Pierre Gasly možda nije imao debitantski nastup kakvog je sanjao, ali Christian Horner i dalje misli da on ima “više potencijala” od Carlosa Sainza, koji je također bio jedan od kandidata za mjesto u Red Bullu.
Gasly je zapeo već u 1. kvalifikacijskom rundi nakon što ga je dobro koštala strateška pogreška ekipe. U utrci je ostao izvan bodova jer je zapeo iza Daniila Kvyata u Toro Rossu. Kao što smo pisali, Horner tvrdi da Gaslyju treba još malo vremena, a ni jedan ni drugi nisu razočarani ovom utrkom.
Štoviše, Horner je opravdao odluku ekipe da u momčad stave njega umjesto Carlosa Sainza:
“Carlos je talentiran vozač i sretan sam što je nastavio svoju karijeru u Formuli 1 uz McLaren. Ali, imali smo osjećaj da je za nas Pierre imao više potencijala.”
“Godine nisu važne. Iako, istina je da se ja osjećam star, obzirom da zbroj godina naših vozača još ne daje moje godine, a ja sam jedan od mlađih šefova ekipa.”
“Max je već pokazao sjajan nivo performansi u drugoj polovici 2018. godine. S druge strane, ispred Pierrea je dug put. Dolazi nam nakon samo jedne godine u Toro Rossu, možda malo ranije nego je očekivao, ali ima punu podršku ekipe.”
– Christian Horner
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Od jutra krece..prestaniti prenositi Hornerove izjave..
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daj kakve su ovo vijesti u zadnja dva dana, baš je ko neki hrvatski političar
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
BKad bi barem svi timovi bili kao ferrari, barem sto se tice ovih PR sranja
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da,cute ko kurve jer ocito nisu sigurni u sebe!
2
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolje onda izjavljivat gluposti i pravit budale od sebe? Ferrari je klasa… svi ostali timovi su tu zbog para i reklame, cim malo zagusti bye bye.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čemu takve izjave ? Ferrari je institucija automoto sporta, i kao takvi imaju odgovornost u svemu pa tako i s izjavama za medije.
@brmbrm
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sezona nije ni krenula kako treba, a izjave su im svaki dan sve gadnije i gadnije . Proslih tjedana je gasly bio zelen i trgao bolide po Barceloni no sada potencijal raste. Nije uspio zavrsit ni u top 10 kako svojom greskom tako i od ovih lajavaca koji su bili pre pametni u kvalama pa ga nisu pustili jos jednom van
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo žele nametnuti pritisak na Gasly-a. Ipak dolazi Bahrein gdje je prošle godine postigao najbolji rezultat.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je ovoj priči najviše žao Gaslya kojem stvaraju sve veći pritisak.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ove RB vijesti i tu imaju najvise komentara,kad privlace pozornost :P jer znas da ces cut nesto “mudro”!!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
stavrno mi se gadi ovaj Red Bull……
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Welcome to the club :-) Tvornica sokova koja nema veze s sportom, takva im je uprava bar.
4
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I meni Mercedes sa onim naredbama Botasu prosle godine fuj.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
QFlash82 ….. “Tvornica sokova koja nema veze s sportom, takva im je uprava bar.” stvarno ? RB je tvornica pića ali itekako ima veze sa sportom . više od mnogih drugih takozvanih “sportaša” . mateschitz je miljarder koji itekako ulaže/sponzorira sportske timove i jedini je vlasnik 2 tima F 1 . da nije bilo njega ko zna šta bi bilo sa RB . već 15tu sezonu je vlasnik , a od toga su 9 sezona među 3 najbolje ekipe zahvaljujući njegovom novcu . šta bi bilo sa minardijem da ga 2005. nije kupija mateschitz ? osim toga dietrich/RB je sponzor nogometnih klubova leipzig , liefering , R B salzburg , RB brasil , RB ghana , hokejaškog tima RB salzburg , new york RB , RB jedriličarskog tima , KTM – u moto trkama , RB air race , a možda je i vlasnik nekog od navedenih ;) osim toga mateschitz je kupija “raspadnuti” A 1 ring i stazu ponovno vratija na scenu . ni akademija ne radi loše jer tu su započeli svoj put , seb , ricciardo , max , sainz Jr , kvyat , gasly , vergne , buemi , alguersuari itd . možda sve ovo mateschitz radi zbog npr poreznih olakšica , možda zbog reklame napitka ali napisat da je to tvornica sokova ( omalovažavanje ? ) koja nema veze sa sportom je meni komično . ne mora ih se volit ali da dietrich/RB ne ulaže u sport nema veze sa činjenicama . btw i najdarovitiji , najuspješniji konstruktor u POVJESTI F 1 AN je uposlenik “tvornice sokova” ;) ako RB nema veze sa sportom kakve veze sa njim imaju npr williams/frank/claire , RP ( FI ) …. prije VJ mallya , sada lawrenc stroll ? šta od sporta oni “proizvode” ? koliko su u sport generalno involvirani npr McL , ferrari , renault , honda ( koja ipak “pokriva” i F 1 i moto trke ) , mercedes ? više od RB ili je njihov sportski segment vrlo ograničen no ipak su oni “sportaši” za razliku od RB koji je samo tvornica sokova ? kako se osjećaju rasni sportaši mecedes i ferrari koji se moraju borit sa bolidom tvornice sokova ? a tek onaj ostatak grida koji im stalno gleda u leđa …. ne volim njihovu politiku , zači ni RB . ne volim i ne pijem njihov “sok” ali da su uspješni , da ulažu možda i više od drugih timova , da ulažu u sport usprkos mom “nevoljenju” ne mogu im negirat …..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Avalon može li, molim te, pojašnjenje citata?
Ne slažem se sa tim citatom. Volio bih da znam gdje griješim u razmišljanju, s obzirom da sam nekoliko puta čuo ovdje da je baš AN the best of the best.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba naci i jedan sport di Red Bull nije sponzor,pa tako je i uspio kroz sport mislim najvecu promociju RB ima kroz sport,ipak daje ti kriiiila!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Har kl
Iznesi svoje razmišljanje pa ti možda mogu reći gdje griješiš. :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Strah me veće rasprave, a neda mi se …
Zavisi od kategorije, ali Newey nikako ne može biti najuspješniji.
Možda najbolji, ali Chapman i Head su po meni bolji od njega.
Allison i Brawn su uspješniji od Newey-a.
Široka tema za raspravu, samo me je interesovalo šta je mislio od tim.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaboravio dodati, meni je kao komplet paket najbolji Allison.
Pet dana sam lebdio kad sam pročitao da je potpisao za Mercedes.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se s @avalon om.
Može ih se “hejtat” ili biti vatreni navijač, ali nikako se nemože reči:
“Tvornica sokova koja nema veze s sportom…”
Čak iim se više nemože niti prigovoriti da nemaju supercar, kao što se može reči za Ferrari ili McLaren, jer imaju.
Tako da se te riječi citata više snose na sam animozitet protiv njih, i “hejtanje” nego na konkretne činjenice.
Jer da su uspješni… jesu, jebi ga.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da rasprava ne bi postala nad*ebavanje možda bi trebalo zaključit da i u ovome sve ovisi o osobnim afinitetima . npr do nedavno je MS bija apsolutni rekorder u mnogim kategorijama/povjesti F 1 pa ipak zavisno o simpatijama nikad za neke ( mnoge ? ) nije bija broj 1 iako brojke nisu lagale . one su čisto “sterilno neutralne” . da bi neko bija u vrhu treba bit darovitiji od drugih pa to onda vodi prema uspješnosti kojom nadmašuje konkurenciju . može meni npr biti bolji od AN rory byrne čije su “kreacije” osvojile 7 konstruktorskih i 7 vozačkih titula , nekom drugom mauro forghieri koji svojim “kreacijama” ferraria 60ih i 70ih ostvarija 4 vozačke ( npr lauda 2 X ) i 8 konstruktorskih titula . neko može najviše cijenit genijalnog chapmana čiji su bolidi ostvarili 7 konstruktorskih i 6 vozačkih titula . ako zanemarimo osobne afinitete šta je teško jer konstruktori su usko “povezani” sa timom koji ne moramo volit , ako pogledamo “hladne” brojke onda je AN najuspješniji u povjesti F 1 s tendencijom da svoj “skor” uspješnosti i poboljša jer je jedini od recimo dokazanih velikana aktivan i danas . byrne ako gledamo brojke je 2 . najuspješniji , a zatim ka 3 . chapman … tu negdje u sam vrh spada i forghieri . istine radi head je jedan vrlo značajan lik F 1 , moglo bi se reć da je bija učitelj AN , brawnu , loweu itd
ali eto katkad učenik ( AN ) učincima nadmaši učitelja ka šta je npr leonardo da vinci nadmašija svoga učitelja slikanja ;) allison … on možda može bit neka budućnost F 1 mada sa 51 …hm . 9 godina je mlađi od AN , a daleko je od brojki adriana . btw , nawey se okuša i u meričkom CART – u i tu je ostvarija 2 titule i 2 indi 500 . negdje sam pronaša podatak da je chapman osvojia jedan indi 500 . dakle ako zanemarimo afinitete , a pogledamo brojke/rezultate koji su u sportu ipak najrelevantniji onda …ne razumim kako neko može možda bit najbolji ( po brojkama je ) ali ne i najuspješniji ? možda se može bit najbolji ali i ne baš uspješan iako brojke ( opet ) “tvrde” suprotno ….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno da je to sve suptilno …
I naravno da se nećemo nad…
Znao sam da imaš statistiku i u ovom slučaju
Ja nemam, zato i pitam.
Koje brojke mjeriš i na koji način?
Vozačke + konstruktorske?
Gledaš samo šefovska mjesta ili dio tima?
Naravno da me interesuje samo Formula 1
Ne da mi se sad hvaliti jedne ili kuditi druge, sve su to sjajni igrači. Koliko ih god spomenuli neke bi zaboravili..
Ah sad sam vidio da si i pitao za brojke.
Recimo Brawn ima više titula od Newey-a kao TD.
Ne znam da li je Newey imao šefovsko mjesto u Williamsu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Har Ki …. kod nas postoji izreka “nisam te tija ali nisam te ni falija” . da “prevedem” izreku ” nisam te htio ali nisam te ni promašio” na to mi liči tvoja zadnja replika iako se nećemo pripetavat . jer kako objasnit pitana ” Koje brojke mjeriš i na koji način? Vozačke + konstruktorske? Gledaš samo šefovska mjesta ili dio tima?” u mom prvom komentaru piše “btw i najdarovitiji , najuspješniji KONSTRUKTOR u POVJESTI F 1 AN je uposlenik “tvornice sokova” vidiš li ti da sam tu napisa , spomenija funkciju TD ? kad se već o šefovskom mistu AN u williamsu , a u prethodnoj replici si spomenija heada koji je za tebe bolji od AN onda si valjda zna da je u williamsu dok je tamo radija adrian TD bija head ;) sad mene zanima jedno … je li brawn ka TD “crta” bolide byrne – u koji su donili titule benettonu i ferrariu ili su “crteži” uradak rorya ? ako ih je “crta” brawn zašto su plaćali rorya ? da kopira ono šta je brawn ka TD uradija ? izvini ali komično mi je kad pitaš koje brojke mirim jer iz komentara je jasno navedeno da pišem o vozačkim i konstruktorskim titulama uradaka AN . a na koji način mirim … pa s obzirom na “ozbiljnost” pitanja moga bi u zaje*anciji odgovorit da sam mirija metrom :) :) :) i ovo mi je interesantno pitanje “Gledaš samo šefovska mjesta ili dio tima?” pa mogu i ja pitat … jesi li ti gleda samo šefovsko misto ili dio tima kad si navodija brawna , chapmana , heada , allisona ? pustimo “igrice pitanjima” jer valjda svi znamo da su svi uključeni u rad tima ( i KONSTRUKTORI ) dio tima zar ne ? sad će u kini bit vožena 1000 trka F 1 , a u tih 1000 “kreacije” AN ka KONSTRUKTORA “drže” 15 % pobjeda ;) i šta je znanimljivo …. niko ne može kazat da je danas AN lakše nego npr chapmanj jer se ne može usporedit teh sredstva kojima je nakad radija chapman i ova dans kojima rasoplaže AN jer prije nekoliko godina je na valjda GP 1 pisalo da adrian i danas najviše voli radit na “arhaičan” način … crtačim priborom i crtačom daskom ;) uostalo da otvoriš bilo koju stranicu o F 1 koja se bavi KONSTRUKTORIMA ( ne TD ) na svakoj ćeš pronači da je AN najuspješniji u povijesti uz obavezno spominanje rory byrna i chapmana ka 2. i 3. po uspješnosti . nadam se da je sada sve razjašnjeno i priča okončana ;) rasprava mi je bila ugodna :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemoj shvatati samo kao neko prozivanje, jer to uopšte nije bilo.
To za fabriku pića nisam ni komentarisao, jer se slažem sa tobom …
Zato sam te i pitao kako mjeriš …
Ili da drugačije pitam. Šta podrazumjevaš pod dizajnerom.
Tvoj odgovor bi bio da je dotični bio aktivno uključen na dizajn bolida, bez obzira o kojem segmentu bolida da se radi??? ili sam pogrešno zaključio?
Npr. Da li se i Aldo Costa može smatrati konstruktorom W09, s obzirom da je njegov dizajn felgi dijelom pomogao pobjedi Mercedesa? Ili se striktno ograničavaš na dizajnera šasije? Aldu sam naveo baš da prikažem kako neko ko nije bio zadužen ni za šasiju ni za motor, pa ni za aerodinamiku odigra važnu ulogu u konačnom rezultatu.
Da li se i njemu broje konstruktorske pobjede?
Ako sad nisam dovoljno pojasnio, yebiga …
Ovo pitam jer ne znam, a ne zbog “igrice pitanjima”
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da je stavio Ivu Karlovića u ekipu, Horner bi imao svoje viđenje i razlog za to. Ne treba obraćati pažnju na njega. Takav je i tu se ne može ništa
0
0