Daniil Kvjat najbrži trećeg dana testiranja u Barceloni, Mercedes ponovno s najviše kilometara

Izdvojeno

Toro Rossov Daniil Kvjat ostvario je najbrže vrijeme na trećem danu testiranja u Barceloni ispred Alfinog Kimija Raikkonena te Renaultovog Daniela Ricciarda.

Sebastian Vettel u Ferrariju bio je četvrti, Red Bullov Max Verstappen peti, a Nico Hulkenberg u Renaultu šesti. Haasovi Romain Grosjean i Pietro Fittipaldi završili su sedmi i osmi, Carlos Sainz (McLaren) deveti, Sergio Perez (Racing Point) deseti, Valtteri Bottas i Lewis Hamilton u Mercedesu 11. i 12., a posljednje mjesto pripalo je Georgeu Russellu iz Williamsa.

Iza nas je treći dan testiranja na Catalunyi. Iako nije bio sunčan i toliko topao, predzadnji dan prvog testa u Barceloni prošao je u vrlo dobrim i pogodnim uvjetima za testiranje.

Većih stanki nije bilo. Momčadi su ponovno odradile velik broj kilometara i sve se više upoznavaju s novim uzdanicama. Kad već spominjemo prekide – bilo ih je tri, no nisu bili predugi. Sve tri crvene zastave izazvali su Haasovi vozači. Sjajno je što su se vozači američke momčadi bez obzira na to vraćali na stazu te su na kraju odveli više od 100 krugova. Grosjean se posljednji put zaustavio na stazi pri samom kraju dana i tu je bio kraj sesije.

Najbolja vijest dana je što je Williams napokon izašao na stazu. Nakon dva dana mirovanja, momčad je na čelu s rookiejem Russellom na polovici sesije debitirala sa svojim FW42. Do kraja dana su uštimavali bolid i uspjeli zabilježiti 23 kruga. Russellovo najbrže vrijeme bilo je 5 sekundi sporije od ostalih i to im je donijelo samo začelje.

Što se tiče prve trojice, Kvjat i Ricciardo su svoja vremena zabilježili na samom kraju dana, kada su s lakšim bolidima i mekšim gumama stigli na vrh poretka. Kvjatovo vrijeme od 1m17.704s je najbrže kojeg smo imali ovog tjedna. Raikkonen je svoje vrijeme zabilježio još tijekom jutra, ali i on je koristio mekše gume, u ovom slučaju najmekše (C5).

Renault je tako nakon jučerašnjih problema, uz dobro vrijeme Ricciarda, dan završio i s mnogo krugova (143). Jednako dobar posao odradili su i Toro Rosso (137) te Alfa Romeo (138).

Ostale momčadi koje su prešle granicu od 100 krugova su: Ferrari (134), Red Bull (109), ranije spomenuti Haas (117) te rekordni Mercedes (182). Nešto slabiji dan ponovo je imao Racing Point s Perezovih 67 krugova. McLarenov dan također nije bio savršen. Momčad iz Wokinga je nakon sjajnog ulaska u testiranje radila na bolidu tijekom noći (promjena podnice) pa su zbog toga ujutro kasnili na stazu. Sainz je prije pauze imao manje izlijetanje, ali je tijekom poslijepodneva ipak napravio solidan posao s 90 krugova na svom kontu.

Sutra nas očekuje posljednji dan prvog testa, a sva događanja pratite na našem portalu od 9 sati.

Rezultati

VozačMomčadVrijemeKrugoviGume
1Daniil
Kvyat
Toro Rosso/Honda1m17.704s137C5
2Kimi
Raikkonen
Alfa Romeo/Ferrari1m17.762s138C5
3Daniel
Ricciardo
Renault1m18.164s80C4
4Sebastian
Vettel
Ferrari1m18.350s134C3
5Max
Verstappen
Red Bull/Honda1m18.787s109C3
6Nico
Hulkenberg
Renault1m18.800s63C4
7Romain
Grosjean
Haas/Ferrari1m19.060s69C3
8Pietro
Fittipaldi
Haas/Ferrari1m19.249s48C4
9Carlos
Sainz
McLaren/Renault1m19.354s90C3
10Sergio
Perez
Racing Point/Mercedes1m20.202s67C3
11Valtteri
Bottas
Mercedes1m20.693s88C3
12Lewis
Hamilton
Mercedes1m20.818s94C3
13George
Russell
Williams/Mercedes1m25.625s23C3

Odgovor

31 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Torpedo is back ?



    19
    19

    0
  2. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Zanimljiv komentar dao Johnny Herbert da mu je netko iz Red Bulla rekao kako su oni između Ferrarija i Mercedesa.
    Odnosno iza ferrarija ali ispred mercedesa.
    Pozlatilo im se predviđanje dao Bog.



    11
    6

    5
    • Mclaren
      BeBrave Prikaži

      Iz Red Bulla su eno.vec 4 godine govorili kako ce izac iz formule 1, pa su jos tu…..tako da bi prije rekao da Herbert oce malo zaciniti stvari prije Australije



      9
      8

      1
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Tu si u pravu svašta su oni predviđali ali kad se uzme u obzir i nedavna izjava Franz Tosta onda sve dobija malo više na težini.
        Plus Hamilton i Bottas mi ne uljevaju previše optimizma dobro su neki britanski novinari primjetili pogotovo kod Hamiltona kako je njegov body language za razliku od prijašnjih godina malo off.


        0
        -3

        3
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Horner je to izjavio



      2
      2

      0
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        I njemu vjerujem… već su mi dosadila ova nagađanja :chill:
        Jbte prošle sezone su samo za Haas pogodili sa prognozom, ali dobro oni su neiskusni pa su se odali na stazi da imaju dobar bolid, ne znaju skrivati :D



        2
        2

        0
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      According to these extrapolations, Mercedes is still ahead of Red Bull, but there is a reason for that: the new Red Bull RB15 still lacked important parts. According to the analysis of Red Bull, it is currently more of a battle Ferrari against Red Bull than Ferrari against Mercedes: “We see Mercedes behind both of us for the moment.” – Red Bull Racing boss Christian Horner concluded, as reported by Auto motor und sport earlier today.



      4
      4

      0
    • Lotus
      zeke Prikaži

      prosle godine na testiranju su izjavljivali da su izmedju mecke i ferarija kao i da ce se boriti s ferarijem znaci ove godine obrnuto xaxaxaaa



      1
      1

      0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Toto Wollf: “Očita je prednost koju je Toro Rosso dobio budućim Brexitom, zato nam sad pušu za vratom. Razmak je manji od tri desetinke”



    20
    20

    0
  4. Jim Clark
    VekiVedro Prikaži

    Mercedesovi motori na začelju, GP2 engine.



    10
    9

    1
  5. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Testiranja standard, ne govore ništa.
    Australija Q1, tada ce biti stvari puno jasnije.



    5
    4

    1
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Merc ima najlosiji motor, najmanje pola sekunde su iza Ferrarija, sasija im je losa…i onda dode Australija i kvalifikacije, a Hamilton uzme pole sa 6 ipo desetinki prednosti. Iskreno se nisam nadao takvim prognozama, a pogotovo ne od ljudi iz F1. Koliko god se navijaci nadali da oni znaju nesto vise od nas, jasna je stvar da opet koriste 50% snage i tvrde gume od ostalih. Klasicni Mercedes nece oni s vrha prije 2021., a kako financijsko stanje stoji nece ni onda daleko od toga. Moja je prognoza da ce Merc i Ferrari ove sezone odleprsati jos dalje od ostatka no vrijeme ce pokazati.



    7
    6

    1
    • dejan_s Donator Prikaži

      Eh, pa to vam je klasični manevar britanskim novinara što više dovode u pitanje prednost Mercedesa time više latetno glorificiraju uspjehe Lewis Hamiltona. To je poput starih narodnih pjesama gdje protivnika glavnog junaka na početku pripovjesti “hvale na sav glas”, a onda na kraju glavni junak lagano “oladi” negativca.
      Komentar Tosta u vezi 0.5 s prednosti Ferrarija ne vrijedi ni komentarisati. Mene više zanima na bazi kojih podataka je šef TR mogao izvesti konstaciju o prednosti bilo kog tima u ovom trenutku. Čak i kada bi znali da timovi imaju isti program kao i prošle godine poredba ne bi bila validna prosto iz razloga jer je došlo do promjene auta a i temeperature su nešto povoljnije u odnosu na prošlu godinu. Ne znam tačno razlike između ovogodišnjih i guma od prošle godine.
      U svakom slučaju izjava Franz Tosta nije ništa ozbiljnija od npr moje konstatacije da je Mercedes kupio prvenstvo u periodu 2014-2020. Da, zaista vjerujem da niko neće moći Mercedesu ništa ove kao ni sljedeće godine.
      Kad smo kod (ne)ozbiljnih izjava veoma smislen kratak komentar dao je Leclerc na pitanje SkyF1 novinarke Rachel Brookes o ovogodišnjem odnosu snaga. Mladić je kratko konstatovao da su zadovoljni pouzdanošću auta i da program teče prema planu, a da svaki tim ima vlastiti program.
      Mislim da se više i ne može reći za sada osim možda za Williams koji je tek danas praktično imao “filmski dan” (odradili su oko 107 km). Zato sam siguran više nego prije da je Williams imao prošle godine kao pogonsku jedinicu Hondu ne bismo vjerujem imali Williams ove godine na gridu. Zato uz “Zdravo Marijo” u Williamsu trebaju blagosiljati i tim srebrenih strijela. “Hvala o moćni Mercedes”.



      4
      -1

      5
  7. Japan
    Turkoglu Prikaži

    Znam da su predsezonska testiranja, ali stvarno je lijepo vidiet Hondu na P1. A i mali Putin ima jos stosta za reci.



    4
    4

    0
  8. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Mercedes na začelje ove godine.



    4
    0

    4
  9. Alain Prost
    zastava 101 Prikaži

    ne znam na šta se toliko ložite,ovo je scenario koji gledamo već ko zna koju godinu. sve već viđeno,dok drugi jure nekakve bezvezne rezultate mercedes samo kruži, svi nešto isprobavaju, a merc samo kruži,neki zakasne ili skupljaju dijelove po stazi, a merc samo kruži…onda dođe australija i merc odleti , a mi čekamo slijedeću sezonu…tako je bilo do sad tako će biti i nadalje..nijedna momčad neće srušit merc,oni će to napravit sami kad odluče da je tome vrijeme.



    5
    3

    2
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ovo nije priča o vremenima koja gledamo. Da se priča o postignutim vremenima, bilo bi da su najjači Toro Rosso i Sauber…
      Ovdje se priča o internim mjerenjima timova, a oni bolje znaju nego što ova vremena pokazuju. Samo je pitanje koliko je tu istine, a koliko namjernog stvaranja panike.

      I nije svake godine isto. Prošle godine se pričalo kako je Ferrari loš, bez obzira što su imali najbolja vremena. Pričalo se o GPS podacima, da zaostaju u brzim krivinama za Mercedesom, u sporim za Red Bullom, i td. I da će biti čak i iza Haasa. I onda dođe Australija, I Mercedes odleti. Ali nakon toga… prava neizvjesnost, i ravnopravna borba.
      Ali kad pogledamo iz današnje perspektive te priče su imale smisla, jer znamo da Ferrari nije dobro startao u sezonu, i da su na prvih nekoliko utrka donosili nadogradnje, i uštimavali bolid. Tako da je moguće da su sa tim dosta promijenili stanje koje su neki vidjeli na testiranjima.
      Možda i u ovome ima istine, barem po trenutno stanju. Što ne znači da će tako i ostati. Ima se još dosta toga istestirati i uštimati. Možda je Ferrari samo najspremniji došao na testiranje, pa mogu odmah izvući performanse. Dok se ostali moraju još malo ušteliti.



      5
      5

      0
  10. Mclaren
    KERS Prikaži

    Neznam ja sta vi gledate ali najjaci je Mclaren?? ..od njih ocekujem najveci napredak..ovo sve ostaje ko prosle godine..skup s starim fenjerasem Williamsom.



    1
    1

    0
  11. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    Ferrari je sva tri dana odvozio najbrži krug niski 1.18.xxx dovoljno za mene da u bolidu ima potencijala. Mercedes je uvijek jak i rade svoj program kojem su dosljedni.
    Neki manji timovi ganjaju vremena da privuku možda kojeg sponzora ili da uvjere dosadašnje ulagače da bolid nije kanta.
    Sve u svemu svi imaju svoju viziju testiranja i svi mi imamo svoju neku interpretaciju tko je gdje po snazi na stazi. Neki će sigurno i prognozirati točno i to je uredu, no meni je daleko bitnije da se bolidi kotrljaju po stazi sa video prijenosom da mi dan prođe brže.


    0
    0

    0
  12. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Bilo je pisano da će ovogodišnji bolidi biti za sekundu sporiji od prošlogodišnjih ali evo TR već sada ima skoro za 1 sek brže vrijeme od njihovog najboljeg prošlogodišnjeg kvalifikacijskog vremena u Barceloni.



    2
    0

    2
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Očito se podcijenila genijalnost ljudi.



      1
      0

      1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      samo sto se u spanjolskoj u kvalama vozilo na softu a ss je ispao sporiji nego soft. A c5 je guma kojom su postignuti rezultati danas 3 kompononte brza nego ona iz spanjolske lani. Tako da i nije to bas tako kako kazes da je.


      0
      -2

      2
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Da, ali opet razlika nije kolika je trebala biti. Svi su iznenađeni koliko su zapravo brzi bolidi.


        0
        -1

        1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        to cemo vidjeti kad dode na red velika nagrada spanjolske. 3 komponente brza guma sigurno donosi vise od te sekunde koju je odvezao brze nego u lanjskim kvalama. Nitko nije nu rekao da ce bolidi biti sporiji 2,3 ili 5 sekundi. Procjene su da ce biti sporiji nesto sitno. A dok neodvezu na istim gumama kao lani ta vremena nisam uvjeren da su brzi.


        0
        -1

        1
  13. Nigel Mansell
    dusko Prikaži

    Prognoze kao prognoze… jasno je da će ljudi oko F1 potencirati moguću zanimljivost i promjene odnosa snaga… pa neće valjda najavljivati dosadnu sezonu…

    Ono što je meni zanimljivo, je da osim Williamsa koji je zakasnio i ima upitan ulaz u sezonu, svi imaju bar pouzdanost i svi imaju dobre motore. Naravno da će biti razlika, ali bar ove sezone možemo očekivati pouzdanije bolide (minimalno po pitanju pogonske jedinice).

    A sve ove prognoze ljudi iznutra kao i nas… su prognoze… možda se neke ostvare, a možda neke budu potpuni flop… nije zabranjeno maštati, a rezultate ćemo vidjeti na utrci…


    0
    0

    0
  14. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    S obzirom da McLarena prakticki nije bilo u jutarnjem djelu na kraju jako dobro


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.