Ricciardo: Pomirio sam se s tim da bi Verstappen iduće godine mogao osvojiti titulu

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 13 komentara

Daniel Ricciardo priznaje da se pripremio na scenarij u kojem bi Max Verstappen iduće godine osvojio naslov svjetskog prvaka u bolidu Red Bull Honde. Australac je nakon odlaska izjavio da je prelazak na Hondu bio jedan od faktora koji ga je gurnuo u Renault, a kaže da se morao pripremiti na mogućnost da ta suradnja bude uspješna.

“Zapravo, dio procesa donošenja odluke bio je i taj da se stavim u poziciju – kako bih se osjećao da Red Bull i Honda ubiju iduće godine, i što ako Max postane prvak?,” izjavio je Ricciardo za Racer portal. “Sve sam to prošao u glavi kao scenarij i pomirio sam se s tim.”

“Na kraju krajeva, sve se svelo na to da sam osjećao da sam svejedno trebao promjenu. Čak i ako ekipa bude uspješna u 2019. godini – svejedno ne znam bi li ja izvlačio sve iz toga, ako to ima smisla… Pomirio sam se sa svim scenarijima i vjerujem da je ovo bio pravi potez za mene.”

Iako je pobijedio na 7 utrka u svom periodu s Red Bullom, Ricciardo nikad nije imao realističnu šansu za osvajanje naslova, pa ne osjeća da je išta propustio u ekipi.

“Ne bih rekao da žalim za nečim. Pretpostavljam da nisam imao puno drugih opcija, nije da sam mogao otići u Mercedes prije dvije godine pa nisam htio ili nešto slično. Ni za čim ne žalim. Sretan sam.”

“Osvrnem se na 2018. i na 2015. – bilo je nekih frustrirajućih trenutaka, to je sigurno. Ali, zadovoljan sam kako sam pristupao tim situacijama. Ne žalim za nečime i ne mislim da sam nekad mogao raditi malo više da bi si olakšao. Nikad nisam varao sebe i moji najbolji vikendi dolazili su onda kad sam bio najopušteniji. Ali, mislim da sam pronašao pravi balans, prema tome, ne žalim ni za čime.”

– Daniel Ricciardo

Odgovor

13 komentara

  1. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    Ja nesto mislim da je on otisao da ne bude vozac broj 2. Jednostavno da skine sav taj teret sa sebe, koji trpi od kad je dosao Maks u tim pa do ove sezone. A i realno treba mu nesto novo, svjezije. A Reno je idealna prilika za njega. Kako god, vrlo rado cu navijati za Reno u ovoj sezoni. Zasluzuju da budu dje im je mjesto. Na vrhu…



    22
    18

    4
  2. Mclaren
    Antishaaa Prikaži

    Volio bih da Ricciardo napravi nesto vise sa Renaultom.Da parira Mercedesu i FerrariuI,isto tako zelim i za Red Bull.



    10
    9

    1
  3. Alain Prost
    aleneoprosti Prikaži

    Napravio si dobar potez! Samo naprijed!



    9
    9

    0
  4. Fia
    bodo Prikaži

    Renault? Good for him.



    3
    3

    0
  5. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Max moze postati prvak samo u slucaju da RB bude dominantan kao sto je bio 2010,2011…. A u tom slucaju dominacije mislim da bi Ricciardo sa svojim iskustvom nadoknadio taj manji nedostatak ciste brzine u odnosu na Maxa i da bi bili 50-50 za titulu. Tako da ne razumijem potez Ricciarda,gledano sa te ciste trkacke strane. Ako u tome ima nesto vise od trkanja,neke politike,spletkarenja,onda su to vise sile i nije ni vrijedno komentarisati.



    3
    -2

    5
  6. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    Covjek je shvatio da je Red Bull ekipa trenutno ekipa samo za Maxa i da ce sve raditi samo da Max bude sta bolji. A Ricciu to netreba. Po cijenu puno losijeg plasmana nije htio da bude , necu reci sabotiran to je teska rijec , ali manje vrijedan. Tako da kako god ispala sljedeca godina vjerujem da ce on u sebi biti zadovoljniji nego da je ostao u RB.



    12
    11

    1
  7. Alpine
    Alpine Prikaži

    Da, u trenutku kada Red Bull, Ferrari i Mercedes raspolažu zajedno sa bitno većim sredstvima nego sve ostale momčadi ukupno, jasno je da u najboljem slučaju slijedeće 2-3 godine imamo 3 vozača koji će se boriti ozbiljno za naslov.
    2021, ako se donesu ograničenja budžeta, će biti nulta godina nakon koje bi ostale momčadi trebale lakše disati i biti konkurentnije. Tada ćemo vidjeti ipak malo bolje i jasnije čiji inženjeri imaju bolje ideje, a koji vozači su brži. Naravno da i u tom slučaju kada se uvede budget cup, neće samo tako nestati prednost do sada najjačih jer će opet najbolji inženjeri koji će moći birati htjeti raditi za npr. Mercedes, a najbrži vozači će birati npr. Ferrari, ali biti će ipak napetije, sa manjim razlikama, biti će ipak više vozača na postoljima, a ne kao sad.



    1
    1

    0
  8. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Covjek ne zeli bit nr.2 i otiso je u objektivno slabiju ekipu da ima ravnopravan tretman, ne treba mu zdrava atmosfera RBa.. . Samo naprijed Ricci… #Bottas



    5
    4

    1
  9. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    Covjek duboko u duši zna da je sporiji vozač od Maxa po čistoj brzini, da će Max biti ipak malo, barem mrvicu, privilegiran u RB a glavni razlog je naravno hrpa love koju je istresao Renault.



    3
    -8

    11
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Što je “čista brzina”?

      Tvoje i moje značenje riječi mrvica se očito dramatično razlikuje :D



      2
      1

      1
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Daniel od Monaka nije imao 3 normalna vikenda za redom bez problema + nije imao riješenu budućnost u F1. Utiče to dosta na performanse. Kako i sam kaže, najbolji vikendi su dolazili kad je bio najopušteniji. U Meksiku pol uzeo niotkud, aaa na trci bi vjerovatno parirao Maxu za pobjedu da ga Hamilton nije zadržavao. Znači kad je čist vikend imao bio je al pari Maxu, a i kad je bio iza njega to je u desetinu dvije, a često i manje od desetinke.
      Tako da ne znam o čemu pričate kad kažete da je Max bio brži i bolji ove sezone. 2017 ok, Daniel je sam priznao da su ga zezale postavke novih bolida, ali ove sezone su bili izjednačeni po performansama.


      0
      -1

      1
  10. Fia
    Trapgio Prikaži

    Bolje za njega da je otišo, u RB bi bio vozač broj dva. A 2020 bi idealno bilo da imamo 5-6 vozača u borbi za naslov.


    0
    -1

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.