarao, mada oštetili su bolid u sudaru sa Danillom, pa je moguće to razlog lošeg tempa.

    Kubica idalje prevelik zaostatak za Russelom na utrci, na kvalama ga je stigao, ali na utrci nema tempo ni blizu.

    Trka ne baš interesantna, no i režiser je danas pospano samo pustio borbu Maxa i Ferrarija, bilo iza svega…



    4
    3

    1
  42. Marlboro
    McKruno Donator Prikaži

    Zna li netko koja momčad je rekorder s najviše 1-2 na kraju sezone? Kako je krenulo ….



    1
    1

    0
  43. Mercedes
    LewisHamilton44 Prikaži

    Na manageru promijenim Magnussena u Hülkenberga, a usput imam McLaren i Torpeda uz Hondu i adio, sve bodove mi Kvyat oduzme….



    2
    2

    0
  44. Safety Car
    bulletdodger Donator Prikaži

    Utrka nedostojna tisućite utrke u povijesti F1.
    Ferrari k’o da želi bi Williams, a Mercedes je svojom kvalitetom već dosadan. Nadam se da će Bottas na idućim trkama malo više konkurirati Hamiltonu jer u protivnom nas čeka još jedna zijev sezona.



    3
    3

    0
  45. Michael Schumacher
    thebear38 Donator Prikaži

    Trka za zaborav … taktika Ferkana gore od katastrofe … ali … kako vam se vise da toliko pljuvati Seba i velicati Leca. Danas je Lec dobio na TR … Ubrzaj ili pustaj Seba. Jel ubrzao … nije. I sto je sad problem. Seb prosao i napravio razliku oko 2 sekunde na sjeb.nim gumama. Trebali su to napraviti odmah. A ne cekati toliko krugova. Osim toga … start Seba je bio najbolji od sve cetvorice … ali nije mogao izmedju Merca zbog koga … Leca koji je morao proci Seba na startu da dokaze ne znam kome ne znam sta. Mali je talent bez pogovora i buduci prvak. Ali za sad neka se smiri … a ne da glumata na TR. Kao sto je glumatao nakon Q. Lijepite minuse koliko hocete … i tako vecina ovdje nit je pravi navijac … vec samo pljuvaci bez pokrica.



    16
    13

    3
    • Daniel Ricciardo
      MALAK Prikaži

      Realno danas nije imao brzine Lec kao npr. U Bahreinu.
      Ali pravi šampion ne pušta nikoga sjeti se multi21 i dali bi Max pustio kolegu ili Alo,Ham …bojim se da bi ga spuštanje glave moglo koštat i da bi moga biti samo jedan odličan vozač a ne 3,4 puta WDC



      1
      -6

      7
      • Michael Schumacher
        thebear38 Donator Prikaži

        Koji pravi sampion??? Tek mu je treca utrka za Ferkan i vec je pravi sampion … ajd ne sipaj kile na gomile. Danas nije imao brzine i kraj. Morao je propustiti brzeg. I kraj. Kakva opravdanja o pravim sampionima.



        8
        7

        1
      • Daniel Ricciardo
        MALAK Prikaži

        E i još.bi nam možda začinio 1000 utrku da bude zanimljivija da nije dao Vetelu a onda bi se priključio Max pa bi gledali troboj …
        Puštanje u vrijeme DRSa je nepotrebno prije je bilo puno teže prestič ako su bili isti bolidi ali sada uz DRS Brko je to trebao odraditi kad ga je držo več stalno u dosegu drsa



        1
        -3

        4
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Slažem se većinom što si napisao, ali nisam siguran da je Vettel imao najbolji start od prve četvorice, mislim da nije imao bolji start od Hamiltona.
      I ne vidim problematiku u tom što je Leclerc iskoristio prostor u prvom zavoju i završio ispred Vettela, Vettel je morao ići lijevo od Bottasa, jer nije imao desno gdje i onda je Leclerc iskoristio prostor koji mu se otvorio, taman posla da treba stati u prvom zavoju ne bi li pustio Vettela da prođe ispred i uslijed tog stavio se pod pritisak Maxa i Gasly-a. Ekipa da je htjela razriješiti tako razvijenu situaciju mogla je to odmah u prvim krugovima, ali nije, zbog čega je i počela sve naopako raditi.



      2
      1

      1
      • Michael Schumacher
        thebear38 Donator Prikaži

        Seb je morao ici lijevo jer mu je s desne strane bio Lec. Da je usao desno … Singapur 2018. A sto se tice pustanja. Pogledaj kako je to Merc rijesio. Bottas malo losiji start. Blokada Seba koji zbog Leca nema kud i laganica do 1-2. Opet kazem … taktika danas za kitu od King Konga



        3
        -1

        4
    • Max Verstappen 33
      Mario Prikaži

      Jako mi je i kada LC kaže u Q napravio sam grešku,nisam uspio napraviti dobar krug i što ti ja znam blablabla a kao drugi jesu u tome je i poanta 2 pokušaja i koliko si dobar,neki nisu dobili priliku ni za to



      4
      3

      1
  46. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Režiser i kamermani su se dobro zapili u subotu, prijenos je bio blago rečeno grozan.



    11
    11

    0
  47. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Nazalost probudio sam se u 10 i rekao na prvu kad sam vidio koliko je sati a u k….! No koliko vidim po vasim komentarim nisam propustio puno. Nazalost izgleda da je ovo realan odnos snaga i da je Red Bull veca prijetnja Ferrariju nego oni Mercedesu. Razlika je vec velika a sezona je tek pocela. Cim Mecka pise 1,2 pobjede jasno je tko je bolji i mislim da je Ferrariju iduce 2,3 trke zadnji vlak da naprave promjene na bolidu i donesu nadogradnje. I vidim da su im taktike najbolje na gridu….strasno koliko su u tom segmentu losi. Jel se tko sjeca kad je Ferrari kroz boks uzeo neku bitnu poziciju?



    1
    0

    1
  48. David Croft
    Dome_Senna Prikaži

    Sve vrli stručnjaci. U ovoj konkretnoj situaciji danas bilo je bolje imat jednog brzog vozača koji je Verstappen nego dva brza, Vettela i Leclerca koji su podjednaki i bore se, a još i zapnu iza bržih, Hamiltona i Bottasa. To svo komešanje olakšava Maxu da se progura među top 4, a usto je bezbrižan jer nema timskog kolegu koji je na Ricciardovom nivou tako da ga nitko ne napada. Ferrari puno toga zezne, ali danas nisu mogli bogzna što. Krivite strategiju, ali jesu li oni mogli predvidjeti dva Vettelova zaključavanja guma nakon što je prošao Leclerca? Charlesovo vrijeme će doći, ali ako želi svoju prednost u timskim odredbama, morat će debelo Vettela poražavat u kvalifikacijama, što nije slučaj. Renault……. Ako budu imali dvije utrke ove sezone u kojima će im oba bolida završit u bodovima, padat će sjekire sa neba. Kvyatu malo prestroga kazna za ono! Nije završio u sendviču kako je napisano, ali nije ni klasičan torpedo kakav je bio. Trkaći incident. Pohvale Albonu i Williams ekipi koja je vrlo konzistentna u pouzdanosti. 3 utrke gotove, nijedan DNF. Ajde, i to je početak.



    2
    1

    1
  49. Force India
    alen-sisul Prikaži

    Pozdrav svima,
    Ovo danas je bilo dosadno ali svaka čast Mercedesu od vozača do portira odlično kalkulirano i usklađeno. Mogli bi smo reći da su detronizirali crvene, ali ne Ferrari je to učinio sam. Charles bi trebao početi odbijati poslušnost jer je svejedno hoće li izgubiti mjesto zbog tog… sramota čestitke Red Bull za taktiku na kraju, mogli bi talijanimalo učiti od njih. Kimi odličan kao i Albon. Gasly nedorastao blago rečeno. Torpedo se opet ispalio.

    Ocijena: 2/10



    2
    -1

    3
  50. avalon Prikaži

    sinoć sam napisa da “… mercedes radi ka najbolje podmazani stroj ” taj dio se danas potvrdija onom famoznom izmjenom guma LH i VB skoro pa pararelno . posli te dvostruke izmjene koja je ukupno trajala tek nešto više od 6 s ( ako se ne varam ) samo sam uzviknija WOWWWW ! napomenija sam i da u slučaju pobjede LH se u maranellu treba oglasit “debeli” alarm , a tek ako mercedes završi 1 i 2 onda …. lani je posli kine situacija bila 1. seb sa 9 bodova + ispred lewisa , u konstruktorskom ferrari 1. sa bodom više od merca . sada LH 1. sa 31 ispred seba , u konstruktorskom merc 1. sa 57 boda više od ferraria . zato sam sinoć i napisa “kako sada stvari stoje izgleda da je prvenstvo završeno iako je tek počelo ” ka da sam zna šta će se danas događat . spomenija sam i opasnost od RB gledajući “kroz” Q u australiji i kini di je “brzi” ferrari sitno bija brži . max je 3. u prvenstvu , a RB usprkos rezultatima/vožnjama leclerca i lošim rezultatima gaslya ( u odnosu na leclerca ) u konstruktorskom 21 bod iza ferraria . neko se u ferrariu ponaša ka nogometni trener … forsira seba ka centarfora koji je presta davat golove ali se nada da će ovaj “proradit” pa zato zapostavlja mladog leclerca . danas su “forsirali” seba , a mirne duše je charles moga završit trku 3. i bit 3. ispred maxa u prvenstvu . čemu ( ako je tako ) vrednovanje minulih “zasluga” seba na uštrb mladca koji je i konzistentniji ( mada rookie u timu ) i u boljoj formi ? bar za sada . možda seb i “proradi” no možda će tada bit kasno … mada sam skeptičan da seb više može pružit ono šta je pruža u RB . nije mi zvučala ni ohrabrujuće i optimistično njegova izjava posli trke . pitam se bi li ista odluka ferraria bila danas da je CL pobjedija u bahreinu ? teško je donosit radikalne odluke , tu u ferrariu nastavljaju “šepat” ali kako narod kaže ” ne možeš i prdnut i stisnut” , a izgleda da crveni baš to pokušavaju … oni traže , gledaju di je nestala forma sa predsezonskih , a glatko su ( katastrofalno da budem precizan ) izgubili australiju , dana nisu imali šanse , a onda kad su bili jako dobri zapravo je takav bio danas “žrtvovani” leclerc . zato sam sinoć i napisa kako mislim da je prvenstvo gotova , a zapravo nije ni počelo . volija bi da se varam , da mi se spočitava i smije zbog gluposti ili “glupost” koju sam napisa 14. 04. ali ….



    13
    11

    2
  51. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    osim izostanka borbe na vrhu utrka meni nije bila toliko dosadna kao većini. ono…srednja žalost. 6/10.
    očekivao sam jedan odlazak u boks, pogotovo za ove što startaju na mediumu, kad li ono večina išla dva puta.
    opet tri honde u bodovima, ja zadovoljan. solidna snaga i pouzdanost su tu.
    pohvale maxu na pametnoj utrci i posebna zahvala ferrariju na poklonu. nadam se da će ih biti još.
    gasly se pomalo privikava na bolid. drago mi je da ju uhvatio fl.
    albon odličan. strepio sam zadnjih 10ak krugova, ali je uspio biti ispred groznog.
    kvjat sam pao, sam se razbio. i još mclarene pokupio. nije mu to trebalo. zaslužena kazna. šteta, mogao se boriti za solidne bodove. isto bi htio vidit još iz par kuteva taj incident.
    pohvale još i checu na solidnoj vožnji.
    kimi mi u manageru vrijedno skuplja bodove. :)
    ricci solidan, best of the rest. hulk opet u problemima sa (novim) mgu k. zabrinjavajuće.
    ubiše s reklamama na areni.



    4
    3

    1
  52. Master_F1 Prikaži

    E da krenemo sa minusima i negativnim komentarima :) :) :)

    1. Mercedes – Treća utrka, treća dvostruka pobjeda. Od petka do nedjelje od -0.5 sec do + 0.3 sec. Da li se oni zajebavaju sa Ferrarijem i te priče kako je Ferrari brutalno brži sada su mi postale smiješne jer na takve kolumne više ni ne pišem niti odgovaram. Kiseli Toto opet razvukao osmjeh :)
    2. Ferrari – Uhhhhhhhh Ferrari, Ferrari. Šta reći? Pa dobro, samo jedan može biti prvak ili Merc ili Ferrari. Bar ako ne možeš uzeti pobjedu, uzmi barem drugo mjesto. Ne možeš drugo, uzmi treće… 100% sam siguran da Red Bull nije brži od Brke i Malog. Ferrari je još daleko ispred Red Bulla po brzini, pa kako onda RB otkine bodove Ferrariju? Jer može, jer je to Ferrari. Dok se Ferrarijevi inženjeri prepiru tko je brži, Verstapen otkide i to malo bodova što Ferrari uspije da sakupi. Ferrarijeva klasika, a za one koji ne razumiju evo vam i slikovni prikaz Ferrarijevog najvećeg problema:
    Mercedes – Norbert Haug -> Toto Wolf – treba li upoređivati razliku u organizaciji?
    McLaren – Eric Boullier -> Zak Brown – Debeli Zak daleko bolje radi posao, McLaren je vidno napredovao, a Zak još nije stao sa dovođenjem novih ljudi.
    Ferrari – Marco Mattiacci -> Maurizio Arrivabene -> Mattia Binotto – ima li ikakve razlike? Nema, neće ih ni biti dok se ne napravi velika re-organizacija a ne samo mjenjanje vodećeg čovjeka.
    3. Kompletan srednji red podbacio. Velik zaostatak za Red Bullom, kao i u kvalama
    4. McLaren-Honda – Već drugu utrku zaredom Mclaren-Honda nisu baš u najboljim odnosima. Prošla je i ova utrka za zaborav, ali i dalje je McLaren brz, najbrži poslije Red Bulla, njihov tempo u utrci je daleko jači nego u kvalama. Biti 40 sec iza Wiliamsa u prvom krugu, stići sve, prestići 5 bolida među kojima je i jedna Alfa. I na kraju su završili u istom krugu kao i svi ostali iz srednjeg reda, 30-35 sekundi iza Ricarda. Keep pushing McL.
    5. Hassov race-pace loš, još jedno Renaultovo odustajanje, napokon bodovi za Ricija



    1
    1

    0
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Donator Prikaži

      4. McLaren-Honda – Već drugu utrku zaredom Mclaren-Honda nisu baš u najboljim odnosima

      S obzirom da im je motor sad Renaultov uopće me ne čudi što nisu u najboljim odnosima :-)



      4
      3

      1
      • Master_F1 Prikaži

        McLaren-Honda je asocijacija na zadnje dvije utrke. U bahreinu gdje je RB honda sjebala Sainza, a sada Torro Rosso honda sjebala oba McLarena, zato sam i napisao da McLaren-Honda nisu baš u dobrim odnosima :)



        3
        2

        1
  53. Kimmivitara Prikaži

    Navijam za ferari al čestitam mercu na duploj tituli.zajebali ste se što ste ostavili seba a drugo nema sreće dok je šef talijan.još jednom čestitke



    1
    -1

    2
  54. Ferrari
    ferrari1984 Prikaži

    Cestitke Mercu na vrhunski odradenom poslu…
    Potvrda toga je i ona dvostruka promjena u boxu koja samo pokazuje koliko su uigrani, a prije svega i samouvjereni…

    Jos jednom SVAKA CAST na danasnjoj ocitanoj lekciji u svim segmentima utrkivanja…



    3
    3

    0
  55. Alfa Romeo
    duxiron1 Prikaži

    Duga je sezona, al pomalo sumnjam da će Ferrari pronaći brzine za preokrenuti stvari u svoju korist. Možda i nije Ferrari toliko nesposoban (osim u strategiji utrke i još usto prošle sezone nisu pomogle Vettelove brojne greške) nego je Merc toliko dominantan u turbo eri baš iz razloga što su prije svih počeli razvijati PU i kasnije oko njega skrojili odličan bolid da je to praktički skoro nemoguće anulirati do 2021 i novih pravila, nadam se da sam u krivu :-/



    5
    4

    1
    • Lewis Hamilton 44
      Berislav Donator Prikaži

      Samo mala napomena, Mercedes je počeo razvijati (F1) PU onog trenutka kad’ je FIA definirala pravila za PU. Dakle svi su imali tog trenutka istu startnu poziciju. Koliko se sječam Ferrari je bio jedini koji se je teška srca morao prilagoditi pravilima za takav tip PU. Dapače, govorili su da su oni najbolji u izradi PU-a koji su bili do tog trenutka u F1 i da ih ‘elektrika’ ne zanima. Točno je da je Mercedes u suradnji sa Renaultom već imao velikog iskustva u razvoju klasićnih motora potpomognutih električnim pogonom ali namjenjenih cestovnom prometu. Uvijeti koje je postavila FIA su ipak bili zahtjevniji za softver i hardver a posebice nepoznanica za sve proizvođaće PU.



      2
      -4

      6
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Samo mala napomena, Mercedes je počeo razvijati (F1) PU onog trenutka kad’ je FIA definirala pravila za PU. Dakle svi su imali tog trenutka istu startnu poziciju.

        Bernie Ecclestone se ne slaže s tobom. On tvrdi da je Mercedes znao malo više o predloženim pravilima. Štoviše, da su Mercedesovi inženjeri bili u “bliskom kontaktu” s FIA-om kad se definirao koncept novog motora.

        Inače, to je rečeno dok je Ecclestone još uvijek bio na vlasti.



        7
        6

        1
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Ono što Ecclestone nije izjavio, je to da je Ferrari u zadnji čas zaprijetio Veto-om, te je konfiguracija motora promjena sa inline 4 cilindra u V6 motore.
        Tako da i ako je Mercedes znao neke insajderski podatke to je palo i vodu.
        Inače dobri stari Ecclestone je imao dosta izjava o tome kako su godinama pomagali Ferrari, ali ne vidim nešto da se te izjave spominju :thumbs:



        4
        -3

        7
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        A tko je to izjavio?



        3
        3

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Kao u vicu:
        Ko je rek’o …
        Zeko rek’o :)
        Da se posjetimo, do 2011. Cijelo vrijeme je bila priča da se uvedu 4 cilindrični inline motori.
        Godina uvođenja je trebala biti 2013.
        2011. na sastanku šefova timova je odlučeno, na inicijativu Ferrarija (ne mogu da nađem prijetnju Veto-m, možda Zekohonda izbaci link za ovu tvrdnju) odlučeno je da se uvedu V6 motori sa jednom godinom zakašnjenja tj. 2014.
        Kako se ovo odražava na vaše tvrdnje da je Mercedesu (došli ste čak i do 2009. g.) pokazan pravilnik o novim motorima, sam procijeni.

        https://www.bbc.com/sport/formula1/13878359



        2
        -2

        4
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Hvala zeko :thumbs:
        Ponekad me malo straši tvoja arhiva :rofl:
        Sjećam se da si mi tad poslao na kojoj strani F1technical foruma se vodila rasprava oko izmjene novog pravilnika.
        Hvala i za to :thumbs:



        2
        0

        2
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        svašta je zapisano u bilježnici broja jedan. :gandalf:

        da, na f1techincal forumu topic o tersu (mgu-h) je započet 07/08, a topic o pravilima 12/10 (mjesec/godina).
        tu se može svašta pročitati.
        a čitao sam malo o f1 technical groupu kojom je predsjedavao ross brawn od 2008-2011 kad su predložene pu. …i dalje ne vidim tu nekakvu mercovu prednost. i ostali proizvođači i timovi su bili uključeni u prijedloge i odlučivanje.
        i dalje stojim kod toga da je merc jednostavno bio najozbiljniji, uložili su najviše resursa u razvoj pu i općenito u eksperimetniranje dok pravila još nisu bila dogovorena. svi su znali u kojem pravcu će nova pravila ići.
        ok, i tokeni im nisu odmogli, ali nije sam merc mogao ništa progurati.



        2
        2

        0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        @Ante Vetma: Moja poanta se skrivala iza onog podatka o mišljenju Ferrarija u svezi elektrike/elektronike u F1. Što se tiće konzultacija u svezi hibridnog pogona sa FIA-om logično je da je Mercedes sudjelovao jer je po tom pitanju vjerojatno bio u poziciji profesora prema njima obzirom na svoje iskustvo u tom području. Zapravo što ili tko je branio Ferrariju da bude u istoj poziciji kao i Mercedes/Renault? Još jedan primjer kako je g.E. Ferrari razmišljao različito od ostalih ali ovaj puta se to odnosi na aero:

        “Enzo Ferrari’s old adage was that “aerodynamics are for people who can’t build engines” ……! (Jake Boxall-Legge, Technical Editor)



        1
        0

        1
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        @Ante Vetma: Dali mi možeš pojasniti (naravno po iskustvu koje imaš) poradi čega sam dobio minuse na moj komentar/pojašnjenje? Prenio sam samo činjenice i nikog nisam kritizirao/opanjkao/uvrijedio! Oba moja komentara se zapravo dopunjuju i pojašnjavaju situaciju u kojoj su bili FIA i Mercedes/Renault.



        1
        0

        1
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Ne valja ti bedž.
        A i pričaš protiv omiljene teorije urote.



        4
        3

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Da samo ta izjava Enza je iz doba kad je tehnički pravilnik F1 bio minimalan i razumljiv čak i Davoru mehaničaru. :)

        Do 1980, motori su bili slobodni, jedino je bio ograničena kubikaža. Sve ostalo: radi što hoćeš, U kratkom periodu 1961-1965 je turbo bio zabranjen. Tek 1970-ih su se pojavila prva krila. 312T izgleda kao današnje pegle….



        2
        2

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @Ante Vetma: Dali mi možeš pojasniti (naravno po iskustvu koje imaš) poradi čega sam dobio minuse na moj komentar/pojašnjenje?

        Vjerojatno zato jer si u prve dvije rečenice napisao da su sve ekipe imale iste startne pozicije, a to vjerojatno velika većina ne vjeruje. Jako je teško kupiti teoriju koja obuhvaća iduće:
        a) Ecclestone laže o tome kako je Mercedes znao malo više o tome što će slijediti po pitanju PU
        b) Mercedes ima toliko superiorne inženjere da su krenuli s iste startne pozicije kao Ferrari i Renault, ali su svejedno napravili motor koji im je idućih par godina priuštio “prst u uho” i mirnu plovidbu do najdominantnijih pobjeda u povijesti sporta.
        c) Kako se god netko približi – FIA ih klepne po ušima jer su u sivoj zoni, a Mercedesova dominacija je godinama u zelenoj zoni. Oko tehnološki najkompleksnijih motora ikad jedino su oni pogodili u startu odmah baš sve kako treba, i nitko ih ne može sustići već godinama bez da izmišlja toplu vodu za koju onda FIA odluči da je van pravila.

        Zato postoji velik broj ljudi koji je sklon vjerovati ako je bijelo, bleji i pase travu – da je to ovca. Mislim da od tud minusi, ali možda se varam :)



        2
        2

        0
      • Renault
        Crankshaft Prikaži

        Bernie Ecclestone se ne slaže s tobom. On tvrdi da je Mercedes znao malo više o predloženim pravilima. Štoviše, da su Mercedesovi inženjeri bili u “bliskom kontaktu” s FIA-om kad se definirao koncept novog motora.

        Inače, to je rečeno dok je Ecclestone još uvijek bio na vlasti.

        Znao je Ecclestone laprdati, ali mudar je on čovjek s mnoštvom informacija, znao je često reći i pravu. No, ono što mene iznenađuje je to kako se malo o toj njegovoj izjavi priča u medijima, kako malo brige o tome vode momčadi Formule 1. Pogotovo ako je to točno. No onda se brzo sjetim one izreke: ‘Prvo počisti u svom dvorištu, pa onda…’

        :D


        0
        0

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        No, ono što mene iznenađuje je to kako se malo o toj njegovoj izjavi priča u medijima

        Da, to je fascinantno. Svašta se moglo čuti u F1, ali ovisno o tome koliko se mediji zalijepe za to – priča utihne u roku keks. Znam kako ovo zvuči, ali ja se ne mogu oteti dojmu da bi se nebo i zemlja preokrenuli kad bi recimo sad Brawn izjavio da je Ferrari već u posjedu malo detaljnijeg tehničkog pravilnika za 2021. od ostatka…


        0
        0

        0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        @Ante Vetma: Hvala na pojašnjenju. Pretpostavio sam to jer znam da istina boli, ali što je, tu je. Ali bih još jednom dao pojašnjenje:
        a.) Niti jednog trenutka nisam dao naslutiti da se ne slažem s Berniem. Dapače, tvrdim da je rekao potpuno točno. Napisao sam da je Mercedes/Renault od početka razgovorao sa FIA-om na tu temu jer formalno FIA nije niti imala prektički druge sugovornike. Ponavljam, Ferrari je imao potpuno istu priliku da sudjeluje u tim dogovorima. Znamo svi zašto nije.
        b.) Uvijeti za start, postavljeni od strane FIA-e bili su jednaki za sve, dovoljno rano. Dali je to bilo dovoljno i za Ferrari, obzirom na njegovu nezainteresiranost (u tom trenutku) za tu tehnologiju, nisam siguran. Obzirom na razvoje u Mercedesu i Renaultu koji su već bili do grla u sličnom poslu (što zajedno, što zasebno) jasno je da su bili u prednosti. Ali pobogu što se krivi njih dvoje a ne prigovara Ferrariu što je debelo zaostao u toj tehnologiji?
        c.) Naravno, ovdje nemam ništa za dodati niti oduzeti jer se, čini mi se, manje/više sve svodi na trač.

        Molio bih da se Ferrari i Renault ne izjednačavaju jer je Renault ipak bio u prednosti pred Ferrariem što se tiče korištenja elektropogona. A motori….pa koje kriv Renaultu što se njegovo znanje i tehnologija ne poklapa sa Mercedesovom ili Ferrarijevom. Svima je sve jednako dostupno osim, naravno, znanja. Primjer Adrian N.



        1
        0

        1
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        No, ono što mene iznenađuje je to kako se malo o toj njegovoj izjavi priča u medijima

        Zato što je klasični spin majstora spinova.
        Ovo je njegova izjava

        “They knew a bit more about the (proposed) power unit, because the Mercedes people were in close contact with the FIA in defining the concept of this engine.”

        Nigdje ne piše da je FIA pomogla ili slično, kao što je to izjavio za Ferrari (nekoliko puta). Čak je bio toliki debelokožac gdje je to opravdavao kao potrebu.
        Sama pomisao da je FIA, u čijem vijeću sjedi čovjek koji prima platu od Ferrarija, pomagala neki drugi tim osim Ferrarija je besmislena.
        Sem toga, kako sam već rekao, i da su pomagali to je bio uzalud bačen novac jer je Ferrari (ne Mercedes) izmjenio prijedlog koncepta motora 2011.
        Ove izjave nisu ništa pokušaj opravdanja za neuspjeh ekipe, koja iako dobija najviše novca od FIA-e, već 10 punih sezona nije nijedan pehar stavila u svoje vitrine.


        0
        -5

        5
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Što, opet je “spin” i “neopravdano zaključivanje” ako kažemo da je Mercedes imao jump-start u novoj eri jer je znao malo više od konkurencije? Ne vidiš ništa problematično u tome što je jedna ekipa imala detaljnije informacije o novom pravilniku prije konkurencije, štoviše, da su zajedno s FIA-om definirali novi pravilnik?

        Ne kažem da Ecclestone govori istinu, ali ako govori – nije mi jasno zašto je ovo samo neka crtica tamo u nekoj vijesti na motorsportu, a ne prvoklasni skandal. Opet, da Brawn sad kaže da Ferrari zna malo više o pravilniku za 2021 jer blisko surađuje s FIA-om oko definiranja tog pravilnika – nebo bi se na zemlju spustilo, a Ted i Buxton ne bi prestali mljeti o tome do 2031.



        6
        6

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Problem je što kad ti kažeš na jump start, odmah impliciraš na nešto ilegalno., a ne na razvoj motora prije ostalih.
        Odakle tebi informacija da je:

        jedna ekipa imala detaljnije informacije o novom pravilniku prije konkurencije, štoviše, da su zajedno s FIA-om definirali novi pravilnik?

        Ako je iko mogao imati te informacije, to je bio Ferrari.
        Zašto je samo crtica u nekoj vijesti na motorsportu :
        U to vrijeme su bila samo tri proizvođača motora. Svi su bili uključeni u proces, jer je Formuli 1 prijetila propast. Renault je javno izjavio da će izaći iz F1, za Mercedes se pretpostavljalo da će ih pratiti.
        Možda je Mercedes više bio zainteresovan, ali nikako nije mogao biti uključen u proces više od ostalih.
        Uostalom kolika je moć Mercedesa i Renaulta u odnosu na Ferrari, u procesu odlučivanja, možeš vidjeti u linku iznad koji sam zalijepio.
        Ova formula hibridnih motora je “izračunata” u Ferrariju.
        Ostali su bili za 4 inline cilindrične motore, kako je bilo u prvobitnom prijedlogu.
        Tu informaciju kad “probaviš” onda ćeš vidjeti kolika je besmislica to što hoćeš da kažeš.



        1
        0

        1
      • Renault
        Crankshaft Prikaži

        “They knew a bit more about the (proposed) power unit, because the Mercedes people were in close contact with the FIA in defining the concept of this engine.”

        Har Kl, što jest, jest. S druge strane ovo ne mora značiti ništa. Ecclestone je tada rulao Formulom 1, a ona je tih godina bila jako dosadna s kompetitivnog stajališta. Što njemu kao jako dobrom i proračunatom biznismenu nije išlo na ruku; kako je i sam rekao, priljev novca njegovim gazdama je uvijek bio najvažniji. I da onda malo zakuha i da bar nekako pokuša stvari učiniti zanimljivijim, izjavio je ovu izjavu za koju su se svi odmah uhvatili kao da je rekao ne znam što. I dobro je to sročio. Jedino što nakon zareza umjesto ‘Mercedes’ možeš staviti i Ferrari i Renault. Svi proizvođali i sve momčadi uvijek blisko surađuju s FIA-om kada se definiraju neki novi koncepti i nova pravila, što je sasvim normalno, uvijek je i bilo tako. Tako da na kraju krajeva i ne mislim da je ta izjava nekakav big deal. Ako i ima nešto u tome, onda drugi šute jer i sami znaju da se mnogo puta ranije i njima išlo na ruku.



        2
        2

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Jedino što nakon zareza umjesto ‘Mercedes’ možeš staviti i Ferrari i Renault.

        Ovo ne kužim. Ako kaže da je X znao “malo više” onda ne može tu ići još netko. “Više” je komparativ, znači, više od nekog. Ne mogu ja reci da od nas troje u ovoj raspravi ja znam malo više, a onda reći da i ti znaš malo više pa da i HarKl zna malo više. Ne možemo svi znati malo više. Ako je Mercedes znao malo više, to znači da su ostali znali malo manje.

        Sa zadnjom rečenicom se slažem. Dok mi palamudimo o tome – akteri šute. Znači, vjerojatno neće blebetati jer postoji opasnost da onda druge stvari izidu na vidjelo, a onda je kaos…



        2
        2

        0
      • Renault
        Crankshaft Prikaži

        Ponajviše sam mislio na taj dio gdje on kaže kako su Mercedesovi ljudi bili u bliskom kontaktu s FIA-om, koji jako dira neke ljude ovdje, a činjenica je da su svi bili u kontaktu s FIA-om jer drugačije jednostavno ne ide. A ako ćemo doslovno, pa svi su oni nakon tih ‘kontakata’ znali više, Ecclestone gore nije rekao da je Mercedes znao više od nekoga, rekao je samo da su znali više (nego što bi možda inače sami znali). Realno gledano zvuči kao da je Brixworth znao više od drugih/najviše i bio najpripremljeniji, ali meni ovo samo liči na klasičnog lukavca Bernieja Ecclestonea, odličnog biznismena. Na kraju krajeva, Mercedes je uspio jer je bio najbolji. Možda je Cowell savršeni prodavač magle, ali vjerojatnije je da vodi genijalan tim ljudi, među koje spada i on sam. Meni osobno ovo drugo potpuno normalno sjeda i zapravo to jedino ima smisla jer dovoljno je pogledati bilo kakav intervju s njim i slušati kako i što čovjek priča o Mercedesovoj pogonskoj jedinici, i bit će ti jasno zašto je njihov proizvod tako dobar. Barem meni ulijeva takav dojam. Na kraju krajeva, apsolutno je jasno zašto Renault i Honda nisu uspjeli, a rezultat svoje nepromišljenosti plaćaju i danas, pogotovo Honda. Ferrari je samo uhvaćen na krivoj nozi, ali nakon jedne sezone su se počeli buditi na tom polju i danas im ništa ne fali. A to što Ferrari nije od 2016. do 2019. mogao uzeti titulu Mercedesu nema nikakve veze s tm koliko je Mercedes znao/ne znao, već je isključivo do njih samih, i na kraju krajeva do samih vozača (u zadnjoj sezoni).

        A naravno, uvijek postoji i onda drugu strana. Znaš i sam koliko ti se prije pomagalo, ili koliko prljavog veša sam imaš, tako da onda nećeš Mercedesu prigovarati što su eventualno dobili malu pripomoć tamo negdje prije 10-ak godina. :D



        1
        1

        0
    • lukarak Donator Prikaži

      Nije li bilo receno da vec proslu godinu F ima jaci motor od Merca? Tj da su anulirali prednost PUa?



      1
      1

      0
  56. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Pohvale Mercu, besprijekorna utrka.
    Veliki minus za režisera, pola utrke sam proveo na onboardima.
    Ferrarijeva taktika sjajna kao i prošlih godina, definitivno trebaju nove stratege.
    Leclercu nije trebalo ono prigovaranje na team radio.
    PS bravo Kimi i Perez


    0
    0

    0
  57. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Albon i raikonen zvijezde utrke. Ferari boze sacuvaj. Hamilton kuka cjeli vikend ne moze sa stavit krug pa onda ubije utrku. Utrka 2 od 10



    1
    1

    0
  58. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …čestitke pobjedniku dakako no ja i dalje mislim da će ‘britanska princeza’ potpomognuta interesom njegovog konstruktora potući sve moguće rekorde njemu kao englezu da dokaže da su englezi ‘najbolji’ a da njegov konstruktor da je ‘najbolji’ (čitaj bolji od ferrari-a)…čak su i na tv rekli da je merc platio navijače da pružaju podršku lewisu tijekom vikenda,…ako je to potrebno ne znam što bih dalje trebao reći…



    1
    0

    1
  59. Robert Kubica
    Mr0410 Donator Prikaži

    Nije mi jasno zasto nisu poslali lecrerca u box po nove gume pa da pokusa uhvatiti najbrzi krug. Imao je dovoljno razlike ispred gasly-a.



    1
    1

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.