Ricciardo: Red Bull je kriv za “shitshow” u Azerbajdžanu

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 92 komentara

Daniel Ricciardo kaže da je njegovom odlasku iz Red Bulla doprinio način na koji je momčad reagirala na njegov sudar s Maxom Verstappenom na VN Azerbajdžana prošle godine.

Podsjetimo, dva Red Bulla su gotovo cijelu utrku provela jedan do drugoga, a dodir smo vidjeli i prije nego je došlo do posljednjeg sudara koji je obojicu izbacio iz utrke. Ricciardo je pretekao Verstappena na stazi, ali je onda izgubio poziciju nakon što su obavili zaustavljanje u boks.

U razgovoru za Sydney Morning Herald Ricciardo kaže da ga je mučilo kako je u ekipi riješena situacija, te da mu je to bilo na umu kad je došlo vrijeme za raspravu o novom ugovoru. Na kraju je odlučio da će otići u Renault gdje će ove godine biti timski kolega Nici Hulkenbergu, a Red Bull je uz Verstappena postavio Pierrea Gaslyja.

“To je igralo ulogu u mom izboru. Nakon toga nije ništa bilo kao prije. Čim sam udario u njega, dio mene je pomislio – vi dečki ste ovo zaslužili, ovo je bio shitshow!”

“Da su uloge bile obrnute, da sam ja bio naprijed i pomaknuo se dvaput u zoni kočenja i da se on zaletio u moj stražnji kraj – bi li ekipa jednako reagirala? Konstantno sam se vraćao na to pitanje.”

“Ekipa nas je tretirala obojicu kao da smo jednako krivi, ali duboko u sebi ja mislim da znaju da je to bila njihova i Maxova pogreška. Puno stvari tu nije sjelo kako treba.”

– Daniel Ricciardo

U Netflixovoj seriji “Drive to Survive” koja se bavi prošlom sezonom Christian Horner je izjavio kako misli da je Ricciardo “pobjegao od borbe” s Verstappenom kad je odlučio otići iz ekipe.


Odgovor

92 komentara

  1. Enio Prikaži

    Dobro da ravnine nisu dulje, Maxic bi cetri puta mijenjao strane



    20
    19

    1
  2. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Zbog ovakvih gadosti su zasluženo najomraženija F1 momčad.



    20
    16

    4
  3. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Što više gledam – to mi se čini da je veća krivica na Ricciardu nego na Maxu. Istina da je ovaj mijenjao pravac u zoni kočenja, ali to više nije bilo zabranjeno. A Ricciardov “dive-bomb” ne može uvijek funkcionirati tako da se ovaj ispred makne i ostavi mu prostora, morao je slomiti zube kad-tad.



    7
    -14

    21
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      2 puta ga je zatvorio.. Ja vidim da je reagiro na dummy da ce ic s vanjske strane, krenuo tamo pa se vratio da pokrije unutarnju stranu koju je na pocetku i pokrivo.. A slazem se da dive nece uvijek proc, kad tad se moralo dogodit i drago mi je cak sto se dogodilo sa kolegom..



      7
      6

      1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        2 puta ga je zatvorio

        Jeste, ali to tada nije bilo zabranjeno, to pravilo je već bilo ukinuto. Jedini koji je ikad dobio kaznu zbog toga bio je Vettel u Meksiku kad se branio od Ricciarda.



        10
        10

        0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Ovo na sto se ti referiras je pomicanje u zoni kocenja koje je uvedeno zbog Maxa a kasnije i ukinuto ali ne prije je Vettel popio kaznu.. Ja pricam o 2 obrambena poteza.. Mozda ne znam dovoljno ili sam nesto prespavo ali uvijek je jedan bio dozvoljen a za drugi su se kazne djelile, opet selektivno naravno.. Cak mislim da sam negdje vidio da ce kaznjavat i 2 obrambena poteza u istom pravcu a to je potaknuto Vettelovim branjenjem Hamiltona u Rusiji jer nije bilo definirano..



        7
        6

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        A na to misliš, krivo sam te shvatio! Tu si možda na tragu nečeg. :thumbs: Vraćam se svom prvotnom stavu onda – i jedan i drugi su radili ono za što ih je Red Bull hvalio prije ovog sudara: Max se preagresivno branio, Ricciardo je preagresivno napadao. Super im je išlo dok je
        a) neka budala iza Maxa popuštala i kočila da se ne sudare,
        b) neka budala ispred Ricciarda popuštala i puštala da dive-bomba.

        Kako ono ide, kad su se srela dva jarca na brvnu…



        13
        13

        0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Ma dobili su sta su zasluzili, RB mislim.. Ni jedan duel im nije bio cist prije sudara.. Nitko nije reagiro.. Za kaznu oba DNFa..



        6
        5

        1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Treba samo razumjeti osnove utrkivanja i vožnje i sve je jasno.

        Bilo koji auto na kočenju, pogotovo onaj koji nema ABS je trom na kočenju i ti kad kasno kočiš ne možeš da mjenjaš pravac kretanja jer to odmah produžava zaustavni put, a i šanse da blokiraš su puno veće. Sitna promjena pravca je moguća, ali ne i ona u kojoj ti naglo okrećeš volan u stranu.

        Ricciardo kad god je bacao divebombu, bolid ispred se nije pomjerao, niti je bio lud da mu uleti u putanju, jer jasno je da je on kočio najkasnije što može i jasno je da ga ne bi mogao izbjeći u slučaju da mu odjednom zalupi vrata. Bottas mu je se jedini pomjerao, ali nije mu sjekao putanju i to je čar divebombe, kad uletiš u ostavljen prostor, može samo ovaj ispred biti kriv za sudar, jer ti nema šanse da ga izbjegneš, kud još gubiš aero potisak koji mora do kraja kočenja da bude čist zrak.

        Ovdje je se Max držao uz unutrašnju stranu spram krivine i pokrivao i čekao da Ricciardo ode desno u otvoren prostor, ali teži za preticanje. Ricciardo tu njemu prodaje fol koji je već prodavao dosta puta, Max je na taj fol nasjeo (fol o kojem pričam je dummy, da ne bude zabune) i kada je Ricciardo krenuo na otvoren prostor na unutrašnjoj strani, ovaj mu je uletio u putanju – žargonski mu je zalupio vrata. Ricciardo je tu bio nemoćan.

        Kad tako posložiš stvari i gledaš samo na utrkivanje, a ne “po pravilu je dozvoljeno pomjeranje na kočenju”, jasno je ko je tu ispao šupak, a ko je ni kriv ni dužan pobrao obojicu. Da Max nije uletio u putanju, Daniel bi to vjerovatno provukao i opet bi rekli “kakav majstor, prodao mu je dummy i još ga je pretekao divebombom kakvu samo on zna”
        Ovako su oba ispala iz trke jer jedan vozač nije mogao prihvatiti da je kolega u istom bolidu brži i još ga je nadmudrio, pa je išao po cijenu sudara zalupit vrata, što je na kraju i dovelo do sudara. Jednostavno kad malo bolje sagledaš stvari, shvatiš da je to pravilo debilno i u neku ruku protiv utrkivanja, jer ispadne da ovaj ispred može svašta radit, a ovaj na kraju ispane kriv jer se zabio u njega :chill:



        10
        7

        3
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        to je čar divebombe, kad uletiš u ostavljen prostor, može samo ovaj ispred biti kriv za sudar, jer ti nema šanse da ga izbjegneš

        Hoćeš reći – Ricciardo pretječe s premisom: “ili ćeš mi ostaviti prostor ili ćemo se obojica razbiti”? Zanimljivo…



        4
        3

        1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Pa ko ti je kriv što si ostavio prostor, što nisi prije mislio na mogućnost divebombe :D



        1
        -3

        4
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        I što nisi citirao do kraja tu rečenicu, a ne onaj dio koji ti je odgovarao :chill:


        0
        -1

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        I što nisi citirao do kraja tu rečenicu, a ne onaj dio koji ti je odgovarao

        Jer si u citiranom dijelu rekao sukus svega. Ulijećeš i nadaš se da te ovaj ispred neće zatvoriti. A kad te zatvori (jer će te pustiti Bottas ili Ocon, ali Max neće) – plači koliko hoćeš o tome da si bio u pravu, ali ti si u tom momentu van utrke.

        Prema tome, procijenili suci tko je kriv ili ne (što je CrashOverride napisao – sklon sam toj procjeni), ali svejedno stoji da su i jedan i drugi radili ono za što ih je prije momčad jako hvalila, ali kad su to napravili jedan drugome – onda su vidjeli da to i nije tako čisto.



        2
        2

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Čekaj malo, jel to ozbiljno govoriš da dummy i divebomb nisu čisti potezi?


        0
        -1

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Gdje piše da dummy nije čist potez? Pričam o dive bombu, a on je čist samo ako imaš kontrolu nad bolidom, odnosno ako možeš stati na vrijeme bez da overshootaš zavoj.



        1
        1

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Da ne dužim bez veze, prostora je bilo kad je Daniel počeo kočiti, Max ga je zatvorio u zoni kočenja. Max je kriv. I rest my case.



        1
        -1

        2
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Ante pravilo je ukunuto o zabrani pomicanja na kocenju. No sve bi bilo u redu da Max to nije napravio 2 puta sto nikako niie u redu. Ovdje je jedan krivac i jedan jedini a zove se Max. Ovo je nesto sto se u svijetu utrkivanja ne radi. Kada se tako sto radi onda zavrsi kao ova spomenuta utrka. Riciardo ga je cimnuo u desno i Max je to pokrivao i nema vise Max sta ici lijevo. Tu zavrsava sva prica o odgovornosti tko je izazvao sta. Kasno kocenje je jedna 9d vrlina RB ovog bolida i Max je toga svjestan i mogao je ocekivati tako sta. Trebamo si postaviti pitanje kako nitko neradi takva sranja osim njega i Vettela koji je jedini za ovo kaznjen. A kada bi svi tako sarali ljevo desno ne bi nitko nikog nikad pretekao, sto onda vise ne bi bilo utrkivanje . Pravila su jasna i jedino sto je smjesno ovdje bilo nakon te utrke je stav Red Bulla naspram poteza njihovog Maxa. Jedno je imati prvog vozaca, a drugo je bezlglavo ga stiti tamo gdje netreba. Ovdje je Max morao dobiti po prstima jer nemoguce je da on nikad nije kriv. A kriv je itekako jer je imao jako puno kontroverznih situacija. Takve poteze radi samo on i morao bi poceti snositi posljedice za to. Kada ga ekipa stiti nakon tako cega, nece pameti doci nikad.



      4
      3

      1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Treba Ante sa mnom neki simulator probat, pa da on meni na isti način proda fol, ja nasjednem, napravim prostor, on uleti u prostor, a ja to odjednom zatvorim. Vidjeo bi o čemu pričam i shvatio bi da je ovaj ispred kriv UVIJEK.

        Ti kad napraviš divebomb, ti ovisiš o aero potisku i mirnom volanu, čim tebi ovaj ispred uleti u putanju, ode aero potisak kroz WC školjku, a pokušaj izbjegavanja je nemoguć jer tako naglo pomjeranje volana je sigurno blokiranje prednjih, a onda i zadnjih točkova.

        I to je čar divebombe, ostavio si mi prostor, ja sam uletio u taj prostor. Pri kočenju ovisim o downforcu i mirnom volanu, ti ako mi to remetiš, ti si kriv – 1 kroz 1.



        3
        2

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @Alonso1983: Nemoj konkretnu diskusiju pretvarati u opću tiradu o Verstappenu. To je sasvim druga tema u kojoj se uglavnom slažem s mišljenjem većine, ali to sad nije bitno. Pomicanje pod kočenjem je dozvoljeno, to smo ustanovili. Prema tome, ovo što kažeš da se to u svijetu utrkivanja ne radi – ne stoji, barem ne više.

        Trebamo si postaviti pitanje kako nitko neradi takva sranja osim njega i Vettela koji je jedini za ovo kaznjen.

        Ne trebamo, zato jer nije točno. Ovako na prvu mi pada na pamet slučaj Magnussena i Leclerca u Japanu, ali sigurno ih je bilo još. I suci to toleriraju, što me dovodi do idućeg:

        Pravila su jasna…

        Pravila su nejasna kao da ih je netko namjerno pisao da budu takva, i onda ih svake godine još mijenja da “doradi” to što je nejasno. Dakle, nije sve crno/bijelo kako si predstavio, a u sivim zonama očito ne pali uvijek “dive-bomb”. Pa je zato i Ricciardo mogao primijeniti pravilo 13 (komon sens) pa razmisliti dvaput prije nego sivonji poput Maxa uletava kao da je Bottas u pitanju.



        2
        2

        0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Slazem se, no pomjeranje u branjenu pozicije naspram onog Maxovog sa 2 promjene nije isto. To je jedina i glavna razlika. Neslazem se s time da ako je neko ludak kao Max da se ga treba bojati napasti. Sto vise ovakvih poteza ce ga nauciti da nije sam na stazi. Rade to i drugi no ovakve poteze kao Maxov u Baku nisam vidio kod drugih i kazem taj 2 manevar u branjenju pozicije nije dozvoljen i on je uzrok sudara njih dvojice.


        0
        -1

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ne treba se bojati napasti ga, ali ne treba ni očekivati da će svaki dive bomb uspjeti. :) Što se tiče tog spornog pomicanja, čini mi se da je malo preuveličano sve skupa. Max je udesno blago cimnuo, i to puno puno prije zone kočenja. Nije mahao po stazi kao mahnit, kao što to ispada kad se čitaju komentari nakon incidenta. Ricciardo mu je išao prodati dummy, ali očito njegove tehnike prodavanja nisu pretjerano uspješne kod Maxa.



        3
        3

        0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Ako vozac manevrom krene u jednu stranu staze da bi branio poziciju vise nemoze raditi drugi koliko god oni bili mali pa cak i u istom smjeru kao sto je Vettel napravio u Rusiji i rekli su da je i to zabranjeno. Ovo da napravi npr stroll Hamiltonu prstale bi kazne i kazneni bodovi. FIA je ovdje ostala suzdrzana jer je momcad dobila vec dovoljnu kaznu sa 2 DNF. Max je napravio 2 poteza jedan prije kocenja drugi na samom kocenju i to je glavni uzrok sudara. Ne mogu vozaci samo tako mjenjat 2 puta putanju jer onom vozacu iza sebe rade problem jer moraju se jos vise pomjerat i kasnije kocit sto Riciardo vise nije mogao izvesti. Dive bomb je riskantan potez no Riciardo ih je izvodio savrseno bez govora da u tim sitiacijama nije imao kontrolu nad bolidom. Nije imao kontrolu nad bolidom zbog poteza Maxa i gubitka downforcea inace bi on njega prosao bez ikakvog govora o nekontroliranju bolida. I svakako je normalniji potez dive bomb nego mjenjanje pravca na kocenju. Dive bomb se da izbjeci a kod mjenjanja smjera na kocenju se jako tesko moze ista promjeniti . A vrlo lako to omogu i obrazloziti. Hrpu puta kada bi netko radio dive bomb bez kontrole i s blokadom kotaca bi fulao tocku kocenja pa bi onaj koji je preden u toj situaciji lako vratio poziciju jer onaj koji radi dive bomb obicno zavojem prode daleko od idealne putanje i izgubi dosta vremena, a nerijetko bi i izlazili sa staze.



        2
        1

        1
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        trenutno imamo samo jedan članak što se tiče baš utrkivanja:
        ”27.4 At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be
        deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.”
        i to je to.

        riccijeva preticanja su sigurna i čista. nema proklizavanja, nema kontakta s ovim ispred. savršena.



        2
        1

        1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Ma Ricciardo je što se divebomb tiče najbolji na gridu, ma ne samo divebomb, uopšte što se preticanja tiče on je najbolji na gridu. Prodao je Vettelu u Monzi istu foru, pa mu ovaj nije letio u putanju ili ga gurao ikud, prodao je pretprošle sezone Perezu koliko se sjećam, čovjek nasjeo i jbga, a ovaj očito nasjedne pa čim vidi da je Daniel odlučio ići u prostor koji je napravio tim dummyem, ovaj ide skroz zatvarat taj prostor.

        Mislim ne treba puno tu pametovanja, kad popušiš dummy, nema vraćke, a kad ostaviš/otvoriš prostor, ne možeš ga zatvarat ako je ovaj iza odlučio uletit u taj prostor.



        1
        0

        1
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @LH44 mislim da ćeš se razočarati ove godine.
        Očekujem da će ove godine Max Verstappen biti novi kralj dive bomb.
        Ricciardo, s druge strane, će imati malo problema dok se privikne na drugi bolid.
        Divebomb može zaboraviti u Renaultu.



        1
        1

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        @Har Kl ne vjerujem da će Ricciardo odjednom zaboravit kako se pretiče. Ako je Kimija i Bottasa iz onolikih daljina uspijevao preticati na prvoj šikani u Monzi, onda sa ovim bolidima će moći sa barem upola manje daljine ulijetati midefilderima :D


        0
        -1

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Što se tiče tog spornog pomicanja, čini mi se da je malo preuveličano sve skupa. Max je udesno blago cimnuo, i to puno puno prije zone kočenja. Nije mahao po stazi kao mahnit, kao što to ispada kad se čitaju komentari nakon incidenta. Ricciardo mu je išao prodati dummy, ali očito njegove tehnike prodavanja nisu pretjerano uspješne kod Maxa.

        Ovo je najtačnije od svega. Max mu ni u jednom trenutku nije otvorio gap na unutrašnju stranu. Ovaj je mislio da mu je prodao foru, i po navici nakon micanja u desno, krenuo na lijevu stranu. A Max je tu stranu imao pokrivenu, uvijek. Dok je Ricciardo desno imao prostora koliko je god htio. Ali on je pokušao lijevo, samo što mu lažnjak nije upalio…



        4
        4

        0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Otvorio je sasvim dovoljno da Daniel može proći, uporedi koliko je bio blizu zida od početka pit walla i u momentu kad mu Daniel prodaje dummy. Ricciardo počinje kočiti i prostora ima, 2 sekunde kasnije Max zatvara prostor i Ricciardo u pokušaju da ga izbjegne blokira, a ostalo je historija.


        0
        -2

        2
    • Haas
      trivette Prikaži

      jedno je sigurno…. a to je da se nitko dosad nije zalio na Riccieve dive bombe…. i da su uvijek prosle cisto i precizno bez overshootanja (mozda jednom isfrustrirani Bottas) , a oko Max-ovih manevara u zoni kocenja je itekako bilo buke, rasprave i negodovanja, a da nepricamo o drugim ludostima.

      po ovom ispada da te ovaj brzi od iza nema sta stizat, ako te stize ti ga imas pravo “eliminirati” … malo pre pojednostavnjujem :D … necete zamjerit

      Ricciardova najveca greska je ta sta nije procijenija s kojim ludakom ima posla.



      5
      4

      1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Ma stvar je u tome da kad se vozač odluči na to ulijetanje, ovaj ispred ako ga ide zatvarati, on svjesno ide u sudar i samim time je krivac 1 kroz 1. Kao što sam rekao već, u tome i jeste čar divebombe, ako si mi ostavio prostor, ne smiješ mi ga zatvarat odjednom, jer to je onda svjesno izazivanje sudara koji ja nmgu izbjeći zbog zakona fizike :D



        3
        1

        2
      • Ayrton Senna
        Beethoven87 Donator Prikaži

        Ocita je i jasna namjera Maxa od pocetka da brani unutarnju stranu. Jasno mu “poručuje”: unutarnju stranu i divebomb ti nedam…
        Max nije ni u jednom trenu odustao od toga. Blago kretanje u desno je pocetak pripreme za zavoj, ali jos uvijek su na lijevom dijelu staze.
        A za Riccijev nuspjeli dummy se takodjer moze reci da je prekasni, u opasnoj zoni kad je vec preopasno da se vise ne stigne reagirati…
        A Maxovo “vracanje” u lijevo (ja bi rekao “inzistiranje” na unutarnjoj) uopce nije naglo.
        Ako je toliki majstor divebomba morao je racunati i s tim efektom aerodinamickog gubitka…



        3
        3

        0
  4. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    U svakom je duelu ispo papak, bez posljedica..
    Nekad vozi odlicno, nekad ko da je sam na stazi.. Iscekujemo trenutak kad ce ga takav stav kostat naslova..



    10
    8

    2
    • Honda
      Red Bull no1 Prikaži

      Vidim ti si se bas natovario na Red Bul a posebno na Maxa, koji je prepostenog Rikiarda razvalio prosle godine u svim segmentima.Max je klasa za Rikiarda i to je vec pokazao da ima taj sampionski gen koji Rikiardo sa tim slatkim osmjescicem nikada nece imati jer sa tim se radja to se nemoze kupiti uvlacenjem u guzicu sirokim narodnim masama.



      5
      -16

      21
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Kolega, ne znam ja sta ti vidis ali clanak je o RBu, Maxu i Danielu i odredjenoj situaciji na koju sam iznio misljenje.. Ne znam o cemu bi drugom trebo pisat na ovaj clanak.. Čemu hejtanje



        4
        3

        1
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        Kolega gdje se god bilo sta pise negativno o Red Bulu i Maxu si medju prvima tako da sam se samo nadovezao na to da ti skrenem paznju ali dakako da je tema Red Bul tako da naravno imas pravo na to.Nego mene iskreno zanima mislis li zaista da je Rikiardo kadar biti sampion prije negoli Max? Ovo pitam jer sam primjetio kod mnogih da su svjesni da je Max sampionski kov ali im to smeta jer nevozi za njihov omiljeni tim i time ga Hejtate mnogo vise nego sto je zaista zasluzio a Rikiarda dizete kao da je osvojio titulu sa svim pobjedama u sezoni.



        2
        -9

        11
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        A gle, nekad me pogodi clanak kad imam vremena pa komentiram prvi, nekad bude 30i komentar..
        A uvijek je lakse nesto napisat kad je u pitanju netko koga ne volis, bila to momcad ili netko od vozaca..
        Nisam hejter ali ne volim ni RB ni Maxa, Riki mi je OK.
        Ko ce prije bit prvak trenutno ovisi o bolidu kojeg vozis a da li smatram da je Max veci kalibar od Rikija, smatram..
        Mislim da jednostavno ima vise brzine u njemu ali dok ga ne prestanu zivcirat sve sitnice oko njega na stazi, svaka sezona ce mu proc ko prosla, hrpa glupih poteza i hrpa dobrih voznji a tako ne moze bit prvak, barem ja tako mislim..
        Iskreno ne znam kakav bi tocno stav imo prema njemu da vozi za Ferrari ali obzirom na do sad vidjeno na stazi i van nje, ne bi mi bio drag sigurno, manjak postovanja prema svima oko sebe mi je glavni faktor..



        8
        6

        2
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        Vidi ima dosta istine tu sto govoris kada se radi o strpljenju ali zadnjih 10 trka je Max odvezao zrelo i uzeo posle Hamiltona najvise poena od svih na gridu tako da se i tu rapidno popravlja.U Brazilu mu je Okon ukrao cistu pobjedu pa se slabo ko potresao, ako ce mo biti nepristrasni onda budimo to uvjek i kada nam neodgovara.



        2
        -2

        4
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Nemam bas niti jedan razlog bit nepristran jer sam amater :) Ali da, slazem da je drugi dio sezone odradio vrlo dobro ali sezona traje od prve do zadje utrke i to je ono sto mu fali da izvuce max kad nije u najboljoj formi.. Konstantnost u sezoni, smirenost, odmjerenost – to se sve da savladat .. Vidjet cemo kad ce Max doc do toga, mozda vec ove sezone ako je suditi po kraju prosle .. A sto se Brazila tice, to smo sve prozvakali na veliko.. Krivim obojicu, Ocono sto je Mercov vozac i Maxa sto se opet ponio kao da je sam na stazi, tu dodje ona prica ko ima sta za izgubit kako je Horner reko prije starta utrke u Singapuru.. Max je u Brazilu izgubio pobjedu, ako nije nista naucio sljedeci put bi to mogo bit naslov..


        0
        0

        0
  5. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Trebalo bi pitati i Maxa za mišljenje.
    Činjenica je da je Max više kriv,ali je isto Rik njega trzao pa je pitanje jeli ga je Max namjerno zatvarao pošto je udarac bio na sredini staze. Riki je več tada na sva zvona govorio da želi otići iz RB tako da je sve to dovelo do toga da ne okrive isključivo svog sigurnog vozača i ne stvore pritisak na njega. Što ima itekako logike.



    3
    -4

    7
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Da, Max će po običaju reći da je on kriv.



      10
      9

      1
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      “ali je isto Rik njega trzao” pa to je utrkivanje, on je krenuo u jednu stranu, da bi na drugoj napravio prostor. Max je na to nasjeo i to je to, poslije toga za sudar jedino on može biti krivac.
      I kakvoj crnoj sredini staze, uz sami zid su bili obojica… ostatak priče ti nema logike :)



      2
      1

      1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        on je krenuo u jednu stranu, da bi na drugoj napravio prostor. Max je na to nasjeo i to je to

        I kakvoj crnoj sredini staze, uz sami zid su bili obojica…

        I kako je onda Max nasjeo, ako su obojica bili uz sami zid? Ric je napravio uobičajeni trzaj desno-lijevo, ali Max nije nasjeo na njegov trzaj desno, nego je ostao lijevo. I nije mu ostavio prostora na lijevoj strani…



        1
        0

        1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Pogledaj malo bolje, trenutak kad Ricciardo ispravlja volan i počinje kočiti, prostora između Maxa i zida ima za bolid ipo, sekundu kasnije Max ulijeće Ricciardu u putanju i sudar je neizbježan.

        Trenutak kad Ricciardo ispravlja volan tj. počinje kočiti
        [img]https://i.imgur.com/U7YbU0C.jpg[/img]
        sekundu kasnije
        [img]https://i.imgur.com/dYtp9Fd.jpg[/img]

        Očito je da je bilo prostora za provući se u trenutku kočenja, jer ne bi Ricci išao da nije bilo, lud je, ali ne toliko.



        1
        -1

        2
  6. Haas
    trivette Prikaži

    cinjenica je i da Ricciardo nije moga nista… izgubija je downforce i posta “putnik”. Po meni Verstappenovo mjenjanje smjera i nije toliko strasno, imao je on i zescih manevara
    Tesko je tu odlucit tko je vise kriv.

    Jedno je sigurno i tu je Ricciardo u pravu. RB gura Max-a, to smo svi vec vidili vise puta.



    9
    8

    1
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Mislim da je RB trebo reagirat prije a opet, kako mezimcu rec da se makne Ricciju.. Max ga je skoro u ogradu zguro prije sudara a ni jedan duel na toj utrci im nije bio cist a stalno su se sretali na stazi.. Dobili su sta su zasluzili..



      6
      6

      0
      • Haas
        trivette Prikaži

        da, Ricc je bio brzi…
        meni bi bilo zao da on jedan dan ode iz F1, bez naslova.
        Renault mi ne daje nadu :(



        1
        0

        1
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Uglavnom ne zavrsi dobro kad pustis kolege da se utrkuju..
        Tu utrku je Riki izgledo brze a opet lakse im je ne reagirat kad momcad nije imala prijetnju za trece mjesto pa neke stete osim na bolidima nije bilo.. Mislim da bi se to drukcije odigralo da se momcad aktivno borila za koju konstruktorsku poziciju..



        3
        3

        0
  7. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Svaka čast Ricciardu ali Max je budući prvak,i kako god je on na početku svoje karijere bio neodgovoran i nije sazreo kao vozač kroz vrijeme on je sve jači i ne oprašta nikom i sve manje griješi….meni se on sviđa jer jedino na taj način postaješ prvak.



    5
    -3

    8
  8. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Max kaznu nije popio, pravilo o mijenjanju smjera u zoni kočenja je ukinuto ali ovaj je znao tko je Ricc i kako pretječe, tako da je znao sto slijedi, sudar. Interesantna borba cijelu utrku, zavrsilo je spektakularno kako je i trebalo, jedan preagresivno napada, a drugi se preagresivno brani.
    Jedva cekam Ricc napade u Renaultu, hoce li s tim bolidom bit u poziciji da kasnije koči i uspije proći zavoj, sumnjam. Također očekujem da ga Hulk lagano obradi i pobjedi.
    Jos 7 dana.



    2
    -2

    4
  9. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    Ni prvi ni zadnji put, nažalost.



    5
    5

    0
    • Honda
      Red Bull no1 Prikaži

      Zeko Max se pokazao klasa za Rikiarda u prosloj sezoni i mislim da tebi koji navijas za Hondu treba da bude draze sto Max vozi Red Bul sa Hondinim PU negoli Rikiardo koji je izmedju ostalog osim po Red Bulu pljucnuo i na Hondu malo rekavsi u fazonu da je honda losiji izbor od Renoa tako da barem ja koji navijam za Hondu i Red Bul prizeljkujem obilazenje za krug od Maxa pa da mu vidim nasmijanu facu onda.



      1
      -8

      9
  10. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Apsolutno sam onda bio na strani Riciarda i sada sam takoder. Jasno je ko dobar dan da RB stiti i brani Maxa i gdje treba i gdje netreba. Ovo je kao prvo kriva ekipa sto je dozvolila takvu voznju nakon prvog kontakta a vecu krivicu snosi Max koji je izveo 2 puta ono sto je zabranjeno. Takve stvari vozaci na stazi neocekuju i onda se dogodi da si samo putnik u necemo sto nemoze ispasti drugacije kako je i Riciardo izjavio nakon utrke. Nije Riciardo pobjega iz Red Bulla, nego je otisao zbog nejednakog tretmana a i vjerovatno zbog silnog peha koji ga je pratio nakon Monaca.



    8
    4

    4
  11. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    RBR ako vec ne moze pobjediti u utrci, onda sa Maxom radi “show time” na stazi! Ono sto on ili oni smatraju “velika muda”, mi drugi to smatramo iritirajuce. Malac je bio kamaru puta uzrok incidentima, jer ide na noz i sto je najgore na kraju kritikuje??? A RBR boli briga….

    Ricciardo je vecini fanova simpatican, nije vazno koja god da je ekipa, svi ce ga voljeti, ali jedno je imati simpatije, a drugo fanove! Max je privukao dosta fanova, pogotovo holandskih, koji su itekako upecatljivi, s toga vise fanova – bolji biznis, tako da je malac itekako veliki poslovni produkt.

    Opet se vracam na ovo prvo receno, da se je kojim slucajem Ricciardo borio za titulu, a Max bio u svome elementu, situacija bi bila mnogo drugacija… A, ovako ce da zale za Ricciardom, ko sto su zalili za Renaultom, dakle nikako.



    2
    1

    1
  12. Daniel Ricciardo 3
    synystera7x Prikaži

    fight back ricci, nakon godine dana prvi komentar da nije sve u redu i da zapravo neko mora biti kriv. Nakon zbilja bahatih komentara od strane rbr o danielovom bjezanju od borbe imamo sad ovo. Ako ove sezone ne zavrsi ispred maxa mislim da ce stanje na racunu jednog “prosjecnog” daniela izgledati ljepse nego stanje rbr wunderkinda koji je za dr helmuta prvak prije nego je sezona pocela


    0
    -1

    1
  13. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Max je za brži vozač.
    Max je bolji vozač.
    Bez obzira na sve probleme, koje je stvorio kako sebi tako i drugima, opet je završio debelo ispred Riccarda.
    Što se tiče Bakuu, Max je bio ispred i imao je pravo da odabere putanju. Ja ne vidim ništa sporno, ni nelegalno u tom potezu. Vidio sam budalu No1 koja zatvorila timskog kolegu na 320 km/h i budalu No2 koji nije odustao kad je skontao da budala No1 nije popušio foru.



    5
    0

    5
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Max je imao probleme a Rici nije? NO1 budala kad je krenuo zatvarat desnu stranu nema sta zatvarat nakon toga lijevu stranu. Voli bi od srca da Max takav potez pokaze Hamiltonu ove godine da vidim sto ces pricati nakon toga.Max je brzi vozac, ukupno gledano u cistoj sezoni bez 8 odustajanja kolege nije bio bolji vozac. To sto je bio debelo ispred je upravo zbog tih 8 odustajanja i 2 kazne za start sa zacelja koje su plod tih odustajanja. Sto se tice budale no 2, prodao je on foru budali no1 jer u protivnom ne bi otisao desno pa lijevo.



      2
      0

      2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Problem je što Max nije otišao desno. Pokažimi gdje je Max zatvarao desno? Ric je tamo imao prostora koliko hoće, ali je na pamet mislio da je prodao foru, pa krenuo lijevo…



        2
        1

        1
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Nemam ja drugačije kriterije bez obzira o kom se vozaču radi.
      Svak nek govori za sebe po ovom pitanju.
      Vettel je još gore uradio Hamiltonu, pa nađi šta sam to pričao.
      Što se tiče Maxa, davno sam rekao da se nadam da će promijeniti svoje stil vožnje prije nego što nekoga ubije, a ne nakon.
      U svih tih 8 odustajanja, pogledaj u koliko je njih bio iza Maxa.
      Što se tiče desno pa lijevo, ta micanje je bilo cca pola metra. Očito je da je Max znao šta će uraditi. Ricciardo je trebao odustati, ali nije.
      Obostrana krivica, stim što ja smatram da je Ricciardo bio u boljoj poziciji da izbjegne udes pa više krivice stavljam na njegove ruke.



      1
      -2

      3
  14. Haas
    trivette Prikaži

    isto tako, bilo kakva tvrdnja da je Max bolji od Riccia ….trenutno ne stoji.
    pre tight je.

    Maxu predvidam svijetiju buducnost.


    0
    -1

    1
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      U kojem svemiru Max nije bolji vozač od Riccija?



      2
      -1

      3
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Cjelokupnu sliku vozac stvara sa svime na stazi kroz par sezona a ne s 3 spektakularne utrke u sezoni. Ostatak sezone je uglavnom ono sto mu bolid pruza ili neki incidenti zbog kojih upropasti sebi ili nekome drugome utrku. Da te podsjetim do ove sporne situacije u baku je nanizao 9 incidenata od kojih je vecinom kriv za sve. To je ono sto jos Max ni blizu nema na nivou jednog Hamiltona ili Riciarda, a to je cista i promisljena glava za ovaj sport. Nitko njemu nemoze osporiti brzinu kija ima, no brzina bez sredene glave u praksi znaci da nisi kompletniji vozac od nekih drugih. A upravo tako je Riciardo 2 godine pobjedivao Maxa bas zbog te glave. A treca sezona meni nije bas pokazala da je Max nesto naucio jer i u Monzi kao i Brazili je izvodio poteze koji to potvrduju. Vozac kad nauci voziti da u sezoni ima nista ili jako malo incidenata onda se moze reci da je kompletan, Max to jos uvijek nazalost po samog sebe nije.



        7
        5

        2
  15. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Svi ovi komentari tko je bolji me podsjeća na jednu sličnu situaciju u Red Bullu od prije par godina.
    Vettel-Riki tko je bolji.
    Tada se pisalo Vettel utekao Riki ga pomeo itd…
    Ali ima jedna mala stvar koju zaboravljamo a to je da kad mi saznamo da vozač napušta ekipu i prelazi u redove rivala momčad to zna mjesecima prije nas.
    Vettel najavi odlazak Riki redovno bolji i brži i ima pouzdaniji bolid od Vettela.
    Riki najavi odlazak iz ekipe i čudom nekim Max prvi dobija sve nadogradnje prije Rikija a ovaj do kraja sezone nakupi 8 DNF i dvije kazne starta sa začelja.
    Zanimljivo.
    Sve sličnosti sa stvarnom i prijašnjim događajima su “slučajne”
    Red Bull politika i ništa više, jednostavno se momčad okreće vozaču koji ostaje pogotovo kad je ekipa u situaciji da nema momčadi na gridu koja im je mogla ugroziti završni plasman u prvenstvu odnosno 3 mjesto im nikada nije bilo ugroženo.
    I to je to ,te svaka usporedba tko je bolji ,brži je čista glupost i rezultat navijačkih strasti a ne objektivnosti pogotovo kad imamo jednog vozača sa gotovo 10tak DNF vikati kako ga je onaj drugi pomeo je čista glupost.



    6
    5

    1
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Ricciardo je bio brži i prije Vettelove objave da prelazi u Ferrari.



      3
      1

      2
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Vettel je dao do znanja Red Bullu da napušta ekipu vjerovatno na samom startu sezone, jer je bio viđen u Maranellu poslje pred sezonskih testiranja u Barceloni što nije nitko potvrdio naravno.
        Ali vjerujem da je tako.



        3
        1

        2
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Možeš vjerovati koliko god hoćeš, ali to nije istina.
        Ili bar nemaš ni jedan pouzdan izvor koji bi potvrdio tu informaciju.
        Sve do ljetne stanke se vjerovalo da Vettel ostaje u Red Bull.
        Dolazak Vettela je bio usko vezan sa odlaskom Alonsa nemoj to zaboraviti.



        2
        -1

        3
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Mediji su spekulirali da Vettel ostaje u Red Bullu isto vrijedi i za Alonsa do ljetne stanke.
        Tada je javno priopćeno da Alonso odlazi ,a Vettel dolazi što znači da su momčadi znale mjesecima prije nego je javnost znala ili misliš da su momčadi saznale kad i mi svi ostali?
        Čisto sumnjam da se takve odluke oko kojih se vrte silni milioni što od plaća vozača,sponzorskih ugovora koji vozači tipa Vettel,Hamilton…. imaju ostavljaju tako kasno i da se tako nešto dogovara preko vikenda.



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Znali su oni prije medija.
        Ali ne mjesecima prije. Nema šanse da bi sva tri tima krile informacije.
        McLaren nije nikakvih razloga imao da krije tu informaciju. Dolazio im je kapitalac, medijska zvijezda.
        Druga stvar, saznalo bi se to nakon dvije tri godine sigurno. Tada ne bi bilo više potrebe da se kriju informacije.
        A mi još uvijek nemamo ni jedan izvor koji bi potvrdio tu informaciju.


        0
        -2

        2
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Ako je priopćeno tjekom ljetne stanke kad je onda Vettel počeo pregovore sa Ferrarijem vikend prije nego je priopćeno javno? Da sigurno.
        Hamiltonovi pregovori oko produžetka ugovora su trajali mjesecima dok nije potpisao.
        Sve to momčadi znaju debelo prije i krenu neke glasine u medijima jer vozač ima sigurno neku obavezu prema ekipi koju napušta i sigurno postoje neke klauzule po tom pitanju.
        McLaren nije mogao javno priopćiti da su pregovorima sa Alonsom dokle god Ferrari nije priopćio da Vettel dolazi.
        A činjenica da je Alonso bio dogovorio sa McLarenom govori da je i on znao da odlazi jer u gotovo isto vrijeme kad je priopćeno da Vettel dolazi Alonso je objavio da prelazi u McLaren što bar logika nalaže da je i on mjesecima prije dogovarao uvjete prelaska.



        1
        1

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Jedno je pregovarati, drugo je dogovoriti.
        Bila je priča da je Ferrari pregovarao sa LH prošle sezone pa nikom ništa.
        Igre iza kulisa ne možemo znati.
        Ali ne možemo ni pretpostavke uzimati kao dokaz da je to stvarno bilo.
        Sem toga te sezone nije Alonso ništa lošije odvezao od prijašnjih sezona u Ferrariju.



        1
        -1

        2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Domenicali je izjavio da mu je Vettel već na kraju 2013. godine rekao da hoće u Ferrari ako se Red Bull ne bude borio za titulu. Vettel je vjerovatno i prije testiranja za 2014. godinu znao da od Red bulla za 2014. godinu nema ni govora o borbi za titulu, i vjerovatno su već prije početka sezone pokrenuti pregovori. A usput je Vettel radio na klauzuli, da bude gori od trećeg mjesta…



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Imaš li link kojima potvrđuješ te dvije tvrdnje?
        Golem je i ovaj sistem ocjenjivanja, kad ja za svoju izjavu dobijem dva minusa, a ti za glupost da je Vettel znao da će Red Bull biti loš pa radio na klauzuli da otkaže ugovor 2 plusa.
        Vjerojatno ima neka veza.



        1
        0

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ne mogu ti naći sada izjavu Domenicalija, ali izjava postoji milion posto. A za konkurentnost Red bulla 2014. godine ne treba biti genije da skonta da Renault nije odradio dobar posao. Ipak je bio u timu i znao je puno više od nas…



        1
        1

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ok bio je brži. Ricci se imao motiva truditi s traktorom, Vettel nije. Vidio je koji kramp ima, tak je svejedno koji rezultat napravi u odnosu na Riccija….. Dok se Renault ne zbroji nema ništa od naslova ionako.


        0
        -1

        1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.