Renault tvrdi da će priroda suradnje s Red Bullom usporiti Hondin razvoj

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 14 komentara

U Renaultu vjeruju da će priroda suradnje s Red Bullom usporiti napredak koji je Honda rapidno počela ostvarivati prošle sezone.

Dok se u Red Bullu nadaju da će Honda nastaviti istim tempom razvoja kojeg je pokazala prošle godine s Toro Rossom – Cyril Abiteboul je skeptičan. Vjeruje da je Hondina sezona izgledala dobro djelomično zato jer nitko nije brinuo o kaznama na gridu.

Brendon Hartley i Pierre Gasly su tijekom 2018. godine iskoristili osam motora, turbopunjača i MGU-H, što je duplo više od bilo kojeg drugog vozača. Podsjetimo, pravilnik dozvoljava samo tri elementa bez dodjeljivanja kazni.

“Da, mogu trošiti koliko god žele i odlučili su donijeti novi motor kad god požele, ali to će po prirodi stvari biti regulirano ako budu uzimali kazne četiri ili pet puta ove godine. Nitko ne galami kad se to dogodi Toro Rossu, ali očekujem malo više negodovanja kad isto bude s Red Bullom. To će im usporiti razvoj, logično.”

“Ako žele poštovati pravila – imat će dva ili maksimalno tri pokušaja za nadogradnje tijekom sezone. Tako smo mi radili prošle godine.”

Renault je svoju C specifikaciju motora dovršio i ponudio svojim partnerima prošle godine nakon ljetne stanke, ali je samo Red Bull odlučio da će je koristiti. Pokazalo se da su performanse bolje, ali je isto tako povećana briga oko pouzdanosti. Zato su Renault i McLaren koristili B-spec do kraja sezone.

“Moglo je to značiti da ostvarimo veći napredak, imali smo iste šanse kao Honda. Ali, mi smo i u prvenstvu konstruktora pa znamo da bi to imalo velik utjecaj u slučaju da dobijemo kazne na gridu. To nismo htjeli.”

“Honda je na neki način prijetnja, ali isto tako su i svi ostali. Očekujem da će se ta prijetnja usporiti u razvoju, a vjerujem u ono što smo mi napravili tijekom zime.”

– Cyril Abiteboul

Odgovor

14 komentara

  1. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    sva sreća što nemamo tr za eksperimentiranje i što to marko nije izjavio kako planiraju koristiti 5 pogonskih jedinica.

    sve u svemu očekujem još jednu ‘odmjerenu’ repliku marka i(ili) hornera, pa je onda opet red na cyrila ili budkowskog (i on se priključio, da cyril ne bude sam). 2 na 2, pošteno.



    16
    16

    0
  2. Red Bull
    Onomatopeja Prikaži

    Ovaj cyril vise prica o Hondi nego o Renaultu.Ako je sve tako kao sto kaze onda super za njegov tim ali ako bude drugacije onda je opet krug zaostatka.Sve u svemu nervira me i onaj Marko i on, puno blebecu i nabijaju tenzije jedni drugima.



    9
    8

    1
  3. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Pa TR može i dalje mijenjati motore kad požele. Pa ako se pokaže dobrim, onda nadogradnja ide u RB.



    4
    4

    0
  4. Pirelli Ultrasoft
    Hulk27 Prikaži

    Navijam za njih i dragi su mi, ali bolje da se posvete sebi i rade svoj posao u miru, a ne da se svako malo dodirnu RB-a



    8
    8

    0
  5. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Ne znam o čemu ovaj Reanult svaki dan priča.
    I u 2019. će biti krug zaostatka za Red Bullom. Ne moze se nadoknadit 1.5 sec preko zime, a nisu se dogodile nikakve značajne promjene u pravilniku. Jos pogotovo RedBull koji su za aerodinamiku TV u boji za ostatak grida.
    Reanult ce se boriti sa Haasom i Racing Pointom za 4. mjesto i to im je plafon.
    Svi bi mi volili da zaostatak sredine poretka se približi nedodirljivoj trojci, pa barem na 0.5-0.6 s
    bilo bi onda podija i za obicne smrtnike.



    6
    4

    2
  6. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Istina, no Honda i dalje moze sa TR ispitivitati nove motore pa ih onda ubacuti u RB zar ne? Tako da ce skolu prolaziti TR a ispitanu stvar ugraditi RB. Imaju momcad koja moze ako treba svaki drugi vikend ispitivati novi motor a RB je moze uzeti kad se uvjeri da ta specifikacija donosi bolje karakteristike od prijasnje.


    0
    0

    0
  7. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    Nije li Red Bull spasio Renault od blamaže kad se krenulo sa hibridnom tehnologijom? Na prste jedne ruke smo predviđali koliko će krugova napraviti na stazi. ???
    IMHO Red Bull svakog čini boljim ali za uzvrat želi i bolji tretman ne vidim ništa loše u tome.
    Suradnja sa Hondom može u najgorem slučaju biti nagrađena trećim mjestom u prvenstvu tako da i nije neki rizik.



    1
    1

    0
  8. Fia
    Trapgio Prikaži

    Puno izjava iz Renaulta ove pauze ili ih se samo puno prenosi.



    1
    1

    0
  9. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ovome puna usta Honde, umjesto da brine o svojoj ekipi…

    Gledam na SK 4K, promotivni kanal, svakog dana repriziraju ono malo sadržaja kojeg su prenosili u 4K. I prenosili su nekoliko F1 utrka. Gledam Meksiko na primjer. Tu su se svi složili da je snaga motora imala najmanje uticaja, na preko 2 km nadmorske visine. I pazi sad, tu je bio jedan od najvećih zaostataka “sredine poretka” iza tri top ekipe. Da bude još gore (po Renault), Red Bull je tu uvjerljivo pobijedio, sa njihovim motorom. Dok su oni imali preko jednog kruga zaostatka… I onda neko misli da će “loš” motor baciti Red Bull iza njih. A i to da je loš treba uzeti sa velikom rezervom, ako budu uopšte lošiji. Ne trebam ni govoriti da ni taj Renault evo nijedne godine nije pokazao zavidnu pouzdanost… Da su ne znam koliko loši. Čak i da stave onaj prvi Hondin motor s kojim su ušli u ovu današnju F1, možda bi više odustajali ali bi i dalje bili brži od Renaulta, kad uspiju završiti utrku. Ali dugo je vremena prošlo od Hondinog ulaska u F1. Niti su više tako nepouzdani, niti su spori. Ostaje da vidimo kako će to izgledati ove godine. A ovome Cyrilu bi bilo pametnije da šuti i radi. Ja im iskreno želim da se što prije priključe vrhu, a ne samo da minimalno smanje zaostatak.



    7
    5

    2
  10. Alfa Romeo
    croblue Prikaži

    Polako dečki… Vidim da se s dosta podsmijeha odnosite prema momčadi Renaulta. Zaboravljate, pri tom, tko je zapravo Renault i što je sve osvojio u F1!?

    Renault je trenutno momčad u izgradnji, a put do vrha F1 nije nimalo lagan. Dosta posla su već napravili, a još ih ovoliko čeka pred njima pa im dajte malo vremena da se konsolidiraju. Ništa što vrijedi ne postiže se preko noći.

    Ne zaboravite, i sam Red Bull je bio na vrhu, pa sad, kad je uslijedio strmoglavi pad, vidi i sam koliko je se teško vratiti na njega.

    I jedna i druga ekipa znaju kako doći do vrha i, to što su se njihovi putevi do vrha trenutno razdvojili, ne mora značiti da se tamo u dogledno vrijeme neće naći.

    Renault za ovu sezonu priprema potpuno novi motor i potpuno novi bolid. Red Bull također dobiva potpuno novi motor i samo dragi Bog zna kako će se stvari u ovim dvjema ekipama posložiti. Dodajmo k tome i novi set aero pravila i eto vam spektakla.

    Pričekajte prvi Pole ili barem testiranja, pa onda mlatarajte praznu slamu o tome tko je u njihovom razvodu braka bolje prošao.

    Po meni, gubitnici su i jedni i drugi jer malo koji razvod ima pobjednika.



    2
    1

    1
    • Red Bull
      Onomatopeja Prikaži

      Sve si tacno opisao samo si obrnuo uloge jer se najvise podsmijavaju Hondi koja je ipak imala najveci hendikep prilikom razvoja svih ovih godina jer morala raditi samo sa jednom ekipom dok je Renault imao uvjek tri ekipe na raspolaganju i uporedjivanju podataka.Renault je svakaka velika ekipa u to nema sumnje ali je Red Bull u ovom trenutku ipak stepenicu iznad i ako Honda bude funkcionisala imace ozbiljne rezultate jer su majstori za posloziti bolid u odnosu cak i na Mercedes.



      1
      1

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.