George Russell je nahvalio uvođenje minimalne kilaže za vozače u ovogodišnjoj sezoni Formule 1 te je pozvao vodstvo sporta da nastave u tom smjeru te uvedu standardiziranu veličinu cockpita.
Sa svojih 1.85 metara visine, Russell je jedan od viših vozača na F1 gridu. Tako da je njemu puno pomoglo novo pravilo koje je uvedeno ove godine, a nalaže minimalnu kilažu od 80 kilograma kako bi se smanjio nedostatak performansa s kojim se viši vozači suočavaju te spriječila potreba za mršavljenjem do nezdravo niskih kilaža.
Russell je rekao kako je to novo pravilo „ogromna“ promjena na bolje, te pozvao vodstvo sporta da nastave u tom smjeru kopirajući minimalne dimenzije cockpita koje se mogu vidjeti u drugim kategorijama.
„Ja sam uvijek bio među lakšim [vozačima] te sam tijekom Božića dobio oko šest kilograma, ali ne samo od purice! Već i od teretane te se jednostavno osjećam puno zdravije zbog toga.
Ja sam normalne veličine, u normalnoj formi. Visok sam skoro šest stopa i dva inča [skoro 188cm] te sam prošle godine imao 66 kilograma. Dakle sad imam 72-73 kilograma te jednostavno osjećam da imam više energije i bolje se osjećam. Siguran sam da bi moja djevojka rekla da i bolje izgledam! Tako da je to korisno na više načina.
F1 je to stvarno trebala te mislim kako je idući korak uvođenje standardne veličine cockpita u svim bolidima jer i dalje postoji prednost za manje vozače jer možete sve natrpati tjesnije, s obzirom da imate više prostora da napravite što god želite. Možete staviti hladnjake bliže… to je priča bez kraja.
Znam da u Formuli 2 [i Formuli 3] imaju standardnu veličinu u koju bi stao vozač visok 192 centimetra. Na kraju krajeva, vi vjerojatno nećete primijetiti razliku, neće ni navijači, a definitivno se radi o koraku u pravom smjeru.“
– George Russell
Prije nego što je uvedeno pravilo o minimalnoj kilaži, ovaj Mercedesov mladi vozač je morao održavati svoju kilažu jako nisko kako bi mogao ostati kompetitivan u odnosu na druge vozače.
„U F2 nije postojalo takvo ograničenje, ali sam znao da ukoliko sjednem u Mercedes prošle godine te da sam tad bio teži od Lewisa Hamiltona i Valtterija Bottasa, bio bih sporiji na štoperici. Htio sam pokazati što sam sposoban napraviti te nisam htio nikakva dodatna ograničenja. Radilo se o besplatnom vremenu [za dobiti unutar jednog kruga].“
– George Russell
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Druze moj. I ja sam viskom 188cm. Al nemam 66 ni 72 no 105kg. Ne znam kako bi ti bio normalne tezine sa 72 kg.
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kod tebe je letvica i visoka i široka :)
Ja sam recimo visok 186 i težak 92 i smatram da bi za mene bilo puno bolje da smršam bar na 85 :)
Kad sam bio njegovih godina vagao sam 75.
To su bila laka vremena :)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa 105kg na 1.88m nisi ni ti u nekim idealnim gabaritima kilaze haha…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sa 192 i 99 kg se osjećam debelo. Ne mogu normalno sagnut se ko dok sam bio 80-tak
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma daleko sam od nekog ko je debeo. Niti imam stamačinu niti su mi noge nesto debele. Nego nekako sto kazu ođe, ima teske kosti. Tako nekako ?.
Ako bi morao sa biram izmedju ovog moga primjera il Ruselovog, izabrao bi moj. Jedno ljeto kada sam dosao na 90tak kg, zet kad me vidjeo veli kako si se osusio. Pomislio je da sam bolestan, kako sam bio mrsav. Tako da ovo mi je top kilaza. Mozda da smanjim do 100kg i top. Al sa 188cm imati 66 kg. To je uzasno…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pravu si.
A ima i do konstitucije.
Imaju neke podjele koje dijele konstituciju (za svaku težinu) na 3 tipa:
– sitan (neko bi rekao i vitak),
– normalan (srednji)
– krupan
Dalje, opet moramo uzeti u obzir godine. Ja sam prije 25 godina na istu visinu kakvu imam i danas, imao prilično manie kg.
Opet, za sportaše su drugačija mjerila.
Elem, za muškarca srednjih godina, koji se ne bavi (i nije se bavio) sportom, na nekih 185-6cm, 78-82kg bi bila sitnija konstitucija, 85-90kg bi bila normala, dok bi 95-100kg bio krupan (ne i debeo) čovjek.
Evo i ja kao i ti imam viska kila, ali nisam debeo, nego sam više krupan (onako, poširok i plećat što bi rekli).
Imaju one podjele preko indexa tjelesne mase, međutim to su samo cifre, jer isti index tjelesne mase mogu imati nabildani boxer, koji je zdrav i puca od snage, te neki debeljuca koji živi nezdravo i davi se brzom hranom i slatkišima uz računar.
Generalno, što se tiče Russellove ideje, nemam ništa protiv.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je nama dosadno pa pricamo o kilazi ? Ljepse su mi svadje ?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žao mi je George, ali mislim da nema smisla prilagođavati dimenzije tebi koji si visok 185 cm dok s druge strane imamo 80 posto ostalih vozača koji su 10-15 cm niži.
Takav je život visokih vozača u Formuli 1…
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, ali razlog toga da imamo 80% niskih vozača je to što pravila pogoduju nižim i lakšim vozačima.
Uostalom F1 se reklamira kao najbolji od najboljih vozača na svijetu, a ne najbolji vozači ispod 190cm.
Vrlo lako se slože pravila da visina i kilaža nema utjecaja na performanse i tome bi trebalo težiti.
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozemo i u košarci spustiti koš kada gađa niži igrač. Općenito ne volim riječ standardno u istoj rečenici sa F1
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa trenutno je standardna visina za vozača 160-180cm, čim neko ispada iz tih gabarita je u problemima.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u košarci itekako ima mjesta za niže igrače, jer oni zakucavanja mogu nadomjestiti npr playmaker funkcijom, kvalitetnim šutevima..
dok u f1 ispada da đabe ti vještina i psiha i sve kad imaš preširoka ramena i predukačke tibije i fibule pa ne staneš u bolid. glupo.
sviđa mi se prijedlog
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika je u tome da se ovdje radi o vještini upravljanja mašinom. Tu vještinu ne treba da ograničavaju visina i težina, jedino motorika. A koš je u startu postavljen na visinu, neko ga jednostavno ne može dohvatiti. Radi se o sportu u kojem tjelesne predispozicije ne trebaju uticati na rezultat koliko utiču u nekim drugim sportovima, kao košarka, body building, strongman te ostali sportovi gdje su “prirodna” pravila : veći/jači pobjeđuje.
Sa utrkivanjem to ne bi trebao biti slučaj.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kimi-f1
kos i kokpit i nije neka fer usporedba…
Gume su standardne, halo je standardan, zasto bi bio problem da imamo standardan kokpit? Zamisli da je Teletovic kojim slucajem jako nadaren vozac, tko bi ga uzeo da vozi, odnosno tko bi ga uspio ugurati u kokpit? Biti visok u F1 je trenutno Hendikep, po meni to nije dobro a jos manje dobro mi je ovo umjetno mrsavljene, ne vidim to kao plus za Formulu jedan.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos uvijek bi ostao kod svoga, ako je bolid brzi jer u njemu sjedi “manji” vozac neka bude brzi. I trenutno smatram da se previse toga ogranicava da bi se postigao veci show, ovo nije neka velika stvar, nije mozda cak vrijedno rasprave. Mislim da od 2021 imamo standardne mjenjace, to mi nekako nije u duhu f1. Opet to je samo moje misljenje. Ovo u vezi visine, mislim da je velik problem kod ovog sporta sto se s treningom za F1 krece sa nekih 5-6 godina kada jos neznas koliko ces “narasti” i onda se uloze ogromni novci u karijeru da bi te kasnije jedan takav hendikep kostao.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Đorđe aj ti napravi ovaj prijedlog u PowerPointu i sendaj na [email protected].
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prilagodi se ti vecini a ne vecina prema tebi.Sve neka standardizacija, neka onda jedna ekipa pravi za sve isto.Formula 1 mora ostati skup razlicitih ideja i proizvodjaca inace ce izgubiti smisao.
4
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kakve veze imaju ideje i proizvođači s visinom i težinom vozača?
po meni bi se cockpit lako mogao standardizirati. isto kako se i minimalna težina riješila.
tako će u startu svi vozači biti isti. a dalje neka odlučuje nadahnuće inženjera.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sto ako neko moze da upakuje neki dio drugacije ako ima mogucnost smanjiti kokpit, zasto bi mu to bilo onemugeceno jer je vozac druge ekipe visok 185 cm.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što treba priliku imati i onaj kepec od 1,60m i onaj krakati od 2 metra :chill:
I ne vidim problem da se napravi neka standardna veličina kokpita i balast čak i veći od 80kg.
Uostalom ne bi ispalo fer da Massin bolid bude uži od konkurencije jer je on 1,66m, dok je Russel 1,88m i zbog toga treba da u startu gubi. A da ne pričamo o kilaži koju Russell mora izjednačiti sa Massom, što je apsurdno, jer lik mora da ima minimalno 10kg više zbog visine da bi se normalno i zdravo osjećao.
Ja sam 1,96cm i vrtim se 85-90kg i radi svoje genetike i hipofize trebam da gubim par desetinki po krugu zbog toga? Nije fer!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako, ima smisla i onaj argument s košarkom i spuštanjem koša, ja bi ipak rekao da je šteta da f1 gubi neke vozače samo zbog karakteristike koja s vještinom vožnje nema baš nikakve veze.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dušan Borković je dobar primjer talenta koji je ograničen visinom i težinom.
Nema mi iskreno logike usporedba sa drugim sportovima, jer ovo je vještina upravljanja mašinom, a ne strongman takmičenje gdje moraš genetski bit gorostas da bi uopšte podigao ogromne mase.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nije argument nego losa metafora
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije loša metafora.
U utrkivanju je štoperica glavna, ko je talentovaniji i brži, niže će vrijeme postići. Talent o kojem se radi je upravljanje mašinom. Ako će taj talent ograničavati nečija visina i težina, onda to ne ispadne fer prema nekome ko je veći i teži.
Dok je u Košarci recimo koš na 3,05m i tjt, ako možeš dohvatit, super, ako ne možeš neće se spuštat.
U strongman takmičenju imaš onu kuglu koja je teška bubam 150kg. Cilj ju je podignuti, ako možeš opasat i podignut, super, ako ne možeš, onda ne možeš ispuniti cilj igre.
A voziti može svako, svako može da upravlja mašinom, samo je stvar ko može bolje i brže. I što bi onda neko viši/teži bio ograničen svojom težinom ako je jasno da je možda bolji od onog nižeg/lakšeg?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I dalje losa metafora. Dragan Bender ima 210 plus koliko vec, Steph Curry oko 190, poanta je jasna. Zakucvanjem ces dobit 2 poena, tricom 3, duzim i vecim rukama imas prednost u skoku i obrani, kracim u kontroli lopte i sutu. Kos bi bio staza, “nepromjenjiva” vrijednost. Konstitucija vozaca ne bi trebala imat nikakav utjecaj pogotovo u sportu di se razlike mjere u tisucinkama. Zamisli da se u NBA proizvode samo patike do broja 45…slazemo se u svemu samo kazem da metafora nija bas dobra
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
podržavam ideju.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podržavam tu ideju jer će napokon viši, širi i teži vozači biti ravnopravni ovim nižim i lakšim. Inače, Martin Kodrić, odnedavno tvornički vozač Mclarena je izjavio da, iako je imao uspjeha u nižim kategorijama jdenosjeda(Formula Renault 2.0), zbog svojih je fizičkih predispozicija(185 cm visine) morao odustati od snova o F1, pa se morao prebaciti na GT utrke, gdje je jako uspješan i zbog čega ga je upravo i Mclaren angažirao.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
samo za tebe, jos jedna mercedes princezica
0
2