Fernando Alonso se od ove godine više ne natječe u Formuli 1, ali s obzirom na njegove trenutne aktivnosti, nikako se ne može reći da je u mirovini.
Dvostruki svjetski prvak svoju je posljednju F1 utrku odvozio prošlog studenog u Abu Dhabiju, no nije mu dugo trebalo da se vrati u F1 bolid – ovog je tjedna u sklopu Pirellijevog programa testirao McLaren MCL34 na testiranju u Bahreinu.
Prošle je godine s Toyotom u prvom pokušaju osvojio drugi dio “trostruke krune motorsporta”, 24 sata Le Mansa, a otkad je otišao iz F1, u drugom je pokušaju uspio osvojiti i 24 sata Daytone s WTR Cadillacom ovog siječnja. Pobijedio je na WEC utrci 1000 milja Sebringa, a nedavno je isprobao Toyotin pobjednički automobil s Dakar Rallyja. Idućeg tjedna ga u Teksasu čeka prvo testiranje za njemu najbitniju utrku godine – svibanjski Indy 500, posljednji dio trostruke krune kojeg je pokušao osvojiti 2017., no zbog kvara nije uspio.
Iako mnogi sve ove vožnje tumače kao zabavu, Alonso naglašava kako to nije slučaj.
“Ne radim to zbog zabave. Ponekad kad testiram čitam stvari poput ‘drago nam je da se zabavljaš, ali molim te vrati se u F1’, kao ‘molim te vrati se svom pravom poslu’ jer je ovo zabava.”
“Ne zabavljam se, kad isprobavam ova vozila nemam pojma. Moraju mi govoriti što da radim. Puni gas i kočenje istovremeno, u stilu relija, to su stvari koje učite od nule.”
“Definitivno ulažem puno truda u svaki izazov koji isprobam, puno je tu učenja. Ne radim to zbog zabave, radim to zbog težine, zbog izazova i nade da ću time postati bolji vozač.”
– Fernando Alonso
Glavni cilj mu je dokazati da je najbolji vozač na svijetu, nešto za što Alonso smatra da u F1 nije moguće bez pravog bolida.
“Mislim da jesam [najbolji]. Vjerujem da svi [u F1] misle da su najbolji, ali to je teško dokazati, pogotovo u F1, gdje ako nemate dobar bolid, to ne možete dokazati.”
“Bio sam vrlo konkurentan tijekom mnogih godina u F1, dovoljno sretan da osvajam prvenstva. Čak je moja posljednja sezona vjerojatno bila moja najjača s 21-0 protiv momčadskog kolege [Stoffela Vandoornea u kvalifikacijama], nešto što nikad prije u karijeri nisam napravio.”
“Uz pobjedu na 24 sata Le Mansa, Daytoni, Sebringu, nadam se konkurentnost na Indyju 500 i nekim drugim stvarima koje mogu raditi pored asfalta, to je nešto što vjerojatno nije izvedeno u sportu. To tražim, izazove.”
Alonso će u srpnju napuniti 38 godina, stoga se mnogi pitaju do kad će se Španjolac baviti utrkivanjem. On odgovara:
“Dok god imam snage za to i dok god se osjećam konkurentnim.”
“Možda jednog dana uskočim u F1 bolid i netko će u istom bolidu biti brži od mene. Ili uskočim u neki drugi bolid i netko je brži od mene u istom bolidu. Koliko ja znam, to se dosad nikad nije dogodilo, stoga ću nastaviti voziti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ja dobro sjećam na bržeg je naletio 2007.
26
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I covjeka kojeg je gurala cijela ekipa. Da je taj bio brzi, ne bi ono radio u kvalifikacijama u madarskoj. Ja koliko se sjecam Mclaren je prijavio njega za blokiranje u boksu, no nesjecam se da su prijavili Hamiltona za blokiranja Alonsa u brzom krugu nesto prije toga. Alonso pusi kaznu a Hamilton pobjeduje a Alonso je ostvario pp u kvalama. Upravo to je i odigralo bitnu ulogu u tome tko ce osvojiti naslov i koliko ce tko imati bodova.
17
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne sjećaš se dobro.
Alonso je bio favorit ekipe, sve do kazne za Spygate.
11
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako da ne, vidio sam sve u madarskoj 2007. Spygate ja Alonsov odgovor na McLaren i vodstvo ekipe pa im je dao istom mjerom nazad.
12
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso1983
Ne znam koliko je pametno braniti Alonsov karakter i traziti neka opravdanja kad je puno vise stvari protiv toga. A to da je brz, e tu ste i ti i on u pravu… tu rezultati govore sami za sebe. Tko je bio brzi 2007? Hamilton, za dlaku.
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gle, bodovi su neumoljivi. Tko zna što je Briatore radio njegovim supatnicima. Za jedan slučaj znamo da se morao zabiti u zid kako bi Alonso pobijedio. Vjerojatno to nije bilo ni prvi ni zadnji put da je upetljan u to da mu se namješta rezultat. Pa predlažem da se držimo isključivo bodova, a bodovi kažu da je 2007. naletio na boljega.
Ako se slučajno vrati i netko ga pobijedi neće on to priznati, imat će 23 opravdanja zašto to ne treba računati. Kao što mi nije jasan novinar koji ga na tu izjavu nije pitao: “a 2007?” Pa da čujemo iz njegovih usta zašto se to ne važi.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa predlažem da se držimo isključivo bodova, a bodovi kažu da je 2007. naletio na boljega.
@wapi Kazes da se drzimo isključivo bodova, pa ako se ne varam on i Hamilton su imali isto bodova, pa kako to da je naletio na boljeg od sebe!?
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi gledano iskljucivo bodove nije naletio na boljeg jer 109 nije vise od 109.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Priznajem. Bio sam neprecizan :)
Kaj se mene tiče daleko mu kuća od Ferrarija, a ostali ako im treba, nek im je sa srećom.
Meni je ovom izjavom samo potvrdio da takvog tipa ne želiš u timu.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj pogledaj face vodstva tadašnjeg mclarena 2007 , kad je Alonso ostvario pp U Monacu i deklasirao Hamiltona.
Ako se dobro sjećam ostvario pola sekunde brže vrijeme.
Toliko o tome koliko je Hamilton bolji ahahaha
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1 Spain FernandoAlonso McLaren-Mercedes 1:16.059 1:15.431 1:15.726 1
2 United Kingdom Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:15.685 1:15.479 1:15.905 2
Imaš pravo baš ga je uništio sa pola sekunde.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/MhBlrQ0Vt8A?t=421
Pogledaj i face mehaničara. Ja vidim smijeh. A ti?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Normalno da je u prvom pokusaju bio sporiji , kad se primadona vozila ispred njega i ometala ga u brzom krugu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tada se startalo u utrku sa gorivom iz kvalifikacija. Tako da se Q3 vozilo s punijim tankovima nego Q2. Stoga Q2 je bolje mjerilo brzine nego Q3, jer su u Q3 njih dvojica mogli imati različite količine goriva.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi ti si malo pobrko loncice. 2007 se doljevalo gorivo i u kvalama su isli vozaci s onoliko goriva koliko su sami odabrali. Mjerodavno je sve jer ides po pole s goriva koliko uzmes za utrku. Stoga i kad su tezi i kad su laksi jednak im je posao jer su bili na istim strategijama.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu svi bodovi jednaki. Hamilton je imao bolje bodove, zato je i bio ispred alonsa :P
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sam i napisao, pročitaj još jednom.
Gorivo je točeno u skladu s planiranom strategijom, izvršenje je moglo ovisiti o okolnostima i moglo je biti reakcija na strategije drugih (pokrivanje), pa onda za razliku od danas zapravo ne znaš s koliko goriva je Alonso vozio Q3, a s koliko Hamilton. Q2 su vozili prazni, to je sigurno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A je ga satro svaka mu čast…
????
…tak ga je satro da su poslje morali zbrajat druga i treeća mjesta da skuže ko je kog satro…
????
…Jbt- Kimi je onda booooog, kak ih je obojicu “ponizio” za cjelu solidnu “bodčinu”. (doduše poslje se pokazalo da uopće i nije…), po toj logici….
???
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vec vidim zanimljivih komentara na ovu izjavu.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mos u penziju, potpisao sam ja ugovor!
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I je najbrži i najbolji vozač današnjice.Nitko ne vadi mast bolidu kako to Fernando zna i umije.
Kombinacija nezgodnog karaktera i loše sreće ga je koštala više nego ijednog vozača od kako ja pratim F1, u smislu brojki i rekorda.
22
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbg neki to pripisuju karmi. Da je tako i da karma igra ulogu u svemu ni Lewis nije trebao doci do ovih brojki bas zbog svojih prljavstina tokom karijere kao i mnogi drugi prije. No neki su to pripisivali iznimnom znanju vozaca da unaprijedi bolid sto Alonso ne zna nikako a vidimo iz primjera Vettela da je Ferrari doveo do nevidenih granica.
5
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar se stvarno jos uvijek misli da su vozaci ti koji toliko pomazu “unaprijediti” bolid odnosno da je cuveni “feedback” kljucna stvar oko koje se inzenjeri okupljaju?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na prvu mi je ovo djelovalo kao sarkazam, ali nisam siguran pa se nešto mislim da je bolje pitati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Crankshaft dobro si mislio…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njegove vozacke kvalitete uopce nisu sporne, dapace, smatram da je u top 2% ikad u F1 sto se tice sirovog talenta za voznju, ali ova njegova prepotentnost je jednostavno gadljiva. Upravo ga zato nikad nisam volio.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bar za razliku od nekih kaze sto misli. Dok neki sve upakiraju u pr pricu koju je napisao netko za njih da ostave bolji dojam. No vjeruj mi svaki od njih koji se bore u top ekipama misle da su najbolji. Ako sam nemislis da si najbolji, nemas tamo sto raditi.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno mu se divim na tom njegovom zaziranju od “lažne skromnosti”… ?
….iako u životu nisam uplatio “listić”, stavio bi neku ozbiljnu lovu da će on uzet još jedan naslov- ak’ ima u ponudi- naravno… ?
….imam neki ‘osjećaj za filing’ da bu si Fernando još jednog (barem) del v žepa i nemrem si pomoć’- iako ne vidim baš neki konkretni scenario koji bi do toga doveo…
…i tak- a kako ‘te vi ??? ???
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim razloga zasto on to nebi mislio o sebi, kada i mi njegovi navijaci jednako tako mislimo. Vozio je najbolje bolide, krseve od bolida, razlicite kategorije i u svakome dokazao svoju velicinu, predanost, talent i znanje. Oni koji ga ne vole reci ce da nije niti blizu najbolji, oni koji ga vole reci ce da je i to je tako, a uostalom vec sam i pricao…Usporedivati neke vozace mozemo samo mi u nasim mislima, a do zakljucka nikad necemo doci. Brojevi pricaju jednu stranu medalje, no ne i onu drugu. Mlade generacije pratilaca nece nikada saznati da se taj “los karakter” od vozaca borio u slabijim bolidima za naslove, a netko prosetao do njih s dominantnim bolidom.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo osobe koje nemaju ni kap realnosti ce osporiti Alonsov talenat za voznju, nije potrebno o tome raspravljati.
Hmm… predanost… mozda kada je imao bolid koji je bio u spici najboljih. Zadnje godine u McLaren Hondi su po meni bile daleko od predanosti
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I’m Fernando Alonso and I have 1800 points, blac, srac, bljuv.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
interesantno……kad nema nista zanimljivo, baci se kost
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato je i odabrao jednu od najboljih ekipa u indyu , jer su tamo svi bolidi isti. Alonso nemoj nas muljati. Priča o nepobijedivim bolidima, a sam je vozio toyotu u wec-u.
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prošli put je vozio za Andretti, ali ovaj put ne možeš reći da je odabrao jednu od najboljih ekipa. Dapače, vozit će za jednu od najneiskusnijih ekipa u modernom IndyCaru jer će McLaren ovaj put tehnički surađivati s Carlinom, momčadi koja je tek prošle sezone ušla u IndyCar.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E pa odlično. Baš me zanimaju njegovi dojmovi ove godine. Znamo zašto neće ove voziti Andrettija. Zbog honde. A znamo i zašto.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dali ima ikakve sanse Alonso da vozi za Ferrari jos jednom?zahvaljujem na vasem misljenju
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Leclerc osvoji prvenstvo ove godine, pa se Vettel i Ferrari posvađaju i onda Ferrari u inat Vettelu možda dovede Alonsa, ali s obzirom na Vettelov ugovor, mislim da od toga nema ništa, čak i kad bi se ovo s početka teksta dogodilo
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da ne, jednostavno nema smisla niti potrebe.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako mnogi kažu da je Alonso spalio sve mostove s Ferrarijem, ja nemam takav dojam. Istina je da ih je nakon odlaska često bockao po medijima izjavama poput one da mu je dosadilo biti drugi, ali njihov rastanak nije bio ni blizu buran kao onaj s McLarenom 2007. – unatoč kojem se vratio u tu momčad 2015.
Međutim, slažem se s Cikijem da u ovom trenutku to nema previše smisla. Ferrari ima iskusnog prvaka Vettela i jednog od najperspektivnijih mladih vozača Leclerca. Čak i ako Vettel nastavi griješiti i prosipati bodove do te mjere da ga Ferrari otpusti, ne vjerujem da bi Ferrari pored Leclerca doveo vozača poput Alonsa. Eventualno u slučaju da i Leclerc debelo podbaci mogu zamisliti Ferrarijev interes za Alonsa, no sumnjam da će se to dogoditi.
Naravno, ne isključujem Alonsov povratak u F1 s nekom drugom momčadi. Ako Bog da zdravlja i sačuva ga od ozljeda, on će voziti još dugo godina, a ako se ukaže prava prilika, sigurno će je zgrabiti bez puno razmišljanja.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo očajnici s previše novca žele dovesti Alonsa. On je toksičan tip za okolinu.
Evo i McLaren se oporavio ove godine kad je konačno otišao.
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda je Alonso toksican, no tko ne bi bio cekajuci na dostojan bolid 12 godina. Daj Alonsu u ruke ovakv Meecedes ili svojevremeno Red Bull takoder ce nanizati titula a toksicnost ce nestati. Imao je Renault 2 godine koji je vise sretno dosao do naslova protiv McLarena i Ferrarija koji je krepucno kad je bilo najbitnije. Pustite te price o razvijanju bolida. Momcad ili zna ili ne zna napraviti pobjednicki bolid, pitanje je samo hoces li dobito priliku. Alonsova jedina greska je odabir ekipa a da su njegovu pricu prosli Lewis ili vettel i oni bi bili u najmanju ruku toksicni…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam siguran. Nitko drugi nije ovoliko bahat. Da sam na Lewisobom mjestu i da me pitaju za komentar, rekao bi “blago njemu.”. Kaj možeš reći o tome.?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjeti se Lewisove epizode u McLarenu od 2009 do 2013 i svega sto je izjavio , kako se ponasao, koliko je incidenta na stazi imao do svada u privatnom zivotu. Da nije sjeo u ovaj Mercedes i on bi bio toksican itekako, dok se za Vettela mogu sloziti jer je karakterno dosta drugaciji no on je tek 5 godina bez naslova. Vidjeti cemo ako koji od njih bude nanizao desetak godina bez titule no tesko je vjerovati da ce se toliko zadrzati. Normalno da je Alonso ljut, bjesan, frustriran itd. Covjek je jedan od najboljih a jedina dva naslova je uzeo na srecu Kimiju i Schumaheru zbog kvarova ove dvojice. Znas da si jedan od najboljih ikad po meni odmah iza 2 najveca no nemas bas ni jednu sezonu najbolji i najbrzi auto. I uz tu spoznaju te nitko nece radi mira u kuci. Ok priliku treba zasluziti, s ekipom krenuti iz pocetka i doci do necega kao neki drugi vozaci ranije kroz povjest. No zar nije on dosta sudjelova u razno raznim pocetcima sa razlicitim ekipama? Pa nije on kriv sto mu nisu dali dobar bolid. Cak stovise vise od pola karijere je vozio aute koji nisu mogli primirisiti pobjedi, za razliku od nekih koji imaju aute za pobjedu od prve utrke karijere. Lewis je npr dosao odmah u bolid koji je 2 gosine mogao izdominirat ladno. I sad je vec 6 godina u mercedesu. A i mclaren izmedu toga je bio kadar uvijek pobjedivati. Sreca, karma, los odabir nebitno no Alonso je zasluzio vise a nazalost nije vidovit da zna tko ce i sto napraviti. Eto i Vettel je prosao njegov put bez uspjeha. Ako nisi na pravom mjestu u pravo vrijeme dabe sav talent svijeta. Evo npr tko zna koja ce iduca ekipa osvajati naslove nakon Mercedesa? Ja ne, a sumnjam da znaju i vozaci. A ona dvojica koja budu sjedili u tom bolidu ce se boriti za naslove.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se u potpunosti sa svime što si napisao. Kaj se tiče Hama, on se sredio kad je starog otpustio.
Ne znam meni Alonsov karakter i ta neka nadmenost koju pokazuje nikad nije legla (možda i zato jer je prekinuo niz Ferrarija). :)
Meni tipovi koji tvrde da su najbolji na svijetu (koliko god to možda bilo i istina) nisu likovi koje želiš imati u timu. To je sasvim primjereno za skijanje ili atletiku ili slikarstvo ili tenis, ali momčad to lako razjebe.
U poslu sam imao takve likove u ekipi i fakat smo se mučili i svadili i živcirali dok ih se nismo riješili. Na početku misliš “kak je dobar sad nas je spasio iz govana, riješio je problem u ništa vremena, isporuka ide na vrijeme….”, a onda kad malo sjedneš i razmisliš shvatiš da te on i doveo u govna svojim ponašanjem. Ali da ne drvim sad o tome, to je priča za neku pivu….
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako cijeli tim losije radi posao zbog necijeg karaktera (iako je taj karakter zapravo jedan od najboljih vozaca) onda se tim treba zapitati o svojoj “stabilnosti”. Shvacam kada je netko u timu slaba karika, losiji od ostalih pa ih zato i koci, no vozac koji vadi i zadnje atome iz bolida nikako ne moze biti krivac. Ljudi moji pa nisu ovo 80-e i 90-e da vozaci mogu prckati po bolidu i smisljati razne ideje kako unaprijediti bolid, samo volan ima preko sto funkcija pa me strah i pomisliti sto sve moze necija unutrasnjost bolida. Alonso je dosao svjez, spreman za rad i nabrijan, sjeo u bolid napravljen od strane Ferrarijevih ljudi i potpuno deklasirao momcadskog kolegu u identicnom bolidu. Samo oni koji ga ne vole ce reci da je karakter kriv sto je Red Bull imao Adriana Neweya i strategista koji je “prankao” cijeli Ferrarijev tim. Sjetite se samo 2009. i Raikkonena i Masse pa usporedite tu sezonu s Alonsovim sezonama. Ferrarijevci su tih sezona bili jos pod utjecajem Schumija, Raikkonenovog sretnog osvajanja i Spygatea/Crashgatea pa me uopce i ne cudi sto toliko ljudi ne voli Alonsa i krivi ga zato sto je izvukao maksimum. Cinjenica da masovan broj pratitelja pise vec nakon druge utrke da Leclerca treba postavit za vozaca broj 1, a ne cetverostrukog prvaka govori mi samo koliko su ta misljenja promjenjiva. Da je Alonso osvojio naslov 2010. ili 2012. vjerojatno bi ga zvali GOAT-om…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo jedan disclaimer: nisam muha na zidu u Ferrariju, nisam nikad radio s Alonsom pa ovo što pišem se možda odnosi na njega, a možda i ne.
Iz mojeg 18 godišnjeg iskustva upravljanja ljudima, jedan “najbolji na svijetu” u timu radi više štete nego koristi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mišljenja oko Alonsa su uvijek podijeljena, ono kao dobar je, ali previše narcisoidan, među najboljima, pa onda prgav, itd.
Iskreno, mislim da mu mnogi nikad neće oprostiti to što je među tri najbolja vozača u 21. stoljeću, ono što je on činio vozačima koji su vozili jednak boli kao i on, to rijetko ‘ko može. On je osvojio postolje u sezoni kad njegovi timski kolege nisu ni bod…
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je da si je karijeru dosta unistio losim potezima koje je vukao, ali mu vozacki malo tko moze parirati. Za mene ne postoje top 3 vozaca 21.stoljeca, nego samo dva, a to su schumi i on, a ostali su miljama iza, pa cak i hamilton(iako je on trenutno najzreliji i najbolji vozac na svijetu) jer Hamilton nema taj fighterski duh kad mu nista ne ide od ruke, a taj duh upravo izdvaja spomenutu dvojicu od ostalih vozaca.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možemo ga voljeti ili ne,ali on je među nekolicine najboljih….nije ni meni simpatičan radi svog bahatog ponašanja,ali to ne znači ništa jer je masu puta pokazao svoj talent.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto je pogresno smatrati sebe najboljim u necemu ?
Mislite da nitko na gridu ne smatra sebe najboljim vozacem danasnjice ?
Smatraju se mnogi , i to im je legitimno pravo.
Nece nitko sjesti u bolid Formule 1 i reci “ja sam najgori vozac u ovome sportu”.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, mnoge sam mu izjave zamjerio, jer su krajnje zlobne, a ova je na mjestu, barem za njega. Ne mislim da je u pravu, ali ima pravo da to smatra :)
Ni jedan vozač bez velikog truda i muke u istoj ekipi s njim se ne bi izborio, to je gotovo pa sigurno.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako.
Nije da nešto obožavam Alonsa nakon što je otišao iz Ferrarija. Alonso često bubne gluposti i zna biti toksičan (što ga je koštalo u karijeri), ali rekao je ono što misli. Ako on misli da je najbolji super. On još uvijek goni taj san da to svima i pokaže. Ima tu strast i zaista mu vjerujem da ga taj cilj goni, sigurno ga neće postići jadnim stavom prema sebi.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jebemu mater pa netko mora i biti najgori. Samim time sta su sjeli u te avione su odvojeni od obicnih ljudi.. Kubica je u ovoj sezoni definitivno najgori i ja mislim da on to zna. A o alonsu i njegovim izjavama nemam nekakvo misljenje radje citam nes drugo.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa u biti svaka mu je na mjestu. Kao vino, s godinama sve bolji. Upravo me to najviše začuđuje jer je zakoračio u 38. godinu, a on za sebe kaže: “Ne radim to zbog zabave, radim to zbog težine, zbog izazova i nade da ću time postati bolji vozač.” Pogotovo ovo zadnje što kaže da to radi da postane bolji vozač. Iako se smatra najboljim vozačem današnjice u F1, iako je najbolji all-rounder, iako se najbolje snalazi u svim novim situacijama (kako je Brundle rekao, da tehnički pravilnik za sljedeću sezonu okrenete potpuno naopačke i sve zamijenite u kontra pravcu, on bi i dalje bio konkurentan), on se svejedno trudi biti još boljim vozačem. To je fascinantno, koliko čovjek voli vožnju i utrkivanje.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sere. Ima love za 4 života, dakle u životu ne mora raditi baš ništa što ga ne veseli. A pogotov ne odvesti 10000km mučenja godišnje. Radi to jer ga veseli.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče toga što Alonso misli o sebi, to mu ne bi uzeo za zlo jer svaki vozač u F1 to vjerovatno isto misli za sebe, ili barem priča o sebi.
Što se tiče njegovih izjava, ali i izjava svih ostalih sudionika u F1, oko čega se na ovom forumu diže obično puno prašine, mislim da je svima nama puno zanimljivije i u interesu da ipak u konačnici imamo nešto za komentirati nego da nemamo. Ajde zamislimo da nitko u F1 ništa ili vrlo rijetko nešto izjavljuje i da jako paze što izjavljuju da se ne bi netko uvrijedio, nego da samo “šute i rade” kao što priželjkuju mnogi forumaši ovdje, na što bi to ličilo :-):-):-) , dođeš na svoj omiljeni portal, a kad ono, ovdje tuga, jad i čemer, ništa nije izjavio ni Alonso, ni Horner, ni Wolff, ni Abiteboul, ni Marko…..ja baš volim da nešto izjavljuju i da se bore za svoje momčadi, zanimljivije je :-)
A što se tiče toga tko je stvarno bolji, Alonso ili Hamilton, možda bi za neki konačni sud bilo bolje da su vozili više sezona zajedno, u jednoj ili više momčadi, ovako bi se osobno ipak suzdržao od komentara.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne misle svi da su najbolji na svijetu. Neki misle da još imaju kaj naučiti od boljih od sebe….
Ja bi više volio da su izjave koje čitamo informativne, a ne kontroverzne. Ima u F1 sasvim dovoljno toga za diskutirati, a ne trolanje vozača i šefova momčadi.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brz si kao munja, ali drago mi je sto se vise ne utrkivas u F1.
Tvoje glumatanje moralne vertikale i ispaljivanje na druge vozace kada ne ostave prostora, a onda ti sljedecu utrku napravis istu stvar i ne dobijes nikakvu kaznu i to je utrkivanje. Dno.
To je samo djelic stvari koje me iznervirao u tvojoj karijeri, a ima ih puno puno gorih.
Nece bit upamcen po svojim naslovima i pobjedama nego po kontroverzama.
Adio i ne vracaj se.
4
7