Valtteri Bottas u Mercedesu je bio najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Kine s vremenom 1’33.330. Na drugom mjesto je bio Vettel u Ferrariju s 0.027 sekundi zaostatka, a na trećem Verstappen u Red Bullu s 0.221 sekundi zaostatka.
Prvu desetoricu od četvrtog mjesta čine redom: Hamilton u Mercedesu, Hülkenberg u Renaultu, Sainz u McLarenu, Leclerc u Ferrariju, Norris u McLarenu, Ricciardo u Renaultu i Gasly u Red Bullu.
Prvi na stazi su bili Giovinazzi u Alfi, oba Haasova vozača i Norris u McLarenu, a unutar prvih 15 minuta svi su izašli na stazu osim Kvyata kojem su mijenjali motor na Toro Rossu. Oba Mercedesova vozača su se izvrtila u svom izlaznom krugu, točnije u prvih nekoliko zavoja.
Nakon prvih dvadeset minuta svi su vozači, osim Kvyata, odvezli brze krugove, a najbrži je bio Hamilton u Mercedesu ispred Leclerca u Ferrariju i Verstappena u Red Bullu. Hamilton i Leclerc su svoja vremena odradili na mediumu, a Vettel na hard gumama.
Nakon kratkog zatišja, Sebastian Vettel u Ferrariju je postavio najbrže vrijeme u simulaciji kvalifikacija na soft gumama. Ubrzo ga skida Bottas koji je odradio drugi i treći najbrži sektor. Verstappen je došao do trećeg najbržeg vremena s najboljim prvim sektorom. Hamilton i Leclerc su popravili svoja vremena, ali ne i pozicije. Ispred Leclerca su se našli Hülkenberg u Renaultu koji je odvezao peto i Sainz u McLarenu sa šestim najbržim vremenom. Ta su vremena ostala do kraja.
Kvyat je izašao na stazu kada je ostalo otprilike 45 minuta do kraja i nakon instalacijskog kruga se vratio u boks. Grosjean je morao promijeniti prednje krilo na Haasu.
U zadnjih 25 minuta svi su bili na stazi i odrađivali duže stintove na različitim tvrdoćama guma. Samo je Leclerc izašao iz bolida dok su mehaničari radili na njegovom Ferrariju. Monegažanin se više nije vraćao na stazu.
Sutra su na rasporedu 3. slobodni trening u 5 sati i kvalifikacije u 8 sati po hrvatskom vremenu.
Pozicija | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1. | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’33.330s | – | 37 |
2. | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’33.357s | +0.027s | 33 |
3. | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 1’33.551s | +0.221s | 29 |
4. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’34.037s | +0.707s | 32 |
5. | Nico Hulkenberg | Renault | 1’34.096s | +0.766s | 31 |
6. | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 1’34.141s | +0.811s | 36 |
7. | Charles Leclerc | Ferrari | 1’34.158s | +0.828s | 13 |
8. | Lando Norris | McLaren/Renault | 1’34.296s | +0.966s | 38 |
9. | Daniel Ricciardo | Renault | 1’34.336s | +1.006s | 32 |
10. | Pierre Gasly | Red Bull/Honda | 1’34.455s | +1.125s | 32 |
11. | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 1’34.551s | +1.221s | 33 |
12. | Alexander Albon | Toro Rosso/Honda | 1’34.634s | +1.304s | 37 |
13. | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 1’34.694s | +1.364s | 20 |
14. | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 1’34.779s | +1.449s | 37 |
15. | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1’34.784s | +1.454s | 35 |
16. | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1’34.788s | +1.458s | 34 |
17. | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1’35.704s | +2.374s | 32 |
18. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 1’35.914s | +2.584s | 40 |
19. | Robert Kubica | Williams/Mercedes | 1’36.121s | +2.791s | 38 |
20. | George Russell | Williams/Mercedes | 1’36.229s | +2.899s | 35 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da leclerc nije osto u boxu da zamjeni motor jos sad kad ispadne da nam je ferrari prodavo price da nije motor
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Curila mu je tekucina za hladenje, slicno kao alfi prosli vikend….nisu imali problema nakon toga
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako kazu vidjet cemo na kvalama kaj ce bit nadam se da ne farbaju javnost
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Talijanska trapava posla. Netko nije pritegnuo šelnu?!!?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gleda sam snimku,da se Ver nije poskliznuo u zadnjem zavoju uzeo bi najbrže vrijeme
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jadni taljani . da rade nabolje na svitu opet bi kod prvog problema bilo “Talijanska trapava posla”. odakle ta fama o njihovoj trapavosti ? vozija sam ( i sad vozim ) 3 taljanska motora i jedno auto pa nisam primjetija neku naročitu trapavost . npr aprilia … koristila je rotaxov motor ali čim je austrijski proizvod montiran na talijana posta je “nepouzdan” ?!?! kad KTM kojeg proizvode “netrapavi” austrijanci slini ulje onda njegovi vlasnici kažu da je normalno da KTM slini ali ako i kad se to desi taljanu onda je uzrok talijanska trapavost . istu mašinu su koristile yamaha XT i aprilia pegaso no mnogi su se “kleli” kako je mašina yamahe odlična , pouzdana , aprilina lošija iako su obe firme kupovale mašinu od TALJANSKOG minarellia :) :) :) kad su u bahreinu u istom krugu odustala oba renaulta niko nije napisa da je uzrok francuska trapava posla ili ono sve šta se dešavalo McL/hondi ali … di japanci mogu bit trapavi ? to je rezervirano samo za taljane i to ferrari jer u haasu ili ex sauberu … :) :) :) objektivna činjenica je da su u ferrariu imali vrlo malo problema teh prirode … npr FA 2 X u 4 sezone , kimi desetak u 10 sezona , seb jednom u 5 sezona ako ono sa kabelom svičice računam ka teh problem , massa 4 x u 8 sezona … jbte , baš su trapavi ovi taljani po pitanju tehnike . nije to za njih … dokazuju nam to evo već 69 . sezonu :) :) :) nije mi jasno zašto se ono šta se svima dešava samo za talijane znak trapavosti ?!?!?
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
Vidiš! Reputacija je zajebana stvar.
:D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
avalon..to pišu ljudi koji nemaju pojma,drugo lani su oba mercedesa odustala zbog kvara u istoj utrci…..i ne brini nisu oni trapavi nego se to normalno događa……zato jer su trapavi su najtrofejnija i najjača ekipa formule 1,zato jer su trapavi Ferrarijevi motori su već nekoliko godina proglašeni najboljima na svijetu….itd,itd..ne zamaraj se time!
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da to ide jos od “Alfasuda” , znas on u “ako ispod Alfe nema ulja, u Alfi nema ulja”
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kako se to zove kad te nepritegnuti šaraf zezne za pola treninga ili ne daj bože, za plasman u utrci?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wapi…a kako se zove kad lani oba haas – a odustanu zbog greške kod izmjene guma ili kad sirotkin odustane zbog curenja ulja ? ili 2017. kad di resta odustane zbog curenja ulja isto ka i hartley ? sirotkin i di resta su koristili mercedesove , hartley renautovu PU ;) o hondi/japancima 3 sezone da i ne pišem . u haas – u nisu pritezali kotaće , a u williamsu , TR , McLhondi šelne ( ma šta to značilo ) . btw i MS je 2012. u maleziji i kini odustaja zbog problema sa kotačima . ali naravno za sve navedene trapavosti su krivi talijani , nikako japanci , englezi , francuzi … i čuja sam da su svi uposlenici scuderie od vrha do “dna” 100 % talijani , a čak su se “uvukli” i u mercedes , renault i hondu odatle navedene trapavosti spomenutih ekipa . e da i talijani su minjali gume haasovim vozačima :) :) :)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ne! Nije to sve talijanska trapavost. Kao što si lijepo primijetio, ima tu trapavosti raznih nacionalnosti. U slučaju Ferrarija je uglavnom talijanska :)
A glede šelne: http://bfy.tw/NCn3 :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zašto je Vettel stao na pola pit lanea kad su završile kvale?
I onda su ga gurali unazad još.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno je morao ići na vaganje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na vaganje išao.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Usput je trebalo pomoć TRu sa hlađenjem kočnica, dok sa drugog kraja pita nisu dotrčali njihovi mehaničari. Ima lijepa snimka na kraju FP2, gdje se vidi požar kočnica TRa i Ferrari pit crew kako ga gasi. :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kolko ja vidim ovi nisu bas gasili da pomognu nek da se ne zapali Vettelov bolid u blizini hahahahahahaha
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je čini se našpanan do bola, samo da ne ispadne da je zbog toga to to što se tiče nekih većih nadogradnji kasnije u sezoni. Mercedes na svaku trku donese nešto novoga. Ferrari umjesto nadogradnji donosi rezervne dijelove koje i ugrađuju… Al ajde, prošle 2 godine su krenuli jako pa posrnuli. Možda ove godine kad su slabije krenuli ne posrnu. Bumo vidli, kak se veli.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je gotovo isto kao i prošle godine, ako se usporede vremena vozača tako da ne vidim razloga za paniku. Još će i vremena ako budu uslovi na stazi konstantni ići ~2.5s dole od današnjeg vremena.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro si rekao “Ferrari umjesto nadogradnji donosi rezervne dijelove koje i ugrađuju… “. Vidjet ćemo u nedjelju ujutro, jedva čekam!!!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB je ponovo tu negdi hoču reći VER. Gasly totalna truba.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aj dao bi mu jos Kinu da vidimo kaj ce bit ipak je trening a logicno da Max postavlja vrijeme a Gasly mozda radi nes drugo , al sudeci po prve 2 trke izgleda da je on u tororosu bio samo bolji od dva extra losa vozaca Hartly vec oso al cini mi se da i Gasly nema tu kaj trazit razlike za Maxom su prevelike
Ajd jos da mu Melburne donekle opravdam posto je RBR izaso samo jednom u Q1 a staza se naglo ubrzala ,tak da je vise za krivit RBR za 17 startno mj. al nemrem se otet dojmu da je moro prec tororoso za 10mj. sa istim autom kojeg je Max dovezo 22 sec iza vodeceg Botasa 1.5sec iza Hamiltona i 30 sec brze od oba Ferraria koji su zaostali za Botasom skoro cjelu minutu
U Bahreinu opet nije doso do Q3 starto s 13mj. doso do 8mj. uz odustajanje 2 Renaulta 2 kruga prije kraja a da im jos Sainza pribrojimo nebi ni boda uzeo sramota.Kad pridodamo tu Maxa koji je doso do P4 sa nekih 20 i nes sec zaostatka za Hamiltonom prije nego je SC izaso
Gasly vec sad kosta RBR 2mj. u konstruktorima posto je max na 3mj. sve ukupno u vozackom poretku razdvojio Merc i Ferrari a Gaslya nigdje cuci na 10mj s 4 sretna boda
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Riccardo bi imo ista vremena kao i Max da je jos u RB!!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško i nikako što dokazuje i prošla god. Rikardo je zrel vozač i tu je di je a Max je iz godine u godinu sve bolji
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mario kazem da bi bio bolji od Gaslya iako Max izgleda da je poceo sazrijevat,i kuzit da nije jedini na stazi,nazalost Albon bi Gaslya rasturio prosle godine,jer ovaj tek je poceo vozit F1 bolid i ide mu jako dobro a i pozitiva je kao Ricci 2.0!!!
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gasly je sam rekao da se osjecao bolje u TR bolidu. Manjak vjere u bolid se odražava na vremena koja postavlja. Cisto sumnjam da bi ga Albon “rasturio”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mario a sto to dokazuje prosla godina kod Ricciarda? Da je vodio naspram kolege uvjerljivo nakon monaca a onda krece 8 odustajanja i 2 kazne za start sa zacelja. To je kao dokaz bolje Maxa? Da su obojica imali toliko problema mislim da bi njihov odnoa do kraja sezone u bodovima bio jako blizu jedan drugome. Zanimljivo je kako uzimate u obzir proslu sezonu a 2 godine prije te ne. Onda je vjerovatno i Rosberg sazrio i napredovao i postao bolji vozac od Hamiltona jer ga je pobjedio 2016? Ricardo je imao lani sezonu punu peha dok Max je jedino imao peha kad bi on pogrijesio. Broj zavrsen utrka podjeljen s bodovima pokazuje da bi Maxova prednost u bodovima bila mizerna da su zavrsili jednak broj utrka. Max ima utrka gdje bude bolji, ali ima i utrka u kojima pokaze nezrelost, u kojima upropasti utrku sebi i drugima sto D.R neradi. A slika vozaca je ono sto pokaze kroz karijeru a ne kroz pola sezone u kojima nije zavrsio 30% utrka. Max je lani bio bolji no s obzirom na gore navedeno nije dokazano nista jer da je obrnuta situacija bila sa odustajanjima vjeruj mi bio bi on jednako tako iza svog kolege. Max ima neke utrke u kojima je briljirao ali ima ih i D.R. jedina razlika je sto je D.R vozac koji nije toliko agresivan i sklon incidentima za razliku od Maxa. Npr probajte zbrojiti bodove bjih dvojice u 3 gosine u RBu pa ce vam slika biti potpunija i jasnija.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasad Renault dobar, McLaren također, inače svi vozači sa Renaultovom pogonskom jedinicom su dobili novi MGU-K, nova specifikacija, valjda će taj trajati par utrka, nadam se.
Ricciardo zasada puno bolji nego dosad, drago mi je što su za 100% promijenili filozofiju te umjesto da bolid podešavaju po njegovim željama, podese ga po svom kako najbolje znaju, pa nek se on prilagodi bolidu, za ovo podešavanje po njemu ima još vremena u toku sezone. Naravno u kvalifikacijama ćemo vidjeti istinu, po rezultatu prošle godine staza mu odgovara, pa stisni taj gas već jednom, Ricciardo :-)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahah dao je izjavu da ce on moci vozit bolid kad mu prednji kraj bude odgovarao tako da moze stisnit gas…. nije ti to vise rb da vozis sa najboljim paketom, tesko je sa konja na magarca ali dobro si rekao, on se treba prilagodit bolidu a ne suprotno
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro sad, priznajem da je Red Bull jedan dobar, brz konj, ali ne bih baš Renaultov bolid magarcem nazvao, možda još nije šampionsko grlo, ali treniraju, ide na bolje…:-):-)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@alpine s konja na ponija :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dzalac
nekad je i poni bolji
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li ono Toto reče da Ferrari stiče veliku prednost na pravcima? 4 desetinke?
https://pbs.twimg.com/media/D377dsUVUAAowJS.jpg
Treći sektor sa najviše pravaca, a Vettel i Bottas imaju gotovo pa identično vrijeme u tom segmentu staze…….. eh, eh, zlatousti Wolff…….
Srednje brze krivine još uvijek boljka crvenih…..
Čini se da Leclerc neće imati problema ……zamjenjena kontrolna elektronika na njegovom autu koja ne podliježe penalima.
Kubica bolji na oba treninga od Russella !?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je rekao prije promjene prednjeg spojlera. Ne smeta me što ‘puše na hladno’-isplati se!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, istina, ali ne znam kome se isplati ta stalna potreba za “mućenjem vode”? Ako tako nastavi počeću da sumnjam jednoga dana se utrka održava nedjeljom.
Nego da li ste vidjeli ovaj video s Vettelom? Pomozite Toro Rosso ¯\_(ツ)_/¯
https://twitter.com/deadlinex/status/1116609926632095744
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ dejan_s: Obzirom da prvo troje gotovo zasigurno voze (već odavna) na granici izdržljivosti, logićno je da pušu i na hladno.. Ne vidim razloga za prigovor Mercu za takvo njihovo promišljanje..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi u Ferrariju pol auta zamijene tijekom vikenda pravo je čudo da imaju toliko rezervnih dijelova.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Merc mora mijenjati prednje krilo, ovo novo nije legalno.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako znaš?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjećemo da li će morati mijenjati (trebali bi….).
Na treninzima se ovakve stvari mogu raditi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Mario
Vjerovatno neće morati potpuno odbaciti koncept krila nego samo napraviti modifikaciju. No, pitanje je da li ima mjesta tj, prostora za tako nešto napraviti i donijeti to u subotu ipak se utrka vozi u Kini na “drugom kraju svijeta” daleko od Brackley-ja Mercedesovog F1 sjedišta u UK.
No, odluka svakako nije laka jer ako bi nakon utrke bila uložena žalba moglo bi se desiti da tim izgubi sve bodove koje je osvojio.
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/mercedes-frontfluegel-gp-china-2019/
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to je jako važna vijest. Ne shvaćam zašto to ovi naši portali o tome ne pišu
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
avalon..to pišu ljudi koji nemaju pojma,drugo lani su oba mercedesa odustala zbog kvara u istoj utrci…..i ne brini nisu oni trapavi nego se to normalno događa……zato jer su trapavi su najtrofejnija i najjača ekipa formule 1,zato jer su trapavi Ferrarijevi motori su već nekoliko godina proglašeni najboljima na svijetu….itd,itd..ne zamaraj se time!
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Legendo, ponavljaš se.
Pa napisao si mu to isto gore na repliku. :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mclareni opet solidni. Čak je i Newey pohvalio novi mclaren
2
0