Ricciardo: Možemo se ušuljati u bodove

Izdvojeno / Vijesti

Jelena Benger

Prije 5 godina 2 min 12 komentara

Renault se na kvalifikacijama u Australiji našao iza Haasa, McLarena, Alfa Romea i Racing Pointa, nakon što su ih na testiranjima mnogi vidjeli kao predvodnike sredine poretke.

Isto tako se domaća publika nadala da bi njihov zemljak Daniel Ricciardo mogao proći u Q3 u svom prvom nastupu za Renault. Međutim, treća runda mu je izmakla za 0.038 sekundi.

Ricciardo smatra da je brzina ipak bolja nego što su pokazali:

„Znao sam da će biti gusto, ali sam vjerovao da ću imati dovoljno brzine za Q3. Ne znam kako bi daleko dogurali u top 10, ali trebalo mi je pola stotinke za Q3, a bolid je bio sposoban za to.“

„U zadnjem zavoju [na kraju Q2] se stvorila gužva jer su si svi uzimali prostora za brzi krug, svi su bili spori i osjetio sam da su gume hladne. Zatim na ulasku u prvi zavoj nisam imao dovoljno povjerenja i tamo sam izgubio vrijeme. Mislim da je na kraju bilo dovoljno gripa i da sam mogao ići brže.“

„Pola stotinke inače vozači imaju u sebi. Tako da krivim puno više sebe, nego bolid.“

Australac najavljuje da će iskoristiti vozačke vještine koje su mu pomogle i prošlih godina da se probije kroz grid kada bi startao s niske pozicije.

„Obično ako se ne kvalificiram onako visoko koliko mislim da mogu, želim se dokazati u utrci i to mi obično pomaže, iskoristit ću to da me sutra tjera naprijed.“

„Danas sam definitivno imao više povjerenja u bolid. Nicovi dugi stintovi [u petak] su bili dobri, tako da smo optimistični što se tiče utrke. Sve će ovisiti o tome hoćemo li moći preticati i napadati, ali siguran sam da se možemo ušuljati u bodove.“

– Daniel Ricciardo

Budući da je i momčadskom kolegi Nici Hülkenbergu malo nedostajalo za Q3, Renaultov dvojac ima prednost što može slobodno birati gume za start utrke.

Rezultati VN Australije 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka


Odgovor

12 komentara

  1. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ricciardo 2018. ” možemo se ušuljati na postolje”
    Ricciardo 2019 . “možemo se ušuljati među bodove”

    :/



    7
    7

    0
  2. Pirelli Wet
    Double Overtake Prikaži

    Smatram ga kvalitetnim vozačem, isto kao i Hulkenberga, kojeg će mi uvijek biti žao jer nije prešao u neki brži bolid. Ali tko zna, držim fige za brži Renault kako nadogradnje budu dolazile, jer imaju vozače sa dobrim manevarskim sposobnostima.



    5
    5

    0
  3. dejan_s Donator Prikaži

    Mislim da je atraktivniji odnos snaga između Ricciardo-a i Hulkemberga nego samo osvajanje pokojeg poena na utrci od Renaultovih vozača. Od svih timskih kolega vozači tima iz Enstone-a imali su najtješnju razliku od samo 0.008 s. To je borbu koju vrijedi sa pažnjom pratiti tim prije jer je Riči ipak novak u timu, a imao je prilike pridružiti se francskom timu tek u prvom mjesecu ove godine. Čini mi se da postoji veća nedoumica oko odnosa u kvalifikacijama nego u utrci. Ricciardo je više “nedjeljeni vozač” poput Valentina Rossi-ja, dok je Niko obično jači subotom. Posebnu draž daje i to da ćemo ih gledati u timu koji nema razloga da koristi timske odredbe, a oba vozača su baš simpatična. Tako da ovaj dvoboj predstavlja čisti užitak koji mi daje razlog zašto još uvijek F1 držim vrijednim praćenja.
    Imam osjećaj da će RIcciardo uzeti više poena ove sezone od Nike, dok u kvalifikacijskim ogledima očekujem veću neizvjesnost.



    22
    21

    1
  4. Alpine
    Alpine Prikaži

    Ma dobro, prve kvalifikacije su takve kakve su, vidjet ćemo sutra formu u utrci, pa ćemo biti pametniji, duga je sezona, vjerujem da isto kao i Ferrari danas nisu pokazali što su mogli, danas je valjda bio takav dan, ne trebamo mi navijači odmah otpisati sezonu poslije prvih kvalifikacija.
    Pogledajmo neke druge momčadi, možda stvarno treba biti više optimističan, kao Red Bull naprimjer –
    2018 u kvalifikacijama im je Verstappen bio 4 sa 0.715 s zaostatka, a bili su strašno nezadovoljni
    2019 su opet 4 sa 0.834 s zaostatka, znači još nešto sporiji poslije godine dana priprema sa TR, i kao što vidimo danas su veoma zadovoljni, tako da sreća izgleda ovisi iz kog kuta gledaš……



    5
    5

    0
    • dejan_s Donator Prikaži

      Ovogodišnje zadovoljstvo Red Bulla moglo bi biti rezultat činjenice da se njihovi auti nisu “zadimili” a još povrh toga kao bonus s Verstappenom su završili tamo gdje su bili s Renaultovim agregatom prošle godine.



      5
      4

      1
    • Brazil
      Anonimus4138 Prikaži

      Alpine joj daj prva im je godina s Hondom,nemogu vjerovat da cemo se jos svadat oko tih gluposti,da Renault nema sad tvornicku momcad, Red Bull bi bio na Renaultu i dalje a Honda bi se povukla,zamisli Honda je davala motor i 100 milijuna Mclarenu,a di su novci ulozeni u pogonsku jedinicu,ja ocekujem da ce Toro Rosso se borit s Renaultom cijelu godinu,zasto zato jer i da Renault ulaze para i para nemas ljude koji mogu napravit razliku kao sto ima Ferrari i Merc i Bull,dzaba sto Prost tamo sijedi kad nije Newey Alison i ti genijalci!



      1
      0

      1
  5. Ferrari
    dadomofa Prikaži

    Znam da nema veze sa ovom temom, ali zanima me šta je sa Puls Managerom? Napravio sam ekipu i sve, pročitao sam pravila koja su dosta kratka i puno toga mi je ostalo nejasno.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.