Vettel: Što su ono u Mercedesu govorili da su sporiji?

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 22 komentara

Sebastian Vettel smatra da je Mercedesov današnji tempo jasno pokazao da su izjave o zaostajanju za Ferrarijem bile “sranje”.

Podsjetimo, Lewis Hamilton je tvrdio da Mercedes zaostaje pola sekunde za Ferrarijem, ali je na današnjem treningu njegov bolid odjednom pojurio pa su on i Valtteri Bottas od najbliže konkurencije bili brži za čak osam desetinki sekunde.

“Što su ono pričali nekakva sranja da su u lošoj formi i slično? Ne shvaćam to, da budem iskren.”

Vettel je očekivao jak Mercedes, ali ne toliko kao što je danas bio slučaj:

“Malo me iznenadilo koliko su brzi. Ne znam je li razlog tome činjenica da smo se mi danas malo mučili. Ali, čini se da su u svojoj ligi. Možda su se svi osim njih mučili pa se stvari mogu preokrenuti.”

“Da, izgledaju vrlo jako. Puno jače nego su tvrdili prije početka vikenda.”

Vettel kaže da na stazi Albert Park nije imao jednako dobar osjećaj kao na testiranju u Barceloni:

“Osjećam da je to isti bolid iz Barcelone, ali ne čini stvari jednako kao tamo. Ne sluša me na pojedinim mjestima i zato mi fali samopouzdanja.”

“U ovom trenutku svim snagama pokušavamo shvatiti što se dogodilo jutros, što smo pokušali, što smo mijenjali i tako dalje. Ne mislim da je trening bio očajan, ali mislim da postoje neke sitnice koje su bile zaista dobre, pa na tome možemo graditi napredak. Ako u tome uspijemo – sutra će biti bolji dan.”

– Sebastian Vettel

Rezultati:
1. slobodni trening
2. slobodni trening


Odgovor

22 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    IceMan282 Prikaži

    Well……damn ??



    2
    2

    0
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Jeli moguce da je Mecka opet sve za nos povukla..svaka cast.



    2
    2

    0
    • Renault
      Crankshaft Prikaži

      Je li povukla ili nije, uopće nije bitno. Uopće ne shvaćam Vettela što misli kad kaže da ne shvaća zašto to u Mercedesu rade. Pa što su trebali? Možda reći: ‘Ljudi moji, opet ćemo vas razbiti ko beba zvečku’? Pa ne otkrivaš protivniku svoje karte. Nikad. Baš suprotno. Mercedes zna igrati igru, a Wolff je doista pravi vuk. Svaka im čast na tome. Da se razumijemo, ova 2 treninga ništa ne znače, ali ako je doista takva slika, onda su u Mercedesu prehebali sve. Na testiranjima ih nema nigdje, i onda bum. I tako nešto sam i očekivao, da budem iskren. Malo me podsjeća na Williams iz 2015. i 2016., na prvom i drugom slobodnom treningu ih konstantno nema nigdje (ako me pamćenje dobro služi), i onda dođu FP3 i kvale i eto ih među prvih 6.



      4
      1

      3
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Ja ne vjerujem da je iko tako jak da vuče ekipe poput Ferrarija i RedBull. za nos.
        Tri stvari su se desile:
        1. Mercedes je donio hrpu nadogradnji. Neki insajderski izvori su čak izjavili da nadogradnje donose 1sec.
        Na prvu, nisam povjerovao, sad već malo drugačije razmišljam. Ono možda nije 1sec, ali šta ako je 0.7 sec?
        2. Ferrari nije donio ništa u odnosu na bolid koji su predstavili.
        3. Ferrari je danas vozio na nivou Alfe. Sandbag žešći.
        Kad to sve sabereš, dobiješ ovu prednost.



        4
        2

        2
  3. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ja mislim da je sebu vise pun kc. Mislim da cemo gledat malo agresivnijeg seba ove sezone. Hamilton mu bas tlak dize hahaha



    5
    3

    2
  4. Marlboro
    AMG Donator Prikaži

    FIA druze…
    …i Pirelli



    5
    -1

    6
  5. Nando
    Matek14 Prikaži

    Polako.. Treba uzeti u obzir da je ovo Australija. Naravno da je Mercedes puno blize nego sto se pricalo. Mislim tko god je povjerovao u +0.5 bolje nek prestane pratiti F1. Nemoguce je izgubiti toliko zbog par aero promjena.
    No ja ne otpisujem to da ce Mercedes biti nesto losiji na nekim stazama. Pocevsi od naredne 2 utrke. A i jedno je brzina u jednom krugu, a drugo u utrci. Biti ce Ferrari puno puno blize nego sto se cini trenutno. Ono sto ce ih ponovno dotuci je drugi dio sezone i razvoj bolida. To da je Ferrari los na tom podrucju je vec postalo jasno ko dan. Taj problem se vuce jos od 2010. kad je Alonso dosao. Mozda Binotto to promijeni, tko zna.



    3
    2

    1
  6. Ferrari
    TifosiJopa Prikaži

    Nije -0.5 ali bome nije ni +0.8 .
    Ima je Ferarri i prosle godine svojih losih dana.
    Cesto bi sastavili stvari tek za subotu.



    4
    4

    0
  7. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Mercedes i njihove vozace valjda vise nitko neshvaca ozbiljno. Ne znam s kojim ciljem to rade, ali meni je to pomalo smjesno. 5 godina su prvaci i kao skrivaju brzinu, nisu jaki isl. Ma tko to pusi….



    5
    4

    1
  8. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Svi su ukrcali na Ferrari hype train.

    Mercedesova snaga su nadogradnje kroz sezonu i tu vide šansu da izjednače rekord s Ferrariem (6 uzastopnih konstruktorskih naslova), o tome ne govore puno ni jedni ni drugi ali ova sezona je važna upravo zbog toga.
    Njemci su to i tradicionalno pričaju o svojim slabostima, nikad o svojim prednostima, to se zove radna etika.

    Ferrari je sigurno vrlo blizu, no godinama su se gubili upravo kroz sezonu.Dakle ako je kojim slučajem Merc već sad u stanju pobjediti na prve 3 utrke onda možete smatrati sezonu završenom.



    3
    -3

    6
  9. dejan_s Donator Prikaži

    Eh, sada duet Toto Wolff-Hamilton imaju novi spin: umjesto “zaostajemo 0.5 iza Crvenih” sada je “nismo toliko ispred”

    Mercedes denies being as far ahead as it looked in FP2. Verstappen had traffic on his quick lap, Ferrari underperformed for some reason. Gap to rest of the field looked normal. #AMuS #AusGP

    https://twitter.com/hashtag/AMuS?src=hash

    No, treba reći da je Mercedesovoj slavi vjetar u leđa dosada bila i stvarna dezorjentiranost drugih ekipa koji ne nalaze načine da pariraju britansko-njemačkoj ekipi.

    Za nadati se da Mercese neće opet zakupiti i novi format takmičenja od 2021. Vjerujem da ima onih koji žele vidjeti Hamiltona sa dvoznamenkastim brojem naslova, ali možda to bude kobno uticalo na popularnost nove F1.



    5
    3

    2
    • dejan_s Donator Prikaži

      Naročito ako se današnja F1 uporedi s MotoGP gdje se razlike na kraju utrke između prvog i drugog vozača ne znaju do zadnjeg zavoja, a razlike se mjere na drugoj ili trećoj decimali sekunde kao što je to bilo prošle nedjelje u Losail-u.



      2
      0

      2
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      No, treba reći da je Mercedesovoj slavi vjetar u leđa dosada bila i stvarna dezorjentiranost drugih ekipa koji ne nalaze načine da pariraju britansko-njemačkoj ekipi.

      Mislim da nije dezorjentiranost u pitanju, Mercedes ovih godina pravi najbolji posao kako na stazi tako i izvan nje to je jedino opravdanje za rezultate.

      Za nadati se da Mercese neće opet zakupiti i novi format takmičenja od 2021

      Prvo pogledajmo 2019. :)



      1
      -3

      4
      • dejan_s Donator Prikaži

        Slažem se u cjelosti sačekajmo ali dok čekamo možemo dati i koju (kvazi)prognozu (nagađanje bolje rečeno jer za prognozu trebaju validne informacije).
        Već sam napisao do sada više puta da je primat Mercedesa to kraja ovog formata takmičenja zacementiran tj zagarantovan. A ako ima bar atom istine u jednom glasiću koji dolazi iz ekstremnih teorija zavjere onda bi naredne godine Mercedes trebao imati najdominantniju sezonu u hibridnoj eri jer više ne moraju da friziraju tempo kako bi stvorili privid takmičenja jer od 2021. godine neki novi igrači mogu dobiti glavne uloge.

        Od prognoza koje sam napravio od 2014. do sada pogriješio kada sam tvrdio da su Rosbergove šanse za osvajanje titule prvaka jednake “devinim šansama da prođe proz iglene ušice”.



        2
        0

        2
    • Lewis Hamilton 44
      Berislav Donator Prikaži

      Jedna stvar me bode jako a to je uporno prigovaranje “najboljem” što je najbolji. Prosto ga se gura u hendikep područje samo da bi netko od slabijih mogao doći do izražaja. Zar nije u bilokojem natjecanju cilj da pobjeđuje najbolji? Nigdje u sportskim pravilima, koliko se sječam, ne postoji ikakva regula koja ograničava broj mogućih pobjeda u natjecama. Zar nisu Ferrari, pa i Schumi što zajedno, što zasebno, postavili visoko letvice, a nije im nitko prigovarao. Dapače, još uvijek ih i slavimo i poštujemo. Zar takvo ili slićno poštovanje ne zaslužuju i neki drugi izazivači? I danas imamo tim i vozače (posebice jednog) koji tvore ekipu koja bi možda mogla podići letvicu još više. Vjerujem da će ućiniti sve da budu najbolji i ove sezone. U ostalom i ostalih devet momčadi imaju taj cilj. I nešto što nema direktne veze s ovom temom- Osobno i dalje vjerujem da je Ros ipak bio “deva koja je prošla kroz ušicu igle”, zahvaljujući ponajviše okolnostima na koje nije mogao utjecati.



      5
      -1

      6
      • dejan_s Donator Prikaži

        Gospodine Berislave,
        Prije nego počnem s komentarom na Vaš post moram reći da svaki puta s pažnjom pročitam šta Vi i forumaš “avalon” pišete jer su to odreda odmjereni i dobro argumentovani komentari.

        Želim reći da ja potpuno dijelim Vaše mišljenje i protiv sam umjetnog svrgavanja uspješnih ekipa i vozača u toj mjeri da mi ne smeta da era Mercedesa potraje još 20 godina. Vjerujem da sam bio nedorečen pa je ostao prostor da ja imam nešto protiv dominacije jednog vozača ili tima. Ne, protiv dominacije nemam ništa isto kao što bilo tko racionalan ne bi trebao imati ništa protiv činjenice da vrhunski stručnjaci imaju mnogostruko višu platu od npr “običnih” činovnika. Sve neka ide prema zaslugama.
        U istom mjeri bih bio pogođen i da je na mjertu Mercedesa kao svete krave Ferrari ili bilo koji drugi tim.
        Ja sam samo za pošteno takmičenje.
        O čemu ja to pišem? U meni se kako reče jedan mudrac “javio demonski glas” koji mi često ne da mira s mišlju da u zadnjih desetak godina imamo puno stvari koje su namještene u F1. I otuda kod mene često “istrči” ogorčenost koju ste eto označili “kao uporno prigovaranje najboljem”.
        Kako još uvijek ne mogu naći vlastite bilješke, sada ću kratko pomenuti šta me posebno žalosti i zbog čega mi se nametnula misao da gledamo namješteno prvenstvo.
        Počeću s onom “godinom Pirelli-ja 2012. kada smo imali u prvih sedam utrka sedam različitih pobjednika.

        Kada već pomenuste Schumachera reći ću da je njegov pol u Monaku 2012. godine za mene bio i ostao misterija. Jasno da nemam nikakvih dokaza da je bilo malverzacija s gumama, no kako rekoh neka to ostane kao misterija.
        Maldonadova pobjeda u Španiji te iste godine je ostala kao urbani mit da je to poklon Franku Williamsu za njegov 70 rođendan.
        Meni je ta pobjeda bila upitna od samog početka, a osjećaj je samo jačao tokom vremena (Williamsa nije nigdje bilo tokom godine ni prije ni poslije Španije). Ta pobjeda je njihovo jedino postolje koje su ostvarili tokom prethodne četiri godine.

        Pravila koja su skrojena tako da tim koji uđe kao najbolji u hibridnu eru ostane što je moguće duže na vrhu. Imam dojam da je bio cilj skinuti s trona Red Bull po bilo koju cijenu.
        Sjećate se tokena? Maksimalnog reduciranja upliva aerodinamike?
        Ne mogu se oteti dojmu da je tada možda i postignut neki dogovor na relaciji Mercedes – ljudi koji konstrolišu F1.
        Sjetite se još jedne neobične anomalije u Singapuru 2015. godine kada Mercedesa nije bilo nigdje nakon što je otkrivena nepravilnost s pritiskom guma na prethodnoj utrci. Hamilton je u kvalifikacijama bio tek peti sa više od 1.5 sekunde zaostatka za Vettelom. Kakav je Mercedes bio te godine ne treba podsjećati. Imali su 16 pobjeda a odveženo je ukupno 19 utrka.

        Povlašten status Mercedesa u nekoliko prilika koje su dizale obrve, a da ne pominjeno status svete krave Hamiltona i Verstappena.

        A kako su se tek britanski mediji ravnali najbolje je da ispratimo Baku 2017.
        Ne znam da li se možete sjetiti samo incidenta u Baku-u 2017 godine. Kako je Vettel odradio kaznu, a Hamilton nije profitirao od toga zbog otkačenog “headrest-a” cijelo vrijeme smo bili pod presingom da Vettela treba kazniti “pravedno” tj. nema smisla da Vettel bude isprad Hamiltona pa makar to značilo da ga treba dva puta kazniti po istom osnovu. Sjećam se da sam se tada zapitao da li to znači da ako Hamilton odustane da Vettelu treba pokazati Black flag?

        Svjestan sam da gotovo sve što sam nabrojao nije doboljno čak i za najfleksibilniju teoriju zavjere, no kako sam u “stisci” s obavezama pa nemam prostora da odvojim koliko bi tražio argumentovan odgovor na Vaš post. No, jednu stvar ću obećati da ću se svojski potruditi da nađem bilješke koje sam vodio o “entropijama” koje su me ogorčile i nagnale da s podozrenjem i sumnjom pratim sve šta se zbiva u F1. Čim se dokopam bilješki napisaću Vam mail u vezi s ovom temom. Ovo je gotovo pa obećanje.



        9
        7

        2
  10. Williams
    Webmaster Donator Prikaži

    Seb u 100 čuda,ali unatoč tome mislim da če sezona biti itekako zanimljiva što se tiče borbe za naslov.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.